valla orjinal hali neden acayip yakıyordu motoru haziranda sıfır almıştım,bunu taktık daha az yakıyor anlamadım ) orjinal silindirle 20 liraya 70km anca gittim şimdi 110-120 km yaptığımı biliyorum biraz saçma dimi
valla orjinal hali neden acayip yakıyordu motoru haziranda sıfır almıştım,bunu taktık daha az yakıyor anlamadım ) orjinal silindirle 20 liraya 70km anca gittim şimdi 110-120 km yaptığımı biliyorum biraz saçma dimi
Torkudamı mcx gibi oluyor yakıt tüketimi hesabı yapan olursa bende 162 cc ye yükseltebilirim
mcxin aynısı oluyor ztn yakıtta ahım şahım bi değişim olmuyor
dün yağmurda kırklareli babaeski arası gittim tam km bilmiom 25 30 gbi kendi lastikleri var üstünde hiç kayma hissetmedim ama pantolon bide botun içi su doldu :DD hızım 90-100 arası gittim arada kamyon izine bi dalıyom motorun hızı kesiliyo bide tam araba sollarken sol şeritteyim rüzgar bi itti emniyet şeridine geçtim :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:41 ----------
[QUOTE=tozluklu;3182497]Hava filtresinin önündeki kapağı söküp baktım. Motora gaz verince okkalı şekilde emiş yapıyor. Şarjlı tornavidaya ince matkap ucu takarak delikleri açtım. Hava çekişinin rahatlayacağını düşünüyorum. Su işine dikkat etmem lazım tabii artık.[COLOR="Silver"]
onu yapacağına keşke 30 liraya bi açık hava filtresi taksaydın :S
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Merhaba arkadaşlar drifte linkteki ampulü düşünüyorum kullanan var mıdır? olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.sizce xenon mu yoksa bu ampul mü?
http://www.kliksa.com/urun/philips-h...42xv/901770155
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-2013-model-kazasiz-1800-km-141008582/detay/ beyler driftimi satmaktayım temiz itinayla kullanılmıştır. kış şartları nedeniyle arabaya geçeceğimö için satıyorum forumdan bi arkadaş isterse ls2 kaskımıda beraberinde vereceğim iyi günler
Drift'in arkasına yol tutuşu iyi olan ve kalın olan bir lastik tavsiyeniz var mı ?
Yeni silindirin hayırlı olsun. Biraz detay verebilir misin. neler değişti. Kim yaptı. kaça mal oldu.. Sanırım karbüratörü de değiştirmişsin. Peki yaptığın masrafa değecek bir çekiş ve hız farkı oldu mu sence.?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
Peki bu ampul kaç watt. uzun kısa sı varmıymış..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------
Araştırdım biraz. ampül 55 watt mış. Kutudan iki tane çıkıyor. Keşan da olupta almak isteyen olursa beraber alabilriz. Üzerindeki ampülüde yedek olarak topcaseye koyarım.
benimki uzun kısalı mercekli ampulu 35 watt normal akkor filemanlılar 55-60 wat oluyor ideal bi zenon 6 bin k içinde ampulu bi tane benim o baktınız araba için olabilir motosiklet için olanlar ayrı xenonlar balastı deponun altına yerkeştirdik bide siyah kutusu vardı onuda direksiyonun oraya sabitledik hiç bi sorun yok ha bu arada sakın xenon un ampulune dokunmayın bi daha rengini bulmuyor igrenç oluyor uzun kısalı alın gece birisi uzunları yakarsa onun gözünü almaya birebir kısalar çok iyi yol gösteriyor
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Philipsin motosikletler için de olduğu yazıyor. 35 watt yetmiyor bizim motorlara. Hemşerim sen babaeskide misin kırklarelide mi?
kardeşim karbüratör değişmedi sadece silindir piston değişti 150liraya filan mal eettim.ama karbüratörü değiştirmem gerekiyor kesiklilk yaratıyor performans bu haliyle bile heyecan veriyor bayramın 1günü köye gittim 70km mesafede 120nin altına inmedim hiç dim dik yokuşlarda 5. vitesten bile düşmedim.sıkıntım karbüratör şuanlık
keşke rodajda o kadar basmasaydın. parçaları nereden temin ettin acaba. Tamirci mi buldu.
Hava filtresinin önündeki kapağı eve çıkarmıştım. Üzerine delik açmak için. Bu akşam dışarı çıkarken garaja indirmeyi unuttum. Motoru çıkarıp biraz turladım. Drifti ilk defa bu kadar soğuk havada kullandım. Performansı acayip artmıştı. 3. viteste 80 yaptı. Çekişi acayip artmış durumdaydı. Benim motor hiç bir şartta 100 km yi geçmiyordu. Hafif aşağı eğimli yolda 110 yaptı ilk defa. Yani daha sorununu çözmemiştim ama hava filtresinin önündeki kapak takılı değilken motor coştu. Motorun sorunu çözülsün, karbüratör yada siboplardan, ilk işim açık hava filtresi taktırmak olacak. Bu hali çok güzel. Adrenalin hissettim ilk defa motoru aldığımdan beri
Normal hava filtresi o kapakla beraber değilmiydi hava filtresizmi gezdin
Bahsettiğim yan kapak. Elle sökülebilen. Filtresiz gezmek için o kapağı sökemiyecek kadar embesil olmak gerek değil mi?
Motul 10 - 50 kullanan yokmu yw vites geçişleri nasıl \?
http://www.feyizoglu.com/10W50-Motos...i_46837.html#0
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
Bayram sonu ön dişliyi 17 yapacağım
Yokuşlarda inşallah 4 vites kaybolmaz
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)