Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Ekim 2013, 02:03
#8821
victor_35 adlı üyeden alıntı
motul 15-50 kullanıyorum yaz kış çok iyi vites geçişleri yumuşak
tavsiye ederim. ancak merak ettiğim bi yağ var castrol 10-40 tam sentetic race yağ.. deneyen kullanan var mı bu yağı.?
Linkteki 10-50 yanlız ikiside aynı marka sonuçta denemekte fayda var
Reklamlar
-
19 Ekim 2013, 09:36
#8822
tozluklu adlı üyeden alıntı
Philipsin motosikletler için de olduğu yazıyor. 35 watt yetmiyor bizim motorlara. Hemşerim sen babaeskide misin kırklarelide mi?
babaeskidenim bnm xenon un ampulunu diyorum ben 35 watt o arkadaş ta xenon dedi galiba ikililer arabalar için olan
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
19 Ekim 2013, 12:46
#8823
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Motul 10 - 50 kullanan yokmu yw vites geçişleri nasıl \?
http://www.feyizoglu.com/10W50-Motos...i_46837.html#0
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
Bayram sonu ön dişliyi 17 yapacağım
Yokuşlarda inşallah 4 vites kaybolmaz
Hocam 17 lik disli agir ggelebikir demedi deme
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
19 Ekim 2013, 14:43
#8824
http://www.kliksa.com/urun/philips-h...42xv/901770155
Şimdi biz bu ampulü driftte kullanabiliyıormuyuz kullanamıyomuyuz?
-
19 Ekim 2013, 18:00
#8825
-
19 Ekim 2013, 21:23
#8826
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Değiştirdim bile
6 devirde 81-82 yapan motor şu anda 89-90 la gidiyor
Iyi gider eyvallahta 5.vites ne alemde
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
19 Ekim 2013, 21:33
#8827
Devir 6 binin altında ise 5 vites cevap veremiyor devir düştüğü için torkda düşüyor 4 viteste yardırıp 5 e atmak gerekiyor
-
19 Ekim 2013, 22:09
#8828
merhaba arkadaşlar size bikaç sorum olucaktı ben siyah vizörlü kask düşünüyorum şimdi kullandığım kask normal eskidi baya yeni alacağım kullanan varmı tavsiye edermisiniz ve bu gün motorla giderken yokuş aşağı inerken 50 km falan hızla gidiyordum 4.vitesle gidiyordum boşa alayım dedim 3 ve 2.vitese düşürürken motor dişli atlattı 2.viteste dişliler foşur foşur ses çıkardı boşada geçmedi hemen 3.vitese aldım tekrar denedim gene aynı sonuç oldu düzlüğe çıkınca düşürdüm normal geçti sizce neden öyle yaptı ?
-
19 Ekim 2013, 22:33
#8829
kullanılır. H4 yuvası var driftte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------
Daima hızınıza uygun viteste gidin. Şanzuman yaptığınız harekete uygun değil.. İlle boşta gideyim derseniz ki kimse tavsiye etmez, debriyajı sıkın.
-
19 Ekim 2013, 22:36
#8830
debriyajı sıkarsak debriyaj keçeleri eskir hep boşta giderdim ben hiç böyle olmamıştı
-
19 Ekim 2013, 22:39
#8831
14veysel adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar size bikaç sorum olucaktı ben siyah vizörlü kask düşünüyorum şimdi kullandığım kask normal eskidi baya yeni alacağım kullanan varmı tavsiye edermisiniz ve bu gün motorla giderken yokuş aşağı inerken 50 km falan hızla gidiyordum 4.vitesle gidiyordum boşa alayım dedim 3 ve 2.vitese düşürürken motor dişli atlattı 2.viteste dişliler foşur foşur ses çıkardı boşada geçmedi hemen 3.vitese aldım tekrar denedim gene aynı sonuç oldu düzlüğe çıkınca düşürdüm normal geçti sizce neden öyle yaptı ?
Yanlışlıkla 1 vitese alırsan o zaman sakat olur Şansuman uygun değil çinli sonuçta boş ver olan debriyaj keçelerine olsun
-
19 Ekim 2013, 22:47
#8832
saten debriyajı sıkarak düşürüyorum viitesi ve hızıda ona göre ayarlıyorm :D neyse dişlilere bişey olmasında
-
20 Ekim 2013, 04:06
#8833
162Drift adlı üyeden alıntı
yaklaşık 1 ay önce driftimi 162 lik yaptık yani mc-x silindiri taktık,herşey gayet güzel hoş,ama ani gaza yüklenmelerimde motorda kesiklik meydana geliyor sankin benzin yetiştirmiyor gibi kesik kesik geliyor ses sonradan toparlıyor.acaba karbüratörümde pislikmi var,karbüratörler mc-xlerle aynı onlarda sıkıntı yaşayanı görmedim.silindir takıldıktan sonra 1100km yol yaptım yaklaşık,200lük karbüratör taksam iyi bir performans verirmi,görüş ve bilgileriniz için şimdiden teşekkürler,
çözümü çok basit tamirci karbüratörü ayarlıyor aynı sorunu bende yasadım 10dk uğraşıp halletti benim motorda 163cc silindiri değişti sakin kullanımda yakıt farkı yok 100kmh den sonra fazla yakıyor .
-
20 Ekim 2013, 09:46
#8834
14veysel adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar size bikaç sorum olucaktı ben siyah vizörlü kask düşünüyorum şimdi kullandığım kask normal eskidi baya yeni alacağım kullanan varmı tavsiye edermisiniz ve bu gün motorla giderken yokuş aşağı inerken 50 km falan hızla gidiyordum 4.vitesle gidiyordum boşa alayım dedim 3 ve 2.vitese düşürürken motor dişli atlattı 2.viteste dişliler foşur foşur ses çıkardı boşada geçmedi hemen 3.vitese aldım tekrar denedim gene aynı sonuç oldu düzlüğe çıkınca düşürdüm normal geçti sizce neden öyle yaptı ?
kardeş bnde ls2 ff384 var dış camı şeffaf içte güneş vizörü var açılıp kapanabilen geceleri güneş vizörü hiç yolu göstermiyor sakın sade siyah vizörlü kask almatavsiye etmem bütçen yeterse bnmki gbi al mesela ls2 asphalt modeli var onu yeni gösdüm bnmkiyle aynı fiyat renki harika
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
20 Ekim 2013, 13:15
#8835
teşekkür ederm ne kadar sizin kaskınız ?
-
20 Ekim 2013, 13:16
#8836
ls2 ff384 moby 220 tl ama asphalt modeli var o daha güzel rengi :D
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
21 Ekim 2013, 11:37
#8837
-
21 Ekim 2013, 19:24
#8838
bu tarz bir motor bende de olsa da onlada uğrasa uğrasa motor yapmayı öğrenirim, kendi motorumu kendim tamir ederim hiç olmazsa...
-
21 Ekim 2013, 20:40
#8839
Drifte yuvarlak far deneyen var mı?
-
21 Ekim 2013, 22:27
#8840
yok mu drift isteyen satılık 2012 mosel shad33 lt çantalı vs...............
5433160601
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)