Ben iyi olacak demedimki veya ima etmedim, aşalayan arkadaş neye göre aşalamış onu merak ettiğim için bu cevabı yazdım, hızı, çekişi, tipi, fiyatı, parça temini, yakıtı bence çok çok üstün cbf ve cbrden
bu yoruma emin ol 10 kişiden 8 i katılır. Cbfi kullandım burada tanıdık birinde vardı biraz takılmıştım o motorla, 2010 modeldi 20k kmydi tek kişi bayır yukarı çıkarken bayırda 90 ı geçmiyordu. İç kısımda temizdi. Ama drift iki kişi sürücü (ben) 70 kilo + artçı (arkadaş) 95 kilo toplam 165 kilo ile bayır yukarı 125 km hızlan çıktığımı bilirim
Açık söylüyeyim lastikler, fren, far ve sele berbat ötesi ki 125 cclerde drift en berbatıdır. Lastik 100 tl, kaliteli balata 50 tl, xenon 100 tl, sele 50 tl toplam 300 tl
cbr 125 kaç tl 6500 tl ruhsatlı yeni plakalı xenon ve yeni lastikli 7000 tl
125 lik motor dikkatini çekerim. Driftin fiyatı 2800 tl plaka, lastik, balata, xenon, sele hepsi 3300 tl ediyor
Yarı fiyatından da ucuz drift.
Siz galiba honda motorları hiç arıza yapmayan, sorunsuz viraj alan, frenlere bastığı gibi duran, güvenlik açısından en iyisi olan bir motor zannediyorsunuz, üstüne binince yarış motoruna biniyormuş gibi hissetmen tamamen psikolojik
çünkü hondayı siz en iyisi diye zannediyor kafa yapınızda bunu oluşturuyorsunuz. Üsteki 4 kusurdan başka kusuru yok cbra karşı, cbfye karşı, ybrye karşı
honda Güven veriyor demişsiniz, güven; motorunu tanıyan ona güvenip iyi bakan ve onu kontrol etmesini bilen kişilere mahsustur. Herkez motosikletinle birlikte ufakta olsa kaza geçirmiştir, çinide japonuda sürücüye göre ayakta kalır. Yukardaki 4 kusuru kapatınca arada tek kusur kalıyor o da hondanın 2 kat fiyat pahalılığı
Bakın aşağıdaki urllere
http://www.google.com.tr/#q=site:mot...w=1600&bih=706
Url içinde motosiklet.net üstünde cbr125 sorunları ile ilgili alt sayfalar çıkıyor, inceleyin. Çin motorunda ne kadar sorun varsa bunlarda da var
Hatta kendi makinemin balata, fren ve lastiklerinden başka sorununu görmedim. Lastiği bitmiş halde yaka yaka bitirdim, bu haliyle bile derin virajları çok rahat sorunsuz dönebiliyorum. 10000 de makinem yeni doldurdu.
Japon üstünlüğü 250 cc ve üstünde büyük fark gösterir ki o kadar fiyata zaten göstermese kimse japona boşa o kadar para vermez, ha japondan kastım kawasaki ve yamahadır. Honda cbr250 gördüm 1-2 aylık motor, tanıdık bir abinin dükkanda, egzozunu değişti performans egzozu taktı ki benim drift ondan daha iyi ve kaliteli ses çıkarıyordu emin ol. Kullan tırmalayan kısık sesi vardı. Ybr ve Cbfyi hiç katmıyorum çünkü mhden inip o motorları kullanınca onlar bana bisiklet gibi geliyor, en baştan bildiğimiz bisiklet gidonu baştan faul yani.
En büyük örneği vereyim size Gigabyte ve Foxconn Marka bilgisayar anakartları düşünün iki kartta özellik bakımından aynı, gigabyte marka diye malını 150 tlden satıyor, foxconn aynı özellikteki malı 70 tlye satıyor. Arada iki kat fark var. İkiside özellikler konusunda aynı ccler gibi düşünün. Foxconn kartın yapısındaki bazı malzemeler sayesinde anakart daha hızlı ve verimli çalışıyor, gigabyteın durduk yere resetleme veya elektrik kitleme sıkıntısı var ee ne diyelim foxconn mu gigabyte mı ?
Yinede Gigabyte alacaksan sen bilirsin