Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Temmuz 2013, 03:02
#7881
mondial drift le mcx in silindir hariç geri kalan tüm tertibatları aynı motor kısmında.. onun için drifte 100 de 100 uyumlu 163 lük silindir.. 1 beygir fark ediyor fakat gayet iyi oluyor çekiş.. hız içinse sadece dişlillerle oynamak yeterli önü 1 diş büyültüp arkayı 2 diş küçülttünmü mükemmel bir performans oluyor.. fakat internette çok araştırdım ben bobin beyin konjektör falan değiştireyim diye ama kullananlar bi farkın olmadığını söylüyor hatta satanlar bile bu yüzden en güzeli kendi üzerindeki elektrik aksamı diğerleri statörü de bozuyo bi ekstrası da yok orjinali 10 lira olan parçaya 40 lira verip aynı işi yapmasını seyretmek boş.. karbüratör olayı da 200 lük karbüratör takmak istedim alt devirler canlı fakat dip gazda motor boğar gitmez dendi ki mcx in karbüratörü driftle aynıyken ve mcx e yetiyorken ekstra boş masrafa gerek yok diye düşünüyorum.. ayrıca iyi bir performans iyi bir rodajdan geçer.. saygılar..
Reklamlar
-
21 Temmuz 2013, 03:14
#7882
victor_35 adlı üyeden alıntı
mondial drift le mcx in silindir hariç geri kalan tüm tertibatları aynı motor kısmında.. onun için drifte 100 de 100 uyumlu 163 lük silindir.. 1 beygir fark ediyor fakat gayet iyi oluyor çekiş.. hız içinse sadece dişlillerle oynamak yeterli önü 1 diş büyültüp arkayı 2 diş küçülttünmü mükemmel bir performans oluyor.. fakat internette çok araştırdım ben bobin beyin konjektör falan değiştireyim diye ama kullananlar bi farkın olmadığını söylüyor hatta satanlar bile bu yüzden en güzeli kendi üzerindeki elektrik aksamı diğerleri statörü de bozuyo bi ekstrası da yok orjinali 10 lira olan parçaya 40 lira verip aynı işi yapmasını seyretmek boş.. karbüratör olayı da 200 lük karbüratör takmak istedim alt devirler canlı fakat dip gazda motor boğar gitmez dendi ki mcx in karbüratörü driftle aynıyken ve mcx e yetiyorken ekstra boş masrafa gerek yok diye düşünüyorum.. ayrıca iyi bir performans iyi bir rodajdan geçer.. saygılar..
öncelikle izmirde hangi ustaya yaptırdınız merak ettiğimden birde şöyleki bu performasn elektrik sistemi motor 8bin devirlerınde kesiciye giriyor bunu engellemek anlamında ön dişliyi ve arka dişliyi kaç yaptınız 2 kişi çekişte bir sorun oldumu birde karbüratörude 200luk yaparsak daha iyi gider die dusundum b ence boğmazki bir zamanlar hatırlıyorsanız mcx lerde tekleme sorunu vardı ve bu karbüratördendi...
-
21 Temmuz 2013, 03:19
#7883
izmir bergama ilçesindeyim ben.. meşhur ustamız mustafa abi var o ayar yaptı.. karbüratörü tavsiye etmedi ben özellikle buldum 200 lük takmak istemedi samimiyetinden gereksiz dedi bana yani çok daha fazla yakıp aynı hızda gitmesine gerek yok dedi.. ön dişli 16 sanırım arka 36ydı.. motorun dış aksesuarlarını da tamamlayıp forumda beğeninize sunacağım inş yakın zamanda..
-
21 Temmuz 2013, 03:22
#7884
Arkadas haklı mcx silindiri dislilerlede oynadınmı tamamdır 100 kmli hızlara seri cıkıyor zati yakıt ne oluyor bu arada
İridyum buji hava ayarı bunlarda önemli
-
21 Temmuz 2013, 03:22
#7885
victor_35 adlı üyeden alıntı
izmir bergama ilçesindeyim ben.. meşhur ustamız mustafa abi var o ayar yaptı.. karbüratörü tavsiye etmedi ben özellikle buldum 200 lük takmak istemedi samimiyetinden gereksiz dedi bana yani çok daha fazla yakıp aynı hızda gitmesine gerek yok dedi.. ön dişli 16 sanırım arka 36ydı.. motorun dış aksesuarlarını da tamamlayıp forumda beğeninize sunacağım inş yakın zamanda..
ya şöyle diyim bende 162 lik yapıcam üst kapağı orjinal driftmi yoksa 62mm taşlattınızmı ybr war bızım burda BAYA 1.5 km drag yarışı yapıcam bunun için ideal dişli oranları kaç yani 36 arka 16 ön iyimidir yoksa ? bide motor 8binde filan kesiciye giriyor bunu iptal etmeyi dusunuyorum ve sıze maliyeti ne kadar oldu ?
-
21 Temmuz 2013, 03:25
#7886
-
21 Temmuz 2013, 03:28
#7887
birde son olarak cg lerle kapıştınızmı hiç ? ve son hızı kaçtı düz yolda yattınızmı normalmi ölçtünüz ?
-
21 Temmuz 2013, 03:34
#7888
motor 8 binde nasıl kesiciye giriyor.. çok enteresan ben 11000 devir görüyorum ve motorun elektrik tesisatı orjinal.. keyfi olarak orjinal beyin bobin konjektor aldım ve motorum bi ara 7500 lerde elektrik keser gibi yapıp sonra tekrar açıp redline a kadar gidiyordu bunun içinde statörü değiştirdim seninde büyük ihtimal statör falan arızalı olabilir değiştirmende fayda var.. ben dişlilerden memnunum istersen önü daha da büyültüp arkayı küçültebilirsin fakat iki kişi çekiş ölür ama uzadımı da uzar gider kesiciye sokamazsın.. ayrıca susturuculu performans egzozu takıp katalizör iptali de yaptım.. şuan gayet iyi.. mondiali alma sebebim en başta keyfi yedek parçalarının ucuz olmasıydı ve parasına göre de çok iyi bi motor verdiğinizi alıyosunuz.. silindir tamamen orjinalini söküp takılıyor hiçbir torna taşlama işlemi yok çünkü mcx le üst kapakları da şanzumanlarıda aynı yani bi sorun olmuyor takarken en fazla sibop ayarı ister motor.. maliyette silindir 100 lira dişliler de 10-15 lira gibi bişe bunun dışında da bi masraf taktıracağın ustanın alacağı işçilik onu da sen soracaksın güvendiğin bi ustaya..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:30 ----------
geçen akşam kanuni breton denk geldi ki cg mg uag falan hepsi aynı sayılır bunların tel jant motorda ağırlık denen bişe yok.. 7 km bastık motorlarla yan yana bretonun ibre 140 a dayamıştı benim ibre daha 120 mideydi.. kapanmadım bile geçmek için uğraşılcak bişey değil.. ama şimdi cg uag mg lere modifiye seçeneği çok daha fazla 200-300 hatta 400 cc lik silindirler 4 subaplı üst kapaklar bile var.. öyle bi motora denk gelirsen sinyal bile vermeden geç sağa derim..
-
21 Temmuz 2013, 03:37
#7889
victor_35 adlı üyeden alıntı
motor 8 binde nasıl kesiciye giriyor.. çok enteresan ben 11000 devir görüyorum ve motorun elektrik tesisatı orjinal.. keyfi olarak orjinal beyin bobin konjektor aldım ve motorum bi ara 7500 lerde elektrik keser gibi yapıp sonra tekrar açıp redline a kadar gidiyordu bunun içinde statörü değiştirdim seninde büyük ihtimal statör falan arızalı olabilir değiştirmende fayda var.. ben dişlilerden memnunum istersen önü daha da büyültüp arkayı küçültebilirsin fakat iki kişi çekiş ölür ama uzadımı da uzar gider kesiciye sokamazsın.. ayrıca susturuculu performans egzozu takıp katalizör iptali de yaptım.. şuan gayet iyi.. mondiali alma sebebim en başta keyfi yedek parçalarının ucuz olmasıydı ve parasına göre de çok iyi bi motor verdiğinizi alıyosunuz.. silindir tamamen orjinalini söküp takılıyor hiçbir torna taşlama işlemi yok çünkü mcx le üst kapakları da şanzumanlarıda aynı yani bi sorun olmuyor takarken en fazla sibop ayarı ister motor.. maliyette silindir 100 lira dişliler de 10-15 lira gibi bişe bunun dışında da bi masraf taktıracağın ustanın alacağı işçilik onu da sen soracaksın güvendiğin bi ustaya..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:30 ----------
geçen akşam kanuni breton denk geldi ki cg mg uag falan hepsi aynı sayılır bunların tel jant motorda ağırlık denen bişe yok.. 7 km bastık motorlarla yan yana bretonun ibre 140 a dayamıştı benim ibre daha 120 mideydi.. kapanmadım bile geçmek için uğraşılcak bişey değil.. ama şimdi cg uag mg lere modifiye seçeneği çok daha fazla 200-300 hatta 400 cc lik silindirler 4 subaplı üst kapaklar bile var.. öyle bi motora denk gelirsen sinyal bile vermeden geç sağa derim..
simdi mh driftin üst kapagı 56.5mm mcxinki 62mm ondan dedim üst kapaıu buyutmek lazm birde stator nasıl arızalı oluyor anlamadım ben yokuş aşşağı kapandım 135 filaan goruodum motor kesiciye giriyordu orjinal dişli ile peki 162lik yapsak ön dişliyi 16 veya 17 yapsak 2 kişi çekiş ölürmü birde ben 1.5 km drag yarışı yapıcam cg olayına gelirsek aynı biçim modifiye yapılmıuş drift geçer diye dusunuyorum 300 400 cc dede antalyada drifti 250 cc yapan bir yer war 800 tl fiyat çekti belki yaptırabilirim düz yolda kaç gördünüz yattınızmı yoksa normalmi
-
21 Temmuz 2013, 03:43
#7890
çekiş yaptığım işlemde orjinal driftle aynı 2 kişi eski ye göre daha canlı düz yolda çok aşırı yatıp sürüşü tehlikeye sokmam ama hafif kapanarak 140 ı çok rahat ve çok çabuk görüyo ki daha da gider yaptığım denemeler çok uzun yolda değil bigün uzun yol yaptığımda doru dürüst denerim ben aşırı hız için değil performansı artsın diye yaptım bu işleri bide vakit geçirmek eğlenmek babında.. fakat 250 lik gayet iyimiş yaa duymadım ben yapan yeri falan ama çok süper olur.. bide 6 vites şanzuman da uydursalar o motor cbr 250 falan dinlemez heralde en azından yakın gider.. ki 4bin liraya mal ettiğin motorun 10bin liralık bi makinayla bir gitmesi sahibine koyar..
-
21 Temmuz 2013, 03:46
#7891
Banada bir el at yw
3 vites 11 dd
4 vites 10 dd
5 vites de 8 ddye cakılıyor 5 viteste yemiyor 9 ddyi goremedim daha
-
21 Temmuz 2013, 03:47
#7892
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Arkadas haklı mcx silindiri dislilerlede oynadınmı tamamdır 100 kmli hızlara seri cıkıyor zati
yakıt ne oluyor bu arada
İridyum buji hava ayarı bunlarda önemli
buji iridyum hava filtresi orjinal fakat kutunun içine bilgisayar kasası soğutucu fanlardan monte ettim çok bi fark yok turbo görevi görmez ama idare eder performans driftin tek sevmediğim yanı dengesizliği yatırmaya korkuyorum virajlarda adı gibi modeli gibi arkayı kaydırıyo.. ve ne yaptısam çözüm bulamadım.. ön amortisörü kıstım arkayı kaldırdım arka teker maşayı biraz daha geri açtım yok ama napalım buna da şükür..
-
21 Temmuz 2013, 03:48
#7893
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Banada bir el at yw
3 vites 11 dd
4 vites 10 dd
5 vites de 8 ddye cakılıyor 5 viteste yemiyor 9 ddyi goremedim daha
ön dişliyi 16 yap. ben yaptım motorun uzaması değişiyor.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
21 Temmuz 2013, 03:49
#7894
victor_35 adlı üyeden alıntı
çekiş yaptığım işlemde orjinal driftle aynı 2 kişi eski ye göre daha canlı düz yolda çok aşırı yatıp sürüşü tehlikeye sokmam ama hafif kapanarak 140 ı çok rahat ve çok çabuk görüyo ki daha da gider yaptığım denemeler çok uzun yolda değil bigün uzun yol yaptığımda doru dürüst denerim ben aşırı hız için değil performansı artsın diye yaptım bu işleri bide vakit geçirmek eğlenmek babında.. fakat 250 lik gayet iyimiş yaa duymadım ben yapan yeri falan ama çok süper olur.. bide 6 vites şanzuman da uydursalar o motor cbr 250 falan dinlemez heralde en azından yakın gider.. ki 4bin liraya mal ettiğin motorun 10bin liralık bi makinayla bir gitmesi sahibine koyar..
bu 250lik yapılırken krank silindir üst kapak dereceli egzantrik karbüratör oluyor 4 sibop ust kapak arasegemotor bak facebookta war sayfası...
-
21 Temmuz 2013, 03:53
#7895
utkan35 adlı üyeden alıntı
bu 250lik yapılırken krank silindir üst kapak dereceli egzantrik karbüratör oluyor 4 sibop ust kapak arasegemotor bak facebookta war sayfası...
vaay işte bu çok süper link atabiliyorsan atar mısın..
bide sahibinden de bi ilan gördüm forumda da paylaşılmış 80 lira grenaj yapmış usta el yapımı ben aradım ustayı 4 tane alırsan bi tane hediyem olur yada indirim yaparım toplu alımlarda dedi.. izmirde toplanalım bi kaç arkadaş forumdan sipariş verelim hoşuna gidenlere.. ne dersiniz arkadaşlar..
-
21 Temmuz 2013, 03:56
#7896
victor_35 adlı üyeden alıntı
vaay işte bu çok süper link atabiliyorsan atar mısın..
bide sahibinden de bi ilan gördüm forumda da paylaşılmış 80 lira grenaj yapmış usta el yapımı ben aradım ustayı 4 tane alırsan bi tane hediyem olur yada indirim yaparım toplu alımlarda dedi.. izmirde toplanalım bi kaç arkadaş forumdan sipariş verelim hoşuna gidenlere..
ne dersiniz arkadaşlar..
grenajın linkini atarmısın alt sakalı kastediyorsan 30 tl kardeş arasegemotor yaz facebooka çıkar https://www.facebook.com/arasegemotor?fref=ts
-
21 Temmuz 2013, 03:59
#7897
astorojna adlı üyeden alıntı
ön dişliyi 16 yap. ben yaptım motorun uzaması değişiyor.
ön dişli uzamayı değiştirir fakat rüzgarlı havada ki rüzgar olmasa bile motorun yarattığı rüzgarla motor yine 5. vites yüksek deviri görmez.. gücü yetmez.. güç içinde silindir şart silindiri büyültüp güzel bi rodaj devamında da devir saati redlineee.. ama bobin falan gevşek olabilir arkadaşın devir saati bobinden alıyo elektriğini belki yanlış gösteriyordur.. 5. vites 8bin devirde kaç görüyorsun.?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------
utkan35 adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-mondial-drift-alt-sakal-ucgen-modifiye-grenaj-131061948/detay/
alt sakal beyaz izmirden buldum 25 liraya hemde aldım ama benim grenaj dediğim bu.. benim hoşuma gitti herkeste olan bişey değil el yapımı ve farklı bence.. ki farklı olmak güzeldir.. 25-30 liralık sakaldan herkesde var sanki kızılay dağıtmış gibi bide her marka motora takıyolar :D cg mh uag bretton hatta ybr falan bu güzel
-
21 Temmuz 2013, 04:01
#7898
victor_35 adlı üyeden alıntı
ön dişli uzamayı değiştirir fakat rüzgarlı havada ki rüzgar olmasa bile motorun yarattığı rüzgarla motor yine 5. vites yüksek deviri görmez.. gücü yetmez.. güç içinde silindir şart silindiri büyültüp güzel bi rodaj devamında da devir saati redlineee..
ama bobin falan gevşek olabilir arkadaşın devir saati bobinden alıyo elektriğini belki yanlış gösteriyordur.. 5. vites 8bin devirde kaç görüyorsun.?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-mondial-drift-alt-sakal-ucgen-modifiye-grenaj-131061948/detay/
alt sakal beyaz izmirden buldum 25 liraya hemde aldım ama benim grenaj dediğim bu.. benim hoşuma gitti herkeste olan bişey değil el yapımı ve farklı bence.. ki farklı olmak güzeldir.. 25-30 liralık sakaldan herkesde var sanki kızılay dağıtmış gibi bide her marka motora takıyolar :D cg mh uag bretton hatta ybr falan
bu güzel
sen şimdi üst kapağı orjinal driftinkinimi taktın tornada 62 mm yapmadınmı bak dikkat et piston sübaplara vurmasın...
-
21 Temmuz 2013, 04:04
#7899
utkan35 adlı üyeden alıntı
sen şimdi üst kapağı orjinal driftinkinimi taktın tornada 62 mm yapmadınmı bak dikkat et piston sübaplara vurmasın...
valla üst kapak orjinal ustayla parçacıya gittik mcxin üst kapak aynı mıdır değilmidir diye bakmaya ben mm falan hesabı yapmadım usta baktı inceledi ikisininde aynı dedi parçacı da aynı dedi yedek parça listesinde fiyatları da kodları da aynı.. ilk silindiri takınca vuruntulu çalıştı sibop ayarı yaptı canavar oldu makine başka bişe istemiyor..
-
21 Temmuz 2013, 04:07
#7900
victor_35 adlı üyeden alıntı
valla üst kapak orjinal ustayla parçacıya gittik mcxin üst kapak aynı mıdır değilmidir diye bakmaya ben mm falan hesabı yapmadım usta baktı inceledi ikisininde aynı dedi parçacı da aynı dedi yedek parça listesinde fiyatları da kodları da aynı.. ilk silindiri takınca vuruntulu çalıştı sibop ayarı yaptı canavar oldu makine başka bişe istemiyor..
walla üst kapakta tek fark yanma odası kardeş oda şöyleki 135 ligin piston çapı 56.5 oldugundan ust kapakın yanma odasıda 56.5 162 liginde 62mm piston oldugundan yanma odasıda 62mm o yüzdeen bu fark dışında birşey yok motor çok zorlanırsa piston üst kapağa deyebebilir diyorlar kranklar aynı diye bılıyorum mcx le
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)