Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8341
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Crocuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda titreşim başladı arkadaşlar 800 km dir 15-50 gulf yağ var içinde ondan kaynaklı mıdır yoksa başka bir şeyden mi anlamadım bir ikincisi motor boştayken 10bin devir çevirebilirken vitesteyken 8bin deviri geçmiyor . Rodaj döneminde jikle hep ortadaydı bi zarar vermişmidir.
    Titreşim büyük ihtimal yağdandır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben elektrik okuyorum takarım heralde az çok anlarım bu günde ptt eve geldi radara girmişim göstergem bozuk 80 i geçmiyor benzinliğe girerken gaz kestim o ara hızım 102 miş 166 tl geldi :((

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------



    1-2-3-4-5 hepsimi 8 bini geçmiyor 1 de denemedim ama 2-3-4 10000 bin geliyor 5 te 9500 lere geliyor bnmkisi jikle açıkken bnm motor hemen stop ediyor siz nasıl açık gittiniz yaw ben anlamıyorum
    9500

    3 vitese kadar 10 devri görüyor 4 viteste zar zor 8 devir bilemedin 8300 devir 5 viteste ise 7 devri geçmiyor benim motor yol düz rüzgar arkadan eserse zar zor 8 devre geliyor oda anlık dikkat ettim hep 7 devirde gidiyor 10 devri görmesi lazım bu motorun

    Parayı bulursam hemen satacam bunu acımıyacam xcg 150 ler 5 viteste 11 devri görüyormuş


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8342

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    valla bnm gösterge bozuk düzde 70 bayır aşşağı 80 gösteriyor zar zor düz yolda radara 102 le girmişim bu göstergenin ben hay

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

    Alıntı Crocuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla kardeşim ben öyle 1000 km kadar kullandım başka drifti olan arkadaş dedi jikle ortada durmaması lazım dedi indirdi. Yoksa ben öyle devam ederdim 2-3-4-5 hiç birinde 10bine gelmiyor. 9bini görsem şükredicem onuda görmüyor.
    jikle çekikken motora birşey olmaz sade zengin karışım verir buda problem çıkarmaz devir saatinde problem olmasın

  3. #8343
    Crocuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial 135 MH Drift
    [QUOTE=Mertcan39;3144961]valla bnm gösterge bozuk düzde 70 bayır aşşağı 80 gösteriyor zar zor düz yolda radara 102 le girmişim bu göstergenin ben hay

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------



    jikle çekikken motora birşey olmaz sade zengin karışım verir buda problem çıkarmaz devir saatinde problem olmasın[/QUOTBu

    Valla zannetmiyorum çünkü hızda 95'i geçmiyor. Hadi devir saati bozuk km sayacı da mı bozuk , bi ara servise götürmem lazım sanırım.

  4. #8344
    06kubilay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    150 mc-x Roadracer
    Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar.. Bnde mcx kullanıcısıyım arkadaslar motordan az cok anlarım ve sizden bi yardım isticem ya bizim motorlara performans egsoz u olarak tavsiye ettiginiz bi egsoz varmı fıyatı fln uygun yardımcı olursanız seevınırım. Tİme_shİft42 bu konuda en cok senden yardım ıstıyorum :D
    Motorsiklet deyipte geçme Aslanım Seni Düz Yolda Sollarım..

  5. #8345

    Üyelik
    06 Mart 2013
    Motosikleti
    150 MR VULTURE-MH DRİFT- 150 zone
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşim büyük ihtimal yağdandır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------



    9500

    3 vitese kadar 10 devri görüyor 4 viteste zar zor 8 devir bilemedin 8300 devir 5 viteste ise 7 devri geçmiyor benim motor yol düz rüzgar arkadan eserse zar zor 8 devre geliyor oda anlık dikkat ettim hep 7 devirde gidiyor 10 devri görmesi lazım bu motorun

    Parayı bulursam hemen satacam bunu acımıyacam xcg 150 ler 5 viteste 11 devri görüyormuş
    Parayı bulursam hemen satacam bunu acımıyacam xcg 150 ler 5 viteste 11 devri görüyormuş

    arkadaşım dikkat et et xcg 11000 devir giderkendrift seni 8500 devirde sollamasın....
    utkan35, Mertcan39 ve dr.asc bunu beğendiler.

  6. #8346

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs


    arka fren az tutmaya başlamıştı bnde söküp bi zımpara attım kampananın içi bütün balata tozu olmuş şimdi kazık gbi tutuyo fakat ön frene bşi oldu o biraz az tutuyo yada bna öle gelio :D

  7. #8347

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 ESD 2014
    Kusura bakmayın arkadaşlar, forumu pek inceleyecek zamanım olmuyor! Yarın ilk işim motorumun yağını değiştirmem gerekiyor. Mondial Drift 125 MH için hangi yağı önerirsiniz?

  8. #8348

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı Fubiku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kusura bakmayın arkadaşlar, forumu pek inceleyecek zamanım olmuyor! Yarın ilk işim motorumun yağını değiştirmem gerekiyor. Mondial Drift 125 MH için hangi yağı önerirsiniz?
    castrol 10/50 yada 15/50 normalde 10/40 ama yaz olduğu için öyle koyuyoruz isterseniz 10/40 ta koyabilirsiniz

  9. #8349
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı baki_95 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam ardakadaşlar bende 3 gün önce kırmızı dirft aldım motorumdan şu anda bi kaç şey dışında memnunum öncelikle far ayarı kısaları yaktığımda uzunlar gibi çok ön aydınlatıyor uzunları yaktığımda havaya bakıyo. ikincisi motor yürürken ön tekerden gıcırtı sesi geliyor büyük bi ihtimal balatadan ama tam çözemedim.üçüncüsü viteslerde bazen takılma yapıyor bu da zannedersem rödajı bitmediği için. ve en sonuncusu direksiyon kilidinin hemen üstündeki küçük bir çıkıntı fren hortumunu debriyaj telini ve km telini kesmeye çalışıyor benim kilometre telini içindeki sargı demire kadar yemiş şimdi yerini değiştirdim orda kabloları güzelce düzenledim oldu bunların dışında dipgaz yaptığımda elcik takılı kalıyodu onuda ayar yerinden ayarladım şimdi takılma yok. bide ön frenle sert durduğum zaman yada ön amortisörü aşağı bastırdığım ya da zıplattığım zaman ön çamurluğun uç kısmı sağa doğru esniyor hatta fark ettiyseniz 2013 lerin ön çamurluklarında sağa doğru yamulmuş gibi duruyo cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar şimdiden sağolun...
    Öncelikle hoş geldin ve yeni motorun hayırlı olsun. Bahsettiğin şeyler pek önemli değil. Motoru toplayan dangoloz adam gibi toplamamışda ondan. Km telini kesmeye çalışan baska motorlar var, sen düzeltmişssin iyi. Far ayarı dediğim gibi molozlar yüzünden öyle olmuş. Bir tornavida yardımı ile motorcuya götür o yapar. Hava karanlık olsun yalnız istediğin gibi ayarlar. Vitesteki takılma rodajdan, İlk yağ değişiminden sonra 10-50 yada 15-50 yağ koydur ve ayağın alışınca düzelir. Elciği söküp bi daha taksınlar gerekirse ince yağ ile yağlasınlar.
    Ön teker çamurluğu ise motorun tek disk fren olmasından kaynaklı. Zamanla kullandıkça diskin olduğu tarafa doğru yamulur o zaten. 50 km ile giderken ön freni sık ve ayağa kalk tekeri izle, diskin olduğu tarafa doğru dönüyor teker zaten :D Bu esnemeden dolayı zamanla çamurlukta yamulur. Ön freni sert sıkınca veya çukura girince farın altındaki yerden gecen kablolar çamurluğa vurur ve tak diye bir ses bile çıkarabilir. Zamanla tüm bunları kendin tesbit edip düzeltebilirsin. Motorunda korkulacak bir problem yok.

    Korumana dikkat et, kasksız montsuz yola çıkma. Parasına ve sınıfına göre 10 zerinden 11 lik bir motordur drift. Allah kaza bela vermesin.

  10. #8350

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 ESD 2014
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    castrol 10/50 yada 15/50 normalde 10/40 ama yaz olduğu için öyle koyuyoruz isterseniz 10/40 ta koyabilirsiniz
    Tam yağ adını alabilir miyim?

  11. #8351
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı Fubiku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam yağ adını alabilir miyim?
    Castrol 15/50
    Castrol Madeni Yağlar
    Kozyatağı Mah. Sarı Kanarya Sokak No : 14
    K2 Plaza Kadıköy 34742 - İSTANBUL
    0216 - 5712800
    Castrol Direct
    0212 4 737 737

  12. #8352
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Sesten başka bir işe yaramadı söktüm hemen orjinali takıp ucundaki susturucuyu söktüm egzoz ağzına ağzı geniş pullardan kaynattırdım

    Hoş bir sesi var ses biraz fazlalaştı giderken fazla duyulmuyor ses ama rölantide felan kedi hırlamasına benzer sesi var egzozun iç taraflarında 2 yada 3 tane daha susturucu var onlarlada bi oynamak lazım

    Egzozun içinde bi kaç tane susturucu var onlar sökülmeli egzoz içinde bi tane susturucu kalacak şekilde egzozla oynanmalı egzozun ucundaki son susturucuda sökülmeli sonra egzozun ağzına ağzı dar pullardan kaynattırmak lazım ses falza çıkar ses az geliyorsa o pulun daha genişini tak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

    Alıntı M_S_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parayı bulursam hemen satacam bunu acımıyacam xcg 150 ler 5 viteste 11 devri görüyormuş

    arkadaşım dikkat et et xcg 11000 devir giderkendrift seni 8500 devirde sollamasın....
    Sen 8500 devre gelesiye kadar rüzgarı arkana al hafif yokuş aşağı yol bul istediğin zamanda göremiyorumki 8000 devirleri 8500 devirlerden bahsediyon ::(

  13. #8353

    Üyelik
    06 Mart 2013
    Motosikleti
    150 MR VULTURE-MH DRİFT- 150 zone

    düzeltme

    sen sanki xcg de 11000 devri görebileceksin yotube açata motr kaç km hız yapıyor gör ve ayrıca 5. viteste 11000 devir yaparsa zaten o motor 160 km hız rahat yapması gerek o engine ile bu çok zor....ben olsun yine de 7500 devir diyem 5. vites xcg yapıyorda drift mi yapmıcak... sende kardeşim burası drift sayfası xcg sayfasında yorumlara bakıp kendimize kandırmayalım cg ve touring gurubunda motorların çoğu 8500 devirden yukarı cıkmaz çıksada devir saati yanlıştır. ben bunu bilirim...sen nasıl bilirsen herkesin görüşüne saygımız vardır.
    dr.asc bunu beğendi.

  14. #8354
    dr.asc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    etlik-ankara
    Motosikleti
    BMW R1200 GS ADVENTURE
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sesten başka bir işe yaramadı söktüm hemen orjinali takıp ucundaki susturucuyu söktüm egzoz ağzına ağzı geniş pullardan kaynattırdım

    Hoş bir sesi var ses biraz fazlalaştı giderken fazla duyulmuyor ses ama rölantide felan kedi hırlamasına benzer sesi var egzozun iç taraflarında 2 yada 3 tane daha susturucu var onlarlada bi oynamak lazım

    Egzozun içinde bi kaç tane susturucu var onlar sökülmeli egzoz içinde bi tane susturucu kalacak şekilde egzozla oynanmalı egzozun ucundaki son susturucuda sökülmeli sonra egzozun ağzına ağzı dar pullardan kaynattırmak lazım ses falza çıkar ses az geliyorsa o pulun daha genişini tak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------



    Sen 8500 devre gelesiye kadar rüzgarı arkana al hafif yokuş aşağı yol bul istediğin zamanda göremiyorumki 8000 devirleri 8500 devirlerden bahsediyon ::(
    Arkadasim senin motor gormuyosa bu o modelin kotu oldigu anlamina gelmez ki.benim motorda disliyi 16 lik takarak agirlastirmama ragmen goruyo.ayrica goruyorMUS diyosun boyle misli muslu sozlere pek inanma derim genelde dogru cikmiyo cunku.
    M_S_T bunu beğendi.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  15. #8355

    Üyelik
    23 Kasım 2011
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    150 Mc-x Roadracer
    06Kubilay Mseki nin susturucusuz yani küçük olmayanı var ondan tak.Arkadaşın mcx inde o egzozdan var..Çok ciğerden geliyo sesi.İçini titretiyo . Birde ateş çıkartıyor harika..Biz 4 mcx geziyoruz. teki bu egzozlu olan gaza bir abanıyo kendi motorumun sesini duyamıyorum..Harika bir egzoz kardeş..Servisi'nde varsa 120 tl ye değiştirirler.

  16. #8356

    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Merhaba arkadaşlar bu gün arka amartisörleri yükseltmek için mondial yetkili servisine götürdüm motoru selam verdim girdim içeriye böyle böyle arka amartisörleri yükseltebilirmiyiz dedim adam bana o arka amartisörler yükseliyormuymuş ilk defa duydum dedi :D bende evet kullanma kılavuzunda gördüm dedim adam bana yükseltirsek arkası çok kayar dedi virajda yatmaya gelmez dedi normal ayarından 15-20 cm yükseltmek istiyorum motora modifiye yapıcam çünkü sizce arkası kayarmı arkamda birisi olmassa düşüncelerinizi almak istiyorum ? eğer kaymaz derseniz yükselttircem teşekkürler.

  17. #8357
    victor_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    izmir / bergama
    Motosikleti
    mondial mh 125 drift
    Alıntı 14veysel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bu gün arka amartisörleri yükseltmek için mondial yetkili servisine götürdüm motoru selam verdim girdim içeriye böyle böyle arka amartisörleri yükseltebilirmiyiz dedim adam bana o arka amartisörler yükseliyormuymuş ilk defa duydum dedi :D bende evet kullanma kılavuzunda gördüm dedim adam bana yükseltirsek arkası çok kayar dedi virajda yatmaya gelmez dedi normal ayarından 15-20 cm yükseltmek istiyorum motora modifiye yapıcam çünkü sizce arkası kayarmı arkamda birisi olmassa düşüncelerinizi almak istiyorum ? eğer kaymaz derseniz yükselttircem teşekkürler.
    15-20 cm arka amortisörü yükselteceksin öyle mi.. :/ dene bakalım kaç santim yükseliyor gör bi de nelere zarar verdiğini gör.. arka maşa daha eğik duracak ilk olarak zincir , zincir lastiğini daha sonrada maşayı hatta orta sehpayı yiyecek belki de yolda giderken kopacak.. alt tarafı ybr amortisörü taktım 1 gün dolaşmadan söktüm ki orjinaliyle aradaki fark 5 cm di.. sana şunu söyleyeyim berbat oluyor yükselttiğine pişman olursun..
    M_S_T bunu beğendi.

  18. #8358
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    Alıntı 14veysel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bu gün arka amartisörleri yükseltmek için mondial yetkili servisine götürdüm motoru selam verdim girdim içeriye böyle böyle arka amartisörleri yükseltebilirmiyiz dedim adam bana o arka amartisörler yükseliyormuymuş ilk defa duydum dedi :D bende evet kullanma kılavuzunda gördüm dedim adam bana yükseltirsek arkası çok kayar dedi virajda yatmaya gelmez dedi normal ayarından 15-20 cm yükseltmek istiyorum motora modifiye yapıcam çünkü sizce arkası kayarmı arkamda birisi olmassa düşüncelerinizi almak istiyorum ? eğer kaymaz derseniz yükselttircem teşekkürler.
    yükselt arkadaşım hiç bi sıkıntı olmaz .hatta ybr amortisörü tak daha güzel olur.
    ybr lerinkide yüksek bişey olmuyo.
    bende 1 yıl ybr amortisörü ile kullandım..gayet güzel oldu çukurlarda falan orijinale göre daha az hissediyosun.



  19. #8359

    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    teşekkürler abi seninkiler ybr amartisörü mü ? ha bide amartisörün yanında ufak bişi var sende yok o ben onu bi çözemedim o nedir bilen varmı ?

  20. #8360
    baki_95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 125 MH 'Drift' Mondial 150 Mc-X 'Roadracer
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hoş geldin ve yeni motorun hayırlı olsun. Bahsettiğin şeyler pek önemli değil. Motoru toplayan dangoloz adam gibi toplamamışda ondan. Km telini kesmeye çalışan baska motorlar var, sen düzeltmişssin iyi. Far ayarı dediğim gibi molozlar yüzünden öyle olmuş. Bir tornavida yardımı ile motorcuya götür o yapar. Hava karanlık olsun yalnız istediğin gibi ayarlar. Vitesteki takılma rodajdan, İlk yağ değişiminden sonra 10-50 yada 15-50 yağ koydur ve ayağın alışınca düzelir. Elciği söküp bi daha taksınlar gerekirse ince yağ ile yağlasınlar.
    Ön teker çamurluğu ise motorun tek disk fren olmasından kaynaklı. Zamanla kullandıkça diskin olduğu tarafa doğru yamulur o zaten. 50 km ile giderken ön freni sık ve ayağa kalk tekeri izle, diskin olduğu tarafa doğru dönüyor teker zaten :D Bu esnemeden dolayı zamanla çamurlukta yamulur. Ön freni sert sıkınca veya çukura girince farın altındaki yerden gecen kablolar çamurluğa vurur ve tak diye bir ses bile çıkarabilir. Zamanla tüm bunları kendin tesbit edip düzeltebilirsin. Motorunda korkulacak bir problem yok.

    Korumana dikkat et, kasksız montsuz yola çıkma. Parasına ve sınıfına göre 10 zerinden 11 lik bir motordur drift. Allah kaza bela vermesin.

    Sağolasın kardeşim far ayarını yaptım eskisinden biraz daha iyi oldu elcikde de ayarladıktan sonra hiç sıkıntı almadım viteslerde yavaş yavaş alışıyor dün arka maşa gevşekti motordan ayrı oynuyodu onu sıktım o düzeldi ön tekerden aşırı gıcırdama sesi geliyodu balata sesi deği en sonunda ön tekeri söktüm baktım bide ne görüyüm adamlar 1 gram yağ sürmemişler gres yağ ile yağlayınca sesi kesti.Motoru alırken de serviste mondialin yağının koyuyolar acaba kalitesi iyimi kafama bu takılıyor. Bide şu ön çamurluk neden böyle yapıyor anlamadım genetik bi hatamı yoksa sadece bana özelmi çözemedim valla


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)