Tamamdır sağolasın
katılıyorum belki yapan vardır bilemem fakat çok hafif eğimli yolda 140 bizde yapıyoruz benım arkadaşlarımda diyor 140 yapıyoruz fln dıe ama ben bıldıgım ıcın soyluyorum cok hafif bir eğimli yolda ama dümdüz yolda yapacagını fazla zannetmıyorum olabilirde yapabilir rüzgarı fln arkasına alır motor bakımlıdır fln neden olmasın ama 200luk orjinal suzuki makineli bi motor war arkadaşta o 140 zar zor goruo cok seri fakat son hızı duz yolda 140 fln cıvarı bide ne farkettım bende cup war ben 100le gıderken driftte 100le gıdıo fakat ben 100le gıderken 200lük 90la gidiyor gorunuyo driftlerden 10 km az gosterıo
Bugün yıkadım motorumu hiç dikkat etmeden valla hara hura basınçlı ve köpüklü suyla kendim yıkadım her tarafını güzelce sildim sonra tek marşta çalıştı maşallah,hız konusu dediğim gibi benim ibrede bir şey var 2012 ybr esdyle yan yana gidiyoruz bende 110 yazıyor onda 120 10 km eksik gösteriyor benim motosiklet...
gökalp hadi hayırlısı dikkat et
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
YBR'ye nıye bu kadar guvenıyosun ? belkı senınkı dogrudur.
iyi yapmıssın en guzelı kendın yıkamak. bugun adamın bırı ufak chopper gorunumlu sacma bı motosıkletı var mondialin biraz eski modeli, parlıyodu falan ama adam basınclı suyla yıkadı motorun her yerını sıldı ettı sonra motorun ustune oturdu motor mars yemıyor delırdı adam ındı motosıkletten bu sefer ayak marsıyla denedı onda da tık yok. biz tekerı sısırdı benzın aldık bı de benzınlıkte bi abiyle konustuk 1-2 daka adama bu sure ıcındde hala calıstıramadı en sonunda aldı motoru kenara bekledı bıraz oturdu yani demem o ki Drift'ine dua et Tek marsta yola koyuyor senı saglam motosiklet abi drift buna denılecek bısey yok. çoğu çinliden saglam
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Drift cogu cinleden saglam. ybr göstergesi yanlıs olma ihtimali varmı ??
calısmama sorunu cinden japona hepsinde olur bujiye su kacmasından.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
seninki bile 5 km fazla gösteriodur sen düşün öteki nekadar gösteriyor hızı
arkadaşlar biraz önce dolaşırken YK150-G diye bi motorla ufak bi kapışmamız oldu. O motorda 2 kişi vardı benim motorda sadece ben vardım. Motoru geçtim fakat geçene kadar karnım yarıldı. ben 100 kg mım onlar çelimsizdi 75+75 150 kg diyelim apaçilerle aramda 10m fark anca kaldı. Benim motorda bu ara bi naz hali başladı yokuş aşşağı yokuş yukarı düz yolda 110-115 i geçemiyorum ne oluyor benim motora? Hızın artması için neyi değiştirmem gerekiyor 2 ay öncesine kadar 120 basıyodu. Motoru biraz olsun nasıl hızlandırabilirim.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
kaç binde senin drift? rodajını nasıl yaptın. yagını ne kullanıyosun ? 105 110 cok az bı rakam drıft ıcın. ya vıtes gecıslerını ıyı yapamıyosun ya da dedıgım gıbı rodaj yag falan fıstık. 120 rahat gordugunu bılıyorum drıftın. redline da 130 goruyor sanırsam.
Mondial'in 100mg prince modelinde son hız kac demıstım herıf redline 110 yapıyor demıstı. satıs psıkolojısı mı bılmıyorum ama abiyi de severim hani sanmıyorum oyle abartsın. ama 110 cok geldı 100cc ıcın. en fazla 100-105 tahmın ettım en fazla. yanı 12bin devir falan ne bılıyım. Drift 100cc'nın max hızıyla gıdıyosa emin ol onemlı bı sorunu vardır. ugrasmak lzım motorla halınden anlamak sesını dınlemek lazım kanımca.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Abartılmış rakamlar yazdıkların, bende 150'lik motor var 100 km'den sonra redline'a giriyor. Ön dişliyi 1 diş büyütmeme rağmen. 120km son hızım, o hızda 10500 devir yapıyo. 100'lük cg'nin yapacağı son hız 100km'dir 80'den sonra da redline'a girer 8-8.5 bin deviri geçer yani.
aynen abi ben de öyle diyorum ya. 100 bilemedin 105 12bin devir veya yaklasırken. astorojna'nın Drift'i de max 110 diyor. çok kötü bi rakam bence drift için. şu an çoğu drift kullanıcı hatta nerdeyse hepsi 120yi rahat 130u da zorlayarak yaptıklarını soyluyor. astorojna'nın altında adam gibi bi drift olsa o yarıstıgı motosıklet bastan ofsayta duserdı bence. Torkunun da problemlı oldugunu dusunuyorum.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
bnm motor düz yolda 7.5 - 8 çevirio nası redline a çıkartıyorsunuz. 12000 devir neya motor patlar
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Ben bu tarz motorların o kadar yüksek hızda güvenli olduğunu düşünmüyorum. Normalde 120 yapan motoru 140'a kadar zorladın diyelim, 120'den 140'a çıkmak neredeyse bir dakka sürecek bunun için de motora lahmacun tahtası gibi yatman lazım yüksek hızlarda son derece dengesiz bir motorla bide güvenli sürüş için olabilecek en kötü pozisyonda motoru dakikalarca süreceksin 140 yapacak diye. Bana mantıklı gelmiyor. Normal oturup (sadece kaskı göstergeye yanaştırıp) 140 yapan varsa video çeksin görelim. 45 derece iniş olmadıkça bu motorların rüzgar direncinden dolayı her motorlu taşıt gibi limit hızı var. 10-12 beygir civarında motorlar güvenli bir sürüş tarzıyla 120'yi geçemiyor.
güzel bi konuya değinmişin ben 100km mım ve 190 boyundayım. Yani motora bindiğim zaman bir nevi motorun hızlanmaması için paraşüt görevi yapıyorum. Acaba sahibindende satılan performans hava filtresi, performans beyin lerden alsammı acaba?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-performans-hava-filtresi-ultra-performance-ozel-uretim-117135432/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-performans-beyin-cdi-modifiye-30-performans-artisi-111442013/pasif-ilan/#classifiedTitle
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-performans-egzos-cift-sesli-tri-oval-full-karbon-plus5-hp-109043668/detay/
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)