Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Ağustos 2013, 22:34
#8261
mondial 50cc revival aldık dün babam için ama her fırsatta binip turladım tam bi şehir içi motoru 50cc olmasına rağmen çekişi güzel sessiz fakat sürat hiç yok ki öyle bi beklentim de yoktu. düzde 45 yokuş aşşağı da 45 yapıyor çok garip
Reklamlar
-
22 Ağustos 2013, 22:56
#8262
3 susuturucu var
susuturucunun biri egzozun ucunda o susuturucuyu kesecek içindeki 2 susuturucuyuda ordan çıkaracak sonra egzozun ucunda kötü bi görüntü oluyo bunu engellemek için deliğin çapında kısa bi boru kaynatacak yerine
seste abartılı bi artma yok kulak tırmalayacak kadar şöyle açıklayayım motor sesini duymazsın ama sesten rahatsızda olmazsın
not http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sahibinden-133985405/detay linkteki 5. resme bakarsan daha açıklayıcı olur sanırım egzozun ağzını komple kesmicek sadece susturucunun oldugu kısmı kesecek kardeş umarım açıklyıcı olmuşumdur
-
22 Ağustos 2013, 22:56
#8263
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Cg ön dislisi diyemi geciyor bu ön 16 disli
Maliyeti nedir
Acık hava filtresinin yakıta etkisi varmı
Cg on dislisi diye gectigini sanmiyorum belki oyledir.bnm ustada da drift vardi kendi motoruna da takmis bende taktirdim 20 tl idi sanirim.acik hava filtresi daha iyi yanma sagliyo performans artiriyo ama yakita da az da olsa artisi var.o da 35 tl
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
23 Ağustos 2013, 00:06
#8264
dr.asc adlı üyeden alıntı
Cg on dislisi diye gectigini sanmiyorum belki oyledir.bnm ustada da drift vardi kendi motoruna da takmis bende taktirdim 20 tl idi sanirim.acik hava filtresi daha iyi yanma sagliyo performans artiriyo ama yakita da az da olsa artisi var.o da 35 tl
Bir deniyeyim açık hava filtresini
Yanma daha iyi olur ama iridyum buji daha sık ateşleme yapmıyormu birde iridyum buji taksan daha iyi olmazmıydı
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------
memurmb adlı üyeden alıntı
Sakın deneme. Ben önce 17 dişli taktırdım. Sonuç leş gibi oldu motor. Sanki kamyon. 1. viteste kalkmak bile sorun oluyor. Dahası özellikle 2 kişi dik yokuşları 1. viteste bile zorlanarak çıkıyordu. Sonra 16 dişli taktım. Sonuç gayet güzel. Bence bu motora fabrika çıkışı 16 dişli takmalılar. 15 dişli çok yetersiz geliyor.
1 vites pek önemli değil bana 2 vites daha seri 1 vitese göre 2 vitesi çok zayıflamadığı sürece sorun değil hem yokuşlarda dahi 2 viteste çıkıyorum 1 vites kalkış vitesi bence 1 vitesteki serilik gereksiz
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
K10uK adlı üyeden alıntı
3 susuturucu var
susuturucunun biri egzozun ucunda o susuturucuyu kesecek içindeki 2 susuturucuyuda ordan çıkaracak sonra egzozun ucunda kötü bi görüntü oluyo bunu engellemek için deliğin çapında kısa bi boru kaynatacak yerine
seste abartılı bi artma yok kulak tırmalayacak kadar şöyle açıklayayım motor sesini duymazsın ama sesten rahatsızda olmazsın
not http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sahibinden-133985405/detay linkteki 5. resme bakarsan daha açıklayıcı olur sanırım egzozun ağzını komple kesmicek sadece susturucunun oldugu kısmı kesecek kardeş umarım açıklyıcı olmuşumdur
Performans egzozu aldım sadece sesten ibaret performanstada değişiklik olmadı kulak tıkacı ile bile sesi çok net duyuyordum egzozun
Bu kadar ses gereksiz deyip çıkarttım egzozu egzozcuya bir gideyim bakalım
-
23 Ağustos 2013, 00:10
#8265
Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar..150mr adlı kullanıcı arkadaşım, ben mcx sahibiyim halamın ogluda kırmızı renk drift sahibi.Arkadaslarımla beraber bizde 9 mondial motosikler var.4 mcx 1 tane drift 1 kn ve 3 cup var.Drift ilede bayağı tecrübem var.Drift ile mcx in karşılaştırmasını sana yapayım umarım yardımcı olabilirim.Drift çok hoş bir motosiklet.Performansıda fena sayılmaz.Gerçekten mcx e göre az yakıyor.Mcx fazla yakıyor..Ben mcxle 20 tl yaktığımda drift aynı şartlarda 15-16 tl yakıyo.
Mcx ile drift arasındaki farklarda şunlar.Mcx arkası disk fren ve papuçları cift pistondan oluşmakta.Yokuş yukarı iki kişi 5 i vites banamısın demez.Ayılıp bayılmaz.Gaza bastıkça uzar güç konusunda seni üzmez ama yakıtı çok yakar.Koltuğu driftin koltuguna göre sert, alıskın oldugum icin bende sorun olusturmuyor.Selektor yapabilme imkanın var driftte ise dörtlüleri yakabilmen.Mc de Koldan stop yapabiliyosun driftte bu yok.Mcx ten drifte bindiginde driftin selesi alçak ve yumusak geliyor.Mcx in arka teker kalın, driftin ki ince..Driftin mcx ten kötü yanı gücü, arka freni, teker inceliği ve atlaması.Iyi yanı ise sportifliği ve yakıtı ekonomisi olması.Performans aramıyorsan kesinlikle drift al kardeş.Mr ye bana kalsa bakma.
-
23 Ağustos 2013, 00:15
#8266
furki5454 adlı üyeden alıntı
Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar..150mr adlı kullanıcı arkadaşım, ben mcx sahibiyim halamın ogluda kırmızı renk drift sahibi.Arkadaslarımla beraber bizde 9 mondial motosikler var.4 mcx 1 tane drift 1 kn ve 3 cup var.Drift ilede bayağı tecrübem var.Drift ile mcx in karşılaştırmasını sana yapayım umarım yardımcı olabilirim.Drift çok hoş bir motosiklet.Performansıda fena sayılmaz.Gerçekten mcx e göre az yakıyor.Mcx fazla yakıyor..Ben mcxle 20 tl yaktığımda drift aynı şartlarda 15-16 tl yakıyo.
Mcx ile drift arasındaki farklarda şunlar.Mcx arkası disk fren ve papuçları cift pistondan oluşmakta.Yokuş yukarı iki kişi 5 i vites banamısın demez.Ayılıp bayılmaz.Gaza bastıkça uzar güç konusunda seni üzmez ama yakıtı çok yakar.Koltuğu driftin koltuguna göre sert, alıskın oldugum icin bende sorun olusturmuyor.Selektor yapabilme imkanın var driftte ise dörtlüleri yakabilmen.Mc de Koldan stop yapabiliyosun driftte bu yok.Mcx ten drifte bindiginde driftin selesi alçak ve yumusak geliyor.Mcx in arka teker kalın, driftin ki ince..Driftin mcx ten kötü yanı gücü, arka freni, teker inceliği ve atlaması.Iyi yanı ise sportifliği ve yakıtı ekonomisi olması.Performans aramıyorsan kesinlikle drift al kardeş.Mr ye bana kalsa bakma.
Arka lastikleri bence iyi Nylon lastiği çok kayma yapıyordu bnde Michelinle değiştirdim artık kayma yaparmı diye endişelenmiyorum çünki kaymıyor
Michelinde lastik yanakları var virajlara yatmak için ama racing tarzı yatmak sakıncalı olur
Lastik kalınlaştırmaya gerek yok lastik niye kalınlaştırılır virajlara yatmak için ama gereksiz lastik ebatları ile oynamak 90 90 18 iyi bence
-
23 Ağustos 2013, 01:17
#8267
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bir deniyeyim açık hava filtresini
Yanma daha iyi olur ama iridyum buji daha sık ateşleme yapmıyormu birde iridyum buji taksan daha iyi olmazmıydı
[COLOR="Silver"]
iridyum buji de modifiye için tavsiye edilen birşey.ben değiştirmedim ama değiştirildiğinde de çok bişey farkettiğini düşünmüyorum.bu haftasonu benim motor gibi 16lık dişlisi ve açık hava filtresi ve benimkinden farklı olarak bujiside değişmiş bir drift le çorum dan amasya ya gideceğiz.o yolculuktan sonra sonuç daha gerçekci olacaktır.isterseniz o zmn da yazabilirim.herkes bilgilenmiş olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Arka lastikleri bence iyi Nylon lastiği çok kayma yapıyordu bnde Michelinle değiştirdim artık kayma yaparmı diye endişelenmiyorum çünki kaymıyor
Michelinde lastik yanakları var virajlara yatmak için ama racing tarzı yatmak sakıncalı olur
Lastik kalınlaştırmaya gerek yok lastik niye kalınlaştırılır virajlara yatmak için ama gereksiz lastik ebatları ile oynamak 90 90 18 iyi bence
lastik konusunda da michelin i kesinlikle tavsiye ediyorum.orjinal lastikler cidden çok kötü.michelin e de o kdr para verilir mi diye düşünen varsa 130 la yatarak girdiğim virajı nasıl aldığını görüp parasını hakettiğine emin olabilir.ayrıca bizim motorda ön lastik orjinal ebatlar 3-18.bu da gidonun çok ağır olmasına sebep olmuş.michelinde 2.75-18.değiştirdikten sonra motosiklet kullandığımı anladım resmen.motor hafifliyor daha rahat hareket ediliyor.şu an yeni seri çıktı.pilot street 200 tl.tavsiye ederim...
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
23 Ağustos 2013, 01:24
#8268
dr.asc adlı üyeden alıntı
iridyum buji de modifiye için tavsiye edilen birşey.ben değiştirmedim ama değiştirildiğinde de çok bişey farkettiğini düşünmüyorum.bu haftasonu benim motor gibi 16lık dişlisi ve açık hava filtresi ve benimkinden farklı olarak bujiside değişmiş bir drift le çorum dan amasya ya gideceğiz.o yolculuktan sonra sonuç daha gerçekci olacaktır.isterseniz o zmn da yazabilirim.herkes bilgilenmiş olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
lastik konusunda da michelin i kesinlikle tavsiye ediyorum.orjinal lastikler cidden çok kötü.michelin e de o kdr para verilir mi diye düşünen varsa 130 la yatarak girdiğim virajı nasıl aldığını görüp parasını hakettiğine emin olabilir.ayrıca bizim motorda ön lastik orjinal ebatlar 3-18.bu da gidonun çok ağır olmasına sebep olmuş.michelinde 2.75-18.değiştirdikten sonra motosiklet kullandığımı anladım resmen.motor hafifliyor daha rahat hareket ediliyor.şu an yeni seri çıktı.pilot street 200 tl.tavsiye ederim...
sizde ybr de war sanırım merak ediyorum ybryle drfitin yol tutuşunu kıyaslarsak 2 sindede michelin olsa orjinal lastiklerle ybrye göre yol tutuşu çok kötü size gore nasıl iyimi kötümü driftin yol tutuşu...
-
23 Ağustos 2013, 02:00
#8269
utkan35 adlı üyeden alıntı
sizde ybr de war sanırım merak ediyorum ybryle drfitin yol tutuşunu kıyaslarsak 2 sindede michelin olsa orjinal lastiklerle ybrye göre yol tutuşu çok kötü size gore nasıl iyimi kötümü driftin yol tutuşu...
ybr acemiliğimde vardı ilk motorumdu.5 sene kadar kullandım ve genelde şehir içiydi.şu an drift ve cbf 150 var.yine de 3 ü arasında yol tutuşu kıyaslaması yapmaya çalışırsak: Oncelikle benim için yol tutuşu denince aklıma gelenler lastik,süspansiyon,sele yüksekliği,gidon,oturuş pozisyonu...bunlara göre benim düşümcem;driftin kullanımı cbf ve ybr ye göre daha zor. bu konuda honda ve yamaha tecrübe konuşturarak ddaha güven veren rahat bir kullanım sağlamışlar.özellikle honda dik oturuş pozisyonu gidon mesafesi ile 1 adım önde gibi.süspansiyonların driftte sert olması rahatsızlık verebiliyor.ama asvalt güzel olduktan sonra hiç problem çıkarmıyor.sele yüksekliği yamaha ve driftte gayet alçak cbf az biraz daha yüksek yapmış bence iki durumunda avantajı var ama kişinin boyuna göre değişebilir bunda ayrıntıya gerek yok.gidon şekli ve uzaklığı kullanış rahatlığı için cidden çok önemli.kullanış rahatlığı da motorun yol tutmasından ziyade sürücünün yolu tutturmasında önemli olduğu için anlatıyorum çünkü motor bu konuda başarılı bile olsa sürücüye göre de çok şey değişebiliyor. işte bu konuda da mondial spor görünüm verebilmek adına gidonu kısa tutup rahatlıktan ödün vermiş.genel olarak özetlersek mondial in honda ve yamaha da öne geçebileceği tek şey hızı ve torku.diğer türlü her özellikte ben honda ve yamahanın daha başarılı olduğunu düşünüyorum
Bir de motor ne olursa olsun orjinal lastiklerde maliyetten kısabilmek için kalitesiz malzeme kullanılıyor.bu bütün modellerin %90 ında böyle.o yüzden motorun yol tutuşunu orjinal lastikle değerlendirmeye bile gerek yok.ama bir michelinle birlikte yol tutuşunda gayet iyi olduklarını düşünüyorum...
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
23 Ağustos 2013, 20:30
#8270
furki5454 adlı üyeden alıntı
Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar..150mr adlı kullanıcı arkadaşım, ben mcx sahibiyim halamın ogluda kırmızı renk drift sahibi.Arkadaslarımla beraber bizde 9 mondial motosikler var.4 mcx 1 tane drift 1 kn ve 3 cup var.Drift ilede bayağı tecrübem var.Drift ile mcx in karşılaştırmasını sana yapayım umarım yardımcı olabilirim.Drift çok hoş bir motosiklet.Performansıda fena sayılmaz.Gerçekten mcx e göre az yakıyor.Mcx fazla yakıyor..Ben mcxle 20 tl yaktığımda drift aynı şartlarda 15-16 tl yakıyo.
Mcx ile drift arasındaki farklarda şunlar.Mcx arkası disk fren ve papuçları cift pistondan oluşmakta.Yokuş yukarı iki kişi 5 i vites banamısın demez.Ayılıp bayılmaz.Gaza bastıkça uzar güç konusunda seni üzmez ama yakıtı çok yakar.Koltuğu driftin koltuguna göre sert, alıskın oldugum icin bende sorun olusturmuyor.Selektor yapabilme imkanın var driftte ise dörtlüleri yakabilmen.Mc de Koldan stop yapabiliyosun driftte bu yok.Mcx ten drifte bindiginde driftin selesi alçak ve yumusak geliyor.Mcx in arka teker kalın, driftin ki ince..Driftin mcx ten kötü yanı gücü, arka freni, teker inceliği ve atlaması.Iyi yanı ise sportifliği ve yakıtı ekonomisi olması.Performans aramıyorsan kesinlikle drift al kardeş.Mr ye bana kalsa bakma.
en detaylı cevap bu olmuş. kafamdaki tüm soru işaretleri kalktı gerçekten. yorumun için çok teşekkür ederim.
-
23 Ağustos 2013, 20:38
#8271
furki5454 adlı üyeden alıntı
Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar..150mr adlı kullanıcı arkadaşım, ben mcx sahibiyim halamın ogluda kırmızı renk drift sahibi.Arkadaslarımla beraber bizde 9 mondial motosikler var.4 mcx 1 tane drift 1 kn ve 3 cup var.Drift ilede bayağı tecrübem var.Drift ile mcx in karşılaştırmasını sana yapayım umarım yardımcı olabilirim.Drift çok hoş bir motosiklet.Performansıda fena sayılmaz.Gerçekten mcx e göre az yakıyor.Mcx fazla yakıyor..Ben mcxle 20 tl yaktığımda drift aynı şartlarda 15-16 tl yakıyo.
Mcx ile drift arasındaki farklarda şunlar.Mcx arkası disk fren ve papuçları cift pistondan oluşmakta.Yokuş yukarı iki kişi 5 i vites banamısın demez.Ayılıp bayılmaz.Gaza bastıkça uzar güç konusunda seni üzmez ama yakıtı çok yakar.Koltuğu driftin koltuguna göre sert, alıskın oldugum icin bende sorun olusturmuyor.Selektor yapabilme imkanın var driftte ise dörtlüleri yakabilmen.Mc de Koldan stop yapabiliyosun driftte bu yok.Mcx ten drifte bindiginde driftin selesi alçak ve yumusak geliyor.Mcx in arka teker kalın, driftin ki ince..Driftin mcx ten kötü yanı gücü, arka freni, teker inceliği ve atlaması.Iyi yanı ise sportifliği ve yakıtı ekonomisi olması.Performans aramıyorsan kesinlikle drift al kardeş.Mr ye bana kalsa bakma.
Mişlen taktır o motora hiç arka lastik inceymiş bile demez virajlara bile yatar o lastiklerle
-
24 Ağustos 2013, 01:58
#8272
-
24 Ağustos 2013, 02:13
#8273
arkadaşlar merhaba benim 100 MG Sport motorum var giderken debriyajı cekip bıraktığımda bi ses yapıyor böyle şakırtı gibi çat çut sanki bişey biryere sürtünüyor gibi sizce nedendir yardımcı olabilecek varmı?
-
24 Ağustos 2013, 16:29
#8274
selam gencler motoru sattım kafamda phantom ve tiger var var mi öneriniz drift super motordu alaha sukur onun eksıklıgını hissetirmicek daha kalıplı ve daha az yakan bir model veya daha guclu tam kararsızım aslında var mı aklınızda birşeyler..
-
24 Ağustos 2013, 17:04
#8275
ak1n adlı üyeden alıntı
selam gencler motoru sattım kafamda phantom ve tiger var
var mi öneriniz drift super motordu alaha sukur onun eksıklıgını hissetirmicek daha kalıplı ve daha az yakan bir model veya daha guclu tam kararsızım aslında var mı aklınızda birşeyler..
abi yerinde olsam phantom almam tamma phantomun tipi güzel amam motoru güçsüz ve titreşim war sanırım tiger dediğinn hangi markanın arora tigermi ?
---------- Post added at 16:04 ---------- Previous post was at 16:00 ----------
ak1n adlı üyeden alıntı
selam gencler motoru sattım kafamda phantom ve tiger var
var mi öneriniz drift super motordu alaha sukur onun eksıklıgını hissetirmicek daha kalıplı ve daha az yakan bir model veya daha guclu tam kararsızım aslında var mı aklınızda birşeyler..
bide abi senın driftte michelin wardı demi yol tutuşu nasıldı ben seni görmüştüm hatta urlada abi ....
-
24 Ağustos 2013, 17:21
#8276
250 mr destro
-
25 Ağustos 2013, 10:19
#8277
ak1n adlı üyeden alıntı
yol tutuşu güzzeldide ince lastik nekadar guzel olabilcekse okadar guzeldi ama pirelli veya diğer lastiklerle kıyas dahi edilmez asvaltta araziye pek uygun değildi michelin cok balon yapar tek sorunu o dediler bende hic balon felan yapmadı alır almaz michelin taktırmıstım ben yağmur camur her kosulda kulandım motordanda lastiklerdende memnundum kıymetini bilin durumunuz cercevesindeki en iyi seçenek.. lastikleri ve tipi kucuk gelmeye baslamıştı bana o yuzden sattım şimdi tekrar bi drift bile alabilirim kararsızım time kardeş destronun hararet sorunu varmış yoksa ilk seceneklerım arasında o da vardı asırı derecede hararet yapıyomus motor..
anladım abi destro sorunlu diyorlar rks titanic de düşünebilirsin...
-
25 Ağustos 2013, 19:38
#8278
dr.asc adlı üyeden alıntı
iridyum buji de modifiye için tavsiye edilen birşey.ben değiştirmedim ama değiştirildiğinde de çok bişey farkettiğini düşünmüyorum.bu haftasonu benim motor gibi 16lık dişlisi ve açık hava filtresi ve benimkinden farklı olarak bujiside değişmiş bir drift le çorum dan amasya ya gideceğiz.o yolculuktan sonra sonuç daha gerçekci olacaktır.isterseniz o zmn da yazabilirim.herkes bilgilenmiş olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
lastik konusunda da michelin i kesinlikle tavsiye ediyorum.orjinal lastikler cidden çok kötü.michelin e de o kdr para verilir mi diye düşünen varsa 130 la yatarak girdiğim virajı nasıl aldığını görüp parasını hakettiğine emin olabilir.ayrıca bizim motorda ön lastik orjinal ebatlar 3-18.bu da gidonun çok ağır olmasına sebep olmuş.michelinde 2.75-18.değiştirdikten sonra motosiklet kullandığımı anladım resmen.motor hafifliyor daha rahat hareket ediliyor.şu an yeni seri çıktı.pilot street 200 tl.tavsiye ederim...
Ön lastigide mislenle degistirecem bencede ön lastik kalın
Gidon kontrolünü zorlastırıyor
Bende 2.75 _18 alayım mı ?
-
25 Ağustos 2013, 22:15
#8279
S.a arkadaşlar uzun bir aradan sonra bir selam etmek istedim.Forum epey ilerlemiş.Bizim driftte 5.000 km ye yaklaştı.6 bin bakımına girmeden oring zincir ngk buji birde lastikleri değiştireyim diyorum ama.michelin pılot sporty ve mıchelın pılot street modellerı arasında kaldım.bırde acık hava fıltresı konusunda (faydalı/gereksız) yorumlarınızı beklıyorum.sımdıden tesekkurler.hayırlı aksamlar.
-
25 Ağustos 2013, 22:20
#8280
Fiyatı nasılmıs pilot streetin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)