Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Nisan 2013, 20:33
#5881
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Peki neden motor 3. vites gibi bir viteste 9000 deviri geçmez gaz keser ki ?
bak bunu ben de merak ediyorum
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Reklamlar
-
01 Nisan 2013, 20:38
#5882
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Peki neden motor 3. vites gibi bir viteste 9000 deviri geçmez gaz keser ki ?
9000 devir az mı ? benim 150'lik motorum 125 km hızla giderken 10 bin devir çeviriyor. Bu motorların redline'ı 8500 devirde başlar fazlası zarar. Hele düşük viteslerde 10-11 bin devir yaptırmaya çalışmak daha da zararlı.
-
01 Nisan 2013, 20:45
#5883
Mengu16 adlı üyeden alıntı
9000 devir az mı ? benim 150'lik motorum 125 km hızla giderken 10 bin devir çeviriyor. Bu motorların redline'ı 8500 devirde başlar fazlası zarar. Hele düşük viteslerde 10-11 bin devir yaptırmaya çalışmak daha da zararlı.
abi buradaki çoğu kişi biliyor dedigini fakat neden 9000bin devirden yukarı gıtmıyor ? benım motorumda boyle bısey olsun ben 10bin devir yapmam ama niye yapmıyor derim.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
-
01 Nisan 2013, 20:47
#5884
9000 devirden sonra tork düşüyo, yokuş aşağı olmadıkça 10-11 bin devire çıkması zor.
-
01 Nisan 2013, 20:51
#5885
Mengu16 adlı üyeden alıntı
9000 devirden sonra tork düşüyo, yokuş aşağı olmadıkça 10-11 bin devire çıkması zor.
abi 9 bin devire cıkıyor da noluyor 10bine cıkamıyor ? 9bine cıkan 10bine de cıkar gozuyle bakıyorum tabi ama konustugumuz motosıklet 12bin devir. 11e de cıkması lazım 12ye de.. bu devırlere cıkanın kendı kontrolunde zaten motor. 12bin deviri gecerse kendi bilir yani.. hani neden 11de veya 11.5ta kesılmıyor da 9bin devirde kesılıyor ? ne alaka..
Think Nothing! Just Twist The Wrist
-
01 Nisan 2013, 21:01
#5886
dün havanın güzel olmasını fırsat bularak ankaraya bi kaçamak yaptım. Gezdim dolaştım kırııkkaleye dönüşe geçtiğimde nası olduysa çevre yoluna girmişim git git bitmedi namussuz otoban. Geçenlerde ön dişliyi değiştirmiştim 17 ile hatta mengu 16 yapsan daha iyi olur demişti, harbiden daha iyi oldu 16 ile değiştirdim. Otobanıda fırsat bilip bayır aşşa verdim drifte gazı üstünede hafiften yattım bi an apaçi sandım kendimi ve dişlinin değişimiyle 132 km hızı ibrede 5 saniye kadar gördüm, gördüm ama motor deli gibi bağırıyor.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
01 Nisan 2013, 21:06
#5887
ugrgnr adlı üyeden alıntı
abi 9 bin devire cıkıyor da noluyor 10bine cıkamıyor ? 9bine cıkan 10bine de cıkar gozuyle bakıyorum tabi ama konustugumuz motosıklet 12bin devir. 11e de cıkması lazım 12ye de.. bu devırlere cıkanın kendı kontrolunde zaten motor. 12bin deviri gecerse kendi bilir yani.. hani neden 11de veya 11.5ta kesılmıyor da 9bin devirde kesılıyor ? ne alaka..
12 bin devire çıkarırsan silindir contalarını patlatırsın sen bilirsin yani Ben 150'lik motorumda en fazla 11 bin deviri gördüm o zaman da ön dişli şimdikine göre 1 diş küçüktü. 100'lük cub'da 11 bin deviri gördüm subab ayarı kaçtı epey uğraştım ayarlatacam diye.
-
02 Nisan 2013, 00:41
#5888
Sürekli 10-11 bin devirde gidecek değiliz tabi ama anlıkta olsa motorun o devire çıkabildiğini görmek tatmin edici olurdu benim için. Adamlar oraya gösteriş olsun diyemi koymuşlar 12bin deviri. 4. ve 5. viteste 8000-9000 devirden yukarı çıkamadım ama en azından 3. viteste çıkarım heralde dedim ondada 9000 devirde boğuldu motor gaz yemedi işte. Acaba hava ayarında veya rolantide felan mı bir problem var dedim ama normal sürüşte motor gayet normal gidiyor. Neden yüksek devire çıkmıyor hala anlayamadım.
-
02 Nisan 2013, 00:48
#5889
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Sürekli 10-11 bin devirde gidecek değiliz tabi ama anlıkta olsa motorun o devire çıkabildiğini görmek tatmin edici olurdu benim için. Adamlar oraya gösteriş olsun diyemi koymuşlar 12bin deviri. 4. ve 5. viteste 8000-9000 devirden yukarı çıkamadım ama en azından 3. viteste çıkarım heralde dedim ondada 9000 devirde boğuldu motor gaz yemedi işte. Acaba hava ayarında veya rolantide felan mı bir problem var dedim ama normal sürüşte motor gayet normal gidiyor. Neden yüksek devire çıkmıyor hala anlayamadım.
Kaç bin kilometredesin ? Daha 1000-1500 km'de motordan o kadar yüksek devir çevirmesini bekleme. Rölanti ayarı sadece motorun gaz vermeden sabit devirde çalışmasını sağlar. Hava ayarı da adı üstünde işte ama eğer rölantide stop etme sorunu yoksa ayarlarında sorun yoktur.
-
02 Nisan 2013, 01:04
#5890
Stop etme sorunu yok. Maşaallahı var her sabah tek marşta çalışır 1 hafta yatsa bile ikilettirmez tek marşta çalışır. 1750 Km'de.
-
02 Nisan 2013, 01:19
#5891
Mengu16 adlı üyeden alıntı
12 bin devire çıkarırsan silindir contalarını patlatırsın sen bilirsin yani
Ben 150'lik motorumda en fazla 11 bin deviri gördüm o zaman da ön dişli şimdikine göre 1 diş küçüktü. 100'lük cub'da 11 bin deviri gördüm subab ayarı kaçtı epey uğraştım ayarlatacam diye.
tabi canım sonucu bellı 12bin devirin haklısın yani. yeniymiş zaten Drifti ya yapar oyle seyler yanı ne bılıyım ben hıc duymadım degıl boyle sorunlarını driftin
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Stop etme sorunu yok. Maşaallahı var her sabah tek marşta çalışır 1 hafta yatsa bile ikilettirmez tek marşta çalışır. 1750 Km'de.
senin drift daha bebeymiş yaa ben ilk zamanlar boyle sorunları oluyo dıye bılıyorum Driftin
Think Nothing! Just Twist The Wrist
-
02 Nisan 2013, 14:30
#5892
jiklen açık kalmış olabilir mi?
benim drift böyle yaptığında jikleyi hep orta seviyede unuttuğumu görüyodum
bi de bujilerin nasıl? karbüratörün temiz mi? benzinin kaliteli mi?
bunların hepsi bi etken...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
02 Nisan 2013, 16:18
#5893
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
jiklen açık kalmış olabilir mi?
benim drift böyle yaptığında jikleyi hep orta seviyede unuttuğumu görüyodum
bi de bujilerin nasıl? karbüratörün temiz mi? benzinin kaliteli mi?
bunların hepsi bi etken...
Eray Hoca döktürmüşssün yine ;) nasılsın iyimisin?
-
02 Nisan 2013, 16:20
#5894
Fatih17 adlı üyeden alıntı
Eray Hoca döktürmüşssün yine ;) nasılsın iyimisin?
estafurullah aklıma gelenleri yazdım
çok şükür fatih iyiyim sen nasılsın
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
02 Nisan 2013, 16:33
#5895
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
estafurullah aklıma gelenleri yazdım
çok şükür fatih iyiyim sen nasılsın
Aga şu senin kara boğanın resimlerini yükle de bakak yaw.
-
02 Nisan 2013, 16:35
#5896
turkish39 adlı üyeden alıntı
Aga şu senin kara boğanın resimlerini yükle de bakak yaw.
hangisinin???
gerçi yüklemiştim buraya ama kaçıncı sayfada olduğunu unuttum
bi bakayım sayfasını bulunca yazarım buraya
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
02 Nisan 2013, 16:37
#5897
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
hangisinin???
gerçi yüklemiştim buraya ama kaçıncı sayfada olduğunu unuttum
bi bakayım sayfasını bulunca yazarım buraya
mondial MR 250 DESTRO
-
02 Nisan 2013, 16:38
#5898
turkish39 adlı üyeden alıntı
mondial MR 250 DESTRO
bakıp dönüyorum hemen
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
02 Nisan 2013, 16:38
#5899
eray hoca selamlar anladığım kadar mondial kullanıcısısın destro sonra drift memnun musun görüşün nedir.
-
02 Nisan 2013, 16:42
#5900
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
estafurullah aklıma gelenleri yazdım
çok şükür fatih iyiyim sen nasılsın
Eyw. saolasın teşekkür ederim bende iyiyim çok şükür.Senin burda olduğunu görünce sevindim ne zamandır sesin soluğun çıkmıyordu.özledik tecrübelerini paylaşmanı ;) ümit hoca yı kaybettik sen bari boşlama forumu Bizde nasipse bu hafta alıyoruz drifti.zamanı geldi artık maaşları bekliyoruz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)