Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
17 Temmuz 2013, 14:07
#7861
Reklamlar
-
17 Temmuz 2013, 14:13
#7862
Arkadaşlar benzin filtremin dışında çok benzin oluyor bazen sabahları baktigimda motor üstü sapsarı bu neden olur?
-
17 Temmuz 2013, 14:16
#7863
I.Love.Drift adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benzin filtremin dışında çok benzin oluyor bazen sabahları baktigimda motor üstü sapsarı bu neden olur?
bendede wardı aynı sorun benzin akıyıtor benzin musluğunun başındakıi civataları sık ilk aldığımda yapmıştı o sorunu servis ik dakkada sıktı halloldu
-
17 Temmuz 2013, 15:33
#7864
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
ben kısa haliyle çok seviyorum. tabi zevkler ve renkler diğer linkdeki egzozun sesini bilmek lazım
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
17 Temmuz 2013, 20:05
#7865
Beyler direksiyonda titreşim başladı nedendir ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
Birde bu ayna drift için uygun mudur http://www.kalyoncumotor.com/motosiklet-ayna/motor-ayna-racing-siyah-wiwi#.Uea6M430GJk
-
17 Temmuz 2013, 20:14
#7866
Drift vs Apache
-
17 Temmuz 2013, 22:07
#7867
bune ya
-
18 Temmuz 2013, 01:04
#7868
geçmiş olsun @mertcan39. Aynalar çok yetersiz driftte eğilip bakmak zorunda kalıyorum bazen değiştirsek mi acaba? 2000 bakımı geldi motül yağ alayım diyorum 15 50. Bir de sadece arka tekeri değiştirsek nasıl olur, yağmurda suda felaket oluyor irc lastik alsak arkaya yeterlimidir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
bir de birşey daha sorayım. Uzun yolda motoru yorduğumdan mıdır bilmiyorum yokuş aşağı inerken debriyaja basıp boşta inerken stop ediyor bazen. Rolanti ayarı düşük de değil gayet güzel. Nedeni nedir bilen var mı?
-
18 Temmuz 2013, 01:51
#7869
arkadaslar bu arka fren neden kilitlenirki 20 km hizda bile kilitlenmeye basladi
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------
IsmetCan86 adlı üyeden alıntı
Crocuta adlı üyeden alıntı
Beyler direksiyonda titreşim başladı nedendir ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
Birde bu ayna drift için uygun mudur http://www.kalyoncumotor.com/motosiklet-ayna/motor-ayna-racing-siyah-wiwi#.Uea6M430GJk
direksiyon gobeginde gergi somunu vardir gevsemis olabilir fakat gevsekligi elle kontrol ederek anlasilmaz en iyisi servise gitmek
-
18 Temmuz 2013, 01:56
#7870
iki gün önce bi abi kaza yaptı şuan yoğun bakımda kafatası çatlak ve koluda kırık gözlerini halen açmadı kamyonların tırların geçtiği işlek bi yol ama stabilize nedense yapılmıyor bnmde geçtiğim yol burnuma taş yediğim o gün onla az kapışmıştık sana 4 yapçam felan diyodu bi o geçti bi ben neyse ayrıldık sonra kaza yapmış :S
-
18 Temmuz 2013, 01:58
#7871
talip333 adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun @mertcan39. Aynalar çok yetersiz driftte eğilip bakmak zorunda kalıyorum bazen değiştirsek mi acaba? 2000 bakımı geldi motül yağ alayım diyorum 15 50. Bir de sadece arka tekeri değiştirsek nasıl olur, yağmurda suda felaket oluyor irc lastik alsak arkaya yeterlimidir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
bir de birşey daha sorayım. Uzun yolda motoru yorduğumdan mıdır bilmiyorum yokuş aşağı inerken debriyaja basıp boşta inerken stop ediyor bazen. Rolanti ayarı düşük de değil gayet güzel. Nedeni nedir bilen var mı?
bence arka lastik kadar on lastik te onemli frenlemelerin cogunda on freni kullaniyoruz!!! bu arada motorun sicak iken stop etmesi benim motorda da oluyordu serviste karburatorun igne ayarini yapti
-
18 Temmuz 2013, 11:57
#7872
arslan26 adlı üyeden alıntı
bence arka lastik kadar on lastik te onemli frenlemelerin cogunda on freni kullaniyoruz!!! bu arada motorun sicak iken stop etmesi benim motorda da oluyordu serviste karburatorun igne ayarini yapti
tşk servise gidince söyleyeyim bakalım. 2000 kmde nelerin bakımı oluyormuş serviste göreceğiz.
**[Ankara - MT] Motosiklet Grubu**
Ankara Motosiklet Sevdalıları
https://www.facebook.com/groups/329295930541118/
-
18 Temmuz 2013, 12:08
#7873
talip333 adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun @mertcan39. Aynalar çok yetersiz driftte eğilip bakmak zorunda kalıyorum bazen değiştirsek mi acaba? 2000 bakımı geldi motül yağ alayım diyorum 15 50. Bir de sadece arka tekeri değiştirsek nasıl olur, yağmurda suda felaket oluyor irc lastik alsak arkaya yeterlimidir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
bir de birşey daha sorayım. Uzun yolda motoru yorduğumdan mıdır bilmiyorum yokuş aşağı inerken debriyaja basıp boşta inerken stop ediyor bazen. Rolanti ayarı düşük de değil gayet güzel. Nedeni nedir bilen var mı?
Ön lastik kolay kolay kitlemez ağırlık merkezinden dolayımı ?
Bir keresinde çok ani sert fren yaptım ön frene fren mesafem olmadığından dolayı ön hemen kitledi bi kitledimi altımdan kaydı gitti motor bi şeyde yapamadımki
Arka lastik hemen kayıyor bn arkayı değiştir derim Unilli var İrc ye göre iyi deniliyor kuru zeminde
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Bizim motor neden bu kadar sesli çalışıyor rölantide felan 6 bin devirde çok bağırıyor sanki
Egzozdan dolayımı yapıyor bunu susturucusu kesicisi porselen felan varmış egzoz değiştirince motor rahatlarmı
-
18 Temmuz 2013, 13:06
#7874
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Ön lastik kolay kolay kitlemez ağırlık merkezinden dolayımı ?
Bir keresinde çok ani sert fren yaptım ön frene fren mesafem olmadığından dolayı ön hemen kitledi bi kitledimi altımdan kaydı gitti motor bi şeyde yapamadımki
Arka lastik hemen kayıyor bn arkayı değiştir derim Unilli var İrc ye göre iyi deniliyor kuru zeminde
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Bizim motor neden bu kadar sesli çalışıyor rölantide felan 6 bin devirde çok bağırıyor sanki
Egzozdan dolayımı yapıyor bunu susturucusu kesicisi porselen felan varmış egzoz değiştirince motor rahatlarmı
arkadaşlar sadece arka lastik yeterli olmuyor yapmışken tam olsun ön ve arka değişmeli bütçeniz yeterliyse motosikletinizde ilk yapmanız gereken kullanım şartlarınıza bağlı olarak kaliteli bir lastik seçimi olmalı, bu arada motorun sesli çalışması benimde dikkatimi çekmiyor değil geçen hafta kanuni windy kullanma fırsatım oldu yaklaşık 3 km yol yaptım devirli kullandım oldukça hantal geldi fakat bizim driftten daha sessiz ve sakin çalışıyor???
-
20 Temmuz 2013, 03:44
#7875
Beyler alt sakal sparişi verdim , montajını kendim yapabilir miyim , ne gerekli ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:42 ----------
bide bir aydır tek ayna geziyorum :D güzel siyah bi ayna önerisi olan varsa netten spariş vericem
-
20 Temmuz 2013, 15:31
#7876
arkadaşlar drifte uygun xenon far önerisi olan var mı.xenonlar aküyü bitiriyormuş kullananlar aslı var mı biliyorsa cevaplayabilir mi lütfen.birde motora hava ayarı nerden ve en iyi şekilde nasıl yapılır.bizim servis pek anlamıyor performans olayından.motorum 6000 km ye geldi.ama rüzgarda 95 i normaldede 110 u geçmiyor.cevaplarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
-
20 Temmuz 2013, 15:34
#7877
sakaryalı777 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar drifte uygun xenon far önerisi olan var mı.xenonlar aküyü bitiriyormuş kullananlar aslı var mı biliyorsa cevaplayabilir mi lütfen.birde motora hava ayarı nerden ve en iyi şekilde nasıl yapılır.bizim servis pek anlamıyor performans olayından.motorum 6000 km ye geldi.ama rüzgarda 95 i normaldede 110 u geçmiyor.cevaplarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
kardeşim düz yolda 110 rüzgarda 95 normal bir değer bende dün düz yolda rüzgarda en fazla 107 yaptım xenon olayına gelicek olursak motosiklet zenonu taktır sıkıntı cıkartmıyor xenon taktırmassanda philipsin bir ampülü war baya aydınlatıyormuş 12 tl di sanırım
-
20 Temmuz 2013, 20:12
#7878
gokhanbeyaz adlı üyeden alıntı
peki hangi devirlerde vitesleri atmalıyımki motor uzasın
ilk 300 km düşük devir kullandım sayılır. 300-500 normal devir
Kardeş Motora 140 Görmesi İçin İşlem Yapman Lazım + Drifte Devir Kesici Yok Devir Kesicide Takman Lazım Benim Arkadaşımın Drifti 170cc Cbr 600 RR İbresiyle 165 Rahat Görüyor Birde Motora İşlem Yapmadan Fazla Sıkıştırma Yoksa Sibop Keser.
-
20 Temmuz 2013, 20:53
#7879
IsmetCan86 adlı üyeden alıntı
Kardeş Motora 140 Görmesi İçin İşlem Yapman Lazım + Drifte Devir Kesici Yok Devir Kesicide Takman Lazım Benim Arkadaşımın Drifti 170cc Cbr 600 RR İbresiyle 165 Rahat Görüyor Birde Motora İşlem Yapmadan Fazla Sıkıştırma Yoksa Sibop Keser.
kardeşim devir kesici takarsan motor hızlanmaz son devirlerde elektrik keser devir kesici iptal edilir 162 cc silindir üst kapak yapılır karbüratör dişliler değişir ateşleme sistemi güçlendirilir dereceli egzantrik takılırsa düz yolda üstüne yatılırsa 165 görebilir o senın dedıigin 170cc de 162 cc mondial mcx silindir ve üst kapağıdır...
-
20 Temmuz 2013, 23:53
#7880
Egzoz euro 3 olmasından dolayı motorun sesli calısmasına neden olabilir
Dikkat ederseniz egzozdan ses gelmiyor cig benzin gibi bisey iste
Modenas alın 165 yapıyormus
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)