Beyazz.. cok daha iyi..Kırmızıyı cok beyenmedim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
Beyazz.. cok daha iyi..Kırmızıyı cok beyenmedim..
Beyazz.. cok daha iyi..Kırmızıyı cok beyenmedim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
Beyazz.. cok daha iyi..Kırmızıyı cok beyenmedim..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Beyaz Drift'in rengi zaten izzet abi ondan baska renk tanımıyorum. Gri Siyah Drift'i belli etmiyor. Siyah cok agır duruyor aslında guzel ama Beyaz'ın Drift uzerınde apayrı bı etkısı var bence Kırmızıyı bende cok begenmedım aslına bakarsan, Kırmızısı cok guzel ama. Tam da bayragımızın rengi. Keşke Dedıgım gıbı yan kapak ve kuyrugu beyaz yapsalardı da ufaktan da bi ay yıldız bi köşeye, belki abartı olurdu ama bence guzel olurdu. Motosikletlerin arasında bir ilk olurdu. Mondialin adı kabarırdı
Think Nothing! Just Twist The Wrist
"siyah"
başka renk tanımam
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
Arkadaşlar bir şeyler soracağım motosikletimize 10 liralık benzin aldığımızda ne kadarı ana depoya ne kadarı yedek depoya gidiyor litre olarak değil de para olarak söylerseniz sevinirim örnek (7 lira ana depoya gibi) Birde benim motosikletim otoparkta duruyor soğuk orası baya o yüzden ilk çalıştırdıktan sonra ısınmadan çıkınca jikle kapalı olarak stop ediyor bende orta seviyede gidiyorum ısınana kadar jikle kapalı ve orta seviyedeyken ne kadar benzin yakar çok fark eder mi ne kadar eder?
Aynen kardesim dedigin gibi modlanmayada gelicek durumda Nerden bakıon alırım belki ucuz bi drift Gelirim aranıza.. Cin ,Japon eskidenmiş benim için 2 Teker yeter diyorum
Ya gökalp jikle isticek tabi.Motor kendini toplasın diye..Hem cabuk ısınsın diye 20 Kurus bişi yakar ne yakcak sende..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Bence de en çok yakışan renk siyah. Zaten diğer renkler yamalı gibi olmuş. Çamurluğun yarısı kırmızı yarısı siyah. Yan kapaklar aynı şekilde başka renk. Motorda renk bütünlüğünü bozuyor. Sadece siyah renkte bütünlük sağlanmış. Bence acilen mondial in bu sorunu çözmesi lazım. Diğer renklerin de siyah renkte olduğu gibi tüm parçalara uygulanması şart.
Jikle motosiklet ısınana kadar açılır (hava emişi azaltılır), motor ısındıktan sonra jikle tamamen kapatılır. Motor soğukken jikle açık ve düşük hızlarda sürerken elbette çok benzin yakar ama dediğim gibi jikle motor ısınana kadar kullanılır ısındıktan sonra jiklenin yakıt tüketimine etkisi hakkında bişey söyleyemem. Benim motorlarım jikle açıkken 5-6 bin deviri geçmiyor ayrıca.
s.a arkadaşlar motorum bugün yolda giderken teklemeye başladı ve 1 dkka sonrada stop etti.marşa bastım çalıştı rölantide saat gibi çalışıyor fakat gaza hafif dokunuyorum bogulup stop ediyor.benzin bitti sandım yede depoyu açtım fakat sorun aynen devam ediyor rölantide gayet güzel çalışıyor fakat gaz yemiyor sorun ne olabilir acaba.
Hava filtren yağlanmış, tıkanmış. Filtreye bak gör. Yenisini alman da gerekmiyor sabunlu suyla yıka durula, elle süngeri burmadan sık. Filtreyi 3-4 saat kurumaya bırak. Eskisi gibi olur motorun. Bir de hava filtresine karterden gelen hortumu boşa sallandırıp filtre tarafındaki ucunu elektrik bandıyla tıka. Filtre bir daha yağ olmasın.
hava filitresini çıkardım bugün filitrenin sol tarafından gelen bi hortum(deponun altından dogru hava filitresinin kutusuna baglanıyor ismini bilmiyorum) tarafında filitrede az bi yag vardı filitreyi temizledim fakat hortuma hiç ellemedim.karterden gelen hortum ddiginiz ne oluyor acaba bilmdigim için ellemek istemedim
O hortumu takip et muhtemelen motora girer. Motora aşırı devir yaptırdığın, uzun süre tam gaz yol gittiğin zaman, motordan filtreye köpürmüş halde yağlar geliyor. Çıkarıp filtre tarafını tıkayacağın hortum motorun alt bloğundan gelen hortum. Bir de silindir kapağından gelen geri dönüşüm hortumu var onu çıkarma.
sizin dediginiz bu resimde kırmızı işaretledigim boru sanırım.fakat benm motorumda filitreden kaynaklanan bi sorun yok bence.benzin muslugundan karbüratöre giden hortumu çıkardım benzin gelmiyor çıkardıgım hortumda bu kırmızı işaretledigim hortum
benzin musluk tüpünün içi benzin dolu fakat hortumdan benzin gelmiyor.benzin bitti heralde dedim yedegi açtım gene gelmiyor tüp dolu ama benzin gelmiyor motor sanırım bu yüzden gaz verince stop ediyor.sizin düşünceniz nedir arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
iyi geceler driftciler.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Tüm drift çi arkadaşlara merhaba drift in aydınlatması benim için yetersizdi bu eksikliğini tekirdağ gezimde çok feci hissettim kısalar nerdeyse yoktu motoran vento nun farları muhteşemdi ilk motorum arayışa başladım aksarayda iski binasının arkasındaki sk.ta valide camii sk. sabi oto elektironik alt katta küçük bir dükkan 60tl ye iki led far aldım aparat yok aşağı sokağındaki oto müzik tesisatçısına 30tl ye taktırdım aydınlatmasından memnun kaldım 5 ledlisinide müsait olunca alıp taktıracağım [IMG][/IMG]
tırafikte fakedilebilirliğiniz çok artıyor
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
arayışta bulunan arkadaşlar için tel:0212 632 24 21 firmayla hiçbir alakam yok çok aradım bu led farlardan meğer burnumun dibindeymiş hepinize yeni sezonda iyi sürüşler.
öncelikle merhaba dediğine göre yazıyorum benzin hortumunu karbüratörden çıkar ağzınla hortuma üfle bakam hava geçecekmi musluk yedek tarafındayken eğer hava geçiyorsa benzin gelmemesi mümkün değil benzin bitmiştir.eğer hava geçmiyorsa filitreyi sök benzin yollarına hava tut veya üfle bi şekilde tıkanıklığı gider sorunun çözülür
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
kadeşim karburator acıldıktan sonra oluyor o benzın gelmeme durumu. ben tam nedenını bılmıyorum fakat sanırım hava alıyor bısey oluyor o benzın yerınden kımıldamıyor ne hıkmetse. dedıgım gıbı bılmıyorum nedenını ama, benım ustadan da goruyorum, vakumluyor onu agzıyla yanı hortumun ıcındekı benzının gelmesını saglıyo kı bıkac nefesten sonra benzın gelıyor. sonra geldıgınde elınle tutup karburatore baglıyorsun. ben kendı scooter'ımın karburatorunu degıstıkten sonra motor calısmadı. ee tabi ilk defa yaptıgım ııcn. sonra goturdum ustaya vakumladı agzıyla taktı calıstı dene bi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------
Drift'in farıyla ilgili sorun var evet, agresif yapalım demısler ama Grenaj asagıya bakıp far kısmı da duz baksaydı cok daha ıyı olurdu. fakat, far ayarlama vidası mı ne varmıs, buradakı Drift'çi bi arkadas ayarlamıs sanırım su an da farla ılgılı en ufak bı sorunu yok. ustasına gotur bı soyle boyle boyle diye. bu arada yaptıgın seyı bı sıtede gormutum adam bisiklete dinamolu mu akülü mü ne yapıyordu ama yok öyle bir aydınlatma. daha farklı bısey yapmıstı o. ormanın ıcıne gıtmıs acıp fotografını cekmıs cok fena bı aydınlatması vardı. neyse ıyı yapmıssın trafıkte de dedıgın gıbı cok dıkkat ceker ama fazla dıkkat cekmesın. kufur ısıtme sonra. xenon farlar bıle cok dıkkat cekerken..
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Arkadaşlar merhaba beyaz drift sparişini verdim , pazartesi akşam üzeri nasipse elimde olucak koruma demiri ellerinde yoktu , bende bişi demedim , aklıma takılan bi soru derse girdiğimde veya motoru herhangi bi yerde bıraktığınızda kaskı napıyosunuz , elimde taşımak istemiyorum motorun üzerinde de bırakırsam çalınıcağından korkuyorum. bisiklet kilidiyle vizörün olduğu kısımdan geçirip motora mı bağlıyım ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)