Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #881
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Ybr 125 lerin koruma demiri uyuyor onu takabilirsin.
    İlandaki son resim sanırım bu motora ait değil sıfırken çekilmiş bir resim.
    Pirelli mt65 güzel lastik michelin de olabilir. Orijinal zinciri don lastiği gibi diyolar Zincir ve dişlilerin değişmesi tavsiye edilir.
    Motor temize benziyor takından bakmak lazım.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #882
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı fbcino adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalitesiz tüm çin işi motorların; vites ve devir göstergesi vardır. (Bana göre çinli motor kalitesiz değildir.) Drift te de vites ve devir göstergesi mevcut.
    Sadece kaliteli japon motorlarında devir göstergesi veya vites göstergesi yoktur. Yakında hız göstergesi takmadan üretecekler.
    2008 yılında aldığım çin işi bisan motorumda dahil vites ve devir göstergesi var. 2012 çin işi çelik sk100-3 motorumdaa ayrıyeten motor göstergesi ve telefon için de ışık ilave etmişler.
    Telefon ışığı diyosunda,yakınında başkasının telefonu çalarsa nolcak ?

  3. #883
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Merhaba arkadaşlar,

    Bugün cbr 125 ile baş başa yarışa başladık, düz sorunsuz karayolunda yarış yaptık. Aynıda anda kalktığımız gibi drift 30-40 km hıza çıkınca 1 metre önde gidiyor sonra cbr yetişiyor ve 80 km hıza kadar başa baş gidiyorlar.

    Fakat sonradan cbr biraz fark attı ama atan arkadaşın cbr motorunda performans lastiği, 350 euroluk performans egzoz, sıvı soğutma sistemi vardı. Benim arka lastiğim bitmiş ve karbüratörümde tıkanılık vardı. Yinede dibinde gidiyordum. Aynı egzoz ve lastiği bende kullansaydım ve karbüratörüm temiz olsaydı ben çok rahat farkı atardım. Videoya çekecektim fotoğraf makinesinin şarjlı pilleri bitti. :(

  4. #884
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Bugün cbr 125 ile baş başa yarışa başladık, düz sorunsuz karayolunda yarış yaptık. Aynıda anda kalktığımız gibi drift 30-40 km hıza çıkınca 1 metre önde gidiyor sonra cbr yetişiyor ve 80 km hıza kadar başa baş gidiyorlar.

    Fakat sonradan cbr biraz fark attı ama atan arkadaşın cbr motorunda performans lastiği, 350 euroluk performans egzoz, sıvı soğutma sistemi vardı. Benim arka lastiğim bitmiş ve karbüratörümde tıkanılık vardı. Yinede dibinde gidiyordum. Aynı egzoz ve lastiği bende kullansaydım ve karbüratörüm temiz olsaydı ben çok rahat farkı atardım. Videoya çekecektim fotoğraf makinesinin şarjlı pilleri bitti. :(
    İstiyosa 1000 euroluk egzost olsun en kalitelisinden,ecu takmadığın sürece performans vermez,hatta çekişten düşer.O yüzden orjinal egzostuyla kalksaydınız sonuç daha kötü olurdu senin için
    s.e.c bunu beğendi.

  5. #885
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Leons performans lastiği olsa bile şuna emin ol ne ivmelenme nede son hız artar. Üstelik cbrın üzerinde başka egzost varmış, zipposuna dedigi gibi eger hava yakıt karışımı ( güç haritası ) ayarlanmadığı sürece performans kaybı dahi olur. Buda demek oluyor ki orj. egzostlu bir cbr olsa daha rahat geçecekti. Ama herneyse sonuçta sidik yarıştırmayalım şimdi, fakat dünkü tartışmamızda ki savunmalarının bazılarında ve özellikle benim iddia ettiğim kısımlarda haksız oldugunu gördun mü. Ki sen bir cümlemde şunu demistin : '' hızı, performansı v.s. v.s çok daha iyi cbf ve cbr dan '' demiştin ama ben buna ramen yinede iddia etmedim drift sadece performansta biraz üstün olabilir dedim ve benim iddia etmedigim konuda dahi cbr üstün çıktı. Şimdi birde iddia ettigim konuları düşün ? Ha sayi sanki cbr 125 50cc lik scootermiş gibi driftin çok daha performanslı oldugunuda savundun. Şimdi dün gece neden o kadar savunma geregi duydugumu anlamışsındır umarım.
    Sakın beni yanlıs anlama ben sadece haksız yere kötü olan bir seyin daha üstün olan bir şeye karşı savunulmasına kayıtsız kalamıyorum. Gerçi senide tebrik ederim. Bir başkası olsa cbrı geçtim diye yalan atabilirdi fakat sen dürüstçe yazmışsın

  6. #886
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    arkadaslar bu motorun vites geçişleri debriyaz sertli nasıldır rashat geçiyormu vitese debriyaj seerrtmi?

  7. #887
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Leons performans lastiği olsa bile şuna emin ol ne ivmelenme nede son hız artar. Üstelik cbrın üzerinde başka egzost varmış, zipposuna dedigi gibi eger hava yakıt karışımı ( güç haritası ) ayarlanmadığı sürece performans kaybı dahi olur. Buda demek oluyor ki orj. egzostlu bir cbr olsa daha rahat geçecekti. Ama herneyse sonuçta sidik yarıştırmayalım şimdi, fakat dünkü tartışmamızda ki savunmalarının bazılarında ve özellikle benim iddia ettiğim kısımlarda haksız oldugunu gördun mü. Ki sen bir cümlemde şunu demistin : '' hızı, performansı v.s. v.s çok daha iyi cbf ve cbr dan '' demiştin ama ben buna ramen yinede iddia etmedim drift sadece performansta biraz üstün olabilir dedim ve benim iddia etmedigim konuda dahi cbr üstün çıktı. Şimdi birde iddia ettigim konuları düşün ? Ha sayi sanki cbr 125 50cc lik scootermiş gibi driftin çok daha performanslı oldugunuda savundun. Şimdi dün gece neden o kadar savunma geregi duydugumu anlamışsındır umarım.
    Sakın beni yanlıs anlama ben sadece haksız yere kötü olan bir seyin daha üstün olan bir şeye karşı savunulmasına kayıtsız kalamıyorum. Gerçi senide tebrik ederim. Bir başkası olsa cbrı geçtim diye yalan atabilirdi fakat sen dürüstçe yazmışsın
    Performans egzozundan bahsediyorum 2-3 hplik artış var ve ilk 40 kmlik kalkışta benden gerideydi kalkışta geçemedi sonradan yakayabildi, egzoz top speedte artış göstermiş, koltuğuna oturdum bi 2-3 km sürdüm benim ki daha konforlu geldi ve cbr frenleri arka disk olmasına rağmen benim arkamda artçı vardı daha rahat arka fren yapabiliyordum ki benim arka fren kampana. Gerçi benim motorun bir saçmalığını gördüm bugün ilk kalkışta yüksek devirde hızlı debrayaj bırakınca, motorum direk ön kaldırıyor, 2. vitese atınca bile teker bi 5 cm kalkıyor, elbette küçümsemiyorum veya taraf tutmuyorum. Aralarında öyle büyük farkı bırak küçük farklar bile yok, onun güzel yanlarından biri sıvı soğutmalı olması ki, egzozunun sesi süperdi ilk defa 125lik bi motorda bu kadar güzel bi egzoz sesi duydum 350 euro bende versem bende duyardım gerçi

    Kalkışta drift üsttün, fakat biraz karbüratörümün tıkalı olması 7 aydır temizlenmiyor beni toplam hızdan baya kesti bi 20 km fark gibi onun sayesinde beni daha rahat yakalayabildi 80den sonra. Onunda max hız 130 idi ben 115 ile gidebildim karbüratörden dolayı yoksa 135e rahat çıkıyor üstüne yatınca. Karbüratör temizliğinden sonra bir daha denesem diyorum ama motoru sattım yarın alıcı gelecek, kawasaki ninja 250ye geçiş yapmayı düşünüyorum İnşallah hayırlısı ile

  8. #888
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Performans egzozundan bahsediyorum 2-3 hplik artış var ve ilk 40 kmlik kalkışta benden gerideydi kalkışta geçemedi sonradan yakayabildi, egzoz top speedte artış göstermiş, koltuğuna oturdum bi 2-3 km sürdüm benim ki daha konforlu geldi ve cbr frenleri arka disk olmasına rağmen benim arkamda artçı vardı daha rahat arka fren yapabiliyordum ki benim arka fren kampana. Gerçi benim motorun bir saçmalığını gördüm bugün ilk kalkışta yüksek devirde hızlı debrayaj bırakınca, motorum direk ön kaldırıyor, 2. vitese atınca bile teker bi 5 cm kalkıyor, elbette küçümsemiyorum veya taraf tutmuyorum. Aralarında öyle büyük farkı bırak küçük farklar bile yok, onun güzel yanlarından biri sıvı soğutmalı olması ki, egzozunun sesi süperdi ilk defa 125lik bi motorda bu kadar güzel bi egzoz sesi duydum 350 euro bende versem bende duyardım gerçi

    Kalkışta drift üsttün, fakat biraz karbüratörümün tıkalı olması 7 aydır temizlenmiyor beni toplam hızdan baya kesti bi 20 km fark gibi onun sayesinde beni daha rahat yakalayabildi 80den sonra. Onunda max hız 130 idi ben 115 ile gidebildim karbüratörden dolayı yoksa 135e rahat çıkıyor üstüne yatınca. Karbüratör temizliğinden sonra bir daha denesem diyorum ama motoru sattım yarın alıcı gelecek, kawasaki ninja 250ye geçiş yapmayı düşünüyorum İnşallah hayırlısı ile
    Hocam anlatamıyoruz galiba.Şu kulaktan dolma bilgileri atın kafanızdan.125cc bi motora 1000 € luk akrapoviç tak,beygir vermez.Aksine düşüş bile olabilir.ECU takmadan olmaz bu işler.bahsettiğimiz motor 125cc.600lük 4 silindir makinelerde egzost+ecu ile o beygir alınıyo.

    O motoru dyno ya sokun,eğer 0,5 beygir artışı varsa kendi motorumu bedava vericem.Çok ama çok ciddiyim

  9. #889
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Kardeş cepten girdiğim için zor yazabiliyorum. Aslında diyeceğim çok şey var ama pc memleketimde. Eger o cbrda perf. egzosttan dolayı 2-3 hplik artış olduys sana benim mondialı hediye ederim bence iyi araştır demek istedigimi anlayacaksın.
    Neyse inşallah gönlündeki motora biran once kavusursun hocam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------

    Ha bu arada frenleri överken ben son kasa cbrdan bahsediyorum. Çünkü senin dün dedigin 6500 tl ye son kasanın sıfırı alinıyor

  10. #890

    Üyelik
    04 Eylül 2011
    Şehir
    Burdur/Merkez
    Motosikleti
    Cbr250R
    cbf si olan arkadaşla muhabbetim yok iş yerimin önünde motoru görünce sordu senin mi diye evet benim dedim.
    motorunu benimkinin yanına koymuş Allah var motoru şık ve bakımlı görünüyordu. dediği ilk şey km. sini sorduktan sonra ne arızası yaptı oldu. ben motoru yeni aldığımı söyledim ardından cevabı yapıştırdı. benim motorum 17 binde sen bırak 17 bini 5 bine gel o zaman görürsün dedi. bende hiç sanmıyorum arıza çıkaracağını dedim. selesinin rahat olmayacağını sanki bisiklet selesi gibi dar olduğunu cbf ile uzun yola gidersen az yorulacağını drift in çok titreşim yapacağını daha hatırlamadığım bikaç bişey daha söyledi. 6 aydır kullanıyorum aman aman bi sıkıntısı olmadı. sürerken çok keyif alıyorum. + aynı işi görücek bi motora 2500 lira daha az verdiğim için rahat uyuyorum.

    arkadaşlardan biri demişki yorumuma karşılık nesi racing diye ön grenaj racing özentisi bana kimse "zaten touring motor öyledir" diyemez. cbr 125 alamayanlara alternatif bi motor. ben tipini beğenmiyorum cbf nin isterse altın kaplama olsun. mobileti andırıyor yaaa :D

    herkese saygılar. kazasız belasız inşallah

  11. #891
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    [QUOTE=Hope_x;2606852]cbf si olan arkadaşla muhabbetim yok iş yerimin önünde motoru görünce sordu senin mi diye evet benim dedim.
    motorunu benimkinin yanına koymuş Allah var motoru şık ve bakımlı görünüyordu. dediği ilk şey km. sini sorduktan sonra ne arızası yaptı oldu. ben motoru yeni aldığımı söyledim ardından cevabı yapıştırdı. benim motorum 17 binde sen bırak 17 bini 5 bine gel o zaman görürsün dedi. bende hiç sanmıyorum arıza çıkaracağını dedim. selesinin rahat olmayacağını sanki bisiklet selesi gibi dar olduğunu cbf ile uzun yola gidersen az yorulacağını drift in çok titreşim yapacağını daha hatırlamadığım bikaç bişey daha söyledi. 6 aydır kullanıyorum aman aman bi sıkıntısı olmadı. sürerken çok keyif alıyorum. + aynı işi görücek bi motora 2500 lira daha az verdiğim için rahat uyuyorum.

    arkadaşlardan biri demişki yorumuma karşılık nesi racing diye ön grenaj racing özentisi bana kimse "zaten touring motor öyledir" diyemez. cbr 125 alamayanlara alternatif bi motor. ben tipini beğenmiyorum cbf nin isterse altın kaplama olsun. mobileti andırıyor yaaa :D

    herkese saygılar. kazasız belasız inşallah[/QUOTE
    cbfin neresi racing kırması diyen benim arkadaşım ve lafımın arkasındayım. Örnek: fazer, cbf600, cbf1000, kawasaki z1000 sx ve daha aklıma gelmeyen bir sürü touring var ve hepsidegrenajlı hatta cbf150 den daha cok grenajları var. Şimdi bunlarda racing özentisi mi? Zaten touringlerin nakedlerden en büyük farkı grenajdır. Cbfi bende sevmiyorum çok tipsiz geliyor ama sırf ben sevmiyorum diyede hakketmedigi yorumları yapmıyorum

  12. #892
    savatage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MONDiAL 125 MH DRIFT
    arkadaşlar 6 aylık benim yaramaz

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  13. #893

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Click 125i 2012
    sahane gozukuyor, bu kategoride cbr125-apache ve drift bence birbiriyle yarisir, fiyat olarak bakilirsa bir numara, tekerin duz bassin, nice kmlere, daha cok resim istesem ayip olur mu forumda en sevdigim resimler, bir de gosterge kismi, tesekkurler

  14. #894
    belo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    İZMİR/Karşıyaka
    Motosikleti
    MONDİAL DRİFT L
    Yamzmadığım sürece batagı yazı yazılmış ama özet olarak ister powercommander koyun ne yaparsanız yapın ojinal egzos olmadımı olmuyor bütün performans sitelerine bakın araca ozel modifiyelerde bir iki istisna hariç hep orjinal egzos önerilir
    Bu motoru alır almaz imkan yeterse lastiği ve zinciri hemen degiştirin benim önerim pirelli mt65 ben gayet memnunum
    Bu motor her halukarda herhangi bir 125 likle başa baş gider motorun boşu boşuna orjinalliğini bozmayın sadece aksesuar yapın derim
    koruma demir olarakta ybr koruma demiri takmayın dize deyiyor ben kaza yapıyordum çukura girdim demir dizime bir patlattı dizim kırıldı sandım
    burada en önemli olan şey güvnlik kaskı ve montu lütfen giyelim yaz kış demeyelim.
    One Turk .. Against The World .. !!..
    elverengin@gmail.com

  15. #895
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    Alıntı belo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamzmadığım sürece batagı yazı yazılmış ama özet olarak ister powercommander koyun ne yaparsanız yapın ojinal egzos olmadımı olmuyor bütün performans sitelerine bakın araca ozel modifiyelerde bir iki istisna hariç hep orjinal egzos önerilir
    Bu motoru alır almaz imkan yeterse lastiği ve zinciri hemen degiştirin benim önerim pirelli mt65 ben gayet memnunum
    Bu motor her halukarda herhangi bir 125 likle başa baş gider motorun boşu boşuna orjinalliğini bozmayın sadece aksesuar yapın derim
    koruma demir olarakta ybr koruma demiri takmayın dize deyiyor ben kaza yapıyordum çukura girdim demir dizime bir patlattı dizim kırıldı sandım
    burada en önemli olan şey güvnlik kaskı ve montu lütfen giyelim yaz kış demeyelim.
    peki hangi koruma demirinden takmalıyız..orjinal zinciri esniyomus zincir olarak neyi önerirsiniz ?dişlileride degişmemiz gerekirmi acaba

  16. #896
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kursattekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sahane gozukuyor, bu kategoride cbr125-apache ve drift bence birbiriyle yarisir, fiyat olarak bakilirsa bir numara, tekerin duz bassin, nice kmlere, daha cok resim istesem ayip olur mu forumda en sevdigim resimler, bir de gosterge kismi, tesekkurler

  17. #897
    eray_uluyazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    ataşehir, istanbul
    Motosikleti
    '07 HONDA CBF 500 (adriana ;)

    maşallah kardeş Allah kazasız belasız keyifli sürüşler nasip etsin
    KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
    NE MAKAM KALICI NE HEVES,
    ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES

  18. #898
    savatage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MONDiAL 125 MH DRIFT
    teşekkür ederim eray çok seviyorum onu, kursattekin bende fotoğraf çok ama görgüsüzlük etmemek için koymuyorum son bir tane daha koyayım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------

    fotoğraftaki babam kendisi de acemi motorcudur babamın boyu 165 cm mh drift'in üstüne hiç çıkmamış arkadaşlar için motorun boyutunu anlamalarına yarıdmcı olur sanırım

    [IMG][/IMG]
    eray_uluyazı bunu beğendi.

  19. #899
    belo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    İZMİR/Karşıyaka
    Motosikleti
    MONDİAL DRİFT L
    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki hangi koruma demirinden takmalıyız..orjinal zinciri esniyomus zincir olarak neyi önerirsiniz ?dişlileride degişmemiz gerekirmi acaba
    standart tip demirlerden kullanın bu yana dogru açılanlardan oringli veya xringli olduktan sonra zincir markası pek önemli degil eger çok aşınmadan zinciri degiştirirseniz dişli değişimine gerek yok
    One Turk .. Against The World .. !!..
    elverengin@gmail.com

  20. #900

    Üyelik
    06 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mondial mh 125 drift
    arkadaşlar bu lastik durumuna bende taktım çok kayıyo hele virajlarda çok kötü kaç paraya mail olur bana güzel bir lastik arkadaşlar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)