Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
11 Temmuz 2013, 16:35
#7821
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
İridyum buji kullanlardanda bilgi alabilseydik
Degismesi gereken parcalar atesleme bobinidir piposu felan degismesi gerekirmi
Yakıta etkisi etmesin daha düzenli atesleme yapar belki benzin tasarrufu bile yapabilirim
benzin tasarufun olçağını sanmam ama değişmesi gereken bir parça yok bujiyi alıyosun takıyosun bukadar iridyum bujiyi normal bujilerden farklı kılan tek özeliği iridyumdan yapılım daha seri ateşleme yapabilmesi ve buna dayanıklılığı.. ngk nın sitesinde detaylı bilgiler var ..
Reklamlar
-
11 Temmuz 2013, 17:39
#7822
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
İridyum buji kullanlardanda bilgi alabilseydik
Degismesi gereken parcalar atesleme bobinidir piposu felan degismesi gerekirmi
Yakıta etkisi etmesin daha düzenli atesleme yapar belki benzin tasarrufu bile yapabilirim
Arkadaşlar motorun piston kalitesiyle orantılıdır ateşleme bobini. Bunun seviyesini arttırırsanız iridyum bujiden daha yüksek verim alacağınız doğrudur. Ancak mesele şu ki içerdeki patlamanın kuvveti artacak daha fazla elektrik ortaya çıkacak. Piston yırtanlar patlatanlar var haberiniz olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------
ak1n adlı üyeden alıntı
benzin tasarufun olçağını sanmam ama değişmesi gereken bir parça yok bujiyi alıyosun takıyosun bukadar iridyum bujiyi normal bujilerden farklı kılan tek özeliği iridyumdan yapılım daha seri ateşleme yapabilmesi ve buna dayanıklılığı.. ngk nın sitesinde detaylı bilgiler var ..
iridyum buji ile üst devirlerde kullanılırsa yakıt konusunda tasarruf sağlanabilir. İçeride yukarı aşağı hareket eden parçamızın sürati artıp benzine verilen belli seviyedeki elektrik ile içerdeki benzin moleküllerinin tutuşma hızı ile orantılı olmalıdır. Ancak parça hızlanacak ve benizin güzel tutuşmadığından veya hepsinin tutuşmasına kadar ki süre uzun olacağından emme subabı o zamana kadar açılmış ve dışarı atılmış olacaktır. İyi yanması gerekir bu olmaması için.
-
11 Temmuz 2013, 21:19
#7823
4000 kmde kırmızı drift aldım benim ilk motorum bu...
Vites geçişlerinde zorlanıyorum cok stop ettiriyorum.
Simdi ara sokaklarda kullanıyorum alışınca caddeye cikacagim.motor hususunda tavsiyelerinoz nelerdir
-
11 Temmuz 2013, 22:51
#7824
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
debrajın çok gerik olaiblir bu nedenle tam kavrayamaz kaçırır ondan koku yapar yada aşınmıştır artık kavrayamaz kaçırır ondanda yapar
debriyaj rampayı çıkarken tam ayarlıydı dönüşte debriyaj kolunda kendiliğinden aşırı bi boşluk oluştu
ondan sonra koku gelmeye başladı
bide ses geliyor motoru çalıştırmadan salınca debriyajda bişeler birbirine sürtüyormuş gibi
-
11 Temmuz 2013, 23:46
#7825
pompei adlı üyeden alıntı
Selam arkşadaşlar bende ikinci el bir drift aldım ancak motor 8 bin deviri geçmiyor hız olarakta max 100 km/h hız yapıyor bu normal mi daha motor 1500 km de birde 6 bin devirde bir zırıtltı sesi geliyor yardımcı olan olursa sevinirim.
bende 2. el aldım 10 000 deviri çok rahat goruyorum 4 viteste 110 zorlamadan goruyorum dahasınıda yaparda yol yok
-
12 Temmuz 2013, 00:45
#7826
Motor şuan daha iyi açıldı biraz sanırım.Birde egzoz arka teker civatasına sürtüp ses çıkarıyor orda biraz yer yapmış nasıl önleye bilirim.Lastikler ceset üstünde standart gelenler lastik tavsiye edecek olan varsa iyi olur.
-
12 Temmuz 2013, 00:58
#7827
drift ciler nerdesiniz? biraz şenlendirelim ortalığı
Uploaded with ImageShack.us
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
12 Temmuz 2013, 01:51
#7828
buda benden
-
-
12 Temmuz 2013, 06:34
#7829
oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı
bende 2. el aldım 10 000 deviri çok rahat goruyorum 4 viteste 110 zorlamadan goruyorum dahasınıda yaparda yol yok
kaça aldın ?
-
12 Temmuz 2013, 09:21
#7830
mehmet_61 adlı üyeden alıntı
debriyaj rampayı çıkarken tam ayarlıydı dönüşte debriyaj kolunda kendiliğinden aşırı bi boşluk oluştu
ondan sonra koku gelmeye başladı
bide ses geliyor motoru çalıştırmadan salınca debriyajda bişeler birbirine sürtüyormuş gibi
bnmkindede boşluk var ama ses yada koku yok bn sıkınca usta bna bagrıo bnde sıkmıyom artk ama sen git göster bi onu yeme debrajı
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------
dün gece kafam kadar çukura daldım hızlıca zincir korumalığını kopardım yaf o çukuru oraya koyanın dedim amasör yada bşi gitti çok fena ses çktı berkeet korumalıkla kurtardık
-
12 Temmuz 2013, 14:13
#7831
Ufak caplı bir kaza yaptım kask olmasa cenem simdi baska sekildeydi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
pompei adlı üyeden alıntı
Selam arkşadaşlar bende ikinci el bir drift aldım ancak motor 8 bin deviri geçmiyor hız olarakta max 100 km/h hız yapıyor bu normal mi daha motor 1500 km de birde 6 bin devirde bir zırıtltı sesi geliyor yardımcı olan olursa sevinirim.
Devrin yükselmemesi atesleme ile alakalı dedi bizim usta
-
12 Temmuz 2013, 14:38
#7832
mehmet_61 adlı üyeden alıntı
debriyaj rampayı çıkarken tam ayarlıydı dönüşte debriyaj kolunda kendiliğinden aşırı bi boşluk oluştu
ondan sonra koku gelmeye başladı
bide ses geliyor motoru çalıştırmadan salınca debriyajda bişeler birbirine sürtüyormuş gibi
rolantını yukselt alışana kadar stop ettırmezsın 2 bine ayarla rolantini motorun sağıda karburetördeki bi vida var onla ayarlanıyor rolanti...
-
12 Temmuz 2013, 15:52
#7833
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Ufak caplı bir kaza yaptım
kask olmasa cenem simdi baska sekildeydi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
Devrin yükselmemesi atesleme ile alakalı dedi bizim usta
geçmiş olsun
-
12 Temmuz 2013, 16:16
#7834
Tsk fara hic bir sey olmadı sinyaller duruyor oldugu gibi
Ön camı tutan farı cevreleyen plastik parca kırıldı :-{
-
12 Temmuz 2013, 21:56
#7835
-
12 Temmuz 2013, 22:27
#7836
Kafa kucucuk kalmıs cam fazla uzun gibi
Ön camın ordaki alyanlı vidaları söküp ordan destekleseydiniz
-
12 Temmuz 2013, 22:55
#7837
slm herkese..
cbf i sattım cbr 250 yolda..
bu boşlukta eski motorum olan driften var arkadaşım da onun motoru kullanıyorum
driften cbf e
cbf ten drifte binince arkadaki farklar beya var drfit özellikle güç olarak çok iyi.cbf ile 2 ile zor çıktıgım yer drift ile 3 le çıkıyorum..
ama rahatlık konusunda cbf çok iyi..
-
12 Temmuz 2013, 23:31
#7838
ümit haklısın cbf artçı için olsun sürücü için çok rahat konforlu bir motor cbr 250 de hayırlı olsun.ben drift in performansından oldukça memnunum ama arkama binen memnun olmuyor arayış içindeyim arkadaşlarım maxi scooter a yönelmemi söylüyor bakalım hayırlısı.
-
12 Temmuz 2013, 23:59
#7839
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Ufak caplı bir kaza yaptım
kask olmasa cenem simdi baska sekildeydi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
geçmiş olsun kardeşim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
nokiaxxx adlı üyeden alıntı
çok pratik olmuş ve sağlıklı ama driftin agresif yapısını bozuyor gibi geliyor buturşeyler yinede eline saolık üstat
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
slm herkese..
cbf i sattım cbr 250 yolda..
bu boşlukta eski motorum olan driften var arkadaşım da onun motoru kullanıyorum
driften cbf e
cbf ten drifte binince arkadaki farklar beya var drfit özellikle güç olarak çok iyi.cbf ile 2 ile zor çıktıgım yer drift ile 3 le çıkıyorum..
ama rahatlık konusunda cbf çok iyi..
dedğin gibi performans olarak drift iyi ama konfor olarak uzun yollarda iyi değil ama arazi veya eğim manevra gücü konforsuz selesinin yapısı sebebiyle çok iyi artçı çüiçin malesef hiç iyi bir motor değil gerçi cbr düşünüyormuşun o daha kötü artçı bakımından ama..
-
13 Temmuz 2013, 14:25
#7840
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)