Arka fren eskisi kadar iyi değil. Kötü değil fakat çok çok da iyi değil öyle bi sorım dedim arka fren balatası değişimine 30 tl fiyat söyledi. Fahiş fiyat mıdır normal mi ?
Arka fren eskisi kadar iyi değil. Kötü değil fakat çok çok da iyi değil öyle bi sorım dedim arka fren balatası değişimine 30 tl fiyat söyledi. Fahiş fiyat mıdır normal mi ?
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Driftlerde de aynımı bilmiyorum ama, 17 ve 19 anahtarlarlar lazım. Driftlerde farklı olabilir.
Somunu söküp arka teker milini çıkardıktan sonra teker boşa düşecek zaten, kampanayı hafif çektimi çıkar zaten yuvasından Tozları temizledikten sonra önce balatayı yuvasına takın daha sonra tekere mili geçirip yerine takın. Daha sonra da arka frene bastığınızda öne doğru gelen demir çubuğun ucunda bir somun olacak, o somunu sıkın ve tekeri döndürün, balatanın sürtmeyeceği son noktaya kadar sıkın.
Anlatınca uzun gibi gözükse de pratikte kolay bir iş, kolay gelsin
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
arkadaşlar lastiği degiştirecegim ön ve arkayı bana tekerler ince geliyor bunu kalınlaştırsam sorun olur mmu
Vultre motorda 110 -90-16 kullanmişlar Biz 110-90-18 kullanabiliyoz mu
kullanan arkadaş varsa yazarsa sevinirim
Bide michelin ön arka ne takalım.İstanbul içi ıslak ve kuru zeminde kullanılacak
şimdideden tüm arkdaşlara teşkür ederim
110-90-18 fazla gelir onu 100 yapın siz güvenlik açısından 110 da takılır ama ya yanaktan atma yaparsa yada virajlarda lastikte yamulma dengesizlik başınıza işş almayın derim iyi bi lastik takın bnce
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
arkadaşlar 30 tl fazla bi fiyat değil 20 tl lik balata aldım taktım fabrika hatası çıktı balatanın üstü kırtık kırtık tı zımpara çektim gene düzelmedi freni germesem tekeri sıkıyor ama frene bassam dibe kadar çöküp tutmuyordu balatanın bi yüzeyi hep deymiş gittim aynı balatanın sağlamını aldım gene fren performansı iyi gelmedi sonra 35 tl ye yeni bi balata buldumm diğerlerinden farklıydı tuhaf yeşil bi rengi vardı ön disk frenden daha iyi tutmaya başladı arka frenim bundan eminim
http://www.altinelbiseliadam.com/mot...lastik-secimi/
Usta sorunun cevabı burda var bi bak derim
Arkadaslar merhaba. Bugun trafikte biraz sikintili dakikalar yasadim. 2. Vites dusuk hizda araclarin arasindan gidiyordum motor stop etti. Trafik de yavastan akmaya basladi. Ben 3 seritli yolun ortasinda kaldim. Yaklasik 5 km yol yapmistim. Jikleyi en uste cikarip denedim, calisti ama motorda bogulma oldu yine stop etti. Sonra bir sekilde zorla en saga gectim. Jikleyi en uste aldim. Calistirdigim gibi ortaya cektim. Ortaya cektigimde gaz yemedi ve yine stop ettim ayni yontemi denedim bu sefer biraz gaz actim stop etmeden gazladim. Tam eve varirken yavasladigimda yine stoop etti ve calismadi. Ayni yontemle calistirdim. Evin onune geldigimde durdurdum. 2 dakika bekleyip jiklesiz calistirdim. Ilk marsta calisti ve stop etmedi. Bu sorun neden kaynaklandi acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------
Bir de durdugumda motordan şakır şakır ses geliyordu.
biraz rölanti ayarını oyna, yükselt, sorunun çözülür büyük ihtimal. saat yönüne doğru milim oynat
Benzin musluğu tamamen açık mı ona da bakın. Ben bir keresinde 5km yolu gelemedim gaz yemiyor ve bırakınca stop ediyordu. Eve geldim bi baktım yarı açık gibi bir yeri gösteriyordu musluk . Açtım, biraz gaz verdim sorun kalmadı. Olmadı musluğu kapatın. Karburatorun aşağısında bir hortum var o hortumun bağlı olduğu yerde bir vida var geniş. Musluk bir nevi. Ordan tahliye edin belki su vs bir şey kacmistir içeri. Sonra vidayi sıkar benzin musluğunu açıp biraz ayakla pompalarsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
Çakar ledlere baktım çarşıda. 30-50 TL arası fiyat verdiler. Internette biraz araştırma yaptım. Bir devre basıp kurdum. Hazırlar gibi oldu. Ledleri dahil 12 TL'ye mal oldu bana. Bu işe girmeye karar verdim. :-D. Kutusuz ,birde kutu ayarladimmi evde yapar kargolarim.
Iki Çakar oldu ama çok hoş. Üç çip beyaz led aldım yarım metre yarısını sağa yarısını sola takarim. Belki de üçlü powerledleri de caktirabilirim. Yapınca video çekip atacağım mutlaka.
arkadaşlar motosiklete kaç lt yağ koyuluyor 1lt mi?
ve o cam göstergenin neresinde olmalı yağ benimki o cam göstergenin tam yarısında sizce iyi mi yoksa birazdaha koyim mi?
Ortada bir yerde olsun. Orda bi cibik var. Zikzak desenli kisimdaysa seviye sorun yok.
Subaplar sıkışmış hocam,
ısınınca çalışmada sıkıntı çıkarır, birkaç dakika kapalı beklerseniz düzelir. Motosikleti fazla sıkıştırmadan kullanın.
14 aydır kullanıyorum, yakıt 3,5 litrenin altına düşmemişti. Bu hafta başında boş depoya 50 tl benzin aldım ve şu an 375 km de hala bitmedi. 4 bin deviri geçmeden kullandım. Benimde motorum artık 12 kuruş yakacak.
#SOMA
Bu sabah yine aynı sorunu yaptı. çalıştırırken jikleyi en üste aldım, ilk marşta çalıştı. 1 dakika kadar jikle ortada iken gaz verdim. sonra yola devam ettim. 1 dakika sonra düşük devirde stop etti. yine jikle en üstte, ortada ve altta iken çalışmadı. biraz bekleyip jikle en üstte iken çalıştırdım. motor hafif boğulur gibi oldu. hemen ortaya aldım ve gazladım. daha sonra sıkıntı çıkarmadı. motorun "m" sinden anlamıyorum. bu yüzden bugün bir servise göstereceğim. söylediğiniz önerileri de servise söyleyeceğim. teşekkürler arkadaşlar yardımlarınız için.
Jikleyi en üste hiç alma ortaya al calıştıktan sonrada fazla beklemeden kapat jikle açıkkende hareket etme
Bu gün yağ değişimi yaptım motul 5100 10-50 bir şey dikkatimi çekti motor çalıştıktan sonra yağ seviyesine baktığımız camdaki yağ kayboluyor aşağıya doğru orta sehpada iken stop edince eski haline geliyor yağ seviyesi çalışırken hiç yağ yokmuş gibi gösteriyor daha önce hiç farketmemiştim sizinkilerdede durum aynımı ?
Merhabalar öncelikle jikle en üst konumdayken en güçlü, en altta da kapalı konumdadır. Çalıştırırken en üst konumda biraz gaz vere vere çalıştırın. Boğulmaya başladığını hissettiğiniz anda orta konuma alın. Yine biraz bekleyerek çalıştırın. Motorun bir kaç dakika sonra jikleye ihtiyacı kalmaz zaten. Jikle kapalı halde devam edebilirsiniz. Motorun stop etmesinin nedeni de jikle açık bir şekilde hareket etmeniz. Motor boğulup stop ediyor. Hava yakıt karışımı ağır geliyor bir nevi. Motor iyice ısındıktan sonra da sağ taraftaki arkadaşların belirttiği vidayı oynayarak deviri rolanti halindeyken 1,5 düzeyine getirin. Bundan sonra stop etme gibi bir sorunla karşılaşacağınızı sanmıyorum.
Motor yan durarken, gösterge yağı göstermiyor anca ortalayınca gösteriyor demişti ustam. Bir kaç kere deneyince hak verdim. Motoru dik bir şekilde tutunca yağı hemen gösteriyor. Bende de aynı durum mevcut yani. Sorun olacağını sanmıyorum
Arkadaşlar şimdi de gelelim benim soruya kısa-uzun farlar çok ayarsızlar maalesef. Geceleri kısa farı yaktığım halde ilk bir kaç metreyi aydınlatmıyor. Bunun çözümü nedir ? Ayarlanıyor mu ? Ayarlansa bile düzelecek gibi değil sanki. O birkaç metrelik aydınlatma mesafesi için sis farı mı taksak ?
Yan sehpadayken durduğu yerde yağ göstermiyor onu biliyorum ama orta sehpadayken yapıyor bi anlam veremedim Çalışmazken sorun yok çalıştıkdan sonra oluyor
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)