Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Mart 2013, 00:49
#5521
alper bozok adlı üyeden alıntı
merhaba öncelikle bu konuda deneyimim yok ama nasıl yapıldığını biliyorum.amortsör yayının arkasındaki haznenin altında kapak var sibop gibi lastiği şişirdiğin pompa ile rahatlıkla indirip şişirebilirsin.Fazla yumuşak yapmanı tavsiye etmem cukurlarda ve arazi kullanımında keçeleri patlatabilir.
Ben vidalardan ayarlanıldığını düşünüyordum. Her ne kadar havasını düşürsek veya arttırsak bile amortsörlerin yayları helezonları birbirinnin üzerine bindiği için katlandığı için rahat esneme yapmıyor diye tahmin ediyorum. Onun için o helezonun olduğu kısımı biraz gevşeterek helezzon yayların arasındaki mesafeyi açarak o şekilde amortsörün rahat bir şekilde esniyeceğini düşünüyordum. Onun için bu konuyla ilgili daha önceden deneyimli biri veya böyle kendi motoruna uygulamış biri yazabilirse daha iyi olur demiştim. Yinede yorum için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
Bugün dikkatimi çekti bizim driftin sol aynanın vida açma yerinin üzerindeki tıpa ortadan kaybolmuş Ya giderken veya birşekilde yukarıya tırmandı da uçtu gitti. Yada biri çentik attıda gitti. Yenisini almak gerekiyor ama piyasada pek bulunur mu bilmem. İçerisi yani vidanın bulunduğu kısım hafiften paslanmış gibi. Tıpa aldığımda oraya biraz pas sökücü sıkıp ondan sonra tıpasını takıcam.
Dikkat edin sizde kapak olmazsa vida zamanla pas tutabilir zaten içerisi boşluk en ufak bir yağmurda içerisine hemen su dolar. Dikkat etmek lazım kısa bir sürede yenisini temin etmek lazım.
Reklamlar
-
10 Mart 2013, 01:05
#5522
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Ben vidalardan ayarlanıldığını düşünüyordum. Her ne kadar havasını düşürsek veya arttırsak bile amortsörlerin yayları helezonları birbirinnin üzerine bindiği için katlandığı için rahat esneme yapmıyor diye tahmin ediyorum. Onun için o helezonun olduğu kısımı biraz gevşeterek helezzon yayların arasındaki mesafeyi açarak o şekilde amortsörün rahat bir şekilde esniyeceğini düşünüyordum. Onun için bu konuyla ilgili daha önceden deneyimli biri veya böyle kendi motoruna uygulamış biri yazabilirse daha iyi olur demiştim. Yinede yorum için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
Bugün dikkatimi çekti bizim driftin sol aynanın vida açma yerinin üzerindeki tıpa ortadan kaybolmuş
Ya giderken veya birşekilde yukarıya tırmandı da uçtu gitti. Yada biri çentik attıda gitti. Yenisini almak gerekiyor ama piyasada pek bulunur mu bilmem. İçerisi yani vidanın bulunduğu kısım hafiften paslanmış gibi. Tıpa aldığımda oraya biraz pas sökücü sıkıp ondan sonra tıpasını takıcam.
Dikkat edin sizde kapak olmazsa vida zamanla pas tutabilir zaten içerisi boşluk en ufak bir yağmurda içerisine hemen su dolar. Dikkat etmek lazım kısa bir sürede yenisini temin etmek lazım.
bendede 1 tanesi yok
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
10 Mart 2013, 01:41
#5523
astorojna adlı üyeden alıntı
bendede 1 tanesi yok
Dikkatli olmak lazım. Uzun süreli tıpasız kullanımda içi çok kötü pas tutabilir. Tıpa temin edene kadar oraya geçici bir çözüm bulmam gerekiyor üzerini kapaması için bir tıpa uydurmam gerek. Az önce araştırdım mondialin kendi sitesine baktım ama tıpalarını ayrı olarak fiyat bilgisine ulaşamadım. Tek bir ayna fiyatı 25 lira felandı heralde yanlış hatırlamıyorsam. Ama o tıpayı tek satmak akıllarına gelememiş heralde. Mondial'e bu konuda mail atmak lazım aslında.
-
10 Mart 2013, 02:13
#5524
-
10 Mart 2013, 03:21
#5525
motorun son hızı ne dostum. düz yoldaki hızın nekadar
-
11 Mart 2013, 14:43
#5526
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Dikkatli olmak lazım. Uzun süreli tıpasız kullanımda içi çok kötü pas tutabilir. Tıpa temin edene kadar oraya geçici bir çözüm bulmam gerekiyor üzerini kapaması için bir tıpa uydurmam gerek. Az önce araştırdım mondialin kendi sitesine baktım ama tıpalarını ayrı olarak fiyat bilgisine ulaşamadım. Tek bir ayna fiyatı 25 lira felandı heralde yanlış hatırlamıyorsam. Ama o tıpayı tek satmak akıllarına gelememiş heralde. Mondial'e bu konuda mail atmak lazım aslında.
Bende'de yok 1 tanesi :D Ne zararı olur ki abiler geçenler bi soru sormuştum cevap alamadım yine sorayım motorum kapalı duruyor 2-3 aydır çıkarıcam bu hafta içindeki benzini boşaltayım mı bi zararı olur mu yoksa direkt üstüne yeni benzin mi alayım ?
-
11 Mart 2013, 17:05
#5527
1 tane bilen yok mu ya? Nasıl boşaltabilirim peki o depoyu en basit şekilde bilen var mı lütfen?
-
11 Mart 2013, 17:09
#5528
gklp45 adlı üyeden alıntı
1 tane bilen yok mu ya? Nasıl boşaltabilirim peki o depoyu en basit şekilde bilen var mı lütfen?
benzin musluğunun sağ tarafındaki boruyu çıkar benzin boşalır en basit yolu budur.
musluğu yedeğe al bu arada.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
11 Mart 2013, 18:57
#5529
astorojna adlı üyeden alıntı
benzin musluğunun sağ tarafındaki boruyu çıkar benzin boşalır en basit yolu budur.
musluğu yedeğe al bu arada.
Eyvallah sağolasın ya neden yedeğe alıyoruz peki ?
-
11 Mart 2013, 19:01
#5530
merhaba arkadaslar bu modelin cbf i fln gectiğini biliyorum fakat yeni kasa ybr 125 esd geciyor mu karsılastırma yapan oldu mu
-
11 Mart 2013, 19:12
#5531
gklp45 adlı üyeden alıntı
Eyvallah sağolasın ya neden yedeğe alıyoruz peki ?
yedek depoyuda boşaltmak için yedeğe alarak boşaltın dedim. İçinde eski benzin kalmaması adına.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
11 Mart 2013, 19:22
#5532
Yedek konumuna alınca direkt ana depo da boşalmış olacak değil mi ikisi bir yani ? Dünküçocuk arkadaş benim motosikletimi başka arkadaşım kullandı ve 2012 yamaha ybr esd'yi geçti...
-
11 Mart 2013, 19:43
#5533
gklp45 adlı üyeden alıntı
Yedek konumuna alınca direkt ana depo da boşalmış olacak değil mi ikisi bir yani ? Dünküçocuk arkadaş benim motosikletimi başka arkadaşım kullandı ve 2012 yamaha ybr esd'yi geçti...
yolda gidiyorsun ana depo seçili ve ana depodaki benzin bitti yedek depoya alıyorsun en yakın benzinciden depoyu full yapıyorsun tekrar ana depoya alıyorsun bu kadar dostum. bu şekilde kullanıyorsun.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
12 Mart 2013, 00:31
#5534
Kullanicisina bagli ybr gecer sanirsam
-
12 Mart 2013, 00:45
#5535
biz bu mortor 140 görüyo diyoruz .siz hala ybr geçer diyosunuz..
kaçtane ybr gördünüz 140 ı vuran..
drift sınıfındaki en seri motordur ...
-
12 Mart 2013, 00:48
#5536
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
biz bu mortor 140 görüyo diyoruz .siz hala ybr geçer diyosunuz..
kaçtane ybr gördünüz 140 ı vuran..
drift sınıfındaki en seri motordur ...
ben motorla 110-120 yi geçemiyorum. extra bişeyler yapıyormusunuz hava filtrei,buji,silindir vs. gibi
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
12 Mart 2013, 01:03
#5537
astorojna adlı üyeden alıntı
ben motorla 110-120 yi geçemiyorum. extra bişeyler yapıyormusunuz hava filtrei,buji,silindir vs. gibi
lastikler güzenli olsun..
digerleri orjinal ...he bide ngk buji nekadar etki eder bilmem..
ama motoru iyi dolfurmak lazım yani devrini iyi tutturarak vites degiştirmek lazım...
ayrıca 140 ı 2 kişi gördük..
ben şuan cbf kullanıyorum yine diyorum herzamanda derim..
drift güçlü ve sınıfının en serisi.
-
12 Mart 2013, 01:04
#5538
modifiyelisinide (karbüratör-silindir-egzos) gördüm yinede düzde 2 kişi 105-110 gördü (gps ölçüm) çok büyük hayal kırıklığı yaşadım.
benim motor yokuş aşağı max 120 gördü
düz yolda bile 140 ı görenler varmış ama tek bitane bile video göremedm. google bile videosunu bulamıyor
honda cbr 125 cbr 250 lerin çok güzel videoları var arkadaşlar çekmişler net bi şekilde,izlemeside keyifli.
varsa kaydın göstereceksin,yoksa millet inanmıyor diye bozulmak saçma. Çekin videosunu bizde takdir edelim.
-
12 Mart 2013, 01:10
#5539
benim arkadaşımda 25 bin km drift var..eray abimizin sattıgı motor..geziye çıkıyoruz
biz 2 cbf ile 120 sabitle giderken arkada yanımızdan 130 la geçiyo..hemde çok rahat bi şekilde çıkıyo o hıza..
en kötü yanıda geçip bizi ilerde bekliyo saga çekip...tabi ben içimden gülüyorum..
he dicenizki ozaman niya sattın drifti ..
artçılı olarak rahat degildi amacımız hız degil güvenli ve rahat bi sürüş.
---------- Post added at 23:10 ---------- Previous post was at 23:06 ----------
burda yazılan anlatılan hiç birşeye inanmayın ozaman arkadaşlar niye inanıyosunuz..her sölenende videomu çekilio bu sadece hız konusunda deil tabikide..
ayrıca ben neden bozulayım satmışım gitmiş drifti..
ayrıca face deki dirft grubunda 130 km h paylaşmıştım...
bence sizin motorunuzda görür o hızı rodajı iyi ise..
eger göremezseniz sorun sizdedir
ama siz yinede görmeyi 110 gayet iyi bi hız ..
-
12 Mart 2013, 01:15
#5540
Evet aslında video çekip koymak lazım. Bende kaç kere niyetlendim video çekip koymaya ama birtürlü çekip koyamadım. Artık üşengeçlikten mi neydense bilmem. Bugün F900LHD siparişi verdim. Hayırlısıyla bir gelsinde o zaman çekip koyarım buraya videosunu. Bu arada motorun yağını değiştireceğim. Castrol power 1 4t almayı düşünüyorum. Drift için iyidir heralde. Fiyatını bilen varmı daha önce alan kullanan varmı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)