Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Mart 2013, 22:50
#5501
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Balatadan olabilir..İsterseniz iyi bir balata ile degiştirin veya su aralar tazikli suyu balatalara tuttunuzmu ?? Yamuklugu bilemicem
Daha 1200 km deki motorun balatalarını ne diye değiştireyim. Yapmayın şöyle şeyler arkadaşlar.. Para dürtmüyor beni. Ben daha balatalar alışma süresini tamamlamışmıdır diye sorarken sen direk balataları değiştirttiriyorsun bize..
Reklamlar
-
07 Mart 2013, 23:02
#5502
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Daha 1200 km deki motorun balatalarını ne diye değiştireyim. Yapmayın şöyle şeyler arkadaşlar.. Para dürtmüyor beni. Ben daha balatalar alışma süresini tamamlamışmıdır diye sorarken sen direk balataları değiştirttiriyorsun bize..
Balata niye öter ??
Toz olmustur pislik vardır,Cok su gelmiştir ,Sert oldugundandır..
Ve dedigin gibi..disk yamuk oldugundan olabilir..
Balatan olabilir dedim orda.. istersen degiştir dedim.. 1200 km deki motorun diski yamuk oluyorda balatası niye sorunlu olmasın..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
07 Mart 2013, 23:22
#5503
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Daha 1200 km deki motorun balatalarını ne diye değiştireyim. Yapmayın şöyle şeyler arkadaşlar.. Para dürtmüyor beni. Ben daha balatalar alışma süresini tamamlamışmıdır diye sorarken sen direk balataları değiştirttiriyorsun bize..
Şundan demiştir diğer arkadaşım. Genelde orjinal disk balataları 5 liralık cinsten oluyor, iş görüyo çok ta iyi fren yapar ama ötme yapabilir, bu sesten rahatsız oluyorsanız daha yumuşak 20-25 liralık kaliteli bir balata kullanmalısınız.
-
08 Mart 2013, 01:25
#5504
ugrgnr adlı üyeden alıntı
arkadaşlar mondial bayii'sinin tel numarasını buldum ilçemdeki ve konustum 24 ay World karta yapıyorlarmıs %7 faizle. tam dusungum fyata denk gelıyor 3100tl'ye falan işte. ayda 130tl odicem. bakalım bu aksam evdekılerle bı konusup yarın da bayıısıne gıdıp kesın bı fıyat alıp haftaya veya babamın moralı iyiyse cumartesi bile motosikleti alabilirim
dualarım hayallerim gercek olucak sonunda tabi daha bunun aksamı yarını var bakalım inşallah hersey yolunda gider. Yardım eden etmeyen herkese tesekkur ederım. bu yorumu, merak edenler varsa etmesın dıye yazdım yani 24 ay vade farkı sorum için. İyi akşamlar herkse hadi
Sana bir tavsiye vereyim. plaka ruhsati da hesaplat ve onları komple taksitle öde cebinden para çıkmaz hem hemde sigortası falan hepsi tam olur. Rahat rahat gezersin. Eray usta bu arada sende çanakkale ye geliormuydun.
-
08 Mart 2013, 11:34
#5505
nebri_1986 adlı üyeden alıntı
Sana bir tavsiye vereyim. plaka ruhsati da hesaplat ve onları komple taksitle öde cebinden para çıkmaz hem hemde sigortası falan hepsi tam olur. Rahat rahat gezersin. Eray usta bu arada sende çanakkale ye geliormuydun.
ne yazık ki ehliyete yüklü miktarda ödeme yapacağım için bütçem müsade etmiyo :(
yoksa bende katılmak istiyodum... sadece ehliyet için vergi dairesine 550 TL para ödicem bi de kart parası var 100 lira oldu mu 650.
---------- Post added at 09:34 ---------- Previous post was at 09:31 ----------
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Disklerin yamuk olduğunu nasıl anladın? Benim ön frendede bir ses var ama acaba yamuk olabilirmi. Fren yaptığımda tuhaf bir sürtünme sesi çıkıyor. Daha 1200 km de. Serviste söylediğimde zamanla geçer demişlerdi.
disklerin yamuk olduğunu freni sıkınca normal frenleme yaparken bi noktada kitlicek derecede sıkıp bırakmasından anladım. değişti sıkıntı kalmadı. senin sorununun da fren ayarından olabileceğini düşünekteyim. ama dedikleri gibi balatalar ucuz yollu takıldığından pek kaliteli değildir.
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
08 Mart 2013, 12:02
#5506
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
ne yazık ki ehliyete yüklü miktarda ödeme yapacağım için bütçem müsade etmiyo :(
yoksa bende katılmak istiyodum... sadece ehliyet için vergi dairesine 550 TL para ödicem bi de kart parası var 100 lira oldu mu 650.
---------- Post added at 09:34 ---------- Previous post was at 09:31 ----------
disklerin yamuk olduğunu freni sıkınca normal frenleme yaparken bi noktada kitlicek derecede sıkıp bırakmasından anladım. değişti sıkıntı kalmadı. senin sorununun da fren ayarından olabileceğini düşünekteyim. ama dedikleri gibi balatalar ucuz yollu takıldığından pek kaliteli değildir.
E sınıfı mi alacaksın.
-
08 Mart 2013, 12:46
#5507
nebri_1986 adlı üyeden alıntı
E sınıfı mi alacaksın.
aynen E sınıfı
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
08 Mart 2013, 17:01
#5508
arkadaşlar size çok süper bir kıyak geçeceğim. Şimdi hemen gidiyorsunuz herhangi bir yerden mıknatıs buluyorsunuz şeklini siz kafanızda canlandırıp ona göre bulursunuz. Benzin hortumunuzun etrafına karşılıklı olarak bağlıyorsunuz. 5 cm nin üzerinde olsun uzunluğu. Bu şekilde kullanın ve motorunuzdaki değişimleri buralara bir yere yazın. Hadi bakalım. Ben denedim ve halen üzerinde faydasını da gördüm. Siz de denedikten sonra bendeki değişimleri yazacağım. Hemen ön yargıya kapılmayın diye yazmıyorum. ayrıca meseleyi araştırmayın da. Çünkü okuduğunuz şeyler kafanızda yer ederse hemen a evet bir tur attım çok işe yarıyor gibi yorumlar görmek istemiyorum. Bununla en 200-300 km yapacaksınız sonra farkını göreceksiniz. Ha daha güçlü olan nodyum mıknatıs bulursanız daha iyi.. Karbüratöre en yakın yere bağlayın.Hadi kolay gele.
bu yazıyı başka topiclerde de yazıyorum.
-
08 Mart 2013, 17:38
#5509
arkadaslar bizim motorlarin hava filtresi nerde yardim edermisiniz?
-
08 Mart 2013, 17:45
#5510
alper bozok adlı üyeden alıntı
arkadaslar bizim motorlarin hava filtresi nerde yardim edermisiniz?
solda selenin depoyla birleştiği yerde bi plastik kapak olacak onun altında hava filtresi...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
08 Mart 2013, 18:24
#5511
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
solda selenin depoyla birleştiği yerde bi plastik kapak olacak onun altında hava filtresi...
sağol eray abi
-
08 Mart 2013, 18:37
#5512
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
08 Mart 2013, 21:18
#5513
seyyid47 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar size çok süper bir kıyak geçeceğim. Şimdi hemen gidiyorsunuz herhangi bir yerden mıknatıs buluyorsunuz şeklini siz kafanızda canlandırıp ona göre bulursunuz. Benzin hortumunuzun etrafına karşılıklı olarak bağlıyorsunuz. 5 cm nin üzerinde olsun uzunluğu. Bu şekilde kullanın ve motorunuzdaki değişimleri buralara bir yere yazın. Hadi bakalım. Ben denedim ve halen üzerinde faydasını da gördüm. Siz de denedikten sonra bendeki değişimleri yazacağım. Hemen ön yargıya kapılmayın diye yazmıyorum. ayrıca meseleyi araştırmayın da. Çünkü okuduğunuz şeyler kafanızda yer ederse hemen a evet bir tur attım çok işe yarıyor gibi yorumlar görmek istemiyorum. Bununla en 200-300 km yapacaksınız sonra farkını göreceksiniz. Ha daha güçlü olan nodyum mıknatıs bulursanız daha iyi.. Karbüratöre en yakın yere bağlayın.Hadi kolay gele.
bu yazıyı başka topiclerde de yazıyorum.
doktor bu ne
-
08 Mart 2013, 21:54
#5514
peki Eray abicim tekrar Teşekkür ederim.Saygılar.
-
09 Mart 2013, 15:37
#5515
Şu bizim driftlerin amortsör sertlik ayarları yapılabiliyor mu? Daha önce forumda okumuştum ayar yapılıyordu ama tekrar aradım bulamadım. Nasıl yumuşaltılıyor bu arka amortsörler. Motora iki kişi bindiğimde pek fazla sorun olmuyor tümseklerden ve çukurlardan geçerken arka taraf rahatça esniyor ama tek kişi bindiğimde ki genellikle motoru hep tek kişi kullanıyorum, çukurlara ve tümseklere girdiğimde arka amortsör hiç esnemiyormuş gibime geliyor. Ayar yapılabiliyor mu bunlara? Yapılıyorsa nasıl yapılıyor nasıl yumşaltıyor. Daha önceden ayar yapmış bu konuda tecrübeli arkadaşların cevaplarını bekliyorum. Ön amortsörler pamuk gibi parmağımla ittirdiğimde esniyor ama arkası üzerine çık tepin banamısın demiyor ( Biraz abarttım).
-
09 Mart 2013, 15:45
#5516
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Şu bizim driftlerin amortsör sertlik ayarları yapılabiliyor mu? Daha önce forumda okumuştum ayar yapılıyordu ama tekrar aradım bulamadım. Nasıl yumuşaltılıyor bu arka amortsörler. Motora iki kişi bindiğimde pek fazla sorun olmuyor tümseklerden ve çukurlardan geçerken arka taraf rahatça esniyor ama tek kişi bindiğimde ki genellikle motoru hep tek kişi kullanıyorum, çukurlara ve tümseklere girdiğimde arka amortsör hiç esnemiyormuş gibime geliyor. Ayar yapılabiliyor mu bunlara? Yapılıyorsa nasıl yapılıyor nasıl yumşaltıyor. Daha önceden ayar yapmış bu konuda tecrübeli arkadaşların cevaplarını bekliyorum. Ön amortsörler pamuk gibi parmağımla ittirdiğimde esniyor ama arkası üzerine çık tepin banamısın demiyor ( Biraz abarttım).
merhaba öncelikle bu konuda deneyimim yok ama nasıl yapıldığını biliyorum.amortsör yayının arkasındaki haznenin altında kapak var sibop gibi lastiği şişirdiğin pompa ile rahatlıkla indirip şişirebilirsin.Fazla yumuşak yapmanı tavsiye etmem cukurlarda ve arazi kullanımında keçeleri patlatabilir.
-
09 Mart 2013, 16:40
#5517
alper bozok adlı üyeden alıntı
merhaba öncelikle bu konuda deneyimim yok ama nasıl yapıldığını biliyorum.amortsör yayının arkasındaki haznenin altında kapak var sibop gibi lastiği şişirdiğin pompa ile rahatlıkla indirip şişirebilirsin.Fazla yumuşak yapmanı tavsiye etmem cukurlarda ve arazi kullanımında keçeleri patlatabilir.
ben senin dediğin yere hava bastım ama ne amaçlı bastım onu bende bilmiyorum yani yumuşatıyomu sertmi yapıyor. Bu konunun tam açıklamasını bilen bi arkadaş detaylı yazarsa bizleri aydınlatmış olur.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
09 Mart 2013, 16:48
#5518
havasını alırsanda pek farketmio biraz aşağı iner sadece, yumuşamıyor malesef. vidalerından ayarlanırmı bilmem
-
09 Mart 2013, 17:20
#5519
gokhanbeyaz adlı üyeden alıntı
havasını alırsanda pek farketmio biraz aşağı iner sadece, yumuşamıyor malesef. vidalerından ayarlanırmı bilmem
o zaman yayının gerginliğinin alınması gerek diye düşünüyorum.
-
09 Mart 2013, 17:21
#5520
ben o hava iişinin sadece arka tarafı yukseltme alcaltma ıslemı gordugunu bılıyorum. yumusatma ıcın bı faydası olacagını pek dusunmuyorum. Drift'in bazı servislerinde cross lastıgı onerıyorlarmıs. Arka taraf ayarlanabıldıgı ıcın dag gezılerınde rahatlıkla kullanılabılır dıyorlardı tabı gazlı amortısorun de hava kacırdıgı soylenmıstı. ben duyduklarımın gorduklerımın yalancısıyım yanlısım varsa
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)