Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Aralık 2013, 22:27
#9021
Yokus asagı salınca hızını koruyup bir miktar hızlanacagına aksine bizimki yavaslıyor saglam bi yokus asagı hemde
Ön frenden kesik kesik düzenli sesin gelmesi normal olabilirmi 2 sefer önü kitledim disk eyilmis olabilirmi balata ile arasında milimlerin bile farkı olabilirmi
Yolda giderken gazı bırakınca hemen öne yıgılıp yavaslaması
ön janttan yolda giderken ses gelmiyor fakat ne zaman bi yere gidecek olsam illaki o sese bakıyorum tamamen psikolojik gibi bi sey +)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------
Subab sesinide bilemiyorum zamanında performans egzozu denen bi bas belası vardı ondan dolayı olabilir belki demir misketin bir birine vurması gibi
Reklamlar
-
13 Aralık 2013, 22:47
#9022
o ön frenden sürtme sesi çamurdan geçince yağmur yağınca bendede oluyor sıkıntı etmeyin balataya toz kum filan girince sürtme yapıyor sağlam tazlikli suda yıkayınca ses gidiyo bnde gidio yani sübap ayarını ben 12 lerdemi ne yaptırmıştım daha erken ben asfaltta kitledim önü bişi olmadı 5 metre sürüklenme dışında :D
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
13 Aralık 2013, 23:30
#9023
Vites boştayken (Debriyaja basılı değil direk boşta ) yokuş aşağı salınca ivmelenme yerine yavaşlıyor ise bir sıkıntı var demektir. Arka kampanaın oradan biraz gevşetebilirsin.
2 metal misketin birbirine vurma sesi subaplardandır. Emme ve Besleme değerlerini biy yerden öğrenerek 20 tl yerine 50 tl verip bir kawasaki yada suzuki servisinde yaptırılmalı. Honda ve yamaha servislerinin % 90 ı aynı anda mondial servisi zaten :D Özellikle suzuki servisleri bu işi emme değerlerini cihazdan okuyarak yapıyorlar. Subapların gerçekten kaçırıp kaçırmadığını anlarlar. İyi bir subap ayarı motoru tamemen değiştirir. Geri kalan sürtme seslerine takılma. Bilmem hiç fark ettiniz mi ama ben ön freni çok kullanırım ve ön frene limon ezermiş gibi eze eze basarak aniden durduğumda direksiyon sola doğru dönüyor. Tamam tek disk ama benimkisi baya bi dönüyor :D Bazen acaba kaydık düşüyoz mu lan diye heyecan yapmıyo da değilim.
-
14 Aralık 2013, 00:19
#9024
Subap ayarını Suzuki servisinde yaptırayım
Yokus asagılarda hic vitesi bosa almadım hep debriyajı sıkarım bi kac ustaya götüreyim normal derlerse zorun yok ön frenide dediginiz gibi diskin oldugu yere yattım onada normalderlerse ondada sıkıntı yoktur belki
-
15 Aralık 2013, 18:36
#9025
-
15 Aralık 2013, 20:38
#9026
Arkadaşlar merhaba, mtorla düz yolda bastığımda yaklaşık 120 km civarlarında kesiciye giriyor. Bazıları yeter diyecek şimdi ama beygir olarak cbr la aynı hatta torku kağıt üzerinde daha yüksek gözüken bir motorda cbr kadar hız yapmalı diye azıcık kurcalamak istiyorum. Motor bıyle kesik kesik ötüyor. Şu beyin denen konjektör müdür nedir o karın ağrısını değiştirmek istiyorum. Ama mondialden değil, çünkü çok kalitesiz. Bunu nerden bulurum ayda standartları neye göredir. Daha önceden tecrübesi olan var mıdır ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
16.000 deki motorun benim 4000 likten daha temiz duruyor. Kazasız belasız bin inşallah. Ama arada bozulsun, atraksiyon lazım demi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------
Alsam kendim takabilir miyim acaba ? Lehim aletim yok çünkü. Onun dışında herşeyden var.
:D Foto atamıyormuşuz sahibindenden
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...46926563/detay
-
15 Aralık 2013, 20:40
#9027
DEvir yükselmesse kusura bakma hızında yükselmez bende istiyorum öyle istediğim anda 10.000 devri göreyim
-
15 Aralık 2013, 20:55
#9028
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, mtorla düz yolda bastığımda yaklaşık 120 km civarlarında kesiciye giriyor. Bazıları yeter diyecek şimdi ama beygir olarak cbr la aynı hatta torku kağıt üzerinde daha yüksek gözüken bir motorda cbr kadar hız yapmalı diye azıcık kurcalamak istiyorum. Motor bıyle kesik kesik ötüyor. Şu beyin denen konjektör müdür nedir o karın ağrısını değiştirmek istiyorum. Ama mondialden değil, çünkü çok kalitesiz. Bunu nerden bulurum ayda standartları neye göredir. Daha önceden tecrübesi olan var mıdır ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
16.000 deki motorun benim 4000 likten daha temiz duruyor. Kazasız belasız bin inşallah. Ama arada bozulsun, atraksiyon lazım demi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------
Alsam kendim takabilir miyim acaba ? Lehim aletim yok çünkü. Onun dışında herşeyden var.
:D Foto atamıyormuşuz sahibindenden
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...46926563/detay
lehime gerek yokki..
orjinal sinyallerde kablo birleşim yeri var onları ayırıp bunları takacaksın..
ben eski driftimde 4 dünü degişmiştim
-
15 Aralık 2013, 21:57
#9029
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
DEvir yükselmesse kusura bakma hızında yükselmez bende istiyorum öyle istediğim anda 10.000 devri göreyim
Benim motor erken kesiciye giriyor işte sıkıntı orada :D Bende biliyorum ne demek istediğini. Üretim hatasından dolayı tüm kesiciler aynı yerde devreye girmiyormuş. Subap + hava ayarı yapıldıktan sonra denendi. 8500 de kesiciye giriyor. Bazen 9000 görüyor. Alet sıkıntılı yani.
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
lehime gerek yokki..
orjinal sinyallerde kablo birleşim yeri var onları ayırıp bunları takacaksın..
ben eski driftimde 4 dünü degişmiştim
Yani soket gibi çıkar-tak yapacaksın diyorsun. Teşekkürler. Sizin gibi eskilerin arada foruma bakıyor olması sevindirici. Eskiden 3-5 kişi daha vardı ama hepsi bıraktılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
slm herkese..
cbf i sattım cbr 250 yolda..
bu boşlukta eski motorum olan driften var arkadaşım da onun motoru kullanıyorum
driften cbf e
cbf ten drifte binince arkadaki farklar beya var drfit özellikle güç olarak çok iyi.cbf ile 2 ile zor çıktıgım yer drift ile 3 le çıkıyorum..
ama rahatlık konusunda cbf çok iyi..
Bu arada vaktiniz varsa CBF ve Drift'i kıyaslar mısınız ? Uzun yolda drift biraz rahatsız kalıyor. Bel ağrısı var. Yakıtıda 3,5 litrenin altına hiç düşmedi. Siz CBF önerir misiniz. Yoksa almışken en azından 250 lik al bir dahakine mi dersiniz.
-
15 Aralık 2013, 22:03
#9030
Fabrikayı bi arayalım madem mesaj atmıştım dönüş yapmamışlar ön dişlin kaçtı ?
-
15 Aralık 2013, 22:10
#9031
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Fabrikayı bi arayalım madem mesaj atmıştım dönüş yapmamışlar ön dişlin kaçtı ?
Orjinal dişli neyse o. Geri dönüş yapmıyorlar direk araman lazım. Yada aradığında açmıyorlar sonra seni geri arıyorlar. Ama müşteri temsilcileri daha işlerinin etiğini bile bilmezken konjektör ve pipo beslemesi yetersiz olduğu için sekman kesmesi var desek ne derki kadın :D
Şikayet ettiğim servise benim adımı soyadımı söylemişler, birde usta tam tanımaz çıkaramaz diye özellikle veriyoruz diyorlar. Haziran ayından belli motosiklete ibre bekliyorum. İzmirdeyken takılıyordu, niğdeye geldim sipariş verdik dediler, allahtan 3 ay yurtdışına gittik geldık okul açıldı 1,5-2 ay geçti ama hala beklıyoruz. 3 farklı serviste sipariş verdik güyaa. 2 hafta önce perşembe yeniden usta yazmıştı yanımda, red yazmış geri yollamışlar. Şans eseri işim olmasada geçerken servise uğramasam reddedildiğini de bilmeden bekleyecektık oylece. En son bu pazartesi kargoya verecez dedıler. Bir dahada servise gitmeyi düşünmüyorum zaten. Servise verdiğim bakım paralarını bir kenara koysak, 4000 km de şimdiden 200 lirayı geçti, zaten olası bir durumda motorun tamir parasını çıkarır.
-
15 Aralık 2013, 22:54
#9032
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Benim motor erken kesiciye giriyor işte sıkıntı orada :D Bende biliyorum ne demek istediğini. Üretim hatasından dolayı tüm kesiciler aynı yerde devreye girmiyormuş. Subap + hava ayarı yapıldıktan sonra denendi. 8500 de kesiciye giriyor. Bazen 9000 görüyor. Alet sıkıntılı yani.
Yani soket gibi çıkar-tak yapacaksın diyorsun. Teşekkürler. Sizin gibi eskilerin arada foruma bakıyor olması sevindirici. Eskiden 3-5 kişi daha vardı ama hepsi bıraktılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------
Bu arada vaktiniz varsa CBF ve Drift'i kıyaslar mısınız ? Uzun yolda drift biraz rahatsız kalıyor. Bel ağrısı var. Yakıtıda 3,5 litrenin altına hiç düşmedi. Siz CBF önerir misiniz. Yoksa almışken en azından 250 lik al bir dahakine mi dersiniz.
öncelikle herkese merhaba arkadaşlar...
drifti 13 bin km kullan dım
cbf 15 bin km kadar kullandım..
bana göre
bence durumunuz uygunsa 250 lilik düşünün
drift cbf göre daha atik fiyatı ugun..ve cbf ten daha güçlü ..drift artçılı da olsa kalkışlarda çok iyi cbf biraz hantal kalıyo
driftleyaptıgım uzul yolda belim çok agrımıştı..cbf ile yaptıgımuzun yoldada agrımıştı ama drift kadarrahatsız etmemişti.
yakıt olarak drift cbf görebiraz daha fazla yakıtı.
-
15 Aralık 2013, 23:21
#9033
motorun iğne ayarı ile oynamayı düşündünüz mu ? karbüratör benzini yetistiremedigi için kesik kesik sirkeleme yapabilir. karburatorun gaz teli giren kısmını çıkartın orada ucunda iğne bulunan siyah renkli parça var o iğnenin ayarını yukarı almanız gerek. yakitiniz artar ama drvirlenme çok değişiyor canlaniyor motor. bende de cg var kendi motorumda denedim
-
15 Aralık 2013, 23:56
#9034
boora adlı üyeden alıntı
motorun iğne ayarı ile oynamayı düşündünüz mu ? karbüratör benzini yetistiremedigi için kesik kesik sirkeleme yapabilir. karburatorun gaz teli giren kısmını çıkartın orada ucunda iğne bulunan siyah renkli parça var o iğnenin ayarını yukarı almanız gerek. yakitiniz artar ama drvirlenme çok değişiyor canlaniyor motor. bende de cg var kendi motorumda denedim
O dediğiniz benim mevcut bilgi ve tecrübe birikimimi geçiyor ama fırsat olunca deneyeceğim. Ama benim yakıt zaten 3,5 litre üstünde. Biraz daha yakıt açarsak ben mendil atarım.
-
16 Aralık 2013, 00:17
#9035
O kadar yakmıyor ölçmedim ama 3 diyelim hadi 2.9 lt nin üstüne çoktımı ben rahatsız olurum 250 cc alda madem yaktığın benzine değsin Calibre 250 , Mr 250 destro , Yuki spitzer alınır çinli ama 250 cc olduğu için ben alırdım kaliteli 150 cc yerine 250 cc ye binmiş olurum
Haftada bir temizle lastik parlatıcı ile sağını solunu parlat cıncık gibi görünür
-
16 Aralık 2013, 01:10
#9036
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
O kadar yakmıyor ölçmedim ama 3 diyelim hadi 2.9 lt nin üstüne çoktımı ben rahatsız olurum 250 cc alda madem yaktığın benzine değsin Calibre 250 , Mr 250 destro , Yuki spitzer alınır çinli ama 250 cc olduğu için ben alırdım kaliteli 150 cc yerine 250 cc ye binmiş olurum
Haftada bir temizle lastik parlatıcı ile sağını solunu parlat cıncık gibi görünür
Az önce başka birisine dedim madem bu kadar yakıt verecem bari 250'lik alayım diye :D
Bi tane bumoto aldım alıyordum allahtan son anda vazgectim 5 para etmez. Spitzer zaten .oktan. 250 lik motor alsam 25 beygirden aşağısını almam. Kaliteli bir 25 bg çinlide yok piyasada. RR var ama onlarda 17 beygir.
ayrıca çinlilerde satması çok sıkıntı, sıfır ile 2. el arası çok fiyat farkı var. bir daha çan-çin-çon almam herhalde. Kelepir bir cbr 250 bulana kadar da ever and forever drift :D, ama şu bajaja mı neydi o gelirse fuardan direk alırım
-
16 Aralık 2013, 01:13
#9037
-
16 Aralık 2013, 01:21
#9038
Sanmıyorum bajaj'ın Türkiyeye 6500-7500 arası maximum girmesi lazım. Ama dist. kuralkan olnca yine cbr la hyo ıle yarıstıracaklar fiyatları hıyarlar :D
Hindistan fiyatı burayla kıyaslarsan driftten daha ucuz. maaliyeti 2000 dolar olmayan motoru acaba kaça satacaklar bende merak ediyorum.
-
16 Aralık 2013, 01:59
#9039
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, mtorla düz yolda bastığımda yaklaşık 120 km civarlarında kesiciye giriyor. Bazıları yeter diyecek şimdi ama beygir olarak cbr la aynı hatta torku kağıt üzerinde daha yüksek gözüken bir motorda cbr kadar hız yapmalı diye azıcık kurcalamak istiyorum. Motor bıyle kesik kesik ötüyor. Şu beyin denen konjektör müdür nedir o karın ağrısını değiştirmek istiyorum. Ama mondialden değil, çünkü çok kalitesiz. Bunu nerden bulurum ayda standartları neye göredir. Daha önceden tecrübesi olan var mıdır ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
16.000 deki motorun benim 4000 likten daha temiz duruyor. Kazasız belasız bin inşallah. Ama arada bozulsun, atraksiyon lazım demi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------
Alsam kendim takabilir miyim acaba ? Lehim aletim yok çünkü. Onun dışında herşeyden var.
:D Foto atamıyormuşuz sahibindenden
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...46926563/detay
Merhaba ben geçen hafta bütün sinyallerimi değiştirdim. Lehime falan gerek yok soketler var onları takmanız lazım. ön için far kafalığı sökülüyor onun altından yaptılar, arka için koltuğun altında soketler görünüyor oradan takabilirsin.
bu arada benimde uzun zamandır aklıma takılan iki soru vardı sorayım da içimde kalmasın birincisi benim motorun devir ibresi 5500 devire gelince takılıyor bunun için yapabileceğim bir şey var mı? ikincisi ise benzin ibrem çalışmıyor hiç kıpırdamıyor bile yerinden sorun şamandırada mı yoksa ibrede midir? komple göstergeyi değiştirmeyi planlıyorum önerebileceğiniz bir site yada ürün var mı?
Bas Gitar tınılayan bir felsefedir dedi Yaşlı Kurt, Motosiklet ise homurdayan bir felsefedir dedi Yavru Kurt...
-
16 Aralık 2013, 07:56
#9040
Aman agzini ayri ac bozulmasin o motor 1. Aydir camurlu kurumaz die yikamiom cok batik o dedigin beyin bnm usta degistirmisti. Yolda kaldim 4 bin devirde kesiciye girdi bska taktik motor isininca stop edio calismiyodu bska taktik devir gostergesi gtti kendisininkini taktik duzeldi bulasma derim
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:52 ----------
Bna gosterge bir ayda geldi ikinciyi istedim yeninin deviri sıkıntıliydi oda geldi is serviste btio
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)