Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Aralık 2012, 20:19
#4981
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Kamerayı elden satan biryer varmı? Şu aralar ebay'e takmış durumdayım. Alışverişin nasıl yapıldığını detayları felan çözmeye çalışıyorum. Anahtarlık şeklindeki casus kameraya baktım ama bunun kamerası çokta iyi değil. Farklı bir model bulmuştum ebay'dan 8 küsür dolara onun özellikleri bununkisinden biraz daha iyiydi sanki.
herhangi bir yuksek cozunurluklu casus kamera isini gorur diye dusunuyorum , 8 dolarda olabilir, 40 dolarda istedigin kaliteye bagli, ama GoPro gibi 200 dolar olmiycagi kesin.
Reklamlar
-
30 Aralık 2012, 20:45
#4982
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...7759684/detay/
Şöyle birşey bakıyorum arkadaşlar. Bu kişiye mesaj attım elden satışını yapmıyormuş. Bunun aynısı ebay'de 8 dolar. Ebay kullanmayı öğrensek sipariş vericektim ama pek ingilizcemde iyi olmadığı için ebay'e pek girişemiyorum Sanal kredi kartı ve ebayde hesap oluşturdum. Yavaş yavaş birşeyler yapmayı planlıyorum bakalım. Becerebilirsem almak isteyen arkadaşlara da yardımcı olurum.
-
30 Aralık 2012, 22:01
#4983
bence ön ruzgarliga telefön tutacağı ayarlayıp telefonu takmak da iş görür diye düşünüyorum.
-
30 Aralık 2012, 22:04
#4984
nebri_1986 adlı üyeden alıntı
bence ön ruzgarliga telefön tutacağı ayarlayıp telefonu takmak da iş görür diye düşünüyorum.
normal telefon kameralari 10 ayda 15 kare/saniye cekiyor, cok kaliteli degil. Ama diyelimki 1600 TL lik telefon da ne gibi bi kare/saniye orani vardir bilemem.
-
31 Aralık 2012, 13:39
#4985
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Bizim motorlarda kısa far açık uyarı ikaz lambası yok değilmi? Sadece uzunlar için olan uyari ikaz ışığı var ?
Birde benim motoru ilk çalıştırdığımda 1. vitese attığım zaman debriyaja ne kadar iyi basarsam basayim motor kendini ileriye doğru atıyor. Servise götürdüğümde daha sıfır motor dişlilerin alışması için öyle yapıyor dedi ama yinede içimde bir kuşku kaldı.Özellikle sıfır motor alanlara soruyorum. Sizdede böyle yapıyormuydu? Motor soğukken sabahları çalıştırdığınızda vitesi 1e takarken motorda hafif bir yalpalama, kendini ileri atma oluyor mu? Bu normalmi?
bu normal bi sıkıntı yok merak etmeyin. ilk çalıştırmada o sesin ve ileri atmanın gerçekleşmesini istemiyosanız motor boşta iken debriyajı sıkıp 5-10 metre ilerletin motoru vitese taktığınız da ileri fırlamayı kesecektir...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
31 Aralık 2012, 14:02
#4986
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
bu normal bi sıkıntı yok merak etmeyin. ilk çalıştırmada o sesin ve ileri atmanın gerçekleşmesini istemiyosanız motor boşta iken debriyajı sıkıp 5-10 metre ilerletin motoru vitese taktığınız da ileri fırlamayı kesecektir...
Etme eray , nesi normal Allah aşkına "motor kendi kendine ileri, fırlıyor , "çatttt diye ses geliyor deniliyor !!!!
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
-
01 Ocak 2013, 00:19
#4987
Benli adlı üyeden alıntı
Etme eray , nesi normal Allah aşkına "motor kendi kendine ileri, fırlıyor , "çatttt diye ses geliyor deniliyor !!!!
hiç bir şey olmaz arkadaşlar. en az 600 touring motorlara bir bakın. bir ara benim yanımda rastgele birisi motorunu çalıştırdı ben de motorcu olduğum için motorun sesini kendisini takip ediyorum. Her şey normal bir şekilde ilerliyordu. debriyajı sonun akadar sıktı ve 1, vitese bir attı çıkan sesten dolayı ben kesin içinde parça kırıldı dedim kendi kendime sonra baktım ki adam bastı gitti. Anlayacağınız bu ses vs.'si normaldir. Nerdeyse hepsinde yapar.
-
01 Ocak 2013, 01:01
#4988
eray abimizin dedigi gibi ileri atlama sorunu drift lerin hatta diger touring motorları yüzde 99 da vardır..
bu sorun veya problem deil yani.
-
01 Ocak 2013, 01:27
#4989
seyyid47 adlı üyeden alıntı
hiç bir şey olmaz arkadaşlar. en az 600 touring motorlara bir bakın. bir ara benim yanımda rastgele birisi motorunu çalıştırdı ben de motorcu olduğum için motorun sesini kendisini takip ediyorum. Her şey normal bir şekilde ilerliyordu. debriyajı sonun akadar sıktı ve 1, vitese bir attı çıkan sesten dolayı ben kesin içinde parça kırıldı dedim kendi kendime sonra baktım ki adam bastı gitti. Anlayacağınız bu ses vs.'si normaldir. Nerdeyse hepsinde yapar.
Yıllarca envayi çeşit motor kullandım , Çin malları dışında , böyle anormallikler görmedim duymadım , sizin izlediğiniz motorda Çinmalı veya arızalı hurda bir şeydir herhalde , (kendiniz diyorsunuz zaten "kesin içinde parça kırıldı" diye !) zaten o an kırılmıyorsa ileride mutlaka arıza verecektir ! , Mondiale bağlamıyorum bu arızaları , yanlış anlaşılmasın , Çin motorlarının çoğunda problemler mevcut , benimkininde başka sinemaları var !!!.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
seyyid47 adlı üyeden alıntı
hiç bir şey olmaz arkadaşlar. en az 600 touring motorlara bir bakın. bir ara benim yanımda rastgele birisi motorunu çalıştırdı ben de motorcu olduğum için motorun sesini kendisini takip ediyorum. Her şey normal bir şekilde ilerliyordu. debriyajı sonun akadar sıktı ve 1, vitese bir attı çıkan sesten dolayı ben kesin içinde parça kırıldı dedim kendi kendime sonra baktım ki adam bastı gitti. Anlayacağınız bu ses vs.'si normaldir. Nerdeyse hepsinde yapar.
Yıllarca envayi çeşit motor kullandım , Çin malları dışında , böyle anormallikler görmedim duymadım , sizin izlediğiniz motorda Çinmalı veya arızalı hurda bir şeydir herhalde , (kendiniz diyorsunuz zaten "kesin içinde parça kırıldı" diye !) zaten o an kırılmıyorsa ileride mutlaka arıza verecektir ! , Mondiale bağlamıyorum bu arızaları , yanlış anlaşılmasın , Çin motorlarının çoğunda problemler mevcut , benimkininde başka sinemaları var !!!.
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
-
01 Ocak 2013, 01:28
#4990
Benli adlı üyeden alıntı
Yıllarca envayi çeşit motor kullandım , Çin malları dışında , böyle anormallikler görmedim duymadım , sizin izlediğiniz motorda Çinmalı veya arızalı hurda bir şeydir herhalde , (kendiniz diyorsunuz zaten "kesin içinde parça kırıldı" diye !) zaten o an kırılmıyorsa ileride mutlaka arıza verecektir ! , Mondiale bağlamıyorum bu arızaları , yanlış anlaşılmasın , Çin motorlarının çoğunda problemler mevcut , benimkininde başka sinemaları var !!!.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
Yıllarca envayi çeşit motor kullandım , Çin malları dışında , böyle anormallikler görmedim duymadım , sizin izlediğiniz motorda Çinmalı veya arızalı hurda bir şeydir herhalde , (kendiniz diyorsunuz zaten "kesin içinde parça kırıldı" diye !) zaten o an kırılmıyorsa ileride mutlaka arıza verecektir ! , Mondiale bağlamıyorum bu arızaları , yanlış anlaşılmasın , Çin motorlarının çoğunda problemler mevcut , benimkininde başka sinemaları var !!!.
dirft motorumu 10 bin km kullandım ve 10 bin km boyunca o hep vardı ve bişi olmadı..
farklı driftlerde kullandım onlardada vardı..
bakın bu sorun motor sogukken ilk kalkışlarda olur.ısınınca yaglanma aktif oldugu zaman olmaz.
e artık sebebini siz çözün.
-
01 Ocak 2013, 03:24
#4991
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
dirft motorumu 10 bin km kullandım ve 10 bin km boyunca o hep vardı ve bişi olmadı..
farklı driftlerde kullandım onlardada vardı..
bakın bu sorun motor sogukken ilk kalkışlarda olur.ısınınca yaglanma aktif oldugu zaman olmaz.
e artık sebebini siz çözün.
Honda ve yamaha başlıklarına bakın isterseniz varmı böyle bir sorun , siz "körle yatmışsınız , şaşıyı bulunca ganimet sayıyorsunuz , bu bir hata ve görmek istemiyorsunuz !
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
-
01 Ocak 2013, 03:32
#4992
Benli adlı üyeden alıntı
Honda ve yamaha başlıklarına bakın isterseniz varmı böyle bir sorun , siz "körle yatmışsınız , şaşıyı bulunca ganimet sayıyorsunuz , bu bir hata ve görmek istemiyorsunuz !
Her vitese takışta yokki o, sadece soğuk motorda oluyo yağ fazlasıyla kalın olduğundan ve de debriyaj yağsız kalıp yapıştığından. Bir önceki sayfada çözümünü yazmıştım bir daha yazamayacağım şimdi. Ayrıca vitesi bire her takışımda soğuk sıcak fark etmeden tüfek tepmesi gibi tepen bir motorum daha var sıfır km aldığımdan beri aynı durumda, kırılan bişeyi olmadı motorun.
-
01 Ocak 2013, 03:35
#4993
Benli adlı üyeden alıntı
Honda ve yamaha başlıklarına bakın isterseniz varmı böyle bir sorun , siz "körle yatmışsınız , şaşıyı bulunca ganimet sayıyorsunuz , bu bir hata ve görmek istemiyorsunuz !
haklısın arkdaş sen bul çözmü burdaki arkadaşlarada ii olur
-
01 Ocak 2013, 03:35
#4994
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Her vitese takışta yokki o, sadece soğuk motorda oluyo yağ fazlasıyla kalın olduğundan ve de debriyaj yağsız kalıp yapıştığından. Bir önceki sayfada çözümünü yazmıştım bir daha yazamayacağım şimdi. Ayrıca vitesi bire her takışımda soğuk sıcak fark etmeden tüfek tepmesi gibi tepen bir motorum daha var sıfır km aldığımdan beri aynı durumda, kırılan bişeyi olmadı motorun.
sizce bu normal bir durum mu yani motorun sizin kontrolünüz dışında ileri fırlaması ?
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
-
01 Ocak 2013, 03:38
#4995
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Her vitese takışta yokki o, sadece soğuk motorda oluyo yağ fazlasıyla kalın olduğundan ve de debriyaj yağsız kalıp yapıştığından. Bir önceki sayfada çözümünü yazmıştım bir daha yazamayacağım şimdi. Ayrıca vitesi bire her takışımda soğuk sıcak fark etmeden tüfek tepmesi gibi tepen bir motorum daha var sıfır km aldığımdan beri aynı durumda, kırılan bişeyi olmadı motorun.
işte abi bizde bunu anlatmaya çalışıoz ama adam körden şaşıdan bahsedio ne aakası varsa..
soguk motordda yagın dişliden dibe inmesi gibi bi olay var.sebep bu diye düşünüyorm..
ve o körcü şaşıcı arkadaşada biraz bunu düşünmesini tavsiye ediyorum
-
01 Ocak 2013, 03:38
#4996
Benli adlı üyeden alıntı
sizce bu normal bir durum mu yani motorun sizin kontrolünüz dışında ileri fırlaması ?
Evet, Cg motorum sadece soğukken yapıyor bunu ancak diğer 100'lük motorum her bire takışımda bunu yapıyor sanırım debriyajın ilkelliğinden kaynaklanıyor. Debriyaj çekili haldeyken debriyajı hiç bırakmadan 5 kere 1 0 1 0 ... yapsam bile her seferinde motor ileri tepiyor.
-
01 Ocak 2013, 03:42
#4997
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
haklısın arkdaş sen bul çözmü burdaki arkadaşlarada ii olur
Amacım bu motoru kötülemek değil bende çinli bir motor kullanıyorum ve benzer arızalar veriyor , bu arıza konusunda bilgim yok olsa paylaşırım tabiy ki , fakat bilen arkadaşlar çıkabilir forumda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Evet, Cg motorum sadece soğukken yapıyor bunu ancak diğer 100'lük motorum her bire takışımda bunu yapıyor sanırım debriyajın ilkelliğinden kaynaklanıyor. Debriyaj çekili haldeyken debriyajı hiç bırakmadan 5 kere 1 0 1 0 ... yapsam bile her seferinde motor ileri tepiyor.
Nasıl yani "debriyajın ilkelliği " biraz açarmısın ? yani bir honda debriyajı ile bu dirftin debriyajı arasında ne gibi farklar var ? şu anda en iyi bilenimiz sensin mengü paylaş bizlerle bu bilgilerini !.
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
-
01 Ocak 2013, 03:42
#4998
Benli adlı üyeden alıntı
Amacım bu motoru kötülemek değil bende çinli bir motor kullanıyorum ve benzer arızalar veriyor , bu arıza konusunda bilgim yok olsa paylaşırım tabiy ki , fakat bilen arkadaşlar çıkabilir forumda.
her motorda ararsan bi sorununu bulursun arkadaşım ..
ama drift böyle 2011 dede aynı 2012 lerdede aynı..
deminde dedim sadece drift degil diger motorlardada bu sorun oluyo.
bende cbf var ondada oluyo bazen..ama bunu ilk başta sorun olarak görebilirsin ama zamanla alışırsın
-
01 Ocak 2013, 03:48
#4999
Benli adlı üyeden alıntı
Amacım bu motoru kötülemek değil bende çinli bir motor kullanıyorum ve benzer arızalar veriyor , bu arıza konusunda bilgim yok olsa paylaşırım tabiy ki , fakat bilen arkadaşlar çıkabilir forumda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
Nasıl yani "debriyajın ilkelliği " biraz açarmısın ? yani bir honda debriyajı ile bu dirftin debriyajı arasında ne gibi farklar var ? şu anda en iyi bilenimiz sensin mengü paylaş bizlerle bu bilgilerini !.
Hondanın debriyajı ile drift arasında hiç fark yok ama benim 100'lük motorum cublar gibi yarı otomatik değil tam manuel elden debriyajlı. Tek debriyajlı cubların otomatik kavramasız olanı gibisi bir debriyaj sistemi var 2 balatalı olduğundan 5 balatalı cg125'lere göre fazlasıyla ilkel diyebilirim.
-
01 Ocak 2013, 03:50
#5000
mengü driftte 6 balata var diye biliom honda 5
6 balatadan dolayımı acabaa
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)