Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Mayıs 2013, 16:10
#6381
dirft ^^ adlı üyeden alıntı
lütfen cevaplarsanız sevinirim
Reklamlar
-
05 Mayıs 2013, 17:51
#6382
depoyu fulledikten sonra 487 kmde yolda kaldım. deponun dibinde benzin kaldı lakin karbüratöre ulaşamıyor. Sizce yakıt nasıl
-
05 Mayıs 2013, 18:41
#6383
gokhanbeyaz adlı üyeden alıntı
depoyu fulledikten sonra 487 kmde yolda kaldım. deponun dibinde benzin kaldı lakin karbüratöre ulaşamıyor. Sizce yakıt nasıl
şegir içi kullanımlarında ideal.
benim motorda 16 kuruş yakıyor
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
05 Mayıs 2013, 20:51
#6384
Arkadaşlar merhaba,
benim tırtıl bölünmüş-asfalt yolda 70-80 ile giderken direksiyon tutulamayacak derecede titriyor. Ayrıyeten ayak koyduğumuz yere ayaklarımı koyuyorum, ayaklarımın altı karıncalanıyor. ASfaltta giderken ön teker sanki yuvarlak değilnişte elipsmiş gibi zıplıyor ha bire 70 den sonra cok bellı oluyor sebebi ne olabilir sizce.
gaz elciğinde de yaklaşık 1 cmlik bir boşluk var. Gazı cevırıyorum tık yok bi yerden sonra aniden alıyor gazı, yani telde bir miktar boşluk var gibi. Bu normal olanı mı sizinkiler farklı mı?
3 gündür toplamda 40 km yol gittim, yani hiçbirşey ama forumda 5 aydır millet 120 yapar yapmaz diye tartısıyor. Ben 1-2-3-4 te 5 bin deviri gecmedim 5 te yaklasık 6-7 bine kadar geldi motor 100 dedi hemen yavasladım. Rodajda olmasada asılsam ucacakmıs gıbı. Acaba ıbre cok mu bozuk?
Vallaha cok soru soruyom ama idare edin azcık
-
06 Mayıs 2013, 00:14
#6385
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
benim tırtıl bölünmüş-asfalt yolda 70-80 ile giderken direksiyon tutulamayacak derecede titriyor. Ayrıyeten ayak koyduğumuz yere ayaklarımı koyuyorum, ayaklarımın altı karıncalanıyor. ASfaltta giderken ön teker sanki yuvarlak değilnişte elipsmiş gibi zıplıyor ha bire 70 den sonra cok bellı oluyor sebebi ne olabilir sizce.
gaz elciğinde de yaklaşık 1 cmlik bir boşluk var. Gazı cevırıyorum tık yok bi yerden sonra aniden alıyor gazı, yani telde bir miktar boşluk var gibi. Bu normal olanı mı sizinkiler farklı mı?
3 gündür toplamda 40 km yol gittim, yani hiçbirşey ama forumda 5 aydır millet 120 yapar yapmaz diye tartısıyor. Ben 1-2-3-4 te 5 bin deviri gecmedim 5 te yaklasık 6-7 bine kadar geldi motor 100 dedi hemen yavasladım. Rodajda olmasada asılsam ucacakmıs gıbı. Acaba ıbre cok mu bozuk?
Vallaha cok soru soruyom ama idare edin azcık
gaz'da bosluk olması en ideali fakat sızdekı nasıl bır bosluk anlayamadım. hanı gaz normal dururken hafıf gaz vermeye calıstıgınızda bosluk olur, bıraz daha dokundun mu gazı hafıf hafıf alır, yanı normal sekılde. sız aniden alıyor demıssınız ama nasıl kullanıcısınız bılmıyorum. normal bır sekılde gazı yavas yavas verın o zaman tekrar yazın buraya. hız konusunda ne dıyelım, olcmen lazım bır aracla veya guvendıgın motosikletle. bısey denmez burdan. ama bısey demem gerekırse, bu motor rahat bır sekılde 120yı goruyor. rahat bır sekılde demek de redline girmeden demek. yanı 9-10bin devir ki 7bin devir 100km bence normal. tabi sallamasyon oluyor yıne bu. kilon kullandıgın benzin yag bujin hava filtren, hepsi etki eder buna. yıne kesın bırsey dıyemeyıze geldı konu
Think Nothing! Just Twist The Wrist
-
06 Mayıs 2013, 09:09
#6386
Peki bu ön tekerin sürekli zıplaması neden olabilir? dümdüz asfaltta bile 70 i geçince direksiyon sanki teker bilyeleri dağılmış gibi titriyor.
-
06 Mayıs 2013, 09:31
#6387
[QUOTE=yqavuzhyan;3020261]Peki bu ön tekerin sürekli zıplaması neden olabilir? dümdüz asfaltta bile 70 i geçince direksiyon sanki teker bilyeleri dağılmış gibi titriyor.[/QUO
slm motoru yeni aldıysan ön lastik havasını bir kontrol ettir istersen çok basınç var ise yapa bilir.( 29 psi)
-
06 Mayıs 2013, 10:54
#6388
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
benim tırtıl bölünmüş-asfalt yolda 70-80 ile giderken direksiyon tutulamayacak derecede titriyor. Ayrıyeten ayak koyduğumuz yere ayaklarımı koyuyorum, ayaklarımın altı karıncalanıyor. ASfaltta giderken ön teker sanki yuvarlak değilnişte elipsmiş gibi zıplıyor ha bire 70 den sonra cok bellı oluyor sebebi ne olabilir sizce.
gaz elciğinde de yaklaşık 1 cmlik bir boşluk var. Gazı cevırıyorum tık yok bi yerden sonra aniden alıyor gazı, yani telde bir miktar boşluk var gibi. Bu normal olanı mı sizinkiler farklı mı?
3 gündür toplamda 40 km yol gittim, yani hiçbirşey ama forumda 5 aydır millet 120 yapar yapmaz diye tartısıyor. Ben 1-2-3-4 te 5 bin deviri gecmedim 5 te yaklasık 6-7 bine kadar geldi motor 100 dedi hemen yavasladım. Rodajda olmasada asılsam ucacakmıs gıbı. Acaba ıbre cok mu bozuk?
Vallaha cok soru soruyom ama idare edin azcık
Vallaha titreşim sende çok gibi garanti belgesinde de titreşim sorunuyla ilgili yazılar var bence bi servis git derim ya da başka arkadaşında drift varsa sen bi onunkini kullan o seninkini kullansın bakalım fark var mı ?
Özgün abi çizilmeyi nasıl anlayabilirim ne tür çizik oluyor ?
-
06 Mayıs 2013, 12:03
#6389
utkan35 adlı üyeden alıntı
5e atmak için 4abanmaya gerek yok derken 4.vitesde son devirini görümüyormu yoksa daha hızlı bir şekildemi görüyor şimdi 16 dişli olunca son hız arttı çekiş azaldı deilmi
Ben çekide pek fark göremedim. Sadece 1. vitesteki o gereksiz seriliği azaldı. Eskiden gaza dokunamazdım. hele mıcırda falan 1. viteste çok kayıyordu. bence ideali 16 dişli.Takın pişman olmazsınız.
-
06 Mayıs 2013, 16:11
#6390
gklp45 adlı üyeden alıntı
Vallaha titreşim sende çok gibi garanti belgesinde de titreşim sorunuyla ilgili yazılar var bence bi servis git derim ya da başka arkadaşında drift varsa sen bi onunkini kullan o seninkini kullansın bakalım fark var mı ?
Özgün abi çizilmeyi nasıl anlayabilirim ne tür çizik oluyor ?
Ön tekerdeki diske eğilde bak siyah siyah çizgiler olarak belli eder , sen mutlaka servise götür , kendin kurcalama , ben drifti ilk aldığımda ön frenden baya bi ses geliyodu , balataların alışma süresi olduğundan normal olduğunu söyledi telefonda aldığım yer , ustanın birine götürünce öyle olmadığı anlaşılmıştı
-
06 Mayıs 2013, 20:44
#6391
Arkadaşlar tokorlok basınçlerı ne olmalı? Servis bindi bi tur falan attı bunun titreşiminde anormal bişey yok dedi geri verdi motoru.
Profesyonel pejocu birine verdim adam daha binmeden gitti ön tekeri eliyle sıktı, indir şunun havasını dedi :D KAç olacak bu hava basınclerı?
Arkaya gaff 33 çanta taktım 50 km yol gittim sahil yolundan. Rüzgar vurunca motora tır çarpmış gibi titretiyor. 70 km hızda giderken beni şeridin sağından-soluna doğru atıyor valla. Çözüm olçarak arka kuyruğa bağlamada ek demirler ile amasörlerin üstüne bağlarsan daha az savurma olur dediler. Bu hususta sizler ne düşünüyorsunuz?
Son olarak motoru stop edince benzin musluğunu kapatmak zorundamıyım? öyle açık beklese olma mı?
-
06 Mayıs 2013, 20:49
#6392
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar tokorlok basınçlerı ne olmalı? Servis bindi bi tur falan attı bunun titreşiminde anormal bişey yok dedi geri verdi motoru.
Profesyonel pejocu birine verdim adam daha binmeden gitti ön tekeri eliyle sıktı, indir şunun havasını dedi :D KAç olacak bu hava basınclerı?
Arkaya gaff 33 çanta taktım 50 km yol gittim sahil yolundan. Rüzgar vurunca motora tır çarpmış gibi titretiyor. 70 km hızda giderken beni şeridin sağından-soluna doğru atıyor valla. Çözüm olçarak arka kuyruğa bağlamada ek demirler ile amasörlerin üstüne bağlarsan daha az savurma olur dediler. Bu hususta sizler ne düşünüyorsunuz?
Son olarak motoru stop edince benzin musluğunu kapatmak zorundamıyım? öyle açık beklese olma mı?
arka tokorun basıncını 32 yapıyorum. ön tokorun basıncınıda yanlış olmasın 27 idi heralde kusura bakma tokor lafı hoşuma gitti.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
06 Mayıs 2013, 21:15
#6393
crayz_metin adlı üyeden alıntı
1 - Benim motorda 4000-5000 devirlerde aynalarda o kadar titreme olmuyor. Seninkisinde aşırı bir titreme var gibi servise göstermelisin.
2 - Debriyaja basmadan vites değiştirmek zararlıdır tabiki. Debriyajı kullanmanı tavsiye ederim.
3 - Vites konusuna gelirce. 5. vitesten direk boşa atamassın. Bendede motoru ilk aldığımda debriyajda bazen takılmalar oluyordu. Bu kullanılan yağdanda kaynaklanıyor debriyajın alışmasındanda. Sana tavsiyem vites düşüreceğin zaman yolda kırmızı ışıkta durduktan sonra düşürmek yerine yolda kırmızı ışığı gördüğünde hareket halinde 4-3-2-1 diye düşürmek devirlerinde düşürmek iyi olacaktır.
Ben illaki durduktan sonra vitesi düşürücem dersen vitesi düşüreceğinde motora ara gazı vererek düşürebilirsin. O zaman yağlama dişliler arasında daha fazla olacağında vites geçişlerin takılmadan geçecektir.
4 - Sürekli 2. viteste kalkman kalkış esnasında debriyajı yarım debriyaj olarak kullanacağın için debriyaj balatanın daha erken aşınmasına neden olur.
5 - Bilgim yok.
debriyaj balatanı değiştir derim daha sonrada vites geçişlerini felan daha düzgün yap 1. vitesde kalk hep mesela ve 5 den bosa nası dusemıyosun anlamadın gayet dusebılırsın basılı tut 4 3 2 bos oluyor bende.. muhtemelen debrıyajın tam ayırmıyodur veya balatayı bıtırmısındır yokus asaga bosa aldıgında tekrar 2. vitese gecirirken gecirmeden once hafif gaz vermeyi unutma 5 bin devre felan getir..
-
06 Mayıs 2013, 21:20
#6394
ak1n adlı üyeden alıntı
debriyaj balatanı değiştir derim daha sonrada vites geçişlerini felan daha düzgün yap 1. vitesde kalk hep mesela ve 5 den bosa nası dusemıyosun anlamadın gayet dusebılırsın basılı tut 4 3 2 bos oluyor bende.. muhtemelen debrıyajın tam ayırmıyodur veya balatayı bıtırmısındır yokus asaga bosa aldıgında tekrar 2. vitese gecirirken gecirmeden once hafif gaz vermeyi unutma 5 bin devre felan getir..
bence yokuş aşşagı motoru 5 den boşa atmak hiç mantıklı ve sağlıklı bir hareket değildir. hem balataların daha çabuk bitmesine hemde 5 den boşa atarken arada debriyaj telinin kopma ihtimali ile felakete yol açabilir.
benim görüşüm motoru tamamen kompresörew bindirmek veya gaz kapamadan inmek.
araç kullanırken sürekli yokuş aşşa olan yollarda boşa atarım ama maalesef bizim motorlarda 5 in üstünde boş yok olsa bence çok güzel olurmuş.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
07 Mayıs 2013, 12:08
#6395
astorojna adlı üyeden alıntı
bence yokuş aşşagı motoru 5 den boşa atmak hiç mantıklı ve sağlıklı bir hareket değildir. hem balataların daha çabuk bitmesine hemde 5 den boşa atarken arada debriyaj telinin kopma ihtimali ile felakete yol açabilir.
benim görüşüm motoru tamamen kompresörew bindirmek veya gaz kapamadan inmek.
araç kullanırken sürekli yokuş aşşa olan yollarda boşa atarım ama maalesef bizim motorlarda 5 in üstünde boş yok olsa bence çok güzel olurmuş.
Ben iniş aşağı hiç uğraşmıyorum boşa atmak için. 5. vitesteyken zaten çok hızlı oluyor motor. Vites küçültmek riskli. Debriyaj teli koparsa dediğin gibi felaket olur. En güzeli 5. vitesteyken eğer iniş aşağı gideceksen debriyajı sıkık olarak gitmek. Hatta kontağı bile kapatabilirsin. Çok rahat oluyor böyle. Motorun hızı azalmaya başlayınca vurdurarak hemen çalışıyor :D
-
07 Mayıs 2013, 12:40
#6396
Motor kullanmaya ılk basladıgım zamanlar 6 ayda 4 kere dustum bunun 3u motoru bosa aldıgım ıcındı . Ozamandan berı mecbur bıle kalsam bosta gıtmem .
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
07 Mayıs 2013, 13:07
#6397
ha illahada boşa alıcam diyen olursa 1 den ikiye atıp 2 dende 6-7 bin devirlerde boşa atmak daha mantıklı
-
07 Mayıs 2013, 14:36
#6398
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar tokorlok basınçlerı ne olmalı? Servis bindi bi tur falan attı bunun titreşiminde anormal bişey yok dedi geri verdi motoru.
Profesyonel pejocu birine verdim adam daha binmeden gitti ön tekeri eliyle sıktı, indir şunun havasını dedi :D KAç olacak bu hava basınclerı?
Arkaya gaff 33 çanta taktım 50 km yol gittim sahil yolundan. Rüzgar vurunca motora tır çarpmış gibi titretiyor. 70 km hızda giderken beni şeridin sağından-soluna doğru atıyor valla. Çözüm olçarak arka kuyruğa bağlamada ek demirler ile amasörlerin üstüne bağlarsan daha az savurma olur dediler. Bu hususta sizler ne düşünüyorsunuz?
Son olarak motoru stop edince benzin musluğunu kapatmak zorundamıyım? öyle açık beklese olma mı?
Valla kitapçıkta öne 30 arkaya 32 diyor ben hep öyle kullanıyorum ayda 1 gidip basıyorum hiç bir sorun çıkarmadı bana aksine inikken motor gitmiyormuş gibi geliyordu,özgün abi tamam bakıcam varsa o çizikler gidip değiştirticem bide benim motorun ön çamurluğu aldığım günden beri yamuk gibi oda garantiyle değişir mi ?
-
07 Mayıs 2013, 20:16
#6399
astorojna adlı üyeden alıntı
bence yokuş aşşagı motoru 5 den boşa atmak hiç mantıklı ve sağlıklı bir hareket değildir. hem balataların daha çabuk bitmesine hemde 5 den boşa atarken arada debriyaj telinin kopma ihtimali ile felakete yol açabilir.
benim görüşüm motoru tamamen kompresörew bindirmek veya gaz kapamadan inmek.
araç kullanırken sürekli yokuş aşşa olan yollarda boşa atarım ama maalesef bizim motorlarda 5 in üstünde boş yok olsa bence çok güzel olurmuş.
debyiaj ayrıldıkdan sonra nie balatayı yakayım ki zaten yavasladıkdan sonra once bos viteste devrini artır sonra vitese gecir hic bir sıkıntı yaşamazsın eger direk 2 ye atarsan gcrttt.. die bir ses duyarsın o sıkıntılı tabi..
-
07 Mayıs 2013, 20:26
#6400
ak1n adlı üyeden alıntı
debyiaj ayrıldıkdan sonra nie balatayı yakayım ki zaten yavasladıkdan sonra once bos viteste devrini artır sonra vitese gecir hic bir sıkıntı yaşamazsın eger direk 2 ye atarsan gcrttt.. die bir ses duyarsın o sıkıntılı tabi..
zekvler ve renkler olayı herkes bildiği gibi kullanır.
ben sadece düşüncelerimi anlattım ve eminim çoğu kişide benim gibi düşünüyordur.
balata olayına gelince motor boşta iken istemsiz sürekli hızlanmalarına karşı ayağının frende olması ile balatalar çabuk biter.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)