Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Haziran 2013, 23:14
#7021
abiler kardeşler bu driftte en çok tercih edilen renk hangisidir
Reklamlar
-
06 Haziran 2013, 23:43
#7022
Akin kardesim,
vakit ayirarak cevap yazdigin icin tesekkur ederim. 500 bakimina gittigimde usta karburatorun altindaki vidayi oynadi. Oysa benim bir sikayetim yoktu.
Su an egzosta surekli patlamalar var. Gps olcumlerime gore motor 100 km hiza cpk hizli yukseliyor fakat yokus olmadan 101 de demiyor. Rolantiyi kirk kerede ayarlasam yine ayar titmuyor. Ve isin en kotusu yakit tukerimim uzun yolda 18.5 kurusu gecti.
850 km heldim yolda motor tik demedi. Saglam olmaya saglam ama ufak bir ayar sikintim var galiba.
Ustalara guvemmiyorum.. Bu isi amcak drift sahibi birisi cozer.
Help mi ;-)
-
06 Haziran 2013, 23:51
#7023
N Emre adlı üyeden alıntı
abiler kardeşler bu driftte en çok tercih edilen renk hangisidir
bu tamamen zevk meselesi ben siyahı seviyorum kimi beyazı kimi gıri ama şu ara en favori kırmızı 2013 modeller kırmızı sadece o yüzden sanırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Akin kardesim,
vakit ayirarak cevap yazdigin icin tesekkur ederim. 500 bakimina gittigimde usta karburatorun altindaki vidayi oynadi. Oysa benim bir sikayetim yoktu.
Su an egzosta surekli patlamalar var. Gps olcumlerime gore motor 100 km hiza cpk hizli yukseliyor fakat yokus olmadan 101 de demiyor. Rolantiyi kirk kerede ayarlasam yine ayar titmuyor. Ve isin en kotusu yakit tukerimim uzun yolda 18.5 kurusu gecti.
850 km heldim yolda motor tik demedi. Saglam olmaya saglam ama ufak bir ayar sikintim var galiba.
Ustalara guvemmiyorum.. Bu isi amcak drift sahibi birisi cozer.
Help mi ;-)
dediğim gibi ayarla dostum işte 2 kişi daha kolay ayarlarsın motoru çalıştır orta sehbada boşda sonra birisi gaz kolunu sabit tutsun sende hava ayarırla oyna güzel olunca bırak ben bugun zinciyi öğle yaptım şuan 10 numara oldu motoru ilk aldığımda bile o ayar bukadar ii değildi :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Akin kardesim,
vakit ayirarak cevap yazdigin icin tesekkur ederim. 500 bakimina gittigimde usta karburatorun altindaki vidayi oynadi. Oysa benim bir sikayetim yoktu.
Su an egzosta surekli patlamalar var. Gps olcumlerime gore motor 100 km hiza cpk hizli yukseliyor fakat yokus olmadan 101 de demiyor. Rolantiyi kirk kerede ayarlasam yine ayar titmuyor. Ve isin en kotusu yakit tukerimim uzun yolda 18.5 kurusu gecti.
850 km heldim yolda motor tik demedi. Saglam olmaya saglam ama ufak bir ayar sikintim var galiba.
Ustalara guvemmiyorum.. Bu isi amcak drift sahibi birisi cozer.
Help mi ;-)
bu arada rolantiyle alakası yok rolantiyi nekadar düşük tutarsan motorunu okadar az yorarsın rolantiyi bin de kulanmaya çalış..
-
07 Haziran 2013, 13:28
#7024
-
07 Haziran 2013, 14:31
#7025
arkadaslar simdi motoru teslim aldim ustaya sormakta aklima gelmedi ama servisten cikinca motorla bastim geldim eve, piston gomlek subaplar ve krank grubu degisti tekrar rodaj istermi simdi keyfi motora rodaj yaptiracak vakitte yok. birde eskiden ayni yolda 125 km yi goren ibre 110 u zor buldu
-
07 Haziran 2013, 14:37
#7026
arslan26 adlı üyeden alıntı
arkadaslar simdi motoru teslim aldim ustaya sormakta aklima gelmedi ama servisten cikinca motorla bastim geldim eve, piston gomlek subaplar ve krank grubu degisti tekrar rodaj istermi
simdi keyfi motora rodaj yaptiracak vakitte yok. birde eskiden ayni yolda 125 km yi goren ibre 110 u zor buldu
motoruna tekrar rodaj uygulamalısın piston sekman subaplar alışacak
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
-
07 Haziran 2013, 14:47
#7027
ortalama rodaja 500 km kadar dikkat etsek yeterli olur sanirim sanzimanda bir degisiklik yok zaten hissedilir derecedw cekis artti ama eski hizini kaybetti sanirim o da zamanla acilir
-
07 Haziran 2013, 18:28
#7028
hava ayarı çok oluncamı egzos patlar az olunncamı
-
07 Haziran 2013, 18:40
#7029
arkadaşlar sizdede 100km hızın üstünde savrulma oluyormu ???????
-
07 Haziran 2013, 21:07
#7030
Ön frene bastığımda cıyaklıyor , yağmurda falan kaldı ondan mıdır başka bir sebebi olabilir çok sinir bozucu bi ses
-
07 Haziran 2013, 21:29
#7031
gokhanbeyaz adlı üyeden alıntı
hava ayarı çok oluncamı egzos patlar az olunncamı
çok olunca.. az olunca motor boğulur ve gri siyah.. renkli bir duman atar..
-
07 Haziran 2013, 21:31
#7032
Ziya10 adlı üyeden alıntı
Ateşleme düzensiz veya karışım iyi değil. Bujiyi değiştir hava yakıt ayarını yaptır düzelir o egzoz patlatma sesleri
---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 16:00 ----------
Arkadaşlar bugün plakamı da çıkarttım
10 AZ 994
Motor: 2600 TL
Ruhsat: 155,5 TL
Sigorta: 80 TL + 10 TL (Dosya parası) + 20 TL (Hava parası)
Plaka: 15 TL
Bana bu motorun toplam maliyeti 2880 olmuş oldu
Birde 50 lira motorlu taşıtlar vergisi yatcak 1 ay içinde
Saka yaptın degilmi 1.yazında yakıt düzensiz, Yahu arkadasım hani birseyi bilmiyorsan bilmiyorum de yazma, 3 Le giderken 2 ye cek bakalım ne olucak cek cek korkma ya ekzoz patlaması motorun acılms olduguna isaret düzenli calısıyor saglıklıdır demek,Arabada az yapmıyorum 3 Ten 2 ye asıl pata pata ses cıakrtır..
-
07 Haziran 2013, 21:33
#7033
utkan35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar sizdede 100km hızın üstünde savrulma oluyormu ???????
yeni kulanmaya başlamışsan çok çıkma o hızlara derim hele savrulma hissediyorsan ben hissetmiyorum hele o hızlarda ruzgar yoksa 125 135 arası yavaşdan hissetriyor 120 en rahat hız aralığı benım kanağatim..
-
07 Haziran 2013, 21:36
#7034
Driftin amasörlerinin özelligi o arası cok acık oldugundan savuruyor biraz basın deneyin bakalım.
-
07 Haziran 2013, 21:40
#7035
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Saka yaptın degilmi 1.yazında yakıt düzensiz, Yahu arkadasım hani birseyi bilmiyorsan bilmiyorum de yazma, 3 Le giderken 2 ye cek bakalım ne olucak cek cek korkma ya ekzoz patlaması motorun acılms olduguna isaret düzenli calısıyor saglıklıdır demek,Arabada az yapmıyorum 3 Ten 2 ye asıl pata pata ses cıakrtır..
yanlış biliyorsun egsoz patlama sesi hava ayarıyla ilgili dediğin motoru kompresörde sıkıştırmak ve motor freni bundada egzoz pat pat yapmaz yapıyorsa devir çok gelmiş ve hava ayarından dolayı motor o devirde ateşleme kesiyor demekdir.. hani bize inanmıyorsan forumda hava ayarı yaz bak bakalım belirtileri neymiş.. ayrıca motorsiklet kulanıcısıda değilsin sanırım.. arabadada bunu yaptığında bu dediğin ses çıkıyorsa bu ayar bozuk araban fazla yakıt yer demekdir.. en uygun karışımda ses ritmik egzosdan ses çıkmayan ve devir redline de sabitlenebilinen ayardır..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/45440-hava-ayari-nasil-yapicaz.html buraya bak...
-
07 Haziran 2013, 21:45
#7036
Siz bence yanlıs biliyorsunuz motor kullanıcısı olmadıgım bilinmeyecek bir anlam tasımaz ,,Saglıklı ve düzgün olan Bir motor bu sesi cıkartır + Olarak bozuk degil, Eski orjınal ekzozumda patlama yapardı ,Yeni Abarhtımda yapmıyor ,,İçinin kurum tutmasını bekliyorum,+ Kurum tutunca seside gürlesiyor, Tek motorsiklet forumundan okumayın bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Siz bence yanlıs biliyorsunuz motor kullanıcısı olmadıgım bilinmeyecek bir anlam tasımaz ,,Saglıklı ve düzgün olan Bir motor bu sesi cıkartır + Olarak bozuk degil, Eski orjınal ekzozumda patlama yapardı ,Yeni Abarhtımda yapmıyor ,,İçinin kurum tutmasını bekliyorum,+ Kurum tutunca seside gürlesiyor, Tek motorsiklet forumundan okumayın bence
+++ Olarak 2.Viteste 10.000 Rpm Yap bi sonra bırak gazı 2000 e kadar ekzoza kulak ver sonra gel yaz. Ne olucak.
-
07 Haziran 2013, 21:49
#7037
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Siz bence yanlıs biliyorsunuz motor kullanıcısı olmadıgım bilinmeyecek bir anlam tasımaz ,,Saglıklı ve düzgün olan Bir motor bu sesi cıkartır + Olarak bozuk degil, Eski orjınal ekzozumda patlama yapardı ,Yeni Abarhtımda yapmıyor ,,İçinin kurum tutmasını bekliyorum,+ Kurum tutunca seside gürlesiyor, Tek motorsiklet forumundan okumayın bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
+++ Olarak 2.Viteste 10.000 Rpm Yap bi sonra bırak gazı 2000 e kadar ekzoza kulak ver sonra gel yaz. Ne olucak.
denicem pek sanmıyorum genelde acayıpde dikat ederim seviyorum ilgilenmeyi çünki.. ama dediğiniz sesi duymadım hiç eğer dediğiniz gibi olursa özür dilerim
-
07 Haziran 2013, 21:53
#7038
ak1n adlı üyeden alıntı
denicem
pek sanmıyorum genelde acayıpde dikat ederim seviyorum ilgilenmeyi çünki.. ama dediğiniz sesi duymadım hiç eğer dediğiniz gibi olursa özür dilerim
Tabikide arkadasım bilgiler paylasımak amaclıdır, Dediginiz gibi hava karısımından ,fazla benzin gelmesinden Olabiliyor ama bunlar ayarsızken, Saglıklı bi motor kompresöre bindigi anda, PATA PATA ÖTER, En kısa yolu bul bi yokus, 2 Desin 1 E cek, Pata pata ötecektir illaki ötecektir,Bu sesi duydugunda sevin zaten
-
07 Haziran 2013, 21:57
#7039
doğrudur üstad belkide pata pata dediğimiz şeyler farklı bir ses tonudur bende genelde dıııı die azalarak bir ses oluyor dediğiniz gibi yaptığımda ama daha dikatlı dinlicem bidahakine.. ki benim motor rolantide 900de ve hava ayarı bozuk bu sesden şikayetci olan arkadaş gibi 1.700 rolantide stop etmiyor yakıt uzun yolda gaz köde 14.7 yakıyor.. şegir içi nadiren 16 ya çıkıyor her benzin alışımda ölçerim ful depo yöntemiyle..
-
07 Haziran 2013, 22:02
#7040
1200 falan yap idaretenlik, 14.5 Kurus cokmus ya benim araba 19 yakıyor ama gazda tabi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)