Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Mayıs 2013, 11:04
#6641
utkan35 adlı üyeden alıntı
saolun saolun mobilet in zevkide ayrı ne kadar çok sorun çıkarsada...
aynen bayırda çekmez artçıyı indir aşşa bayırı yürüsün ))))))) ateşleme durmadna sorun werir bu 51 lerde olur genelde
çok çabuk rektefe ister sağolsun zincir hep atar ztn durduramassın onu :D
Reklamlar
-
25 Mayıs 2013, 12:11
#6642
Günaydın çinli severler,
Dün yavru canavarımı 500 bakımı için servise götürdüm, götürmez olaydım. Zincirim kırılaydıda o yolu gidemesseydim. Marşım basmaz olaydı..
Havalı tabanca ile sıktırttım tüm vidaları, yağ ve buji değişti. İşi bittikten sonra al bi dene dedi, motora bindim gaza dokunuyorum arka taraftan acaip bir ses geliyo, bu ne dedim ustaya egzozun sacından gelıyodur dedı. Yoktu daha once dedım. Benmı yaptım ben sadece vidaları sıktım dedı.
Sonra motoru aldım gıttım 30 km hızın altında gazı bırakıp debriyaja basınca yani motorun sesini kısınca tam 2 ayağımın ortasından motorun olduğu yerden sürtme sesi geliyor sürekli. Kıyır kıyır kıyır sürekli o ses geliyor. Bujiyi ngk ile değiştiirttim sürekli olarak stop ediyor motor. Eskiden çalıştırıp 30 sn cigleyi ortada tutunca bir daha stop etmezdi. Simdi ışıklara yaklaşırken debriyaja basıyorum motor sürekli stop ediyor.
Ustayı vurmadan önce bana ne önerirsiniz?
-
25 Mayıs 2013, 12:26
#6643
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Günaydın çinli severler,
Dün yavru canavarımı 500 bakımı için servise götürdüm, götürmez olaydım. Zincirim kırılaydıda o yolu gidemesseydim. Marşım basmaz olaydı..
Havalı tabanca ile sıktırttım tüm vidaları, yağ ve buji değişti. İşi bittikten sonra al bi dene dedi, motora bindim gaza dokunuyorum arka taraftan acaip bir ses geliyo, bu ne dedim ustaya egzozun sacından gelıyodur dedı. Yoktu daha once dedım. Benmı yaptım ben sadece vidaları sıktım dedı.
Sonra motoru aldım gıttım 30 km hızın altında gazı bırakıp debriyaja basınca yani motorun sesini kısınca tam 2 ayağımın ortasından motorun olduğu yerden sürtme sesi geliyor sürekli. Kıyır kıyır kıyır sürekli o ses geliyor. Bujiyi ngk ile değiştiirttim sürekli olarak stop ediyor motor. Eskiden çalıştırıp 30 sn cigleyi ortada tutunca bir daha stop etmezdi. Simdi ışıklara yaklaşırken debriyaja basıyorum motor sürekli stop ediyor.
Ustayı vurmadan önce bana ne önerirsiniz?
böle ustalar oldukça bizim başımız çok agrıycak anlaşılan bna çok iyi tanıdığım bi servis düştü bereket ses amasörlerden felanmı geliyo arka taraf derken acaba
-
25 Mayıs 2013, 12:34
#6644
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Günaydın çinli severler,
Dün yavru canavarımı 500 bakımı için servise götürdüm, götürmez olaydım. Zincirim kırılaydıda o yolu gidemesseydim. Marşım basmaz olaydı..
Havalı tabanca ile sıktırttım tüm vidaları, yağ ve buji değişti. İşi bittikten sonra al bi dene dedi, motora bindim gaza dokunuyorum arka taraftan acaip bir ses geliyo, bu ne dedim ustaya egzozun sacından gelıyodur dedı. Yoktu daha once dedım. Benmı yaptım ben sadece vidaları sıktım dedı.
Sonra motoru aldım gıttım 30 km hızın altında gazı bırakıp debriyaja basınca yani motorun sesini kısınca tam 2 ayağımın ortasından motorun olduğu yerden sürtme sesi geliyor sürekli. Kıyır kıyır kıyır sürekli o ses geliyor. Bujiyi ngk ile değiştiirttim sürekli olarak stop ediyor motor. Eskiden çalıştırıp 30 sn cigleyi ortada tutunca bir daha stop etmezdi. Simdi ışıklara yaklaşırken debriyaja basıyorum motor sürekli stop ediyor.
Ustayı vurmadan önce bana ne önerirsiniz?
Mondialin sitesine gir. Orada müşteri hizmetleri bölümünde gittiğin servisi şikayet et. Adamlar 2-3 güne seni ararlar. Servisten şikayetçi olduğunu servis sonrası motorunda problemlerin oluştuğunu söyle. Oraya bütün şikayetlerini bildir. Daha sıfır motorda bu tür şeylerin olması normal değil de. Telefonla seni aradıklarında biraz sert konuş. Seni tekrar başka bir servise yönlendirir ve servise gitmeden önce gideceğin servis ile görüşüp senin gideceğini haber verir. Diğer serviside biraz azarlarlar. Şikayetini bildir sen bana adam gibi bir servis önerin de bu şikayetlerimin biran önce giderilmesini iste.
-
25 Mayıs 2013, 13:00
#6645
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Günaydın çinli severler,
Dün yavru canavarımı 500 bakımı için servise götürdüm, götürmez olaydım. Zincirim kırılaydıda o yolu gidemesseydim. Marşım basmaz olaydı..
Havalı tabanca ile sıktırttım tüm vidaları, yağ ve buji değişti. İşi bittikten sonra al bi dene dedi, motora bindim gaza dokunuyorum arka taraftan acaip bir ses geliyo, bu ne dedim ustaya egzozun sacından gelıyodur dedı. Yoktu daha once dedım. Benmı yaptım ben sadece vidaları sıktım dedı.
Sonra motoru aldım gıttım 30 km hızın altında gazı bırakıp debriyaja basınca yani motorun sesini kısınca tam 2 ayağımın ortasından motorun olduğu yerden sürtme sesi geliyor sürekli. Kıyır kıyır kıyır sürekli o ses geliyor. Bujiyi ngk ile değiştiirttim sürekli olarak stop ediyor motor. Eskiden çalıştırıp 30 sn cigleyi ortada tutunca bir daha stop etmezdi. Simdi ışıklara yaklaşırken debriyaja basıyorum motor sürekli stop ediyor.
Ustayı vurmadan önce bana ne önerirsiniz?
sen izmirdeydin dimi nerdeki usta bu dediğin ?
-
25 Mayıs 2013, 14:19
#6646
balık tutmaya gittim yollar bozuk çktı gelene kdr öldüm yaf )
-
25 Mayıs 2013, 18:18
#6647
bu gittiğin yer nerede dostum
-
25 Mayıs 2013, 18:20
#6648
gokhanbeyaz adlı üyeden alıntı
bu gittiğin yer nerede dostum
bizim kırklareli babaeski arasında çavuşköy barajı die geçer yeni köyden gidilior
-
25 Mayıs 2013, 19:36
#6649
ağaçlık bi yerse bende giderim
-
25 Mayıs 2013, 19:39
#6650
karşısı ağaç ama şuan baraj tahliye sularından araba geçmiyor motorla geçebilirsin ufacık bi yer war kaydırmassan suya )
-
25 Mayıs 2013, 20:35
#6651
Arkadaslar ben drift almayi dusunuyorum da hangi renk olsun sizce ilk aldigimda ne kadar yakar ,sorun cikarmi motorda ve kac devir de gideyim
-
25 Mayıs 2013, 21:47
#6652
XxFatiHxX adlı üyeden alıntı
Arkadaslar ben drift almayi dusunuyorum da hangi renk olsun sizce ilk aldigimda ne kadar yakar ,sorun cikarmi motorda ve kac devir de gideyim
sorun açmaz kolay kolay 6 bn deviri geçme ilk 500 de bayırdan inerken filan komprasör yaptır motora ki açılsın artçı almamaya bak ani hızlanmadan kaçın sürekli aynı devirdede gitmemeye bak hayırlı olsun şimdiden bn kırmızı sevdim kırmızı aldım renk senin seçimin
-
25 Mayıs 2013, 23:29
#6653
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
sorun açmaz kolay kolay 6 bn deviri geçme ilk 500 de bayırdan inerken filan komprasör yaptır motora ki açılsın artçı almamaya bak ani hızlanmadan kaçın sürekli aynı devirdede gitmemeye bak hayırlı olsun şimdiden bn kırmızı sevdim kırmızı aldım renk senin seçimin
Evet kırmızı hos duruyo cahilligimin kusruna bakmayin kompresör ne demek
-
26 Mayıs 2013, 00:03
#6654
XxFatiHxX adlı üyeden alıntı
Evet kırmızı hos duruyo cahilligimin kusruna bakmayin kompresör ne demek
Kompresor motosikletle giderken elini gazdan cektinginde motor surtusmesi ne dusmesi yani halk arasinda motor firenide denir.yani debriyaja basmadan gaz kesince motorun yigilma olayi her ilk 500 kmde 6000 deviri gecme 500 ve 1000 km arasida 7000 deviri gecme 1000 km ye ulastiginda 2.vitese tak gaza sonuna kadar bas motor cok devirlenince gazi birak motor yavaslasin sonra aynisini 3 4 ve 5.viteslerdede yap motorun sagir kalmaz.1.viteteyken yapma sonra 5 den geriye yap..motorun acilir yavas yavas sonra bakima gidersin yag zincir gerisine baktirirsin gerekirse hava filtreni ve bujini degistirttirirsin sonra bir son surat denersin rodajinda hayirlisiyla bitmis olur.Unutma rodaj motorun ilk 1000 km de yapdiklarinin karsiligini 5bin 10bin 20 bin km lerde alirsin Eray abimizin dedigi gibi kimse emeklemeden kosamaz.ilk bin km de motor biraz fazla yakacaktir.parcalarin birbirine uyumu zor oldugu icin zor cevirir ama sonradan sonraya 120-125 leri bulursun.max suratin 125 olsun daha fazlasi motorunun omrunu kisaltir.eger amacin 150160 larsa honda cbr 250rr almani tavsiye ederim ama oda 4 litre yakiyor secim senin renk konusundada kirmizi al derim.gercekten guzel internetten video izlerken yurt disinda turuncu drift gordum.siyah motoru cok kucuk gosteriyor.beyaz da guzel gri hatlarini belli ediyor.kirmizida kimsenin gozu aliskin olmadigi icin guzel geliyor olabilir.dedigim gibi ben daha bu motorla 5500 km yaptim ve col memnunum bir kere bobin arasi ile karsilastim.onun disinda bir sikintim yok kusura bakma birazcik uzun bir yazi oldu ama aklimdaki herseyi yazmak istedim iyi surusler tekerin duz bassin.
-
26 Mayıs 2013, 00:55
#6655
merhaba arkadaşlar motoru alalı ilk defa uzunca bi yola gittim bide banketten assa yatırdım motoru düzce akçakoca arası gitti geldim 6000 devir 4 viteste gitti genelde rampa ve viraj tam motor yolu
motoru bu gun uzun sureli hız yaptırdım 110 geçmiyor 4 viteste 110 buluyor 5 atıyorum hız değişmiyor
bazıları 130 yazmıs ama sanırım ben yapamıyorum ben 2. el adım 4000 km idi bakalım resim çekme şansım olmadı motoru yatırınca kızdım sanırım bide 2 kişi olunca nerdeyse 1 vites düşük gidiyor
-
26 Mayıs 2013, 01:02
#6656
komprasör motor mesela 6 bin devirde bayır aşşağı iniyorsun sal gazı kendi kendini yawaşalatsın böle açıklayabildim
-
26 Mayıs 2013, 01:07
#6657
3 haftayı geçti ben baya oğrendim ilk dusurmeyi ogrendim sonra gazı az verince kalkışta zıplatmayı oğrendim stop etmeyi biliyordum
kalkısta
gun geçtikçe dahada oğrenicem gibi inşallah allah kaza bela vermesin motor fireni oldugum yerde çok lazım malum bayırda oturuyom
ama kırmızısı çok guzelmiş gormedim gorsem kırmızı alırdım
-
26 Mayıs 2013, 01:09
#6658
ilgilendiğiniz için teşekkürler zaten uzun yollarda kullanmıcam genelde köy içi flan bide 0 ile 1000km arası :100km de kaç yakıyo ve 1000+km de kaç yakıyo ?
bide bu ilk vitesli motorum olcak kuzenlerin viteslileri sürdüm tek kalkışta sorun yaşıyorum verebilceğiniz bi bilgi varmı kalkış için
-
26 Mayıs 2013, 01:17
#6659
Yolda baktın ıslaklık var veya zemın toprak gibi, o kaygan zemıne gelmeden once vitesi 1 tane düş bırak kompresörde girsin motor o yola, frene basarsan kayar mesela, yada zincirde gevseklık varsa o yolda gaza basınca da bır anda kaya bılır. İnşaallah bir daha da motoru yatırmazsın. Ben bir parmağım sürekli debriyajda gezerim herhangi bir durumda direk debriyajı asılırım. Şu ana kadar 3-5 sefer kaydırdım ama şimdiye kadar yatıramadım allaha şükür. Ama benım motor günden güne kötüye gidiyor gibi. Rolanti ayarlıyorum önce gaz yemıyor stop edıyor bıraz artırıyorum bu sefer gaza basmadan da motor gitmeye baslıyor :D Tüm vidaları havala tabanca ile sıktırttım, motorun oynamayan yeri kalmadı. 4 bin devirde titreme dizlerime vuruyor artık. Zinciri nasıl gerıyse adam 1mm bile esneklık yok su an zıncırde. İnternette video izledim zincir germe diye orada adam 40 sefer denge ayarı yapıyor. Benımkı direk arkaya cektı sıktı vııdaları, su an motorun götü-başı oynamayan yeri kalmadı. Artık 1. vitesede geçmiyor motor. Bana bu motoru aldırmakta emeği geçen herkesin.... ellerinden öperim
-
26 Mayıs 2013, 03:49
#6660
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Yolda baktın ıslaklık var veya zemın toprak gibi, o kaygan zemıne gelmeden once vitesi 1 tane düş bırak kompresörde girsin motor o yola, frene basarsan kayar mesela, yada zincirde gevseklık varsa o yolda gaza basınca da bır anda kaya bılır. İnşaallah bir daha da motoru yatırmazsın. Ben bir parmağım sürekli debriyajda gezerim herhangi bir durumda direk debriyajı asılırım. Şu ana kadar 3-5 sefer kaydırdım ama şimdiye kadar yatıramadım allaha şükür. Ama benım motor günden güne kötüye gidiyor gibi. Rolanti ayarlıyorum önce gaz yemıyor stop edıyor bıraz artırıyorum bu sefer gaza basmadan da motor gitmeye baslıyor :D Tüm vidaları havala tabanca ile sıktırttım, motorun oynamayan yeri kalmadı. 4 bin devirde titreme dizlerime vuruyor artık. Zinciri nasıl gerıyse adam 1mm bile esneklık yok su an zıncırde. İnternette video izledim zincir germe diye orada adam 40 sefer denge ayarı yapıyor. Benımkı direk arkaya cektı sıktı vııdaları, su an motorun götü-başı oynamayan yeri kalmadı. Artık 1. vitesede geçmiyor motor. Bana bu motoru aldırmakta emeği geçen herkesin.... ellerinden öperim
Kac kilometre de motorun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)