zincirin arkadaki kontra vidaları da sıkıyor musunuz? onlar varken bu kadar sık gevşemesinde bir acaiplik var bence. Kontra vidaları lastikli civatalarla değiştirin bir de ek olarak 17 lik buyuk teker civatalarınının sıktığı kısmıda iyice yağdan ve tozdan arındırarak sıkın. Bakalım bir daha gevşeyecek mi
kontraları bnde plastikli düşünüyorum 500 bakımda sölicem onuda hazır ordayken halletsinler
slm arkadaşlar 4 vites 8000 devirde 110 km çıkıyor kırmızıya gelince devir saati 5 atıyorum en az düz yola 5 km gaza asıldım 110 km yukarı çıkmıyor sadece deneme amaçlı yaptım hız tutkum yoktur
bir sıkıntı yok ayrıca 6000 devirden sonra titremeye başlıyor
şimdi kardeşim motorun hızı normal 6 bin devirden sonra aşırı bir titrememi war az birşey normal bizimkilerdede war motorun hızı normal düz yolda yani üstüne kapanırsan 120 filan görürsün rüzgar warmıydı rüzgarda çok etkiliyor motor daha rahat gitsin diyorsan ön dişliyi büyütebilirsin fakat 2 kişi çekişten az birşey düşüyor
5 motoru rahatlatma vitesidir bnm arkadaşa wermiştim motoru bn daha rodajdayken 135 e çkmış göstergede şansa orda takılı kalmış bnde bnu bi azarladım sen çıkamamışındır
genelde şehir içi biniyorum , peki pantolon şart ise ne önerirsiniz,
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
kargom bu gün geldi, kask kafama tam oturuyor,hatta biraz sıkıyor bir beden büyük olsa çok güzel olacakmış,sanırım forumda bir arkadaş yazmıştı kask kafayı sıksın ileride genişleme yapar,inşallah azda olsa genişler, motorum rodajda olduğu için 6 bin devri geçmiyorum, kaskı test etmek için 100 hız (7 bin devir) yaptım bulunduğum yer bu gün hafif rüzgarlı ama ses yapmadı. hatta kaskın ön camını kapadığımda arabanın camını nasıl kaparsında dışarı ses kaybolur inan bende de öle oldu eminmisin ses aldığına,
teşekkürler.
4 mevsimlik alırsan mantıklı olur ama yazın giymekde zorun yaşarsın buna sen karar vercen 100 lira ile 1 milyar arası fiyatı değişyor prosevin 100 lira civarı var yeterli bence.. yeni öğreniyorsan özelikle düştüğünde dizini vurursun ve dusuk hızlarla dusersın o yuzden daha mantıklı..
oyle bi ruzgar yoktu yeni otoyol yapılıyor trafiğe kapalı orda denedim çok rahat 110 la gidiyor düzce akçakoca arası rampalarda dahil 4 vites 60 80 çok rahat gidiyor
ustune kapanmadım 110 sabit gidiyor saat doğruysa 4 viteste 10 000 devire çıkıyor ama 5 viteste çıkmıyor onemi yok sadece paylaştım kaskımıda yeni aldım ls2 çene kapalı kask aldım
aldıgım yerde 1 tane kalmıs 110 tl aldım ses %50 kadar azaldı bu kaskta ruzgar yemiyor
prosev markayı araştırıyorum güvenliğe motordan daha çok önem veriyorum. teşekkür ederim
100 tl civarı alabileceğim alışveriş sitesi varmı? feyizoğlunda 165 tl
http://www.feyizoglu.com/Pantolon/Prosev-687
Arkadaşlar merhaba bende yaklaşık 1 aydır forumu baştan sona okudum. geçen hafta içinde bende br tane kırmızı drift aldım. şu an 54 km de. kafama takılan bir kaç soru var yardımcı olursanız..
1 direksiyon kilidi kullanım klavuzunda kontağın üstüne bastırıp sağa doğru çevirin diyor. ne kadar uğraştıysam olmadı. tarif edebilrmisiniz. yada kontakmı arızalı.
2 motoru sürerken yoldaki çukurlara girdiğimde ön teker veya amörtisörden vuruntu gibi ses geliyor. nedeni sizce ne olabilir. ön tekerden birde sürtme sesi geliyor sanırım fren balatasından zamanla alışır diye pek önemsemiyorum. şimdilik bu kadar. selamlar.
A.s direksiyon kilidi yan tarafta kontakta değil sürtme evet balatadan geliyor o bndede war amasörlerde bnde öle bişi yok
iyi akşamlar. yan tarafda derken tam olarak tarif edebilirmisin.
birde çok güzel jant şeritli drift resimleri gördüm forumda acaba kullanan arkadaşlar marka verebilirmisiniz
motorun gidonunu(direksiyonunu) sola cevir orda bir anahtar deliği göreceksin..
anhtarıda sağa çevir gidon kitlenir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)