Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Ağustos 2013, 04:15
#8241
birşey daha; Drift ile: 2 kişi maksimum kaç km'yi görürüm? iki kişi ile uzun yol yapmak idealmidir bu motorla. değerli yorumlarınızı bekliyorum. teşekkürler
Reklamlar
-
19 Ağustos 2013, 12:31
#8242
egzozun ucundaki susturucuyu kesicek icinde 2 tane daha susturucu var onlari cikartcak egzozun ucuna ince bi boru koycak goruntu acisindan sese doyamazsin
-
19 Ağustos 2013, 13:15
#8243
Sizce Drift'i sürmek mi daha zevkli , yoksa Mondial'in 100MFH cup'i mı (hız , viraj ve egzoz sesi olarak)
-
19 Ağustos 2013, 13:53
#8244
150mr adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 1 haftadır araştırma içersindeyim fakat karar veremedim. sizin görüşünüzü almak istiyorum: sizce mondial mr 150 vulture" mi almalıyım yoksa 125 mh drift mi? siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? (görünüş ve performans olarak hanigis ağır basıyor) ?
Ikisi de yapı olarak aynı motoru kullanıyor. Drift 135 cc, 13 hp. Mr ise 166 cc, 15 hp. Her türlü Mr daha üstün. Tabi yakıt olarak da daha çok yakacaktır.
-
19 Ağustos 2013, 14:03
#8245
rs_guven adlı üyeden alıntı
Ikisi de yapı olarak aynı motoru kullanıyor. Drift 135 cc, 13 hp. Mr ise 166 cc, 15 hp. Her türlü Mr daha üstün. Tabi yakıt olarak da daha çok yakacaktır.
cevabın için teşekkür ederim. yeni başlayan biri olsan sen hangisini tercih ederdin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------
ve 2.el drift almak için, maksimim kaç km' de olmasını tavsiye edersiniz?
-
19 Ağustos 2013, 15:44
#8246
150 mr daha cok rüzgar alır naked havası oldugu icin
Rüzgar direncinide bir hesapla
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------
Disli degisimi yapan varmı son hızı artıran
5 vitesi daha canlı tutan tavsiyeleriniz nelerdir ?
-
19 Ağustos 2013, 16:04
#8247
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
150 mr daha cok rüzgar alır naked havası oldugu icin
Rüzgar direncinide bir hesapla
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------
Disli degisimi yapan varmı son hızı artıran
5 vitesi daha canlı tutan tavsiyeleriniz nelerdir ?
Ben degistirdim on disliyi 15 ten 16 ya cikardim motor rahat etti resmen.digerihafif kaciyodu cok cabuk devirlenip vites istiyodu.simdi boylesi daha iyi oldu tavsiye ederim.hem uzunyolda daha dusuk devirde istedigin hizda gittiigi icin daha da az yakiyo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------
Bideson hiz demisken bende arti olarak bide acik hava filtresi var.duzde 130 yokus asagi 145_150 yi gordum.disli hiza filtrede hizlanmaya cok etki ediyo
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
19 Ağustos 2013, 16:26
#8248
150mr adlı üyeden alıntı
cevabın için teşekkür ederim. yeni başlayan biri olsan sen hangisini tercih ederdin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------
ve 2.el drift almak için, maksimim kaç km' de olmasını tavsiye edersiniz?
Benim için yakıt tüketimi önemli. O yüzden ben alacak olsam drift alırdım.
Km benim için pek önemli değil. Ama bakımlı olması ve model yılı önemli. Yıllarca kullanılmış makineye güvenerek binemem.
-
19 Ağustos 2013, 17:24
#8249
atiturhan adlı üyeden alıntı
Görsel olarak MC yede MR yede 10 basar. Tipi cok güzel. Ama benim gibi uzun boylulara motor kücük geliyor. 125lik (yada 135lik) olmasida ayri bi eksi taraf. Gerci MC ile aralarinda 1 beygir var.
dr.asc adlı üyeden alıntı
Ben degistirdim on disliyi 15 ten 16 ya cikardim motor rahat etti resmen.digerihafif kaciyodu cok cabuk devirlenip vites istiyodu.simdi boylesi daha iyi oldu tavsiye ederim.hem uzunyolda daha dusuk devirde istedigin hizda gittiigi icin daha da az yakiyo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------
Bideson hiz demisken bende arti olarak bide acik hava filtresi var.duzde 130 yokus asagi 145_150 yi gordum.disli hiza filtrede hizlanmaya cok etki ediyo
Cg ön dislisi diyemi geciyor bu ön 16 disli
Maliyeti nedir
Acık hava filtresinin yakıta etkisi varmı
-
19 Ağustos 2013, 17:34
#8250
arkadaşlar bu motorları araştırdıkça hep yeni modeller oluşuyor kafamda. şimdide bir arkadaşım mondial 150MC ' yi çok övdü. birkezdaha size soruyorum mr' yi kafamdan çıkardım şuan. motor performansı ve yakıtı olarak siz olsanız "mondial 150mc 'yimi alırdınız yoksa 125driftimi:? ikisi arasındaki farklar nelerdir. teşekkür ederim şimdiden.
-
19 Ağustos 2013, 17:37
#8251
Drifti aldık gitti zaten...
-
19 Ağustos 2013, 17:50
#8252
turkish39 adlı üyeden alıntı
Drifti aldık gitti zaten...
:D illa driftmi diyorsun hocam. 1 ay içinde alacağımda. kararsız olmak çok kötü birşey. 150mc çıktı şimdide karşıma iyice kararsız kaldım.
-
19 Ağustos 2013, 17:55
#8253
Mc az yaksa ben alacaktım zamanında
Az yaksın biraz daha hızlı gitsin dersen tvs al
Tvs de balansör olmadıgından az yakar ama titrer
-
19 Ağustos 2013, 18:12
#8254
-
19 Ağustos 2013, 22:23
#8255
150mr adlı üyeden alıntı
cevabın için teşekkür ederim. yeni başlayan biri olsan sen hangisini tercih ederdin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------
ve 2.el drift almak için, maksimim kaç km' de olmasını tavsiye edersiniz?
ben 3800 aldım 4000 yakındı iyi bi şikayetim yok
-
20 Ağustos 2013, 11:12
#8256
150mr adlı üyeden alıntı
:D illa driftmi diyorsun hocam. 1 ay içinde alacağımda. kararsız olmak çok kötü birşey. 150mc çıktı şimdide karşıma iyice kararsız kaldım.
Yok illa drift al demiyorum.Saydığın motorlar içinden ben drifti seçtim.Hepsine baktım bende zamanında.MC nin koltuğu çok rahatsız.Driftin tipi bana göre hepsinden daha güzel.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
21 Ağustos 2013, 04:28
#8257
turkish39 adlı üyeden alıntı
Yok illa drift al demiyorum.Saydığın motorlar içinden ben drifti seçtim.Hepsine baktım bende zamanında.MC nin koltuğu çok rahatsız.Driftin tipi bana göre hepsinden daha güzel.
yorumların için çok teşekkür ederim. drifte karar kıldım bende önce ekipmanları alıp sonra motoru alıyorum 1 ay içinde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------
vitesli ilk defa kullanacağım. umarım öğrenmem zor olmaz.
-
21 Ağustos 2013, 22:17
#8258
Ön dişliyi 16 ile değilde 17 ile değiştirsek nasıl olur
-
22 Ağustos 2013, 12:43
#8259
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Ön dişliyi 16 ile değilde 17 ile değiştirsek nasıl olur
Sakın deneme. Ben önce 17 dişli taktırdım. Sonuç leş gibi oldu motor. Sanki kamyon. 1. viteste kalkmak bile sorun oluyor. Dahası özellikle 2 kişi dik yokuşları 1. viteste bile zorlanarak çıkıyordu. Sonra 16 dişli taktım. Sonuç gayet güzel. Bence bu motora fabrika çıkışı 16 dişli takmalılar. 15 dişli çok yetersiz geliyor.
-
22 Ağustos 2013, 21:05
#8260
K10uK adlı üyeden alıntı
egzozun ucundaki susturucuyu kesicek icinde 2 tane daha susturucu var onlari cikartcak egzozun ucuna ince bi boru koycak goruntu acisindan sese doyamazsin
Kaç tane susturucu var bizim egzozda susturucular tam olarak nerde egzozun ucundamı
O egzoz borusunun ucunu kesecek sonra o kestiği parçayı tekrar kaynatmıyacakmı
Seste nasıl bir değişim oldu 6.500 devir civarındaki ses nasıl kulak tırmalıyacak cinstenmi devir yükselirken ki ses nasıl ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)