Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Mayıs 2013, 17:08
#6521
fthykn adlı üyeden alıntı
evet abi 0 sıfır motor düşünüyorum.rodaj konusunda söylediklerini dikkate alıcam abi teşşekür ederim. elim tamirat işlerine yatkındır daha önce bi çok kez motor söküp dağıttım bu 500 km bakımında yağını yağ filtresini hava filtresini filan kendimiz değiştirsek olmaz mı. bildiğiniz üzere servislere pek güven olmuyo ve işini doğru düzgün yapmıyolar. sentetik yağ konusunda ilk 500 km boyunca sentetik yağ silindire yapışıp parçaların aşınmasını engellediği için motorda ki parçaların birbirine alışmasını engelliyomuş diye duydum ne kadar doğru yanlış bilmiyorum onun için sordum sentetik mi mineral mi diye. o zaman castrol kullanıcaz.
inşaalah abi hepimizin tekeri düz bassın allah kazdan beladan korusun hepimizi
valla güzel kardeşim ne yalan söyliyim hiç böyle bi bilgiye sahip değilim. ben bakımlarını yetkili servise yaptır lafından kastım zaten yazdığım üzere tamamen garanti kapsamı içindi. zaten motoru ilk aldığında içinde olan yağ ile rodajını yap fabrika gerekli yağı koyacaktır. sonra ki değişimlerde castrol yada istediğin yağı kullanabilirsin. bu sana kalmış dandik yağ az motor ömrü kaliteli yağ uzun motor ömrü diye düşünmüşümdür hep. hepi topu 1 kilo yağ alıyo zaten. canı ne ki bu motorların en önemli olay yağda bitiyo. amin güzel kardeşim
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
Reklamlar
-
20 Mayıs 2013, 17:14
#6522
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
valla güzel kardeşim ne yalan söyliyim hiç böyle bi bilgiye sahip değilim. ben bakımlarını yetkili servise yaptır lafından kastım zaten yazdığım üzere tamamen garanti kapsamı içindi. zaten motoru ilk aldığında içinde olan yağ ile rodajını yap fabrika gerekli yağı koyacaktır. sonra ki değişimlerde castrol yada istediğin yağı kullanabilirsin. bu sana kalmış dandik yağ az motor ömrü kaliteli yağ uzun motor ömrü diye düşünmüşümdür hep. hepi topu 1 kilo yağ alıyo zaten. canı ne ki bu motorların en önemli olay yağda bitiyo. amin güzel kardeşim
tamam abi yardımların için teşekkür ederim yine aklıma takılan bişey olursa sizlere sorarım. asıl motoru aldığm zaman yardımlarınızı isteyeceğim konular elbet olacaktır. herkese hayırlı sürüşler diliyorum
-
20 Mayıs 2013, 19:01
#6523
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
şükür bnde kırmızı drift aldım
)
Resim koyda şenlensin ortalık
Bende sipariş verdim gelicek bu hafta kırmızı drift
98' Honda CBR600 F3 Repsol
07' Fz6 Fazer -> 08' Cbr600 RR -> 98' Cbr600 F3
-
20 Mayıs 2013, 19:02
#6524
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
mevcut lastik ebatının en fazla 10 ölçü fazla yada az takılabilir. yani 90/90-18 en fazla 100/90-18 olur 110/90-18 olmaz
---------- Post added at 13:23 ---------- Previous post was at 13:21 ----------
telle hortumu boğacağına gaz kolunu az çeyirmeyi deneyebilirsin
---------- Post added at 13:26 ---------- Previous post was at 13:23 ----------
ayrıca bu sigorta olayını da hallettim 176 liraya 4 taksit yaptırdım.
Sınırları zorlıyamazmıyız 110 takamazmıyız. Takmaya çalışsak jantama uymaz ne gibi bir sorun olur?
-
20 Mayıs 2013, 21:00
#6525
turkish39 adlı üyeden alıntı
Vay...Toprak.Ayırlı olsun beyaaaa.Merkezdemi oturuyosun.Bi görüşek.
ben babaeskide oturuyom )
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
Ziya10 adlı üyeden alıntı
Resim koyda şenlensin ortalık
Bende sipariş verdim gelicek bu hafta kırmızı drift
ah bide foto paylaşmayı çözebilsem :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------
inş bu sefer dogru koymuşumdur :D:D
-
20 Mayıs 2013, 23:31
#6526
[QUOTE=ak1n;3035243]sigortası yokmuydu ? varsa süresi bitene kadar yaptırmana gerek yok diye biliyorum[COLOR="Silver"]
ben motorun devrini aldım 11ay27 gunluktu 3 gunluk sigortası vardı vesselam
burdan bir kaç soru soracağım
1)bu motoru kaç devirde kullansam ekonomik olur yanii az yakar malum yeniyim
2)100 km ortalama ne kadar yakar 2,5 liteden fazlamı
3)arka frene basınca fren lambası yanmıyor yay çıkmıs takamıyom nası bir yaydır anlamadım
4)uzun yola çıkmayı düşünüyom bu motorla 300 km gibi sıkıntı çıkarmaz diyorum
5) 10 40 yarı sentetik yağ koydum castrol (kitapçıkta oyle diyor)
-
20 Mayıs 2013, 23:58
#6527
fthykn adlı üyeden alıntı
evet abi 0 sıfır motor düşünüyorum.rodaj konusunda söylediklerini dikkate alıcam abi teşşekür ederim. elim tamirat işlerine yatkındır daha önce bi çok kez motor söküp dağıttım bu 500 km bakımında yağını yağ filtresini hava filtresini filan kendimiz değiştirsek olmaz mı. bildiğiniz üzere servislere pek güven olmuyo ve işini doğru düzgün yapmıyolar. sentetik yağ konusunda ilk 500 km boyunca sentetik yağ silindire yapışıp parçaların aşınmasını engellediği için motorda ki parçaların birbirine alışmasını engelliyomuş diye duydum ne kadar doğru yanlış bilmiyorum onun için sordum sentetik mi mineral mi diye. o zaman castrol kullanıcaz.
inşaalah abi hepimizin tekeri düz bassın allah kazdan beladan korusun hepimizi
motorun garantisi 500 bakımından sonra başkıyor kardeş ilk bakıma götür sonra götürme istersen..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
[QUOTE=oguzkaan_27;3037881]
ak1n adlı üyeden alıntı
sigortası yokmuydu ? varsa süresi bitene kadar yaptırmana gerek yok diye biliyorum[COLOR="Silver"]
ben motorun devrini aldım 11ay27 gunluktu 3 gunluk sigortası vardı vesselam
burdan bir kaç soru soracağım
1)bu motoru kaç devirde kullansam ekonomik olur yanii az yakar malum yeniyim
2)100 km ortalama ne kadar yakar 2,5 liteden fazlamı
3)arka frene basınca fren lambası yanmıyor yay çıkmıs takamıyom nası bir yaydır anlamadım
4)uzun yola çıkmayı düşünüyom bu motorla 300 km gibi sıkıntı çıkarmaz diyorum
5) 10 40 yarı sentetik yağ koydum castrol (kitapçıkta oyle diyor)
ozaman ayrı tabi hazır cevap vermişken sorularınıda yanıtlayım yakıt 2.5 zor 3 ten aşağı pek indiremezsın yakıtı basarsanda 3.5 olur max benimki öğle en azından 3 ile 3.5 arası yakıyor yani bu motor benzin fiyatını 4.6 tl alırsak az yakması için devri az kulancaksın hız okadarda önemli değil devir önemli az yakıp çok yakmasında uzun yol demişin ben çok çıkdım hiç bir sıkıntı yaşamadım ama ben yorgunlukdan oldum birkeresinde 15 saatlik gezim bile var gezi fotoraflarından bakabilirsin.. rodajdaysa yarı sentetik veya mineral rodaj bitene kadar bitikden sonra mortul 5140 modeli bizim motora en uyumlu yağ arka fren lambası demişin onu görmeden kimse anlayamaz bir ustaya götür veya biraz kurcala dene derim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Sınırları zorlıyamazmıyız 110 takamazmıyız. Takmaya çalışsak jantama uymaz ne gibi bir sorun olur?
kaza bolumunde bir arkadaş senin gibi bir deneme yapmış +20 takmış nasıl uydurmuş bilmiyorum ama yolda giderken birden neye uğradığını anlamamış tahminlerle konuşuyor adam sanırım havası bıraz inmişdi diyor lastik jantan çıkmış aniden kaskı felan varmış kurtulmuş lastık jantan fırlamış.. çok zorlamamak lazım ve lastığı geniş lastık bende şuan alsam 100 alırım ama yakıt artcak torkun düşcek bir miktar yol kontrolunde bunlara paralel bir şekilde artıcak.. sen ölç tart artık..
-
21 Mayıs 2013, 00:06
#6528
ak1n adlı üyeden alıntı
[/COLOR]
kaza bolumunde bir arkadaş senin gibi bir deneme yapmış +20 takmış nasıl uydurmuş bilmiyorum ama yolda giderken birden neye uğradığını anlamamış tahminlerle konuşuyor adam sanırım havası bıraz inmişdi diyor lastik jantan çıkmış aniden kaskı felan varmış kurtulmuş lastık jantan fırlamış.. çok zorlamamak lazım ve lastığı geniş lastık bende şuan alsam 100 alırım ama yakıt artcak torkun düşcek bir miktar yol kontrolunde bunlara paralel bir şekilde artıcak.. sen ölç tart artık..
100 lük lastik takmak görüntü olarak pek değiştirmiyor. Görüntüyü farkedilir düzeyde değiştirmiyor sanırsam. Bikaçgündür arıyorum driftin üzerinde 100 lük lastikli olan fotoğraf ama rastlayamadım birtürlü. Satılık ilanlarına bile bakıyorum artık 100lük lastik takan varmı diye gözle görülecek bir fark varmı diye ama bulamıyorum. Haftasonu arkadaş 125 KT ile geldi onun lastik ebatı 110/90-16 idi ve çok güzel duruyordu.
-
21 Mayıs 2013, 00:23
#6529
crayz_metin adlı üyeden alıntı
100 lük lastik takmak görüntü olarak pek değiştirmiyor. Görüntüyü farkedilir düzeyde değiştirmiyor sanırsam. Bikaçgündür arıyorum driftin üzerinde 100 lük lastikli olan fotoğraf ama rastlayamadım birtürlü. Satılık ilanlarına bile bakıyorum artık 100lük lastik takan varmı diye gözle görülecek bir fark varmı diye ama bulamıyorum. Haftasonu arkadaş 125 KT ile geldi onun lastik ebatı 110/90-16 idi ve çok güzel duruyordu.
sahibindende bir adamda vardı.. çok az fark ediyo illa değiştircem diyosan bu konuda kafayı çok yormuş bırı olarak istersen 130 140 bile yaparsın şekil ozaman olur ama jant..
sahibindenden 2. el jantlara bak 0ları çok pahalı.. max hızın yakıt tasarufun düşücek unutma ama yol kontrolu artıcak
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-mh-drift-uyumlu-arka-jant-sok-fiyat-125151303/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-honda-cbr-125-arka-jant..keskin-motomarket-123205133/detay bunlar gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-16-inch-uc-kollu-celik-jant-supermoto-janti-120729916/detay
hatta bunu bile takabilirsin :D
-
21 Mayıs 2013, 00:31
#6530
ak1n adlı üyeden alıntı
sahibindende bir adamda vardı.. çok az fark ediyo illa değiştircem diyosan bu konuda kafayı çok yormuş bırı olarak istersen 130 140 bile yaparsın şekil ozaman olur ama jant..
sahibindenden 2. el jantlara bak 0ları çok pahalı.. max hızın yakıt tasarufun düşücek unutma ama yol kontrolu artıcak
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-mh-drift-uyumlu-arka-jant-sok-fiyat-125151303/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-honda-cbr-125-arka-jant..keskin-motomarket-123205133/detay bunlar gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-16-inch-uc-kollu-celik-jant-supermoto-janti-120729916/detay
hatta bunu bile takabilirsin :D
Jant değiştiğinde kötü bir görünüm olur arka ve ön jant farklı. Jantı değiştirmektense orjinal lastikle devam etmeyi tercih ederim. Ama kafayı taktım bu 110 luk lastiğe. Deli cesaretim gelsin bi denerim. Veya 2. el öyle 110 luk uygun fiyata satan arkadaş olursa alıp deneyebilirim. Bu arada yazlıktaki yan komşumuzdada mh drift varmış 2000 km de almış oda şuan 10.000 km deymiş. Benim motor bastığım zaman 130 135i görüyor zorluyor diyor. Fakat benim motor 110u geçmiyor. Kafayı yedirtti. 3000 kmde. Rodajını kitapçığına göre yaptım. bakımını eksik etmedim felan üzerine titredim yok 110 u geçmiyor. 2 kişide 110 görüyor tek kişide henüz motor 3000 km de olduğundan motor tam açılmamıştır diyorlar ama komşumuz 2000 km de aldığındada 130'u görüyormuş. Birde onun lastik biraz kalınmış pirelliymiş. Muhtemelen 100'lük lastik var. birde çifttırnak buju takalım demiş servis performansı arttırır demiş. zinciri değiştir demişti birde bana. Bunlardan farkedermi acaba benim o hıza ulaşamamam. Çift tırnak bujiler sorun çıkartıyormu bizim motorlara bizimkilerde nasıl buji var ben hep orjinalini taktırıyorum.
-
21 Mayıs 2013, 00:48
#6531
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Jant değiştiğinde kötü bir görünüm olur arka ve ön jant farklı. Jantı değiştirmektense orjinal lastikle devam etmeyi tercih ederim. Ama kafayı taktım bu 110 luk lastiğe. Deli cesaretim gelsin bi denerim. Veya 2. el öyle 110 luk uygun fiyata satan arkadaş olursa alıp deneyebilirim. Bu arada yazlıktaki yan komşumuzdada mh drift varmış 2000 km de almış oda şuan 10.000 km deymiş. Benim motor bastığım zaman 130 135i görüyor zorluyor diyor. Fakat benim motor 110u geçmiyor. Kafayı yedirtti. 3000 kmde. Rodajını kitapçığına göre yaptım. bakımını eksik etmedim felan üzerine titredim yok 110 u geçmiyor. 2 kişide 110 görüyor tek kişide
henüz motor 3000 km de olduğundan motor tam açılmamıştır diyorlar ama komşumuz 2000 km de aldığındada 130'u görüyormuş. Birde onun lastik biraz kalınmış pirelliymiş. Muhtemelen 100'lük lastik var. birde çifttırnak buju takalım demiş servis performansı arttırır demiş. zinciri değiştir demişti birde bana. Bunlardan farkedermi acaba benim o hıza ulaşamamam. Çift tırnak bujiler sorun çıkartıyormu bizim motorlara bizimkilerde nasıl buji var ben hep orjinalini taktırıyorum.
eder tabi iridyum buji var illa hız istiyosan ateşleme felan önemli bende 135 i birkaç kere gördüm 130 zaten görüyorum.. 97 lik benzin al ve zorla sürekli motoru ben 1.800 cıvarı 130 ılk kez gormustum 2.5 dede ilk kez 135 i gördüm.. lastığı kalınlaştırmak max hızı artırmaz ama bu arada bizim motorla 135 inan bana tehlikeli 8 binde 135 görüyor bujiyi felanda değiştirirsen 140 ıda görür ama deneme derim.. 125 bizim motor için max kontrollu hızı..
-
21 Mayıs 2013, 01:07
#6532
ak1n adlı üyeden alıntı
eder tabi iridyum buji var illa hız istiyosan ateşleme felan önemli bende 135 i birkaç kere gördüm 130 zaten görüyorum.. 97 lik benzin al ve zorla sürekli motoru ben 1.800 cıvarı 130 ılk kez gormustum 2.5 dede ilk kez 135 i gördüm.. lastığı kalınlaştırmak max hızı artırmaz ama bu arada bizim motorla 135 inan bana tehlikeli 8 binde 135 görüyor bujiyi felanda değiştirirsen 140 ıda görür ama deneme derim.. 125 bizim motor için max kontrollu hızı..
Anlık olarak görmek istiyorum sürekli o hızda gidilmez zaten o motorun sesi eritir bitirir beni. Ortalama süratım 80-90 km civarında.
Az önce lastiklere baktım sahibinden'de kimi 100'lük lastik ince görünürken gözüme kimisi tatmin edici geldi.
Mesela bu 100'lük lastik
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...8948274/detay/
Buradaki 110'luk lastikle aynıymış gibime geldi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7478803/detay/
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
Buda 100'lük fakat kalın görünüyor .
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...10264261/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------
yok yok ben gidip şu lastikleri yerinde görmeden olmayacak
-
21 Mayıs 2013, 01:20
#6533
Arkadaşlar merhaba,
bugun motorla 40-50 km gezeyim dedim. Sıcak asfalt denen yolda yol tutuşu iyi hatta baya baya yatabiliyom sağa ve sola, ama mıcır üzerine zift dökülmüş olan yollarda kelebek misali kanatlanıyorum, dönemecin birinde ön teker kaydı honda civic in arka tampona giydiriyordum neredeyse.
sonuc olarak lastik bakmaya karar verdım. Öncelikle michelin pilot sporty mi yoksa pirelli mt 65 mi?
ebat olarak da 2.75-18 ön teker var bu iki firmadada, ama bizim motor 3.00-18 bu 2.75 alsak oluyor mu bizim janta yada ırc nin var 3.00-18
arka tekere zaten 90x90-18 hepsinin.
-
21 Mayıs 2013, 06:29
#6534
bnde bu gün biraz gezeyim dedim toprak yol asfalt yol 129km yol yaptım devir 6 bini geçmiyorum rodajda ya 6 da 80 görüyo şuanlık yeter bna ama hiç kayma hissetmedim ilk kez debrajlı kullanıyorum yarım dedbrajlı wardı eskiden
-
21 Mayıs 2013, 10:23
#6535
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
bugun motorla 40-50 km gezeyim dedim. Sıcak asfalt denen yolda yol tutuşu iyi hatta baya baya yatabiliyom sağa ve sola, ama mıcır üzerine zift dökülmüş olan yollarda kelebek misali kanatlanıyorum, dönemecin birinde ön teker kaydı honda civic in arka tampona giydiriyordum neredeyse.
sonuc olarak lastik bakmaya karar verdım. Öncelikle michelin pilot sporty mi yoksa pirelli mt 65 mi?
ebat olarak da 2.75-18 ön teker var bu iki firmadada, ama bizim motor 3.00-18 bu 2.75 alsak oluyor mu bizim janta yada ırc nin var 3.00-18
arka tekere zaten 90x90-18 hepsinin.
michleni tavsiye ederim kardeş ben yağmurdada kulandım ama gerçekden çok memnunum dizim deycek diye korku oluşana kadar yattığım oldu.. lastikde hamuru çok önemli içindeki kauçuk oranı michlenin bu oran en fazla olan ben tanesini 227 lira verdim 253 ama 2010ları felan 120 ye olanda var ben lastikdir en iyisi olsun dedim.. gerçi şimdi motoru satıyorum bileydim pirelli alırdım cc büyütcem bide tourning geççem uzun yolda yorucu oluyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------
yanlış yazdım 253 ciftine verdim geri düzeltemedim.. michleni tavsiye ederim kardeş..
-
21 Mayıs 2013, 12:52
#6536
ak1n adlı üyeden alıntı
140 yapanlar motoru oynanmış oluyor ve bu motorda 130 bile tehlike ben 135 görüyorum arada ama en güzel max hızı 125 120 sıkıntısız bende satıyorum ama cc büyütcem ve acelem yok benim kinin fiyatı biraz sana fazla gelir 2650 ye satıyorum habire sorun çıkarmak demişin ben 4bin km ye geldim hatta 4200 felan şuana kadar sadece debriyaj balatasını yeniledim 65 liraya o da benim pipirikliğimden onun dışında bakımları dışında para harcamazsın rodajını düzgün yap çok onemli o bide servise çok güvenme kulandığı bujiye felan bak yağa bak mortul yağ koydur bujinde ngk olsun motorun sesi bile daha guzel geliyor kotu yagda debrıyajın sertleşir kotu bujide yolda kalırsın rolantide stop eder vs vs ben rolanti 1binin azcık altında kulanıyorum tam sınır yani stop etme felan yok..
güvendiğim için sahibindenede yazdım zaten hafta sonu istediğiniz yere gideriz kendiniz görürsünüz sonra karar verirsiniz diye.. ybr den dez avantajlarına gelince selesi ybr nin daha rahat ybr de kulandım yakıtı daha az yakıyor ama bunun artılarıda torku daha yüksek son hızı daha fazla.. performansı daha iyi
Şu bujiyi söylesenizde bizde ondan alsak bujiyi değiştirmek istiyorum uygun buji hangisi ? :D
-
21 Mayıs 2013, 13:03
#6537
-
21 Mayıs 2013, 13:37
#6538
gklp45 adlı üyeden alıntı
Şu bujiyi söylesenizde bizde ondan alsak bujiyi değiştirmek istiyorum uygun buji hangisi ? :D
ngh 4578 cr7e diye arattırırsan karşına çıkacak olan buji.
3 modeli var.
cr7E olanı standart ve 15 lira
iridyum olanı var cr7IX diye geçiyor, cr7 kısmı uyduguna gore motora uyacagını dusunuyorum. NGK en iyi marka diyorlar yabancı forumlarda. cr7e modeli de ak1n kardeş tavsiye etmişti, ateşleme düzeliyor dedi.
ben dün izmir otobanında kısa bir asılayım dedım, açtım gps'i yaklaşık 3 dakika zorladım ve 106 km hıza ulaştı motor en son olarak. Ama 100 km hıza kadar bır anda hızlanıyor 100 den sonra motor çeviremiyor sanki. Başta motora yatmadım ve topcase den kaynaklı olabılır dıye dusundum ama internette 2 kişi bile 125 yapanlar var. Motor sesini dikkatli dinlediğimde 7.000 devirden sonra sanki benzin yetmiyormuş gibi pıt pıt pıt ediyor motor, yani adam gibi gaz yese gidecek. Rodajda olduğu için fazla zorlamadım. Bunun sebebini bujidendir diye düşünüyorum. Ngk alacağım bu gün, ilerleyen zamanlarda 1000 km yi devirdikten sonra böyle sakat denemelere devam ederim.
Kısa lafın Türkçe'si, buji ngk ile değişmeli :D
Ek olarak arkadaşlara sorularım var. 80 km hız ile sabit devirde giderken gazı azıcık bırakıyorum sonra veriyorum motorda bir ileri doğru atlama oluyor. Tam o gazı yemeye başladığı anda motorun kıçı altımdan kayıyor gibi birden atlıyor. Daha yavaş hızlarda 40 km ile 3. viteste gazı bırakıp bir daha yavaşça verdiğimde tam o kavrama esnasında rahatsız edici bir şekilde zıplıyor motor. sebebi ne olabilir? Titreme acaba geçermi dedim, 500 km oldu hala titreme devam ediyor. Bu sorunları düzelttirebilmek için ustaya ne demem lazım, nerelerde sıkıntı var diyeyim? omuzlarım ağrıyor artık :D, kollarım yoruluyor titremeden. Bilipte söylemeyenin gece benzinini çalsınlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
cr7IX modeline 40 tl diyürler, cr7e 15 tl bi dene aldım bakalım cr7e
-
21 Mayıs 2013, 14:04
#6539
Bende bir kaç gün içinde 2000 bakımına gidicem bujiyi değiştirmek istiyorum yağı da değiştireceğim ikisi içinde ne önerirsiniz Yağ olarak castrol power 4 t düşünüyorum 15-40 ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------
Birde başıma gelen olayı anlatayım kaza yaptım 2 hafta önce düz yolda gidiyordum bana yeşil yanıyordu adamın biride yukarı döncekmiş bi çıktı aniden yandan vurdu bana düştüm yere ayağım kesildi biraz motora baktım sadece aynaları kırıldı maşallah birde debriyaj korna vb olduğu kol yamulmuş 2 ayna artı o değişti gidip alıcam yarın 150 tl ayrıca aynanın biri varmış öteki ay sonu gelecekmiş saçmalığa bakar mısınız...
-
21 Mayıs 2013, 14:20
#6540
gklp45 adlı üyeden alıntı
Bende bir kaç gün içinde 2000 bakımına gidicem bujiyi değiştirmek istiyorum yağı da değiştireceğim ikisi içinde ne önerirsiniz Yağ olarak castrol power 4 t düşünüyorum 15-40 ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------
Birde başıma gelen olayı anlatayım kaza yaptım 2 hafta önce düz yolda gidiyordum bana yeşil yanıyordu adamın biride yukarı döncekmiş bi çıktı aniden yandan vurdu bana düştüm yere ayağım kesildi biraz motora baktım sadece aynaları kırıldı maşallah birde debriyaj korna vb olduğu kol yamulmuş 2 ayna artı o değişti gidip alıcam yarın 150 tl ayrıca aynanın biri varmış öteki ay sonu gelecekmiş saçmalığa bakar mısınız...
Geçmiş olsun,sana bişey olmamış ya gerisini salla gitsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)