Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Haziran 2013, 00:13
#7121
Reklamlar
-
10 Haziran 2013, 02:45
#7122
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Yarin 2000 bakimina goturecegim. Bu bakimda hangi ayarlari soyleyeyim ustaya. Bu motorun neresi bozukta bu kadar cok yakiyor. En son fabrikayi arayacaz herhalde
Hiç sübap ayarı yapıldı mı fazla sıkılmış olabilir. Hava rölanti ayarı bozuk olabilir. Buji uyumsuz veya yıpranmış olabilir. Depoda kaçak olabilir.
98' Honda CBR600 F3 Repsol
07' Fz6 Fazer -> 08' Cbr600 RR -> 98' Cbr600 F3
-
10 Haziran 2013, 08:28
#7123
Nasip olursa bu aksam üstü motoru almaya gidiyorum gri renk
Sigorta plaka cıkıncaya kadarda binmiyecem en mantıklısı bu
-
10 Haziran 2013, 11:53
#7124
-
10 Haziran 2013, 12:45
#7125
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Nasip olursa bu aksam üstü motoru almaya gidiyorum gri renk
Sigorta plaka cıkıncaya kadarda binmiyecem en mantıklısı bu
Hayırlı olsun şimdiden
turkish39 adlı üyeden alıntı
Maşallah
98' Honda CBR600 F3 Repsol
07' Fz6 Fazer -> 08' Cbr600 RR -> 98' Cbr600 F3
-
10 Haziran 2013, 15:06
#7126
turkish39 adlı üyeden alıntı
senin şı benzin deposunu karbonla kaplaman çok hoşuma gidiyor ama cesaret edemiyorum..
-
10 Haziran 2013, 15:06
#7127
-
10 Haziran 2013, 15:42
#7128
Bende yakın zamanda yüklerim fotoları
-
10 Haziran 2013, 15:44
#7129
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bende yakın zamanda yüklerim fotoları
Hadi bakalım hayırlısı.Allah (C.C.) gönlüne göre versin
-
10 Haziran 2013, 16:08
#7130
atın atın biz resim atamıyoruzya döktürün bakalım (bilgisayar bozuldu o yüzden atamıyorum) çok güzel resimlerim var tez zamanda yüklerim neşelensin biraz sayfalar.
-
10 Haziran 2013, 16:14
#7131
1,5 aydır motoru bekliyorum hala gelmedi.
İNŞALLAH bu hafta gelir servisdeki adam bu hafta nakliyat var diyodu
nasipse beyaz alacağım gelmesse gri
-
10 Haziran 2013, 16:46
#7132
Ziya10 adlı üyeden alıntı
Hiç sübap ayarı yapıldı mı fazla sıkılmış olabilir. Hava rölanti ayarı bozuk olabilir. Buji uyumsuz veya yıpranmış olabilir. Depoda kaçak olabilir.
daha önce subap ayarı yapılmadı. rolanti ayarını bir türlü tutturamadım. Açıyorum 1500 gibi rolanti ama gazı bıraktıktan sonra 3000 devirin altı nda çok çok yavaş azalıyor. Biraz daha kısıyorum bu seferde gazı bırakınca 1500 e kadar düşüyor ve sonra pof diyerek stop ediyor.
200 km yol gidiyorum yani motor yeterince ısınmış, kırmızı ışığa gelince debriyaja basıyorum motor pof diyip stop ediyor ve kontağı kapatıp açmadan bir daha çalışmıyor. Tüm belirtiler hava ayarı yönünde. Rica etsem o hava ayarı yapılan vidanın yerini bana tarif eder misiniz.
ustaya hava ayarı yap dedim gerek yok o egzos patlaması geri besleme sacından dolayı olur dedi. O zaman bu forumdaki kimse birşey bilmiyor bu ustaya göre.
-
10 Haziran 2013, 17:21
#7133
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
daha önce subap ayarı yapılmadı. rolanti ayarını bir türlü tutturamadım. Açıyorum 1500 gibi rolanti ama gazı bıraktıktan sonra 3000 devirin altı nda çok çok yavaş azalıyor. Biraz daha kısıyorum bu seferde gazı bırakınca 1500 e kadar düşüyor ve sonra pof diyerek stop ediyor.
200 km yol gidiyorum yani motor yeterince ısınmış, kırmızı ışığa gelince debriyaja basıyorum motor pof diyip stop ediyor ve kontağı kapatıp açmadan bir daha çalışmıyor. Tüm belirtiler hava ayarı yönünde. Rica etsem o hava ayarı yapılan vidanın yerini bana tarif eder misiniz.
ustaya hava ayarı yap dedim gerek yok o egzos patlaması geri besleme sacından dolayı olur dedi. O zaman bu forumdaki kimse birşey bilmiyor bu ustaya göre.
geri besleme mi bu motor karbiratörlü ne geri beslemesi..? vida karburatörün sağ altında diye hatırlıyorum kardeş..
-
10 Haziran 2013, 17:57
#7134
2013 model mh drift sahabısı oldum gri renk
-
10 Haziran 2013, 18:01
#7135
N Emre adlı üyeden alıntı
1,5 aydır motoru bekliyorum hala gelmedi.
İNŞALLAH bu hafta gelir servisdeki adam bu hafta nakliyat var diyodu
nasipse beyaz alacağım gelmesse gri
Beyaz fabrikadan çıkmıyordu ben alırken. Fabrikayı filan aradım çıkmıyor demişlerdi. Ama şimdi çıkıyo mu bilmiyorum. Kırmızı tavsiye olunur
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
daha önce subap ayarı yapılmadı. rolanti ayarını bir türlü tutturamadım. Açıyorum 1500 gibi rolanti ama gazı bıraktıktan sonra 3000 devirin altı nda çok çok yavaş azalıyor. Biraz daha kısıyorum bu seferde gazı bırakınca 1500 e kadar düşüyor ve sonra pof diyerek stop ediyor.
200 km yol gidiyorum yani motor yeterince ısınmış, kırmızı ışığa gelince debriyaja basıyorum motor pof diyip stop ediyor ve kontağı kapatıp açmadan bir daha çalışmıyor. Tüm belirtiler hava ayarı yönünde. Rica etsem o hava ayarı yapılan vidanın yerini bana tarif eder misiniz.
ustaya hava ayarı yap dedim gerek yok o egzos patlaması geri besleme sacından dolayı olur dedi. O zaman bu forumdaki kimse birşey bilmiyor bu ustaya göre.
Al eline tornavidayı deponun altında koltuğun ön kısmında 2 tane vida olması lazım. Biri yıldız tornavidayla ayarlanır biri düz tornavidayla. Yıldız olan rölanti ayarı düz olan hava ayarı. Hava ayarını sonuna kadar sağa çevir sonra 2 tur sola çevir. Motoru çalıştır. Sonra motoru dinleye dinleye yavaş yavaş sola doğru çevir motor sesinin en güzel olduğu yerde bırak. Sonra rölantiyi 1000-1200 arasında durucak şekilde ayarla. İşlem tamam.
Yapamassan motorcuya git bedavaya yapıyo çoğu usta. Ama o geri besleme diyene değil başka usta bul
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
2013 model mh drift sahabısı oldum gri renk
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız
98' Honda CBR600 F3 Repsol
07' Fz6 Fazer -> 08' Cbr600 RR -> 98' Cbr600 F3
-
10 Haziran 2013, 18:25
#7136
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
daha önce subap ayarı yapılmadı. rolanti ayarını bir türlü tutturamadım. Açıyorum 1500 gibi rolanti ama gazı bıraktıktan sonra 3000 devirin altı nda çok çok yavaş azalıyor. Biraz daha kısıyorum bu seferde gazı bırakınca 1500 e kadar düşüyor ve sonra pof diyerek stop ediyor.
200 km yol gidiyorum yani motor yeterince ısınmış, kırmızı ışığa gelince debriyaja basıyorum motor pof diyip stop ediyor ve kontağı kapatıp açmadan bir daha çalışmıyor. Tüm belirtiler hava ayarı yönünde. Rica etsem o hava ayarı yapılan vidanın yerini bana tarif eder misiniz.
ustaya hava ayarı yap dedim gerek yok o egzos patlaması geri besleme sacından dolayı olur dedi. O zaman bu forumdaki kimse birşey bilmiyor bu ustaya göre.
öcelikle jikleyi en alt kademeye kadar indirdiğini varsayıyorum umarım indirmişsindir.hava filitreni temizle bujini değiştir.karbüratöre pislik gelmiş olabilir tahliye vidasından biraz boşalt yinede olmadıysa karbüratör şamandıra tasının emme manifoldu tarafında olan vida hava ayar vidasıdır bence anlamıyorsan bu vidayı elleme hava ayarı motor sıcakken yapılır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
N Emre adlı üyeden alıntı
1,5 aydır motoru bekliyorum hala gelmedi.
İNŞALLAH bu hafta gelir servisdeki adam bu hafta nakliyat var diyodu
nasipse beyaz alacağım gelmesse gri
fabrikayı ara sevkiyata bağlat ve sor sevkiyat ne zamandan ne zamana yapılıyormuş öğren ben aradığımda 15 günde sevkiyat var demişti ama tek olan siparişleri kargoylada yolluyorlarmış
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
-
10 Haziran 2013, 18:39
#7137
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
2013 model mh drift sahabısı oldum gri renk
hayırlı olsun, benım basıma geneler senın basına gelmez ınsaallah. Motor toplanırken basında durup tüm ayarlarını yaptırsaydın
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------
COMTAN adlı üyeden alıntı
öcelikle jikleyi en alt kademeye kadar indirdiğini varsayıyorum umarım indirmişsindir.hava filitreni temizle bujini değiştir.karbüratöre pislik gelmiş olabilir tahliye vidasından biraz boşalt yinede olmadıysa karbüratör şamandıra tasının emme manifoldu tarafında olan vida hava ayar vidasıdır bence anlamıyorsan bu vidayı elleme hava ayarı motor sıcakken yapılır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
fabrikayı ara sevkiyata bağlat ve sor sevkiyat ne zamandan ne zamana yapılıyormuş öğren ben aradığımda 15 günde sevkiyat var demişti ama tek olan siparişleri kargoylada yolluyorlarmış
jikle en altta, hava filtresi bir bebek kalbi kadar saf ve temiz, karbüratör nasıl boşaltılır o vidanın veya vananın yerinin olduğu bir resim yollarsanız sevinirim. emme manifoldu tarafında karbüratörün altında yukarıya doğru saplanmış bir vida var. o vida hava ayarı vidası ama hemen altında motor var oraya tornavida girmiyor ki yaklaşık 1,5 cm altında hemen motor bloğu var. Nasıl döndürecem ki o vidayı?
aha bu da temsili bir resim
benım karbüratörün hemen altında motor var nasıl oalcak o iş ?
-
10 Haziran 2013, 18:48
#7138
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun, benım basıma geneler senın basına gelmez ınsaallah. Motor toplanırken basında durup tüm ayarlarını yaptırsaydın
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------
jikle en altta, hava filtresi bir bebek kalbi kadar saf ve temiz, karbüratör nasıl boşaltılır o vidanın veya vananın yerinin olduğu bir resim yollarsanız sevinirim. emme manifoldu tarafında karbüratörün altında yukarıya doğru saplanmış bir vida var. o vida hava ayarı vidası ama hemen altında motor var oraya tornavida girmiyor ki yaklaşık 1,5 cm altında hemen motor bloğu var. Nasıl döndürecem ki o vidayı?
aha bu da temsili bir resim
http://img7.imageshack.us/img7/2606/...hhhhhhhhhy.jpg
benım karbüratörün hemen altında motor var nasıl oalcak o iş ?
kısa saplı tornavidayla yada onu döndürecek birşeyle korkma o kadar sıkı değil kolay döner.motora ilk önce bin gez ısınsın sonra motoru çek çalışrken ayara başla önce saat yönünde sıkmayı dene baktın aptallaşıyorsa geri çevir bu sefer sola doğru çevir zaten bir iki denemeden sonra elinin ve kulağının hassasiyeti artar motorun en rahat kesintisiz ve sarsıntısız çalıştığı yerde bırak sonra rolantin yüksekse 1400 civarına ayarla inşallah sorunun çözülür. saygılar
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
-
10 Haziran 2013, 18:51
#7139
Tsk motor hazır degil kırmızı vardı hazırcana rengi begenmedim gri aldım fabrikada geliyor motor taze taze yarın birgün nakliye varmıs onlarla gelecek
-
10 Haziran 2013, 19:02
#7140
COMTAN adlı üyeden alıntı
kısa saplı tornavidayla yada onu döndürecek birşeyle korkma o kadar sıkı değil kolay döner.motora ilk önce bin gez ısınsın sonra motoru çek çalışrken ayara başla önce saat yönünde sıkmayı dene baktın aptallaşıyorsa geri çevir bu sefer sola doğru çevir zaten bir iki denemeden sonra elinin ve kulağının hassasiyeti artar motorun en rahat kesintisiz ve sarsıntısız çalıştığı yerde bırak sonra rolantin yüksekse 1400 civarına ayarla inşallah sorunun çözülür. saygılar
abi işte bende kısa saplı tornavida var. Tırnak makası ile denedim yarım tur bile çeviremedim. Yani sizin anlayacağınız tırnak makası bile girmeyecek kadar küçük bir boşluk var altında.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Tsk motor hazır degil kırmızı vardı hazırcana rengi begenmedim gri aldım fabrikada geliyor motor taze taze yarın birgün nakliye varmıs onlarla gelecek
kırmızı benimde hoşuma gitmiyor ama zevk meselesi tabi, siyah çok heybetli duruyor ama çokta toz kapıyor. Gri en mantıklı seçenek gibi duruyor. Motor kurulurken başında bekle ve tüm ayarları tam mı değil mi bak. Ben başında beklemedim, şu çektiklerime bak. Allah kaza bela vermesin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)