Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #9921
    Crocuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial 135 MH Drift
    Arka fren eskisi kadar iyi değil. Kötü değil fakat çok çok da iyi değil öyle bi sorım dedim arka fren balatası değişimine 30 tl fiyat söyledi. Fahiş fiyat mıdır normal mi ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9922
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Crocuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka fren eskisi kadar iyi değil. Kötü değil fakat çok çok da iyi değil öyle bi sorım dedim arka fren balatası değişimine 30 tl fiyat söyledi. Fahiş fiyat mıdır normal mi ?
    Fiyat fahiş.
    Bunun yanında kampana fren arada bakım ister, tekeri söküp içine ve balataya hava tutup tozlardan kurtulmalısınız. Daha sonra tekrar takıp ayar somununu yeterince sıktığınızda farkı görürsünüz.
    Crocuta bunu beğendi.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  3. #9923
    Crocuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial 135 MH Drift
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyat fahiş.
    Bunun yanında kampana fren arada bakım ister, tekeri söküp içine ve balataya hava tutup tozlardan kurtulmalısınız. Daha sonra tekrar takıp ayar somununu yeterince sıktığınızda farkı görürsünüz.
    Tekeri sökmek için alet edavat ne gerekli , hiç kurcalamadım şimdiye kadar o yüzden cahilliğime verin

  4. #9924
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Crocuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekeri sökmek için alet edavat ne gerekli , hiç kurcalamadım şimdiye kadar o yüzden cahilliğime verin
    Driftlerde de aynımı bilmiyorum ama, 17 ve 19 anahtarlarlar lazım. Driftlerde farklı olabilir.
    Somunu söküp arka teker milini çıkardıktan sonra teker boşa düşecek zaten, kampanayı hafif çektimi çıkar zaten yuvasından Tozları temizledikten sonra önce balatayı yuvasına takın daha sonra tekere mili geçirip yerine takın. Daha sonra da arka frene bastığınızda öne doğru gelen demir çubuğun ucunda bir somun olacak, o somunu sıkın ve tekeri döndürün, balatanın sürtmeyeceği son noktaya kadar sıkın.
    Anlatınca uzun gibi gözükse de pratikte kolay bir iş, kolay gelsin
    özgün bunu beğendi.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  5. #9925

    Üyelik
    22 Nisan 2013
    Motosikleti
    Dealim S3 250
    arkadaşlar lastiği degiştirecegim ön ve arkayı bana tekerler ince geliyor bunu kalınlaştırsam sorun olur mmu
    Vultre motorda 110 -90-16 kullanmişlar Biz 110-90-18 kullanabiliyoz mu
    kullanan arkadaş varsa yazarsa sevinirim
    Bide michelin ön arka ne takalım.İstanbul içi ıslak ve kuru zeminde kullanılacak
    şimdideden tüm arkdaşlara teşkür ederim
    Motork08 bunu beğendi.

  6. #9926

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    110-90-18 fazla gelir onu 100 yapın siz güvenlik açısından 110 da takılır ama ya yanaktan atma yaparsa yada virajlarda lastikte yamulma dengesizlik başınıza işş almayın derim iyi bi lastik takın bnce

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

    arkadaşlar 30 tl fazla bi fiyat değil 20 tl lik balata aldım taktım fabrika hatası çıktı balatanın üstü kırtık kırtık tı zımpara çektim gene düzelmedi freni germesem tekeri sıkıyor ama frene bassam dibe kadar çöküp tutmuyordu balatanın bi yüzeyi hep deymiş gittim aynı balatanın sağlamını aldım gene fren performansı iyi gelmedi sonra 35 tl ye yeni bi balata buldumm diğerlerinden farklıydı tuhaf yeşil bi rengi vardı ön disk frenden daha iyi tutmaya başladı arka frenim bundan eminim

  7. #9927
    Motork08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul Beykoz
    Motosikleti
    Enmaaahss
    http://www.altinelbiseliadam.com/mot...lastik-secimi/
    Usta sorunun cevabı burda var bi bak derim
    uygar44 bunu beğendi.

  8. #9928
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    Arkadaslar merhaba. Bugun trafikte biraz sikintili dakikalar yasadim. 2. Vites dusuk hizda araclarin arasindan gidiyordum motor stop etti. Trafik de yavastan akmaya basladi. Ben 3 seritli yolun ortasinda kaldim. Yaklasik 5 km yol yapmistim. Jikleyi en uste cikarip denedim, calisti ama motorda bogulma oldu yine stop etti. Sonra bir sekilde zorla en saga gectim. Jikleyi en uste aldim. Calistirdigim gibi ortaya cektim. Ortaya cektigimde gaz yemedi ve yine stop ettim ayni yontemi denedim bu sefer biraz gaz actim stop etmeden gazladim. Tam eve varirken yavasladigimda yine stoop etti ve calismadi. Ayni yontemle calistirdim. Evin onune geldigimde durdurdum. 2 dakika bekleyip jiklesiz calistirdim. Ilk marsta calisti ve stop etmedi. Bu sorun neden kaynaklandi acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------

    Bir de durdugumda motordan şakır şakır ses geliyordu.

  9. #9929

    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Derbi ETX
    biraz rölanti ayarını oyna, yükselt, sorunun çözülür büyük ihtimal. saat yönüne doğru milim oynat

  10. #9930
    atamert35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    135 MH Drift / 35 KB 4799
    Benzin musluğu tamamen açık mı ona da bakın. Ben bir keresinde 5km yolu gelemedim gaz yemiyor ve bırakınca stop ediyordu. Eve geldim bi baktım yarı açık gibi bir yeri gösteriyordu musluk . Açtım, biraz gaz verdim sorun kalmadı. Olmadı musluğu kapatın. Karburatorun aşağısında bir hortum var o hortumun bağlı olduğu yerde bir vida var geniş. Musluk bir nevi. Ordan tahliye edin belki su vs bir şey kacmistir içeri. Sonra vidayi sıkar benzin musluğunu açıp biraz ayakla pompalarsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

    Çakar ledlere baktım çarşıda. 30-50 TL arası fiyat verdiler. Internette biraz araştırma yaptım. Bir devre basıp kurdum. Hazırlar gibi oldu. Ledleri dahil 12 TL'ye mal oldu bana. Bu işe girmeye karar verdim. :-D. Kutusuz ,birde kutu ayarladimmi evde yapar kargolarim.
    Iki Çakar oldu ama çok hoş. Üç çip beyaz led aldım yarım metre yarısını sağa yarısını sola takarim. Belki de üçlü powerledleri de caktirabilirim. Yapınca video çekip atacağım mutlaka.

  11. #9931

    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Mondial Drift - mz etz125
    arkadaşlar motosiklete kaç lt yağ koyuluyor 1lt mi?
    ve o cam göstergenin neresinde olmalı yağ benimki o cam göstergenin tam yarısında sizce iyi mi yoksa birazdaha koyim mi?

  12. #9932
    atamert35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    135 MH Drift / 35 KB 4799
    Ortada bir yerde olsun. Orda bi cibik var. Zikzak desenli kisimdaysa seviye sorun yok.

  13. #9933
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı linkinpark20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar merhaba. Bugun trafikte biraz sikintili dakikalar yasadim. 2. Vites dusuk hizda araclarin arasindan gidiyordum motor stop etti. Trafik de yavastan akmaya basladi. Ben 3 seritli yolun ortasinda kaldim. Yaklasik 5 km yol yapmistim. Jikleyi en uste cikarip denedim, calisti ama motorda bogulma oldu yine stop etti. Sonra bir sekilde zorla en saga gectim. Jikleyi en uste aldim. Calistirdigim gibi ortaya cektim. Ortaya cektigimde gaz yemedi ve yine stop ettim ayni yontemi denedim bu sefer biraz gaz actim stop etmeden gazladim. Tam eve varirken yavasladigimda yine stoop etti ve calismadi. Ayni yontemle calistirdim. Evin onune geldigimde durdurdum. 2 dakika bekleyip jiklesiz calistirdim. Ilk marsta calisti ve stop etmedi. Bu sorun neden kaynaklandi acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------

    Bir de durdugumda motordan şakır şakır ses geliyordu.
    Subaplar sıkışmış hocam,

    ısınınca çalışmada sıkıntı çıkarır, birkaç dakika kapalı beklerseniz düzelir. Motosikleti fazla sıkıştırmadan kullanın.
    14 aydır kullanıyorum, yakıt 3,5 litrenin altına düşmemişti. Bu hafta başında boş depoya 50 tl benzin aldım ve şu an 375 km de hala bitmedi. 4 bin deviri geçmeden kullandım. Benimde motorum artık 12 kuruş yakacak.
    #SOMA

  14. #9934
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    Bu sabah yine aynı sorunu yaptı. çalıştırırken jikleyi en üste aldım, ilk marşta çalıştı. 1 dakika kadar jikle ortada iken gaz verdim. sonra yola devam ettim. 1 dakika sonra düşük devirde stop etti. yine jikle en üstte, ortada ve altta iken çalışmadı. biraz bekleyip jikle en üstte iken çalıştırdım. motor hafif boğulur gibi oldu. hemen ortaya aldım ve gazladım. daha sonra sıkıntı çıkarmadı. motorun "m" sinden anlamıyorum. bu yüzden bugün bir servise göstereceğim. söylediğiniz önerileri de servise söyleyeceğim. teşekkürler arkadaşlar yardımlarınız için.

  15. #9935
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Jikleyi en üste hiç alma ortaya al calıştıktan sonrada fazla beklemeden kapat jikle açıkkende hareket etme

  16. #9936
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Bu gün yağ değişimi yaptım motul 5100 10-50 bir şey dikkatimi çekti motor çalıştıktan sonra yağ seviyesine baktığımız camdaki yağ kayboluyor aşağıya doğru orta sehpada iken stop edince eski haline geliyor yağ seviyesi çalışırken hiç yağ yokmuş gibi gösteriyor daha önce hiç farketmemiştim sizinkilerdede durum aynımı ?

  17. #9937
    fatek95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    Denizli
    Alıntı linkinpark20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sabah yine aynı sorunu yaptı. çalıştırırken jikleyi en üste aldım, ilk marşta çalıştı. 1 dakika kadar jikle ortada iken gaz verdim. sonra yola devam ettim. 1 dakika sonra düşük devirde stop etti. yine jikle en üstte, ortada ve altta iken çalışmadı. biraz bekleyip jikle en üstte iken çalıştırdım. motor hafif boğulur gibi oldu. hemen ortaya aldım ve gazladım. daha sonra sıkıntı çıkarmadı. motorun "m" sinden anlamıyorum. bu yüzden bugün bir servise göstereceğim. söylediğiniz önerileri de servise söyleyeceğim. teşekkürler arkadaşlar yardımlarınız için.
    Merhabalar öncelikle jikle en üst konumdayken en güçlü, en altta da kapalı konumdadır. Çalıştırırken en üst konumda biraz gaz vere vere çalıştırın. Boğulmaya başladığını hissettiğiniz anda orta konuma alın. Yine biraz bekleyerek çalıştırın. Motorun bir kaç dakika sonra jikleye ihtiyacı kalmaz zaten. Jikle kapalı halde devam edebilirsiniz. Motorun stop etmesinin nedeni de jikle açık bir şekilde hareket etmeniz. Motor boğulup stop ediyor. Hava yakıt karışımı ağır geliyor bir nevi. Motor iyice ısındıktan sonra da sağ taraftaki arkadaşların belirttiği vidayı oynayarak deviri rolanti halindeyken 1,5 düzeyine getirin. Bundan sonra stop etme gibi bir sorunla karşılaşacağınızı sanmıyorum.


    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gün yağ değişimi yaptım motul 5100 10-50 bir şey dikkatimi çekti motor çalıştıktan sonra yağ seviyesine baktığımız camdaki yağ kayboluyor aşağıya doğru orta sehpada iken stop edince eski haline geliyor yağ seviyesi çalışırken hiç yağ yokmuş gibi gösteriyor daha önce hiç farketmemiştim sizinkilerdede durum aynımı ?
    Motor yan durarken, gösterge yağı göstermiyor anca ortalayınca gösteriyor demişti ustam. Bir kaç kere deneyince hak verdim. Motoru dik bir şekilde tutunca yağı hemen gösteriyor. Bende de aynı durum mevcut yani. Sorun olacağını sanmıyorum


    Arkadaşlar şimdi de gelelim benim soruya kısa-uzun farlar çok ayarsızlar maalesef. Geceleri kısa farı yaktığım halde ilk bir kaç metreyi aydınlatmıyor. Bunun çözümü nedir ? Ayarlanıyor mu ? Ayarlansa bile düzelecek gibi değil sanki. O birkaç metrelik aydınlatma mesafesi için sis farı mı taksak ?

  18. #9938
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Yan sehpadayken durduğu yerde yağ göstermiyor onu biliyorum ama orta sehpadayken yapıyor bi anlam veremedim Çalışmazken sorun yok çalıştıkdan sonra oluyor

  19. #9939
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan sehpadayken durduğu yerde yağ göstermiyor onu biliyorum ama orta sehpadayken yapıyor bi anlam veremedim Çalışmazken sorun yok çalıştıkdan sonra oluyor
    Çalıştığı zaman yağ silindir içine gittiği için yağın görünmemesi normal.

    Yağ seviyesini ölçmek için çalışan (ısınmış veya az ısınsa da yeter) motoru söndürüp 3 dakika sonra ( yağ hala ılıkken ) yağ seviyesini kontrol etmek.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  20. #9940
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı fatek95 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar öncelikle jikle en üst konumdayken en güçlü, en altta da kapalı konumdadır. Çalıştırırken en üst konumda biraz gaz vere vere çalıştırın. Boğulmaya başladığını hissettiğiniz anda orta konuma alın. Yine biraz bekleyerek çalıştırın. Motorun bir kaç dakika sonra jikleye ihtiyacı kalmaz zaten. Jikle kapalı halde devam edebilirsiniz. Motorun stop etmesinin nedeni de jikle açık bir şekilde hareket etmeniz. Motor boğulup stop ediyor. Hava yakıt karışımı ağır geliyor bir nevi. Motor iyice ısındıktan sonra da sağ taraftaki arkadaşların belirttiği vidayı oynayarak deviri rolanti halindeyken 1,5 düzeyine getirin. Bundan sonra stop etme gibi bir sorunla karşılaşacağınızı sanmıyorum.




    Motor yan durarken, gösterge yağı göstermiyor anca ortalayınca gösteriyor demişti ustam. Bir kaç kere deneyince hak verdim. Motoru dik bir şekilde tutunca yağı hemen gösteriyor. Bende de aynı durum mevcut yani. Sorun olacağını sanmıyorum


    Arkadaşlar şimdi de gelelim benim soruya kısa-uzun farlar çok ayarsızlar maalesef. Geceleri kısa farı yaktığım halde ilk bir kaç metreyi aydınlatmıyor. Bunun çözümü nedir ? Ayarlanıyor mu ? Ayarlansa bile düzelecek gibi değil sanki. O birkaç metrelik aydınlatma mesafesi için sis farı mı taksak ?
    Aynı sıkıntı bende de var, yola hiç değmiyor ışık. Otoban tabelalarını aydınlatıyor. Ayar vidası var ama nafile, son çare olarak ön amartisörleri basacağım yarın bir miktar. Olmazsa power-led sis farı deneyeceğim.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)