Bu motorun aynalarının çok dandik olduğunu duymuştum , değiştirsek daha iyi birşeyler taksak nasıl olur değişimi falan kaç paraya mal olur? Birde cahilliğime verin motorda şarj cihazı gibi bi durum söz konusu olabilir mi? :D
azdaha motoru düşürüyordum, bina önünde halı yıkanmış haliyle su ve sabun asfalta 4. vitesten 3'e düşürtüm benim arka teker carttt kaydı hızımda yüksek olmamasına rağmen kaydı çok kortum arkadaşlar.
ön ve arka lastikleri beraber değiştirmek dahamı iyi olur,
"Michelin 2,75-18 - Ön Lastik Pilot Sporty"
http://www.feyizoglu.com/2-75-18-on-...y_46626.html#0
"Michelin 90/90-18 - Arka Lastik Pilot Sporty"
http://www.feyizoglu.com/90-90-18-Ar...y_46627.html#0
daha geniş taban öneriniz varmı ? şimdiden teşekkürler.
arkadaşlar bu makinanın şaseyle bağlantı yerlerine baktım bu gun lastik conta filan goremedım sızdede öylemi bir arkadaşımız bu contaların kendı motorunda olmadıgından titreşm oldugunu soyledı 5 devirin ustune cıkmadıgımdan suanda titreşim yok birde hava filtresinin altından şeffaf bir boru ucu kapalı beşiğe deyiyo zincirin yanında sizinde öylemi ?
Arka fren kampanasına bağlanan çubuk üzerinde frenin erken yada geç kavramasını sağayan bir somun var O somunu sıkıp gevşeterek freni istediğin gibi ayarlayabilirsin.Eğer pedal yüksekliği oradan kaynaklı değilse arka fren pedalının orta kısmında bir stop cıvatası olması lazım Pedalın yükseklik ayarını da ordan yapabilirsin diye biliyorum Bir kontrol et istersen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------
Hemşehrim iyi geceler O şeffaf boru akü tahliye borusudur.Şarj durumunda oluşan asit taşmasını tahliye eder.Eğer asit oradan çıkıp metak kısma veya egsoa sıçrarsa beyaz toz gibi lekeler oluşur.O borunun olması normal.Sadece metale değmeyecek bir yere ayarla yeter.
motor 2011 de geldi türkiyeye 2 yılda 25bin km az değil o adam nasıl 189 yapmış ben ona şaşıyorum ya kurye motorudur yada türkiye turu uzun yol demişin gezi sayfasında 15 saatlik bir gezim var urla gezim var alaçatı gezim var.. onlara bir bakmanı tavsiye ederim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
sormuşun ama pek cevap alamamışın.. fark eder ama hangi bujiye göre.. onuda yazaymışın iridyum bujiler var yakıt ekonomisi için yapılanlar var uzun yolda dayanıklı olsun diye yapılanlar var sen ne arıyon ona göre.. :D
Merhaba arkadaşlar. Ben bir kaç şey duydum drift hakkında sizlerede bunları söylemek istiyorum.Dün arkadaşımla şöyle bi diyolog oldu ben drift alıcam dedim arkadaşım sakın alma benim tanıdıklarda var 1 sene oldu alalı motor kitledi nedeni 135 cc fazla geliyormuş galiba driftlere, sonrada lastiklerden şikayet etti. Sizde daha önce motor kilitleme hakkında bişey duydunuz mu ?
Lastikler fabrika çıkışlı her motorda berbat,çini,japonu,italyanı, yani Türkiyede satılan hemen hemen her motosikletin lastikleri berbat.Drifte özel bi durum değil yani.Motor kilitleme olayına gelirsek deli gibi sürekli son gaz ve sıkıştırma yaparsan sen bile kilitlenirsin.Arkadaşına sor bakalım sürekli son hızda koşabilirmi diyeApaçi ruhlu gençlik kullanıyosa her halt olur motosiklete.
Bide şunu söyleyim bi kız görünce motoru bağırtmanın ve son gaz gitmenin hiç bir faydası yok,efendi efendi giderseniz tavlama şansınız daha çok.Benden söylemesi
Kız muhappetine sıkıntı yok motoru kızlara hava atmak için almıyorum zaten ;) arkadaşımın değil onun arkadaşının motoru bunu düzeltmek isterim. Ayrıca bende senin gibi düşündüm bunu bile bile bu motoru yapıcaklarını zannetmiyorum yani.
135 cc fazla gelmesi nedir böyle bir kafa mı var Motor 135 cc diye motor niye kilitlensin Motor kilitlenmesinin sebebleri bellidir onlar da motorun bakımsız olması yağının kalitesiz ve zamanında değiştirilmemiş olmasıdır birde sürekli redline gittin mi ohh. Bu her motorda aynıdır.
98' Honda CBR600 F3 Repsol
07' Fz6 Fazer -> 08' Cbr600 RR -> 98' Cbr600 F3
çok faydalı forum, uzun zamandır takip ediyorum motor alıncada üye oldum, na faydaki ne sorsam kimse cvp vermiyor, yeni üyeyiz ya ne anlarız biz forumdan yazmadan.
aynı soruların defalarca sorulmuş ve cevaplanmış olmasındandır, kendi adıma bilidğim şeyleri 100 kerede yazsam bir kere daha yazmaya gocunmam ama geride bıraktığımız 3 sayfa boyunca 15-50 motor yağı tartısılmıs, bir arkadas geliyor hala 10-40 vs 15-50 diye soruyorsa o da o kişinin üşengeçliğindendir. okuma düşmanı bir milletiz galiba.
sorunuzun temel kelimelerini google yazarsanız yine motosiklet.net ten cevap alırsınız :D
mesela bızım motora ngk nın hangı bujısı uyar arkadaşlar?? yerine google amcayı açıp ngk mh 125 drift yaz bak sana 5 farklı cevap gelıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------
bujilerin az yakma çok yakma gibi bir default specifications'ları yoktur. ancak ateşleme zamanlamasını kaçırmayan ve atşlemesi gerçekten güzel olan bir buji benzinin tamamını ateşleyeceği için elindeki maddenin kullanım verimini artırır. Daha önceden bu motoru kullanan arkadaşlar NGK marka buji önerdiler. motosiklet içinde galiba en ıyı marka ngk. Drift için ngk buji alcaksan kutusunun üzerinde 4578 yazanı almalısın. NGK CR7E 4578, bunun kıçı uzun diğer cr7e lerın kıçı kısa olmaz bızım motora
Arkadaşlar motor çok seriiii ) iki kişi bindik hesaplamadım ama 15-20 saniyede belkide daha az bi sürede 6 bin devirde falan hemen 100 km yi görüyor bu kilometre göstergesi doğrumudur ? Şuan rodajdayım 5 bin deviri geçmiyorum bi kere denedim, herkesin dediği kadar var gerçekten seri bi motormuş umarım sıkıntı çıkarmaz. Motor seri diye basıyorum bu Çanakkalenin yolları çok kasisli iki defa kasise sert girdim arkadaşlar sıkıntı olurmu çok pinpirikliyim bu konularda ) Rodaj ile ilgili nokta atışı faydalı yorumlarınızı bekliyorum
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)