Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Temmuz 2013, 14:20
#7801
selim61 adlı üyeden alıntı
motor ikinci viteste ani gaz kesince veya ani gaza yüklenmelerde çıt çıt bi ses geliyor arkadaşlar nedir ne değildir bilgisi olan varmı
Ani gaz verme bazen bendede oluyor bi şey ayrılıyo sanki
Reklamlar
-
09 Temmuz 2013, 15:35
#7802
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Ani gaz verme bazen bendede oluyor bi şey ayrılıyo sanki
üstadım önceleri yapmıyordu
-
09 Temmuz 2013, 15:42
#7803
Gazı tam kesme gazı kesip gaz kolunu aniden cevirirsen o zaman yapar
Benim teorim bu sekilde
-
09 Temmuz 2013, 15:55
#7804
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Gazı tam kesme gazı kesip gaz kolunu aniden cevirirsen o zaman yapar
Benim teorim bu sekilde
Üstad çok aşırı çat çat bişey çıkıyor gibi ses geliyor ve sadece 1. ve 2. viteslerde oluyor önceden hiç olmuyordu bu ses geçen ön kaldırdım falan bi kaç kere ondan sonra olmaya başladı
-
09 Temmuz 2013, 16:07
#7805
Bizim motor tam olarak kc bg bilgisi olan varmı
9.5 kw kac bg ediyor
-
09 Temmuz 2013, 16:47
#7806
selim61 adlı üyeden alıntı
Üstad çok aşırı çat çat bişey çıkıyor gibi ses geliyor ve sadece 1. ve 2. viteslerde oluyor önceden hiç olmuyordu bu ses geçen ön kaldırdım falan bi kaç kere ondan sonra olmaya başladı
egzoz patlatıyor olabilir benimki çok egzoz patlatıyor subap ayarı bide hava ayarı yaptırıcam...
-
09 Temmuz 2013, 17:21
#7807
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bizim motor tam olarak kc bg bilgisi olan varmı
9.5 kw kac bg ediyor
1.36 la çarp bu konuda motorlarda bu aslında 1.343 le çarpmak gerekiyor ama neyse
hesaplanmışı var 12.92 hp yani horse power, beygir ediyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
utkan35 adlı üyeden alıntı
egzoz patlatıyor olabilir benimki çok egzoz patlatıyor subap ayarı bide hava ayarı yaptırıcam...
kardeş subab ayarıyla hiç bir alakası yok boşuna oynayama bozma ayarını, hava ayarını yap hava vidasını sağa doğru çevir, hava vidası nerde diyiceksin yere doğru bakan rolanti vidasının bi kaç cm yanında ,normal bir torna vida ile zor yapılıyor ayarı L şeklinde tornavida al hırdavatcıdan çok kolay kendin yaparsın
bu arada arkadaşlar 2.500 e motorumu satmamıştım gidiceğim zaman arkadaşıma 2.500 e satarım demiştim hatırlarsanız arkadaşım şuan memlekete gittiği için ona satamıyorum fiyatı 2.400 e kadar indirdim garantili michelin lastikli alarmlı felan filan.. bilginize almayı düşüneniniz varsa 18 inden sonra satmıcam muhtemelen 7. kattaki evime çıkarıp beklicem
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7123699/detay/
-
09 Temmuz 2013, 20:14
#7808
ak1n adlı üyeden alıntı
1.36 la çarp bu konuda motorlarda bu aslında 1.343 le çarpmak gerekiyor ama neyse
hesaplanmışı var 12.92 hp yani horse power, beygir ediyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
kardeş subab ayarıyla hiç bir alakası yok boşuna oynayama bozma ayarını, hava ayarını yap hava vidasını sağa doğru çevir, hava vidası nerde diyiceksin yere doğru bakan rolanti vidasının bi kaç cm yanında ,normal bir torna vida ile zor yapılıyor ayarı L şeklinde tornavida al hırdavatcıdan çok kolay kendin yaparsın
bu arada arkadaşlar 2.500 e motorumu satmamıştım gidiceğim zaman arkadaşıma 2.500 e satarım demiştim hatırlarsanız arkadaşım şuan memlekete gittiği için ona satamıyorum fiyatı 2.400 e kadar indirdim garantili michelin lastikli alarmlı felan filan.. bilginize almayı düşüneniniz varsa 18 inden sonra satmıcam muhtemelen 7. kattaki evime çıkarıp beklicem
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7123699/detay/
peki bu hava vidasını sıkma yonunemı açma yonumu oluyor bu bir ikincisi neye göre yapıcaaz hava ayarını ?
-
09 Temmuz 2013, 20:28
#7809
utkan35 adlı üyeden alıntı
peki bu hava vidasını sıkma yonunemı açma yonumu oluyor bu bir ikincisi neye göre yapıcaaz hava ayarını ?
aslına bakarsan sağa dolru sıkılır sola doğru açılır her vida gibi ama bu biraz farklı sanırım fabrikanın genelde motorlar için ayarı tam sıkı yaptıkdan sonra 1.5 tur gevşetmek ama ozaman fazla yakıyor patlatma yapmıyor ama fazla yakıyor motoru çalıştır en sağa kadar sık sonra gaz ver bırak yanlış hatırlamıyorsam hava ayarını kapamış olursun ve patlama yapmaz ama çok yakar performansın artar egzozdan yanmamış benzin yani benzin kokusu çıkar ani gaz açtığında motor boğulur stop eder bikaç yöntem var ayarlamak için eger çok sıkılçışsa hava ayarı egzoza elini koy kokla benzin kokusu geliyorsa veya yogun geliyosa diyim ayarı biraz aç çok açarsanda busefer motor gucden düşer vs. vs. nette birçok şey yazıyo oku işte.. bayağa bol yöntem var ben burnuma güveniyom bide kulağama servise götürürsen yapması için inan bana senin kadar iplemez 2 dk da alal ade yapar verir belki daha kötü bile yapabilir sen ayarla bu arada ayarlarken motoru açık ayarla ve rolantiyi 2 binde tutmanı tavsiye ederim..
-
10 Temmuz 2013, 10:25
#7810
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bizim motor tam olarak kc bg bilgisi olan varmı
9.5 kw kac bg ediyor
12.7 beygir bizim motorlar
-
10 Temmuz 2013, 10:48
#7811
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
12.7 beygir bizim motorlar
bende kw kilo watt ı horse powera dönüştürülürken 1.34 le çarpılıyor diye biliyorum ama bazı kaynaklarda 1.36 denmiş.. anlam veremesemde göz onünde bulundurdum..
-
10 Temmuz 2013, 11:03
#7812
Kw degerini 1000 ile carpıp 736 ya bölecen diyor
1.36 ile carparım ben hep
1.34 lede carpan var
1.35 lede
12.9 bg bizim motor :]
-
10 Temmuz 2013, 11:11
#7813
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Kw degerini 1000 ile carpıp 736 ya bölecen diyor
1.36 ile carparım ben hep
1.34 lede carpan var
1.35 lede
12.9 bg bizim motor :]
1000 le çarpıp 736 ya bölmekde 1.35 kusurle çarpmak aynı biz maden mühendisliğinde motor gücü hesaplarında hp(bg) yi kw ye çevirirken 0.746 ile kw yi hp(bg) ye çevirirken 1.34 le çarpıp hesaplıyoz motorsiklettede aynı prensip var aslında geğeri yüksek göstermek için oynama yapmışlar prensip aynı birim aynı cevirme farklı yapılamaz aslında
-
10 Temmuz 2013, 13:04
#7814
-
10 Temmuz 2013, 15:30
#7815
1.36 bm bildim ya alla alla :D
-
10 Temmuz 2013, 16:02
#7816
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
12.82 bg diyelim o zaman
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:46 ----------
Buji önerisi olan varmı Ngk olanından iridyumu düzü model olarak tavsiyesi olan
Motul 15 - 50 tam sentettik yağ
Birde hava ayarı yaptıracağım olmassa kendim yapacam hava ayarını
130 u görmek zormu şimdilik 1050 km deyim
bujiyi iridyum al fark etmez markası markası ömrünü etkiler iridyumda sadece ngk daha uzun gider tabi neyse 130 u çok rahat yaparsın yağı ince kulanırsan daha iyi hız yaparsın ama uzun yollarda motorun yıpranır hele bu sıcakda...
-
11 Temmuz 2013, 01:42
#7817
İridyum buji kullanlardanda bilgi alabilseydik
Degismesi gereken parcalar atesleme bobinidir piposu felan degismesi gerekirmi
Yakıta etkisi etmesin daha düzenli atesleme yapar belki benzin tasarrufu bile yapabilirim
-
11 Temmuz 2013, 10:42
#7818
-
11 Temmuz 2013, 15:13
#7819
herkese hayırlı ramazanlar
dün akşam drriftle rampa inerken motoru boşta saldım
sonradan debriyaj kutusundan bi ses geldiğini farkettim sürtme sesi gibi değişik bi ses
daha sonra durduğumda debriyaj kokusu geldi
motorun sıkıntısı nedir yardımcı olabilirmisiniz?????*
-
11 Temmuz 2013, 15:58
#7820
debrajın çok gerik olaiblir bu nedenle tam kavrayamaz kaçırır ondan koku yapar yada aşınmıştır artık kavrayamaz kaçırır ondanda yapar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)