benimde merak ettiğim bir konu var. drift ile sabit 110-120 ile gitmeyi nasıl beceriyorsunuz? motor yavaşla artık diye bağırmıyormu?
Aynen bnde merak ettm hadi 100 tmm da 120 ye dgru sbit bilemiyorum ne olur :-)
Bende mr ile drift arasında kaldım karar veremiyorum ama cc büyüklüğü ve konforuyla mr düşünüyorum..
yo benimki bağırmıyor zaten devir 8 bin felan oluyor 120de o da normal..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------
valladriftin abisi ona görede fazla yakıyor onun dışında tip olarak mr diosanız 167 cclik makine ama almadan araştırın bu motorun aynısını mcx e de takmışlar aynı silindir onlarda karburatörde bir hortum sıkıntıları var bundada vazsa drıft her turlu daha dayanıklı demekdır arkadasımda var mcx ordan bılıyorum
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
Sabit 110 kmh hız iyidir sollamalarda kullanın o 120 kmh li hızları istediginiz yere götürür sizi 110 la
Uzun sürede gider bu hızlarda ama mola verirsiniz
Ama drift yoruldugu icin degil siz yoruldugunuz icin mola verirsiniz
130 135 son hızı ama haklı olabilirsin bi kere 120 sabit bir saat gitim sıkıntı yaşamadım aslına bakarsan suana kadar hiç sıkıntı yaşamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------
aynen öğle.. mondialin en iyi motoru drift destro haraket sorunlu mcx de volu yu bılmıyorum ama mcx deki motor kulanılmışsa oda aynıdır diye tahmin ediyorum
Motor iyi guzel de uzun yollar için ; para degil fırsatım olsa 250 ya honda yada hysoung alırdım
slm arkadaşlar arka sepet takılan yeri kırdım (aferim diceniz) yerine metal yaptırmak istiyorum uyan model bilen varmıdır
sepet taktık esniyordu dusuncede kırıldı 50 tl gibi bende metal yapmak istiyorum fikri ve onerisi olan
http://www.motosiklet.net/forum/etki...drift-ile.html
arkadaşlar keyifler nasıl kısada olsa bir gezi yaptım buyurun
Dostum bugun mndial bayisinde bktim vulture ye bindim ustune aklnda soru isareti klmasin alanlarinda ddgi gibi konforu driftten yksek uzun yolda ozellikle arka tkrin hyvan gibi olmsida cabasi ayrica cok da iyi uzuyor mtrun hkkini vryor ama iki seyi skntili bir ilk alndgndaki lstikler birde drifte ornla fazla ykmasi tkrleri dgistrip bnzin prm var dersn al drim .Uzun kisa hr turlu gidrsin tavsiye edyrum ksnlkle
Asla unutmayın ki otomobil ve araçların motorlari en çok taciz ettiği ülkelerden birinde yaşıyoruz motorsiklet kullanmak her ne kadar güzel olsa da hiç bir şekilde tedbiri elden bırakmayın trafikte dikkat hayat kurtarır "Tekeriniz Düz Bassın ! "
valladriftin abisi ona görede fazla yakıyor onun dışında tip olarak mr diosanız 167 cclik makine ama almadan araştırın bu motorun aynısını mcx e de takmışlar aynı silindir onlarda karburatörde bir hortum sıkıntıları var bundada vazsa drıft her turlu daha dayanıklı demekdır arkadasımda var mcx ordan bılıyorum[/QUOTE]
kaangnr akın arkadaşımız birşeyi yanlış biliyor özür dilerim mcx katalizör hortumu patlaması doğru ama mr de bu sorun yok çünkü ben de önce mcx dedim ama abartılacak bir sorun diil çünkü mcx de çok konforlu motor mr onların hepsinin abisi ağır abii;
hocam ben yeni honda cbr 125 aldım 2011 model aldığım gün sadece levent ustaya götürmek için bindim dükkanına götürdüm koyu bir pazarlığa basladık 7.250 tl ye modifiye için anlastık bana sölediği suydu yaparım elimden geleni 360km hıza cıkar sanırım km sinide deiştirirz dedi ve ben kabul ettim yaptı allah razı olsun 3 hafta motorum yattı orda ama suan denedim dün gece halic köprüsünün basından normal hızda 100 lerde kalktım ortalarına doğru nos koydum vatan caddesinin orda 322km hıza ulastım bakırköye doğru 348deydim sonra yavasladım trafik vardı ilerde. bunu söylerim toplam 15 milyarı gözden cıkarabiliosan harukulade bi modifikasyonla cbr 125 diyil bu diyebilrsin he bide motorunu komple deiştiriolar bende bazı parcalar kawasaki ye ayit bazıları aprilla ve hondanın üst modellerine ayit karısık bi motor dizaynı oldu ama cok hızlı cok iyi oldu tekerlerine laf söliyenlerede sunu söylerim benim tekerleri söküp onları ordan kestiler yeni bi teker takıldı tekerin takıldığı yeride genişletmişler araba tekeri var arkada kocaman bişey öndede normalinden biraz daha kalın bi teker var egsozu deişti TWO BROTHERS EGSOZ takıldı 800 dolar civarinda..
fazla söze gerek yok alıcaksan cbr 125 al paranı kıy 3 hafta yatır modifiye etsinler. ben gidip ustamın elini öptüm daha önce yanlarında calısıyodum ben araba tesisatından anlıyodum ustamız motorlardan anlıyodu allah razı olsun 15 milyarlık modifikasyonu bana 7.250 ye yaptı cok memnunumda tek sorun benzin cok yakıor ve cabuk ısınıyo asırı derecede benzin deposunun altından 300 ü gectimmi tık tık diye bi ses gelio neden geldiğini bulamadık. ama bana sorarsan kawasaki ninja 250r al 2. el onu modifiye et 400 ü gösteriri o sana sağlamdır hondadan cünki.ben sadece performans egsozlu kawasaki ninja 250r ye bindim 190 ı gördü. modifikasyonla 400 ü görebiliceğini düşünüyorum benim cbr 125 in max km hızı 322. he ben trafik olmasa denicektimde belki 330 görürdümde belki daha fzla görürdümdüm trafiğe takıldım.
çok şakacı arkadaşlarımız var..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------
arkadaşlar göstergeye güvenmeyin pek ben 5.vites 9000 bin devir çeviriyorum 70 km
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------
bu arada benzinden benzine çok fark war yaw istasyonu değiştirdim eski yerden alıyorum 8 binden sonra motordan tuhaf ses geliyodu ustaya sordum benzinliği değiştir dedi totaldan 97 oktan almaya başladım son 2 gündür ne vuruntu kaldı nede öle bi ses
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)