Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8301
    dr.asc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    etlik-ankara
    Motosikleti
    BMW R1200 GS ADVENTURE
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön lastigide mislenle degistirecem bencede ön lastik kalın

    Gidon kontrolünü zorlastırıyor

    Bende 2.75 _18 alayım mı ?
    on lastigin 2.75-18 olması bizim motor için çok daha uygun.gidon çok hafifliyor ve daha rahat kullanım sağlıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

    ön dişliyi 16 lık yapmak bence çok şey farkettiriyor.sadece 6 km değil son hızda 15 km lik fark var. daha 4.viteste 120 diyor.motor istediğiniz hızlarda daha düşük devirde gidiyor.
    michelinin pilot sporty serisi çoğu yerde tükenmiş.ön varsa arka yok arka varsa ön yok.pilot street serisi yeni çıkmış ben o yüzden onu bulup almıştım memnunum.pilot sporty 230 street 200 tl.
    daha önce bujiyle alakalı bi konuşmamız olmuştu performansı etkiliyor mu diye. hafta sonu 270 km yaptık benim motordan artı olarak buji ve egsozu olan bi arkadaşla.hiç fark yok diyemem ama harcanan paraya değip degmeyecegi tartışılır.beni geçiyodu ama fark açılmıyodu yani..
    subap ayarı olayında; bizim motorların çogunda belli km den sonra subap sesi geliyor ve araştırdığım kadarıyla normalmiş.ve o ayar yapılsa bile pek düzen tutmuyormuş.hiç oynamamak en iyisi demişti usta.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

    Alıntı 14veysel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar performans egzoztu gerçekten performans veriyo mu ?
    genelde değişen bir performans yok.sadece üçgen egsozların yaylı olanları mı ne varmış onda değişiyor diyeni duydum.bilmiyorum ne kdr dogru ama pek inandırıcı gelmiyor.bende taktırmayı düşündüm biçok kişiye sordum ama yok yani..
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8302
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Evet Utkan son susturucu var egzozun sonunda

    Orta taraflarda 2 yada 3 tane daha susturucu var onları oynamadık

    En sondaki susturucuyu sökecek orayada pul kaynatacak

    Pulun ortası delik ya

    Pulun ortası ne kadar büyük olursa seste o kadar artıyor

    Hareket halinde iken ses pek duyulmuyor

    Ama rölantide felan cok güzel sesi var kedi hırlaması gibi

    Hareket halinde iken daha fazla ses cıksın dersn

    Pulun agzını biraz daha genisinden taksın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

    Alıntı dr.asc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    on lastigin 2.75-18 olması bizim motor için çok daha uygun.gidon çok hafifliyor ve daha rahat kullanım sağlıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

    ön dişliyi 16 lık yapmak bence çok şey farkettiriyor.sadece 6 km değil son hızda 15 km lik fark var. daha 4.viteste 120 diyor.motor istediğiniz hızlarda daha düşük devirde gidiyor.
    michelinin pilot sporty serisi çoğu yerde tükenmiş.ön varsa arka yok arka varsa ön yok.pilot street serisi yeni çıkmış ben o yüzden onu bulup almıştım memnunum.pilot sporty 230 street 200 tl.
    daha önce bujiyle alakalı bi konuşmamız olmuştu performansı etkiliyor mu diye. hafta sonu 270 km yaptık benim motordan artı olarak buji ve egsozu olan bi arkadaşla.hiç fark yok diyemem ama harcanan paraya değip degmeyecegi tartışılır.beni geçiyodu ama fark açılmıyodu yani..
    subap ayarı olayında; bizim motorların çogunda belli km den sonra subap sesi geliyor ve araştırdığım kadarıyla normalmiş.ve o ayar yapılsa bile pek düzen tutmuyormuş.hiç oynamamak en iyisi demişti usta.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------


    genelde değişen bir performans yok.sadece üçgen egsozların yaylı olanları mı ne varmış onda değişiyor diyeni duydum.bilmiyorum ne kdr dogru ama pek inandırıcı gelmiyor.bende taktırmayı düşündüm biçok kişiye sordum ama yok yani..
    Açık hava filtresini nasıl takacaz

    Subap ayarı gerekiyormu

    Egzozu açtırmam

    Açık hava filtresini olduğu gibi takabiliyormuyuz aküye deyme ihtimali varmı yoksa aradan hortummu uzatacağız

    Yakıt tüketimin çok artar dedi 3 lt yi geçerse gider 250 cc alırım ne uğraşacam driftle

    Bu açık hava filtresini takmadan önce kaç kuruş yakıyordun , açık hava filtresini taktıktan sonra kaç kuruş yakmaya başladın

  3. #8303

    Üyelik
    06 Mart 2013
    Motosikleti
    150 MR VULTURE-MH DRİFT- 150 zone
    Alıntı atasun10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler 2013 model temmuz sonu gelen driftlerden aldım eski driftlerden farklı dedi servis. 9 binde kesiciye giriyormuş ve çift egzantrikli olduğu söylendi ve daha sağlam dediler. Daha önce böyle bişey duyan varmı ? Doğruluk payı nedir ?
    ben bunu diyen ustanın çift eksantriği nereye soktuğudur ikinci eksantrik gözüne mi girecek arkadaşım drift üstten tek eksantrik 135 cc 2 subablı ve cdı aynı değişen bişiy yok kulakdan dolma şeyleri inanmayın driftte değişiklik yok, arkadaşlar bu ay aldı lar daha yeni üretim ve böyle o ustanın dediği tarzda bir özellik yok. (olsada güzel olur ama
    utkan35 bunu beğendi.

  4. #8304
    atasun10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir/Erdek
    Motosikleti
    Kanuni-Elite 40000 Km / Mondial-Mh Drift 15000 Km
    Alıntı M_S_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bunu diyen ustanın çift eksantriği nereye soktuğudur ikinci eksantrik gözüne mi girecek arkadaşım drift üstten tek eksantrik 135 cc 2 subablı ve cdı aynı değişen bişiy yok kulakdan dolma şeyleri inanmayın driftte değişiklik yok, arkadaşlar bu ay aldı lar daha yeni üretim ve böyle o ustanın dediği tarzda bir özellik yok. (olsada güzel olur ama
    Benımkıde yenı gelenlerden oncedende drıftım vardı bencede bı degısıklık yok

    ---------- Post added at 09:59 ---------- Previous post was at 09:57 ----------

    Beyler bide amorsıtorler cok sert on hangı yagdan ne kadar koydurmalıyım bılen var mı ?

  5. #8305
    dr.asc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    etlik-ankara
    Motosikleti
    BMW R1200 GS ADVENTURE
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Utkan son susturucu var egzozun sonunda

    Orta taraflarda 2 yada 3 tane daha susturucu var onları oynamadık

    En sondaki susturucuyu sökecek orayada pul kaynatacak

    Pulun ortası delik ya

    Pulun ortası ne kadar büyük olursa seste o kadar artıyor

    Hareket halinde iken ses pek duyulmuyor

    Ama rölantide felan cok güzel sesi var kedi hırlaması gibi

    Hareket halinde iken daha fazla ses cıksın dersn

    Pulun agzını biraz daha genisinden taksın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------



    Açık hava filtresini nasıl takacaz

    Subap ayarı gerekiyormu

    Egzozu açtırmam

    Açık hava filtresini olduğu gibi takabiliyormuyuz aküye deyme ihtimali varmı yoksa aradan hortummu uzatacağız

    Yakıt tüketimin çok artar dedi 3 lt yi geçerse gider 250 cc alırım ne uğraşacam driftle

    Bu açık hava filtresini takmadan önce kaç kuruş yakıyordun , açık hava filtresini taktıktan sonra kaç kuruş yakmaya başladın
    orjinal hava filtresi bi kutunun içinde o kutudan çıkan borunun motora giden başka bi boruya mı ne baglandığı bi yer var.usta değiştirirken gördüğüm kadarıyla anlatıyorum çok anladığımdan değil.kutuyu komple çıkarıyo yerine açık hava filtresini takıyo da bu filtrelerin çeşitleride var.benimkinde hiç extra boruya ihtiyaç yada aküye değme gibi bi problem olmamıştı
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/97167-arkadaslar-bu-hava-filtresi-karburatorun-arka-tarafina-uydurulabilir-mi-acillllllll.html
    benimki bunun aynısı.performans artışı var kesinlikle.ama yakıtta ne kdr artış var kesin sayı söyleyemem.basmayı abartırsan baya yakabiliyo yani ki bu orjinal halinde de çok farklı sayılmaz.ama diyosanki 8000-10.000 devirlerde pek işim olmaz o zmn pek fazla yakacağını düşünmüyorum.
    subap ayarı konusunda usta hiç ellememek daha iyi dedi.pek düzen tutmayabiliyormuş.benim motorda da 3 aydır fln ilk çalıştırdığımda subap sesi geliyor ama ısınınca gidiyor.kaç km yol yaptım bi sıkıntı çıkmadı.o şekilde...
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  6. #8306
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Motorcu motorcu gezecez anlasılan

    İnternet kapattırdım link olarak vermedigin icin acamıyorum linki

    Bi kac tane resim yüklersen daha rahat bakarım resimlere

  7. #8307
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Resimdekilerden farklı benim acık hava filtresi

    Önceki sayfada resmini koydum

    Acık hava filtresi tam olarak nereye baglı

    Silindirin tam cıkısındamı yoksa

    O siyah kutunun icindemi kalıyor acık hava filtresi

    Silindirden plastik boru gidiyor o hava filtresinin oldugu kutuya

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

    Resimdekilerden farklı benim acık hava filtresi

    Önceki sayfada resmini koydum

    Acık hava filtresi tam olarak nereye baglı

    Silindirin tam cıkısındamı yoksa

    O siyah kutunun icindemi kalıyor acık hava filtresi

    Silindirden plastik boru giriyor o siyah kutuya

    O siyah kutunun icinde ızgara var tam solda silindire dogru bakıyor

    Bu ızgarayı söküp acık hava filtresini orayamı baglıyoruz

    Hayrına bi resim cekte bakayım bi söyle yw

  8. #8308
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resimdekilerden farklı benim acık hava filtresi

    Önceki sayfada resmini koydum

    Acık hava filtresi tam olarak nereye baglı

    Silindirin tam cıkısındamı yoksa

    O siyah kutunun icindemi kalıyor acık hava filtresi

    Silindirden plastik boru gidiyor o hava filtresinin oldugu kutuya

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

    Resimdekilerden farklı benim acık hava filtresi

    Önceki sayfada resmini koydum

    Acık hava filtresi tam olarak nereye baglı

    Silindirin tam cıkısındamı yoksa

    O siyah kutunun icindemi kalıyor acık hava filtresi

    Silindirden plastik boru giriyor o siyah kutuya

    O siyah kutunun icinde ızgara var tam solda silindire dogru bakıyor

    Bu ızgarayı söküp acık hava filtresini orayamı baglıyoruz

    Hayrına bi resim cekte bakayım bi söyle yw
    karbüratör aradaki boru bu eğer açık hava filitresine arkası takılabiliyorsa hava filitresi kutusunu çıkar boşluğa uygun bir biçimde filitreyi takabilirsin
    BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.

  9. #8309
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    O siyah kutuyu neden söküyorum

    Bi kac tane hortum var o siyah kutuya baglı

    Silindire felan gidiyor o hortumlar

  10. #8310
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O siyah kutuyu neden söküyorum

    Bi kac tane hortum var o siyah kutuya baglı

    Silindire felan gidiyor o hortumlar
    sökmeden filitreyi takabilirmisin bilmiyorum e içine takamayacağına göre bence sökülecek sökülecekte diğer havalandırma hortumları ne olacak bence vazgaç filitre takmaktan çok bi fark olacağını sanmıyorum motorun genel anlamda ayarları değişecek bence sadece biraz ses yapar başka faydası olmaz
    BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.

  11. #8311
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alet edavatım var

    O siyah kutuyu sökecem

    O ızgaranın oldugu yere baglamaya calısacam kelepce

    Kablo bagı para bantı felan var bi ugrasayım belki yaparım

  12. #8312
    demirkask - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2012
    Şehir
    -
    Motosikleti
    -
    Beyler motoru sıfır alacağım yarın kısmetse yağ olarak elimde MOTORSILK 10W-40 var motor oil yazıyor üstünde ama araba için sanırım hatırlamıyorum ne için alındığını kullansam bir sorun yaşar mıyım yaşarsın diyorsanız hangi yağı öneriyorsunuz.

    teşekkürler.


  13. #8313

    Üyelik
    23 Kasım 2011
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    150 Mc-x Roadracer
    Arkadaşlar kusura bakmayın mcx sahibiyim ama bizim topic çok canlı değil.Driftin sayfasına yazıyorum bende.Bugün youtubede drift mcx videolarına bakarken zontes sport adlı bir video dikkatimi çekti.Bir baktım ki azerbaycanda drift, zontes sport adıyla geçerli ve mcxin özelliklerine sahip.Disk fren mcx jantı, kalın teker 162 cc..Düsündümde o zontes gibi buradaki driftlerde birebir mcx gibi olabilir.Mcx in jantı takılıp disk fren yapılabilir.Mcx in motoru bile şaseye sorun yapmadan yerleşebilir kanısındayım.Bu özellikler driftte barınırsa bambaşka motor olur bana göre.

  14. #8314
    atasun10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir/Erdek
    Motosikleti
    Kanuni-Elite 40000 Km / Mondial-Mh Drift 15000 Km
    Beyler bu ön amorsitorlere ne kadar yağ koyulucak bílen yok mu ?

  15. #8315
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Taktım acık hava filtresini

    O siyah kutuyu söktüm ızgaranın oldugu yere uydurdum acık hava filtresini

    Serileşmede artış oldu 95 kmhli hızlara daha cabuk geliyor

    Rüzgara karsı gitmesseniz 9 bin devirlere dogru tırmanıyor motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

    Taktım acık hava filtresini

    O siyah kutuyu söktüm ızgaranın oldugu yere uydurdum acık hava filtresini

    Serileşmede artış oldu 95 kmhli hızlara daha cabuk geliyor

    Rüzgara karsı gitmesseniz 9 bin devirlere dogru tırmanıyor motor

    Egzozdaki son susturucuyu hemen sökün titresime cok büyük katkısı oluyor

  16. #8316
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taktım acık hava filtresini

    O siyah kutuyu söktüm ızgaranın oldugu yere uydurdum acık hava filtresini

    Serileşmede artış oldu 95 kmhli hızlara daha cabuk geliyor

    Rüzgara karsı gitmesseniz 9 bin devirlere dogru tırmanıyor motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

    Taktım acık hava filtresini

    O siyah kutuyu söktüm ızgaranın oldugu yere uydurdum acık hava filtresini

    Serileşmede artış oldu 95 kmhli hızlara daha cabuk geliyor

    Rüzgara karsı gitmesseniz 9 bin devirlere dogru tırmanıyor motor

    Egzozdaki son susturucuyu hemen sökün titresime cok büyük katkısı oluyor
    fotoları bekliyoruz nasıl oldu bakalım nasıl yerleştirdin hortumları ne yaptın...
    BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.

  17. #8317
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Siyah kutuyu söktüm ızgaranın oldugu yere taktım acık hava filtresini

    Hortumlarıda aynı yerine taktım kutunun icinde kaldı acık hava filtresi

    Sonra kapagını kapattım bu kadar

  18. #8318
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siyah kutuyu söktüm ızgaranın oldugu yere taktım acık hava filtresini

    Hortumlarıda aynı yerine taktım kutunun icinde kaldı acık hava filtresi

    Sonra kapagını kapattım bu kadar
    hayırlı olsun umarım istediğin performansı almışındır.
    BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.

  19. #8319

    Üyelik
    29 Haziran 2011
    Şehir
    DÜZCE
    Motosikleti
    drifti sattık yenisini arıyoruz
    merhaba arkadaşlar arka stop lamba kablosundan çıkış alıp 40 cm led bağlasam eksta sigortaya gerek varmı
    port bagajın aldındaki kavisli yere led döşüycem daha iyi fark edilirim diye fikri bilgisi olan varmı

  20. #8320
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Pampişler Merhaba,

    Bildiğiniz üzere bizim çinli jessica Azerbaycan gibi 1-2 ülkede daha kullanılıyordu. İnternette gezerken İngiliz bir yatırımcının küçük bir kasabada aynı mondial gibi bizim jessica ve abisini montajlayıp satmaya başladığını gördüm. İngilterede bizim jeso'yu 1600 pound gibi bir fiyata

    satıyorlar. Kendisi 2478 dolar ve 5050 Tl gibi bir fiyat ediyor. Ayrıca kullanılan motor bizimkinden bir nebze daha güçsüzken. Ne yalan söyleyeyim önce güldüm sonra sevindim. Biz 2500 tl verirken 40 foruma girip sorarken adamlar 5000 tl ye satıyorlar jeso'yu.

    Fabrika galiba burası yada satış ofisi:
    https://maps.google.com/maps?q=Wingh...ed=0CH8QtgMwCg

    Motorun adı Zontes Panther. Bir motosiklet dergisinin bu aylık araştırmasına göre 125 cc sınıfında fiyat/performans oranı olarak 1. seçmişler keratayı.

    Aha bu da dergi. Sonuç olarak sym wolf 125 ile kıyaslayarak bizimkini 1. seçiyorlar. http://www.zontes.co.uk/images/PDFs/..._editorial.pdf

    Çinli üretici firmanın sitesinde ise fuardan alınmış bir görüntü buldum. Adamlar bizim kerataya ciddi ciddi arge yapmışlar dünya üzerindeki satış başarısından sonra. Digital ibre, led farlar, ön kafaya gündüz farı, 200 cc motor gibi değişiklikler var ve muhteşem bir görüntüsü var.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------

    yeni resimler buldum.









    utkan35 bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)