Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Ağustos 2013, 01:28
#8201
yok yok en altta :D mertcan39 dura çalıştıra gezdim işte :D oda ustanın suçu jikleyi açtı bende ilk defa motor aldım ne bileyim jikleyi bindim gezdim karbüratörde pislik varmış sonra temizleyelim dedi jikle en aşağıda çalışmıyordu baya 20 km falan yaptm jikleyle son zaman çalışmadı zorla çalıştırdım motoru yaptırdım karbüratörü şimdi normal tek sıkıntı o şıkırtı castrol 15 40 yağ koydurdum 500 -- 1000 km de acaba yağlama sorunu olabilir mi yağ 1 litre koydurdum ..
Reklamlar
-
16 Ağustos 2013, 10:24
#8202
hulusietli adlı üyeden alıntı
Cümleten selamın aleyküm..
Uzun süreli takipten sonra aranıza katılmaya karar verdim
motorumu almadan önce çok araştırdım, hepinizin emeği vardır seçim yapmamda. Bu nedenle hepinize teşekkür ederek aranıza katılmak istiyorum.
2012 mayıs itibariyle drift kullanıyorum. zamanla kaynaşırız inşallah ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
http://img809.imageshack.us/img809/4465/qfqm.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
yorumlarınız benim için önemli arkadaşlar
hoşgeldiniz aramıza
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
14veysel adlı üyeden alıntı
yok yok en altta :D mertcan39 dura çalıştıra gezdim işte :D oda ustanın suçu jikleyi açtı bende ilk defa motor aldım ne bileyim jikleyi bindim gezdim karbüratörde pislik varmış sonra temizleyelim dedi jikle en aşağıda çalışmıyordu baya 20 km falan yaptm jikleyle son zaman çalışmadı zorla çalıştırdım motoru yaptırdım karbüratörü şimdi normal tek sıkıntı o şıkırtı castrol 15 40 yağ koydurdum 500 -- 1000 km de acaba yağlama sorunu olabilir mi yağ 1 litre koydurdum ..
yağlama sorunu olduğunu zannetmiyorum yağın normal olması gereken 1lt.motorda gevşek civata somun vs varmı kontrol et
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı
bence normal yolda hava çok aşırı rüzgarlı veya rampa çıkmıyorsan 80km geçmemesi mümkün değil düzde 80km sürati rahat yapar km de sorun olabilir
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
-
16 Ağustos 2013, 10:31
#8203
Cep telefonundan nasıl ölçüyoruz bu hızı
Googleye yazıyorum hep harita cıkıyor :(
-
16 Ağustos 2013, 11:31
#8204
-
16 Ağustos 2013, 11:58
#8205
COMTAN adlı üyeden alıntı
hoşgeldiniz aramıza
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
yağlama sorunu olduğunu zannetmiyorum yağın normal olması gereken 1lt.motorda gevşek civata somun vs varmı kontrol et
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
bence normal yolda hava çok aşırı rüzgarlı veya rampa çıkmıyorsan 80km geçmemesi mümkün değil düzde 80km sürati rahat yapar km de sorun olabilir
arka bagaj rahat 20 kilo vardı depo ustu çantamda oyle arkamda çocuk ve gidiş %5 gibi çok yeri tırmanma en yuksek 105 gordum
-
16 Ağustos 2013, 14:55
#8206
turkish39 adlı üyeden alıntı
Benim motor 5 vites sabit 5 devirde 65 diyor
Düz yolda imkanı yok 8 deviri geçmiyor
Yokuş aşağı yardırdım oda anca en fazla 8.400 devir felan dedi
4 vitestede 8.500 devri geçiremedim
Vallaha satacam ben bu motoru böyle giderse devir kesici varsa 2 vitestede girmesi lazım kesiciye
Halı gibi yattım motorun üstüne rüzgarsız havada ama gene nafile
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------
IsmetCan86 adlı üyeden alıntı
İstersen Bizim Buraya Gel Gösteriyim Avatardaki Driftte Devir Kesici İptal Eden Beyin Var 12 Devire Bile Geliyor. + Rüzgarlı Yolda 3. Viteste Motora Dümdüz Yattınmı Hiçbir Sorun Olmaz Ama Kask Varken Dümdüz Yatılırmı Bilmem?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------
70 İle Giderken Vitesi 5 Yapıyorsun Ondandır Hızlanırkan Motor Kesiciye Girmeden Vites Değiştirme 9-10 Devir Arasına Kadar Gelir.
Öyle istediğim zaman 10 devri göremiyorum ki 3 vitese kadar görüyor 10 dd yi
4 viteste yükleniyorum daha çok bu viteste hızını daha iyi alıyor diye ama nafile 5 vitese geçince devir yükselmiyor 8 devir belki yokuş aşağı kaptırıp gelirsem en fazla 8.500 dd
-
16 Ağustos 2013, 15:00
#8207
siz neyi tartışıyorsunuz ben hala anlamadım. neyin devir kesicisi? drift de kesici olsa ne olmasa ne. altımızdaki çin malı bi motor 12 bin deviri görmek nedir yahu. ben ankara çevre yolunda 9 bin deviri gördüm motor feryat figan bağırıyor yavaşla diye. bu tip motorlar aşırı zorlamaya gelmez.
-
16 Ağustos 2013, 15:06
#8208
eyvallah hoşgördük arkadaşlar..
-
16 Ağustos 2013, 15:22
#8209
-
16 Ağustos 2013, 15:39
#8210
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Max gücünü 9 bin devirde veriyor bende 9 bin devir istiyorum
8 bin devirde gitmek ile 9 devir arasında çok fark var bence
Ama yok rüzgarı arkana alacan yok yokuş aşağı yardıracanda ölme eşşeğim ölme
Sitesinde max hızı 110 diyor ondan olabilirmi
5 vites sabit 8 bin devirde hızınız ne oluyor sizin arkadaşlar yarın bi ölçüm yapayım belki ibremde bir bozukluk vardır
yanlış görmediysem 9 bin devirde 132 8 devirdede 120 civarı 120 düz yol 132 bayır aşşağı.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
16 Ağustos 2013, 16:23
#8211
Sizin söylediklerinizi okuyunca benim motorun çok yaktığını ve yeterince hızlı gitmediğini düşünüyorum.100 km 4litre benzin yakıyor yav acayip tav oluyorum normalde 3 litre yakması geremez mi?
-
16 Ağustos 2013, 16:50
#8212
pompei adlı üyeden alıntı
Sizin söylediklerinizi okuyunca benim motorun çok yaktığını ve yeterince hızlı gitmediğini düşünüyorum.100 km 4litre benzin yakıyor yav acayip tav oluyorum normalde 3 litre yakması geremez mi?
çok yakıyor dostum. benim motorum km de şehir içi 16kr dışı 14 kr. yakıyor 10 liralık benzinle 61-62 km gidiyor litre (4,80)
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
16 Ağustos 2013, 18:11
#8213
tüm vidaları kontrol ettim hepsi sağlam zincirde iyi ve yağlı jiklede normal hala bulamadım şu şıkırtıyı motor rölantide çalışınca bi sorun olmuyor gaz verince şıkırtı yapıyor acaba devir saatinden mi geliyor ses ?
-
16 Ağustos 2013, 18:15
#8214
14veysel adlı üyeden alıntı
tüm vidaları kontrol ettim hepsi sağlam zincirde iyi ve yağlı jiklede normal hala bulamadım şu şıkırtıyı motor rölantide çalışınca bi sorun olmuyor gaz verince şıkırtı yapıyor acaba devir saatinden mi geliyor ses ?
sen en iyisi adam gibi bir usta bul veya işten anlayan bir motorcu göster nedir ne değildir bir baktır. bu stresle yaşanmaz. şahsen sorun ne olursa olsun bulamassam uykum kaçar çok kere gece vakti motorun orasını burasını söktüğüm olmuştur.
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
-
16 Ağustos 2013, 18:18
#8215
en iyisi bu bencede bizim arkadaşın babasıda usta ona gösterim kranklardan geliyor piston ve gömlek değişcek dedi eğer öyle olursa 150 cc motor taktırsam olur mu ?
-
16 Ağustos 2013, 21:20
#8216
14veysel adlı üyeden alıntı
en iyisi bu bencede bizim arkadaşın babasıda usta ona gösterim kranklardan geliyor piston ve gömlek değişcek dedi eğer öyle olursa 150 cc motor taktırsam olur mu ?
bence 1500 kmdeki motorun piston silindir ömrünün bitmesi saçma.. başka bir motor ustasına baktır sen bi.. hatta bulunduğun yerdeki tüm motorcuları bi gez bak bakalım geneli ne diyecek..
-
17 Ağustos 2013, 01:43
#8217
Amasya motosiklet festivaline gelecek olanlar var mi haftaya cumartesi
-
17 Ağustos 2013, 01:54
#8218
bence 130'lu hızlar hayal... nedenmi crf 250l 23 hp ve 135 km-h yapıyor. sizinkinin 2 katı güçlü-üstelik hemen hemen aynı ağırlık( full dolu 140 kg). dijital speedometer'li bi makine ile yan-yan gidin - ne demak istediğimi anlayacaksınız( örn: fazer- cbr600rr- r1 vs...). buna kalibrasyon hatası denir. İstisnasız tüm çinlilere mahsustur......
-
17 Ağustos 2013, 02:30
#8219
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
bence 130'lu hızlar hayal... nedenmi crf 250l 23 hp ve 135 km-h yapıyor. sizinkinin 2 katı güçlü-üstelik hemen hemen aynı ağırlık( full dolu 140 kg). dijital speedometer'li bi makine ile yan-yan gidin - ne demak istediğimi anlayacaksınız( örn: fazer- cbr600rr- r1 vs...). buna kalibrasyon hatası denir. İstisnasız tüm çinlilere mahsustur......
yok yok hayal falan değil emin ol verdiğin örneğe bi örnekte ben vereyim ktm duke 200 dünyanın en kaliteli markalarından biridir kuşkusuz o güzelim motorda hız limitör var ve 140 ta kesiyo yani bu o firmanın güvenlik önlemi limitörü kaldırmış bazı videolar var youtube ta 160 rahat görüyor.. o kadar pahalı ve güzel bi motor üretici firma belli bi hızı ön görmüş bu yeterli demiş demek ki en iyi hızlandığı ve en rahat frenlemeye sahip olduğu hız 140.. yoksa ktm bilmezmiydi 180 yaptırmayı o 200cc lik 26 ps motora.. aynı hesap driftte de fabrika verileri 110 ama 120 yapıyo orjinali % 10 sapma olsa ki o kadar yoktur yinede iyi.. ama bikaç işlemle 130-135 görmek mümkün ama ne kadar mantıklı ne kadar güvenli.. durmak hayal bu motorla tek sorun bu bence.. ama zevk işte gençlik biraz farklılık isteği herkeste oluyor ve bütçe belliyse sonuç drift.. yada içindeki apache ruhunu bununla atar insan orasını burasını kurcalar değiştirir bundan sonra düzgün bi büyük motor alır orjinal biner motorunu kurcalamadan..
-
17 Ağustos 2013, 09:41
#8220
pompei adlı üyeden alıntı
Sizin söylediklerinizi okuyunca benim motorun çok yaktığını ve yeterince hızlı gitmediğini düşünüyorum.100 km 4litre benzin yakıyor yav acayip tav oluyorum normalde 3 litre yakması geremez mi?
ben 391 km uzun yol yaptım 12 litre benzin yaktı 75 kg ben 40 kg oğlum arkada ve onde çanta ayrıca tosya iskilip arası dağdan geçtik 20 km rampa o haliyle 12 litre yaktı
hız konusuna geline 4 viteste 110 gordum ama drift için sağlıklı bi hız değil
devir ssaatim kırmızıya gelmesi çok kısa suruyor gazı verince gidiyor tek kişide
1025 km yaptım yaklaşık 70+60 benzin aldım sonra ihtiyat için 20 tl koydum ama depoda duruyor o benzinim
gidişte 100 km 3 litre yaktı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)