Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Haziran 2013, 22:45
#7661
manavgat festivaline gidecek warmı arkadaşlar cumartesi günü
bi aksilik olmazsa oradayım gelecek olan olursa haberleşelim
Reklamlar
-
27 Haziran 2013, 22:49
#7662
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
5 viteste 11 rpm yi nasıl yapıyorsunuz yahu
4 viteste 9 rpm 110 kmh devri düsürmeden
5 vitese atınca 8 rpm gene 110 kmh hız bi 10 bin devri gösteremedik
Yokuş aşagı düz yol hafif yokus yukarı sonuc degismedi
debir 120 de fark ettiysen 8 binde felan 4. vitesde 10 binde 11 binde..
burdurlu kardeş gelirdim ailem olmasa 7 sine kadar burdalar olurda başka festivaller olursa görüşmek dileğiyle..
-
28 Haziran 2013, 10:17
#7663
utkan35 adlı üyeden alıntı
bu ayak marşının olmamasının sebebi platin ateşlememi ?
Hayır. Tamamen maliyetle alakalı. Fiyatı düşürmek için motora hem elektronik ateşleme koymamışlar hem de ayak marşı sanırım
---------- Post added at 09:17 ---------- Previous post was at 09:15 ----------
Ben honda alacak olsam bin lira daha verir CBF150 alırım. Yeni çıkan 125lik Honda hiç hoşuma gitmedi. Ne devir göstergesi var ne elektronik ateşleme ne de ayak marşı. Sanki elektrikli bisiklet alıyoz
-
28 Haziran 2013, 11:11
#7664
Devir saatsiz viteslimi olurmuş bildiğin scoter gibi
-
28 Haziran 2013, 11:53
#7665
memurmb adlı üyeden alıntı
Hayır. Tamamen maliyetle alakalı. Fiyatı düşürmek için motora hem elektronik ateşleme koymamışlar hem de ayak marşı sanırım
---------- Post added at 09:17 ---------- Previous post was at 09:15 ----------
Ben honda alacak olsam bin lira daha verir CBF150 alırım. Yeni çıkan 125lik Honda hiç hoşuma gitmedi. Ne devir göstergesi var ne elektronik ateşleme ne de ayak marşı. Sanki elektrikli bisiklet alıyoz
ya 2013 apache warken cbf alınırmı ya çok hoşuma gidiyor şu apache 2013 çok güzel tasarım yapıolar ya honda tvs kadar olamıyor işte bide 5 bin tlye satıo motoru aynı fiyata giderm apache alırım walla
-
28 Haziran 2013, 15:42
#7666
-
28 Haziran 2013, 16:33
#7667
Motorla yarım saat hep 7-8 bin devirde gezdim, motor iyice ısındı. Boşta gazı köklüyorum ve 9 bin deviri geçmiyor. Oraya gelincede acaip acaip sesler çıkarıyor. Motordan rolantide çalışırken bile tıkırtı geliyor. Bu gün beyaz bir drift le yanyana getirdim. Benm motor çok daha fazla gürültülü çalışıyor. 2200 km de 2000 de yağı değişti bakımı yapıldı. Ön tekerde frene basınca sola doğru dönüyor. Fren diskinin solda olmasından kaynaklı heralde. Ama ön tekerin ön kısmı çamurluk dışında duruyor bu yamulmadan. Şu yaz bi 2-3 bin tl kenara atabılırsem gözünün yaşına bakmadan satacam bu keratayı. Ön freni sıkıncada diskten sürtme sesi geliyor. frene basmasan da cırt cırt cırt o ses geliyor yine.
-
28 Haziran 2013, 16:37
#7668
[QUOTE=ak1n;3077176]güç olarak pek farkı yok hatta daha güçsüz diyenlerde var ama tip ve yakıt olarak daha iyi 2. elde mantıklı ama 0 ına okadar parayı hayatta vermem 2. elde değeri çok düşüyor 3.500 felan phantomun söyle kenefir bitane bulursam niye olmasın tipi bence herturlu bizimkinden iyi.. torku biraz düşük onuda öğle duydum kulanmadan birşey diyemem[COLOR="Silver"]
akın sen bilir sin yine ancak 2014 ü bekle derim firmalar illaki yenilik yapacaklardır ve eminim ki mondial önümüzdeki yıl bu driftlerin abisi ile piyasa ya girer çünkü piyasa artık bunu istiyor umarım görürler bu eksiği.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Motorla yarım saat hep 7-8 bin devirde gezdim, motor iyice ısındı. Boşta gazı köklüyorum ve 9 bin deviri geçmiyor. Oraya gelincede acaip acaip sesler çıkarıyor. Motordan rolantide çalışırken bile tıkırtı geliyor. Bu gün beyaz bir drift le yanyana getirdim. Benm motor çok daha fazla gürültülü çalışıyor. 2200 km de 2000 de yağı değişti bakımı yapıldı. Ön tekerde frene basınca sola doğru dönüyor. Fren diskinin solda olmasından kaynaklı heralde. Ama ön tekerin ön kısmı çamurluk dışında duruyor bu yamulmadan. Şu yaz bi 2-3 bin tl kenara atabılırsem gözünün yaşına bakmadan satacam bu keratayı. Ön freni sıkıncada diskten sürtme sesi geliyor. frene basmasan da cırt cırt cırt o ses geliyor yine.
ismin yavuz galiba ama bence bir servise göster benimde başıma geldi çamurluk içi braket ince olduğu için yapıyormuş onu sağlamlaştır ve fren balatası içinde toz v.b balata tozu olabilir yada yanmış seramikleşimiş olabilir değişim veya temizleme işini görür diye düşünüyorum
-
28 Haziran 2013, 18:59
#7669
motora 3 ay binmeyeceksek neler yapmalı. depo full mu bos mu olsun.
lastık havalarını salam mı?
sağını solunu yağlıyıp yıkayam mı yoksa toprakla mı sıvayım :D
-
28 Haziran 2013, 19:09
#7670
utkan35 adlı üyeden alıntı
ya 2013 apache warken cbf alınırmı ya çok hoşuma gidiyor şu apache 2013 çok güzel tasarım yapıolar ya honda tvs kadar olamıyor işte bide 5 bin tlye satıo motoru aynı fiyata giderm apache alırım walla
tip olarak ogle ama konforuda apache resmen zangır zangır sallanıyo tipine dicek birşey yok ama 100 110 u geçince ustunden atacak kadar zıplattıgını ıdda eden var ben o hızları gormedım apachede ama dusuk hızlardada cok ya o motor yorar adama guven vermıyo bikere..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
motora 3 ay binmeyeceksek neler yapmalı. depo full mu bos mu olsun.
lastık havalarını salam mı?
sağını solunu yağlıyıp yıkayam mı yoksa toprakla mı sıvayım :D
depoyu fulle akünün kutup başlarını çıkar ama o fulledıgın depoyu daha sonra kulanırken benzini kulanmanı önermiyor kimse brandasını çek iyice bırak tekrar çalıştırırken yağını değiştir kutup başlıklarını tak go..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------
[QUOTE=M_S_T;3077903]
ak1n adlı üyeden alıntı
güç olarak pek farkı yok hatta daha güçsüz diyenlerde var ama tip ve yakıt olarak daha iyi 2. elde mantıklı ama 0 ına okadar parayı hayatta vermem 2. elde değeri çok düşüyor 3.500 felan phantomun söyle kenefir bitane bulursam niye olmasın tipi bence herturlu bizimkinden iyi..
torku biraz düşük onuda öğle duydum kulanmadan birşey diyemem[COLOR="Silver"]
akın sen bilir sin yine ancak 2014 ü bekle derim firmalar illaki yenilik yapacaklardır ve eminim ki mondial önümüzdeki yıl bu driftlerin abisi ile piyasa ya girer çünkü piyasa artık bunu istiyor umarım görürler bu eksiği.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------
ismin yavuz galiba ama bence bir servise göster benimde başıma geldi çamurluk içi braket ince olduğu için yapıyormuş onu sağlamlaştır ve fren balatası içinde toz v.b balata tozu olabilir yada yanmış seramikleşimiş olabilir değişim veya temizleme işini görür diye düşünüyorum
valla abisi var destroda hem fazla yakıyor 250 lik sonucta hemde radyötör sıkıntısı var hararet yapıyomuş phantom gucsuz ama bir kaç işlemle güç kazanıyormuş dişli değiştirince silindiri değiştirince hemde 12 kuruş yakıyor 125 ler gibi bizim motordan daha az hatta kalıpda fena değil .. tek sıkıntı titreşim var mı yok mu ne derece kulanmadan almam zaten 2. motor 100 u gecmıyor diyen var ama bizimkinede onu diyen var.. yani tahminimce aynı performansları var..
-
28 Haziran 2013, 19:12
#7671
Gardaşlar bugün hafif eğimli yolda motorun üstüne kapandım ve 125 km hızı gördüm sanırım motor yeni yeni açmaya başladı kendini ;)
-
28 Haziran 2013, 19:17
#7672
selim61 adlı üyeden alıntı
Gardaşlar bugün hafif eğimli yolda motorun üstüne kapandım ve 125 km hızı gördüm sanırım motor yeni yeni açmaya başladı kendini ;)
ee yani benım motor 1.500 de 135 gordu ama tam açılmamıştı zor çıkıyodu şimdi 120 125 130 135 daha rahat çıkıyo iniyo.. tam açıkması 3 bin cıvarını buldu
-
28 Haziran 2013, 19:20
#7673
Gardaşlar bugün hafif eğimli yolda motorun üstüne kapandım ve 125 km hızı gördüm sanırım motor yeni yeni açmaya başladı kendini ;)
-
28 Haziran 2013, 22:35
#7674
slm arkadaşlar benim debriyaj kolunu eğdim (BİŞEKİLDE yetkili servisi aradım tlfla adam 30 tl dedi mondialyp.com sitede 7,90 yetkili sevise gitmemizi istemiyorlar sanırım bunla ilgili fikri olan varmı
alır kendim takarımda bumudur???????
---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 20:44 ----------
oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar benim debriyaj kolunu eğdim (BİŞEKİLDE
yetkili servisi aradım tlfla adam 30 tl dedi mondialyp.com sitede 7,90 yetkili sevise gitmemizi istemiyorlar sanırım bunla ilgili fikri olan varmı
alır kendim takarımda bumudur???????
oturdugum yer hep bayır hem viraj hemde araba çok valla 30 geçmeye korkuyom
bu arada 4viteste 110 goruyorum ama driftlerde en sağlıklı hız sanırım 80 90 ideal dahası atarım haaa diyen at gibi gidiyor
-
28 Haziran 2013, 22:42
#7675
oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar benim debriyaj kolunu eğdim (BİŞEKİLDE
yetkili servisi aradım tlfla adam 30 tl dedi mondialyp.com sitede 7,90 yetkili sevise gitmemizi istemiyorlar sanırım bunla ilgili fikri olan varmı
alır kendim takarımda bumudur???????
---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 20:44 ----------
oturdugum yer hep bayır hem viraj hemde araba çok valla 30 geçmeye korkuyom
bu arada 4viteste 110 goruyorum ama driftlerde en sağlıklı hız sanırım 80 90 ideal dahası atarım haaa diyen at gibi gidiyor
şahsen 110 120 de sıkıntı hissetmiyom ama dahası benide rahatsız ediyo
-
28 Haziran 2013, 22:46
#7676
oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar benim debriyaj kolunu eğdim (BİŞEKİLDE
yetkili servisi aradım tlfla adam 30 tl dedi mondialyp.com sitede 7,90 yetkili sevise gitmemizi istemiyorlar sanırım bunla ilgili fikri olan varmı
alır kendim takarımda bumudur???????
---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 20:44 ----------
oturdugum yer hep bayır hem viraj hemde araba çok valla 30 geçmeye korkuyom
bu arada 4viteste 110 goruyorum ama driftlerde en sağlıklı hız sanırım 80 90 ideal dahası atarım haaa diyen at gibi gidiyor
Eski levyeyi çıkar, al eline ve parçacıları gez. Ama büyük bir ihtimalle sadece levye sapını bulamayacaksın. Aynısı benımde başıma geldi. Servisten sipariş ettik, 125KT gönderdiler, ayna oraya oturmayınca usta taşla kesti biçti derken en son usta ile kapıştık :D sök kardeşim levyeyi istemiyorum dedim. Sonra çırağı yolladı o buldu geldi. Ben 10 yada 15 liraya almıştım galiba sol takımı.
servis el emeği + kargo parası ekleyince aşağı yukarı o fiyatlara çıkabilir. Kendin yapman en iyisi.
-
28 Haziran 2013, 23:05
#7677
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Eski levyeyi çıkar, al eline ve parçacıları gez. Ama büyük bir ihtimalle sadece levye sapını bulamayacaksın. Aynısı benımde başıma geldi. Servisten sipariş ettik, 125KT gönderdiler, ayna oraya oturmayınca usta taşla kesti biçti derken en son usta ile kapıştık :D sök kardeşim levyeyi istemiyorum dedim. Sonra çırağı yolladı o buldu geldi. Ben 10 yada 15 liraya almıştım galiba sol takımı.
servis el emeği + kargo parası ekleyince aşağı yukarı o fiyatlara çıkabilir. Kendin yapman en iyisi.
servis olmayan birine gittim 5 10 bişi getir takarız dedi ama servis illa ç0k istiyor
-
29 Haziran 2013, 00:03
#7678
oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar benim debriyaj kolunu eğdim (BİŞEKİLDE
yetkili servisi aradım tlfla adam 30 tl dedi mondialyp.com sitede 7,90 yetkili sevise gitmemizi istemiyorlar sanırım bunla ilgili fikri olan varmı
alır kendim takarımda bumudur???????
---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 20:44 ----------
oturdugum yer hep bayır hem viraj hemde araba çok valla 30 geçmeye korkuyom
bu arada 4viteste 110 goruyorum ama driftlerde en sağlıklı hız sanırım 80 90 ideal dahası atarım haaa diyen at gibi gidiyor
debriyaj kolu komple 15 lira...
-
29 Haziran 2013, 22:45
#7679
ak1n adlı üyeden alıntı
valla uzun yolda çok zayıf bir motor, mola vermezsen öldürüyor. Geçen 90 km mola vermeden geldim 2 gün kendime gelemedim. Son gazda gidiyorum her zaman çünkü motor 100 ve 115 arası gidip geliyor. Yol bitmeyince son gazda gidiyorum mecburen. Uzun yolda sabit 110a dayayamıyorsun, yani motorun gücü yetersiz kalıyor o yüzden 100-115 arası gidip gidip geliyor, doğal olarak da zorlandığı için motorda sarsıntı oluyor ve insanı yoruyor. 250 ccden aşağısı uzun yolda kurtarmaz kesinlikle. Her zaman motora binip haftada bir iki gün uzun yol yapsam kesinlikle değiştirmem gerekirdi. Şehir içi ideal zaten uçmuyorsun ama 100 sonrası motor beni ne kadar yorarsan seni o kadar yorarım diyor. Alacaklara örnek olsun.
bir soru sorayım: sizin normal vites geçişleriniz kaçta oluyor, normal araba gibi 3000de olamıyor bunda 4-5 arası hatta yola göre 6 da oluyor. sizinki kaçta?
**[Ankara - MT] Motosiklet Grubu**
Ankara Motosiklet Sevdalıları
https://www.facebook.com/groups/329295930541118/
-
29 Haziran 2013, 22:56
#7680
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)