Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Eylül 2013, 22:03
#8461
dr.asc adlı üyeden alıntı
o gps programı için internete bağlı olmak gerekiyor mu yolda?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------
şimdi gidiyorum çıkıp basmaya programda gösterilen hızın fotografını atarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
evt yükledim programı çıktım bastım geldim.
onda 135 iken benim motorda 123, gpse göre de 118 di demişsiniz ya bu da her motorda biraz yanılma payının olduğunun bi göstergesidir.şu an çıktığım yolda benim motor 140 ı gösteriyodu ancak o kdr basabildim trafik yüzünden(ki bugun yaptığımız 200 km lik gezi de 140ı geçtiğini de görmüştüm.) bu da gps programının fotografı
http://u1309.hizliresim.com/1f/h/srcyx.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
gps le 129 daha nolsun.
Oda yanlıştır
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Reklamlar
-
15 Eylül 2013, 22:04
#8462
kesin yanlıştır ya programın da ayarlarıyla falan oynamışımdır yoksa 135cc motor nası vursun bu hızı
-
15 Eylül 2013, 22:35
#8463
-
15 Eylül 2013, 22:40
#8464
egsozun rengi pek tutmamış be kardeşim
-
16 Eylül 2013, 06:37
#8465
Dr.asc arkadasım bi cps ilede ben ölceyim ben bu hızı
Ben sorunu rüzgara bagladım rüzgarsız yolda 8 ddye rahat cıkıyorum 4 de sıkıstırmadan ama rüzgar oldumu 7 dd yi zor buluyorum
-
16 Eylül 2013, 13:35
#8466
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Dr.asc arkadasım bi cps ilede ben ölceyim ben bu hızı
Ben sorunu rüzgara bagladım rüzgarsız yolda 8 ddye rahat cıkıyorum 4 de sıkıstırmadan ama rüzgar oldumu 7 dd yi zor buluyorum
olabilir her ne kdr bizim motorlara hızlı desekte sonuçta 135 cc olduğu için karşıdan gelen rüzgar ve yolun biraz eğimli olması bile devirlenmesini çok etkileyebiliyor.
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
16 Eylül 2013, 15:58
#8467
boora adlı üyeden alıntı
o egzoz dan bende var borusu bir kaç zaman sonra yanıyor rengi sarı mor siyah çeşit çeşit renge bürünüyor
karbon kaplaması atmadı bende kar yağmur çamur geçtim basınçlı yıkamayla yıkadım civatalarında paslanma dahi yapmadı. birde orjinal egzoza göre baya hafif yani belki yarı yarıya belki daha da fazladır ikisini eline aldığınızda anlıyorsunuz. yalnız benim motor da son hızda düşüş yaptı motor egzozu tam dolduramıyordu 9500 yapan motor 9000 yapar oldu drift te durum ne olur bilemem. bir de egzoz boğazı motora tam oturmuyor. benım motor da arka salıncağa bağlanıyor sizin ki arka yolcu ayaklığına bağlanıyor belki sizde tam oturur. bu arada egzozdan ceza da yedim motoru bağladılar ondan sonra söktüm. yalnız ses on numara
yolda durduğum zaman yanıma gelip egzozun markasını soran detayları öğrenmek isteyen kişiler olmuştu hatta
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
hayırlı olsun sizde mg varmış galiba eskiden. drifle-mg yi kıyaslar mısınız iyi kötü yönleri olarak mesela selesi nasıl mg ye göre
su an rodajdayım ama şöyle syliyim mg deki titreşim 100 ise mh driftte 30
malzeme kalitesi cok daha iyi frenler yine daha iyi.
motorun depoyu kavrayabiliyosun bu da buyuk avantaj mg de öyle bi ihtimalin yok.
yakıt sanırım biraz daha az olucak.
En önemlisi daha kaslı ve şekil duruyo(babama mondial aldım dedim,genemi lan dedi :( almanı istemiyodum ama bari honda alsaydın dedi.eve gelince bu mondialmiymiş iyiymiş dedi :d )
özellikle sormak istediğin başka bişey olursa seve seve cevaplarım.
-
16 Eylül 2013, 21:12
#8468
-
16 Eylül 2013, 22:19
#8469
valla arkadaşlar bu sitenin eksiklerinden birisi alıntı yapıldığında uyarı vermiyor olmasıdır...
ayrıca dün gaziosmanpaşadan yenibosna cnr fuarına gittim motorla, abi şunu farkettimki, ne bilim biraz hızı yetersiz geldi, son olarak 120 yaptım birde aşırı bir rüzgar vardı her motorda aynı etkiyi yaparmı bilmiyorum ama rüzgar çok etkiledi beni ve keşke şöyle 170 cc felan olaydı da bi 140 150 arasını göreydim, tamm 110 felan yapıyor yetmezmi diyebiirsiniz ama aslında 110 da yapmıyor o hızda motoru zorluyoruz bu motorun 5. viteste maksimum hızı 90 abi onun üzeri scooter misali 7x deviri zorluyor gerek yok o yüzden 140 ta normal gitmesini 200 cc olması daha iyidir.
-
16 Eylül 2013, 23:57
#8470
Hocam ruzgardan etkilenmemesi icin agirlik ollmasi lazim bizim motor ds hafif oldugu icin etkilenmesi normal ve dedginiz kdr ruzgar varsa ne motor olursa olsun 140 150 basmak guvenli olmaz bence.
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
17 Eylül 2013, 00:06
#8471
furkanmg adlı üyeden alıntı
su an rodajdayım ama şöyle syliyim mg deki titreşim 100 ise mh driftte 30
malzeme kalitesi cok daha iyi frenler yine daha iyi.
motorun depoyu kavrayabiliyosun bu da buyuk avantaj mg de öyle bi ihtimalin yok.
yakıt sanırım biraz daha az olucak.
En önemlisi daha kaslı ve şekil duruyo(babama mondial aldım dedim,genemi lan dedi :( almanı istemiyodum ama bari honda alsaydın dedi.eve gelince bu mondialmiymiş iyiymiş dedi :d )
özellikle sormak istediğin başka bişey olursa seve seve cevaplarım.
babanın tepkisi iyiymiş benim merak ettiiğim koltuğu ben 90 kilo varım mg de sele ye oturduğum zaman kasenin dış kısımları seleden dışarıda kalıyor ilk başlarda sıkıntım yoktu ama zamanla süngeri yumuşadı heralde acayip rahatsız ediyor 15-20 km yol gitsem sızlama yapıyor acıtıyor. gerçi driftin koltuğuda pek geniş değil gibi duruyor ama alta doğru genişliyor sanki en azından mg nin selesi gibi odunvari dümdüz değil. burada bayi var üzerine oturmak bakma istiyorum ama adam motorları dip dibe koyuyor kimse oturmasın diye mi nedendir anlamadım. o yüzden bakamıyom yani
-
17 Eylül 2013, 00:28
#8472
Drift sana 150 yaparım dedimi ,:[
Rüzgara karsı fazla zorlama
Rüzgarı arkama alıp basıyorum arabadakiler bana bakıyor
-
17 Eylül 2013, 01:00
#8473
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Drift sana 150 yaparım dedimi ,:[
Rüzgara karsı fazla zorlama
Rüzgarı arkama alıp basıyorum arabadakiler bana bakıyor
hocam zaten motor neden 150 yapmıyor değil derdim, sadece bu benim ilk vitesli motorumda ilk defada uzun yola çıktığım için hızlı motora gerek yok derdim ama varmış yolda anladım demek istedim yoksa motor zaten max 110 yapıyor.
-
17 Eylül 2013, 01:24
#8474
boora adlı üyeden alıntı
babanın tepkisi iyiymiş
benim merak ettiiğim koltuğu ben 90 kilo varım mg de sele ye oturduğum zaman kasenin dış kısımları seleden dışarıda kalıyor
ilk başlarda sıkıntım yoktu ama zamanla süngeri yumuşadı heralde acayip rahatsız ediyor 15-20 km yol gitsem sızlama yapıyor acıtıyor. gerçi driftin koltuğuda pek geniş değil gibi duruyor ama alta doğru genişliyor sanki en azından mg nin selesi gibi odunvari dümdüz değil. burada bayi var üzerine oturmak bakma istiyorum ama adam motorları dip dibe koyuyor kimse oturmasın diye mi nedendir anlamadım. o yüzden bakamıyom yani
sele ıcınse hıc tavsıye etmem kardesım
-
17 Eylül 2013, 15:49
#8475
Caner kardeşim ben o motorla 135 şi vurdum gidişi gayet iyi o cc deki motordan ondan fazlasını bekleyemessin
-
17 Eylül 2013, 16:05
#8476
kanarya57 adlı üyeden alıntı
Caner kardeşim ben o motorla 135 şi vurdum gidişi gayet iyi o cc deki motordan ondan fazlasını bekleyemessin
abi kesin görür ama benim yemedi, aşırı rüzgarlıydı bide otobandaydım, 120 ye kısa süreliğine çıktım ama tabi gazı köklemedim hiç...
-
18 Eylül 2013, 15:44
#8477
-
18 Eylül 2013, 16:11
#8478
buyurun son geziden bir foto
-
18 Eylül 2013, 16:33
#8479
-
18 Eylül 2013, 16:45
#8480
Bende böyle giderse Roadracer yerine drift alıcam ha
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)