Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Aralık 2012, 12:57
#4821
thelast555 adlı üyeden alıntı
3. tır sesı ondekı kablolardan bırının yayı kısın yapıyor sanrm o konuda bende kafa yormustum onde kablonun etrafını saran bir yay war o cıkmıstır soukdan cıkıyor tekrar taksanda yıne cıkar bantla feln yapıstırabılrsn ama cokda faydalı olmaz sanrm bı skıstırma plastıgı war onu bıraz bantla sıkarsan olablr ben pek umrsamadgm ıcın ellemedım ogle bırakdm yazn yaparm gene soukdan cekılcek ve cıkcak dıye kabloyu korumak ıcın yapılms bı yay cıkartada bılırsın
4. benzını cok doldurmusundur hermotorda bu ses gelr ama benzını cok doldurmamanı tavsıye ederm hem benzın ucucu oldugu ıcın kalıtesını dusurur zamanla hemde motor en ufak saga sola yatsa benzın akar o depodan devrıldıgı anda benzın akıcakdır keske okdr doldrmasaymsn bunlarn depo 70 80 lıralık alıyor ama 20 lıralık doldur bnce derım bıterse zaten yedek depo 50 km yetıyor sana
ve son olarak kendım eklemek ıstedıgm madem yenı almısın ayaklık sensorunu ılk servıse gıttınde soktur kaldırt sebebı bu ayaklık acıkken calısmamasına yarayan bır sensor yalnız cok kalıtelı bısey degıl ve yagmurda veya sacma sapan bsyde sorn cıkarp motoru stop etırıoms snrada kuruyana kadar veya bı seklde duzelene kadar calsmasına ızın vermıyor kesınlkle kaldır derım..
rodaja gelnce 1000km ye kadar dedıgını yapabılırsen ne mutlu ama yapamazsan en azından 500km bakımına kadar dedıgını yap ve daha saglam bı rodaj ıstıyosan ılk 250km bı yagını deıstır derım daha ıı olr castrol power 1 war bızım motorlar ıcın onu al hayrlı olsn
3. deki o yay tam olarak berede onu fotoğraf ile gösterebilir misin? Fotoğraf çekme imkanın varmı veya önceki fotoğraflardan bulup işaretleyip gösterme gibi?
4. zaten 20 tl lik benzin aldım. Servistete 5 liralık koymuşlar. Yinede ses yapıyor. Birde 25 tl lik benzin var motorda ve benzin göstergesi kırmızıda. Yani çok az benzin var gösteriyor. bu normal mi? Ben scooter a 25 tl lik benzin alsam full oluyordu :D
Ayaklık sensörü hoşuma gidiyor. Bazen motorun üzerine binip ayaklığı kaldırmadan çalıştırıp gidiyordum scooterda. Bu olay iyi hiç olmazsa unutmam. motor çalışmaz. Şimdilik o problem başıma gelmeden o sensörü iptal etmek istemiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------
astorojna adlı üyeden alıntı
2)
3)önden gelen sesi diyorsun heralde genel sorun çoğunda var iki plağın birbirine vurma sesi demek istedin heralde
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------
bu arada hayırlı olsun dostum kaskın yer görmesin güle güle bin
İki plağın vurma sesi derken bu bahsettiğin bi sorun değil heralde. Motorun çalışmasıyla oluşan normal bir ses ?
Teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
nebri_1986 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun metin kardeş allah kaza bela göstermesin. Daha çok yeni motorun bence ses değil vidalara dikkat et. Gevsek olanlar olabilir. Sağol bu arada file bilgisi için.
Teşekkürler. Vidaları arada kontrol ediyorum ama seslere takılıyor kafam.
Reklamlar
-
13 Aralık 2012, 13:03
#4822
crayz_metin adlı üyeden alıntı
3. deki o yay tam olarak berede onu fotoğraf ile gösterebilir misin? Fotoğraf çekme imkanın varmı veya önceki fotoğraflardan bulup işaretleyip gösterme gibi?
4. zaten 20 tl lik benzin aldım. Servistete 5 liralık koymuşlar. Yinede ses yapıyor. Birde 25 tl lik benzin var motorda ve benzin göstergesi kırmızıda. Yani çok az benzin var gösteriyor. bu normal mi? Ben scooter a 25 tl lik benzin alsam full oluyordu :D
Ayaklık sensörü hoşuma gidiyor. Bazen motorun üzerine binip ayaklığı kaldırmadan çalıştırıp gidiyordum scooterda. Bu olay iyi hiç olmazsa unutmam. motor çalışmaz. Şimdilik o problem başıma gelmeden o sensörü iptal etmek istemiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------
İki plağın vurma sesi derken bu bahsettiğin bi sorun değil heralde. Motorun çalışmasıyla oluşan normal bir ses ?
Teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Teşekkürler. Vidaları arada kontrol ediyorum ama seslere takılıyor kafam.
tabiki sorun olmayabilir zaten motorun gidişine veya mekanik durumuna zararı yok sadece kalkışlarda ve çukurlarda ben burdayım diyor yan ayak pedalına gelince iptal ettirme onu oraya koyan mühendisde iptal etmesini biliyordu ama amacı farklı kazası pis olur adamı yere yapıştırır bence
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
13 Aralık 2012, 13:13
#4823
Fren ışığını ayak pedalının orda kablolu siyah ucunde yay olan vidalı kısımdan kendine göre ayarla yalnız bence şu an rodaja bak ve vidalari yerinde tut çünkü malzeme alistiktan sonra ışık yada diğer ayarlamalar daha kalıcı olacaktır. Şimdi ayar yapacaksın bakıma gidince boşluklar tekrar fren ışığını anormal duruma getirecek elin ayağın alissin sonra hepsi ayarlanir merak etme benim halen on balatalar ses yapıyor ufak da olsa 3000 e yaklaşmasına rağmen.
-
13 Aralık 2012, 14:36
#4824
motorun kafasıyla tekerı arasında 2 kablo war zaten kalın sol tarafdakı bakarsan dırek gorrsn arkadaslar bı on sayfada fotoraflı bı durum paylastım yardımcı olrmsnz bı bakablrsenz telefondan bıle cvp yazsanz yeterlı jıglenn ustunde bı delık war mı vıda delıgı gibi..
http://c1212.hizliresim.com/14/d/gudcw.jpg
-
13 Aralık 2012, 15:54
#4825
thelast555 adlı üyeden alıntı
motorun kafasıyla tekerı arasında 2 kablo war zaten kalın sol tarafdakı bakarsan dırek gorrsn arkadaslar bı on sayfada fotoraflı bı durum paylastım yardımcı olrmsnz bı bakablrsenz telefondan bıle cvp yazsanz yeterlı jıglenn ustunde bı delık war mı vıda delıgı gibi..
http://c1212.hizliresim.com/14/d/gudcw.jpg
Evet dostum o delik her modelde var ucu kapali bir delik sorun etme hersey normal.
Hatta onun üst kisminda sarı cük gibi birseyde var onların hepsi normal sıkıntı yok yani
Bende jikle üzerinde kırık vidamsi parçadan bahsediyorsun sandim di resim iyi olmuş
-
13 Aralık 2012, 23:58
#4826
nebri_1986 adlı üyeden alıntı
Evet dostum o delik her modelde var ucu kapali bir delik sorun etme hersey normal.
Hatta onun üst kisminda sarı cük gibi birseyde var onların hepsi normal sıkıntı yok yani
Bende jikle üzerinde kırık vidamsi parçadan bahsediyorsun sandim di resim iyi olmuş
saolasn walla snnda bı cwp veren cıkdı bız mıletn sornlarna elmzden geldnce cwp verıoz kmse sordmz bı soruya tenezul etmıoya la ınsan bogle dems bırı bakym bndede warmı adamn merakı gıderılsn der bakar
-
14 Aralık 2012, 01:29
#4827
thelast555 adlı üyeden alıntı
saolasn walla snnda bı cwp veren cıkdı bız mıletn sornlarna elmzden geldnce cwp verıoz kmse sordmz bı soruya tenezul etmıoya la
ınsan bogle dems bırı bakym bndede warmı adamn merakı gıderılsn der bakar
Bende öğle saatlerinde bakmıştım ama işler yoğun olduğu için dönemedim artık iş işten geçmiş
-
14 Aralık 2012, 01:36
#4828
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Bende öğle saatlerinde bakmıştım ama işler yoğun olduğu için dönemedim artık iş işten geçmiş
dsnmn bıle ytr saolasn
-
14 Aralık 2012, 11:21
#4829
Bir sorum olacak arkadaşlar. Şimdi kullanım kitapcığında motoru soğuk havalarda ilk çalıştırırken jikleyi en üst konuma getirin diyor öyle çalıştırın diyor. Ondan sonra ortaya alın diyor. Isındıktan sonrada en aşağıya alın diyor. Ben en üst konumda çalıştırıyorum. Gaz vermeyi bıraktığımda ise motor stop ediyor. Jikle çekik iken gazı bıraktığımda motorun stop etmemesi gerekmiyormu? Jiklenin görevi zaten motora gaz vermek değilmi. Ben elimi gazdan çektiğimde stop ediyor. Sonra gaz vererek ortaya alıyorum jikleyi stop etmesin diye. Bu sefer ortada çalışıyor. Ortadada gazı bıraktığımda bir müddet çalışıyor sonra stop ediyor :D En alt konuma aldığımda yani jikleyi kapattığımda gazı bıraktığımda motor stop etmiyor :D Bunların tam tersi olması gerekmiyor mu? Jikle açıkken motorun stop etmemesi gerekmiyormu?
-
14 Aralık 2012, 11:35
#4830
jıgle benzın hava karısımını ayarlar en ustte stop eder sadece calstrcaksn bı kac kere gaz verp beklcen sonra ortaya alıp kulancan bı sure musaıt bı menzıl yaptıkdan snrada ısıklarda feln durdugunda alta alrsn ben artk yerını ezbere cozdm hareket ederkn alıorm ama deneme bıkac kere zor krtardm ortada gazı bırakdıgın ıcın degıl motor daha tam ısın madıgı ıcın stop edıyodur once uste bıraz ısıt sonra ortaya al stop etmez ama bı gecıs suresı oluo bı ara gaz kesılıo o ara gaz ver elnle azcık ondan snra stop etmez
bu mevsımde ben genelde ortada kulanıyorum bı zararı feln war mı bılmıorm ama gayet verımlı oluo beklemdn calstrıorm hmn
-
14 Aralık 2012, 13:05
#4831
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Bir sorum olacak arkadaşlar. Şimdi kullanım kitapcığında motoru soğuk havalarda ilk çalıştırırken jikleyi en üst konuma getirin diyor öyle çalıştırın diyor. Ondan sonra ortaya alın diyor. Isındıktan sonrada en aşağıya alın diyor. Ben en üst konumda çalıştırıyorum. Gaz vermeyi bıraktığımda ise motor stop ediyor. Jikle çekik iken gazı bıraktığımda motorun stop etmemesi gerekmiyormu? Jiklenin görevi zaten motora gaz vermek değilmi. Ben elimi gazdan çektiğimde stop ediyor. Sonra gaz vererek ortaya alıyorum jikleyi stop etmesin diye. Bu sefer ortada çalışıyor. Ortadada gazı bıraktığımda bir müddet çalışıyor sonra stop ediyor :D En alt konuma aldığımda yani jikleyi kapattığımda gazı bıraktığımda motor stop etmiyor :D Bunların tam tersi olması gerekmiyor mu? Jikle açıkken motorun stop etmemesi gerekmiyormu?
Şimdiye kadar hiç jikle kullanmadım geçen gün sadece ortada calistirip bir süre devam ettim ama zaten kapalı konumda iken çalışıyor benim cihaz yarım dakika yada bir dakika hafif gaz vererek işitiyorum o ara zaten eldiven kask giyiyorum ara ara elcige de dokunmayı ihmal etmiyorum ve 1 viteste fazla yuklenmeden düşük devirde 200 mt gidiyorum sonra devam
-
14 Aralık 2012, 14:22
#4832
arkadaşlar jikle en üst noktada çalıştırın 5 sn bekledikten sonra orta seviyeye alın motor ısındıktan jikleyi sonra en alt konuma getirin ve yola devam edin. ve motoru gaz vererek çalıştırmayın. jiklenin görevi motorun ilk çalıştırma anında en ideal benzin hava karışımını (zengin karışım) ayarlayarak çalıştırmasıdır. siz jikleyle beraber gaz açınca motor boğulur...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
14 Aralık 2012, 14:52
#4833
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
arkadaşlar jikle en üst noktada çalıştırın 5 sn bekledikten sonra orta seviyeye alın motor ısındıktan jikleyi sonra en alt konuma getirin ve yola devam edin. ve motoru gaz vererek çalıştırmayın. jiklenin görevi motorun ilk çalıştırma anında en ideal benzin hava karışımını (zengin karışım) ayarlayarak çalıştırmasıdır. siz jikleyle beraber gaz açınca motor boğulur...
Sorun orada zaten. Gaz vermeden motor çalışmıyor. İster jikle açık olsun ister kapalı. Jikle açık olunca bu sefer motor stop ediyor. En alt konumdayken stop etmiyor. Ama motoru çalıştırırken hafif gaz vererek çalıştırıyorum.
-
14 Aralık 2012, 14:59
#4834
bugün bende mondial 125 drift aldım çok güzel arkadaşlar herkese tavsiye ederim. (aynı cbr 150 gibi ses çıkarıyor) ve hız konusuna gelınce babam ve ben sahıl yolu bıraz vırajlıydı ilk defa sürüyom diye fazla yüklenmedim 105 km yi gördük 2 kişi bide hava sert rüzgar vardı HERKESE ALMASINI TAVSİYE EDERIM MOTOR GÜZEL GERCEKTEN 105 DE TİTRESİM YOKTU
-
14 Aralık 2012, 15:08
#4835
Hayırlı olsun gülerek kullan.
-
14 Aralık 2012, 15:24
#4836
bugun bende aldım bir tane çok güzel bir motor sesi aynı cbr sesine benziyor yolda 100 kmyı gectıkten sonra motorda titreşim olmuyor kesinlikle. MOTOR ALACAKLARA ŞİDDETLE ÖNERİRİM BU MOTORU
--------BÜTÜN MOTORCU ARKADAŞLARIMIN 2 TEKERİ DÜZ BASMASI DİLEĞİYLE....... (AFYONLU)
---------- Post added at 13:21 ---------- Previous post was at 13:18 ----------
BU MOTORDA ISITMA CIKLESI VAR MOTORUN USTUNDE HEMEN ONU EN ALTTA TUTARSANIZ EGER MOTOR NORMAL CALISIR EGER HAVA SICAK O CIKLEYI EN USTE CIKARIRSANIZ MOTOR COK CABUK ISINACAKTIR VE CALISMAYACAKTIR SADECE -----------KIS GUNLERINDE MOTORU ILK ÇALIŞTIRMAK İÇİN O ÇİKLEYİ EN ÜSTTE ALIN MOTOR ISINDIKTAN SONRA O CIKLEYI TEKRAR ASAGI CEKINIZ..
---------- Post added at 13:24 ---------- Previous post was at 13:21 ----------
SAGOL ( SAFAHAT ) ABI MOTOR TAHMIMCE CBR 125 R YE KAFA TUTACAK MOTORA BENZIYOR SIZCE NASIL
-
14 Aralık 2012, 15:58
#4837
xxsoilxx adlı üyeden alıntı
bugun bende aldım bir tane çok güzel bir motor sesi aynı cbr sesine benziyor yolda 100 kmyı gectıkten sonra motorda titreşim olmuyor kesinlikle. MOTOR ALACAKLARA ŞİDDETLE ÖNERİRİM BU MOTORU
--------BÜTÜN MOTORCU ARKADAŞLARIMIN 2 TEKERİ DÜZ BASMASI DİLEĞİYLE....... (AFYONLU)
---------- Post added at 13:21 ---------- Previous post was at 13:18 ----------
BU MOTORDA ISITMA CIKLESI VAR MOTORUN USTUNDE HEMEN ONU EN ALTTA TUTARSANIZ EGER MOTOR NORMAL CALISIR EGER HAVA SICAK O CIKLEYI EN USTE CIKARIRSANIZ MOTOR COK CABUK ISINACAKTIR VE CALISMAYACAKTIR SADECE -----------KIS GUNLERINDE MOTORU ILK ÇALIŞTIRMAK İÇİN O ÇİKLEYİ EN ÜSTTE ALIN MOTOR ISINDIKTAN SONRA O CIKLEYI TEKRAR ASAGI CEKINIZ..
---------- Post added at 13:24 ---------- Previous post was at 13:21 ----------
SAGOL ( SAFAHAT ) ABI MOTOR TAHMIMCE CBR 125 R YE KAFA TUTACAK MOTORA BENZIYOR SIZCE NASIL
honda cok saglam bır marka tabi ama bu motor ondan 10 cc buyuk ve eger motorun rodajı saglam yapılmssa cok rahat kapısır cbr 125le ama esege bıner gıbı acmssa daha 500 km olmadan tam gaz abana abana gtmsse 90 100 gecmez.. sahsen benm motorun son 200 km kaldı sonra yawasdan cıkcam bı ara 115 yaptm 500 km cıvarında o da cok kısa bı sure denemek amaclı daha cıkarmydı bılmıorm ama devır 7 8 bın arasydı bence cıkardı..
-
14 Aralık 2012, 17:28
#4838
vıteslı motor alacaklar kesınlıkle bence bu motoru secmelı sesı fılan cbr 150 ye benzıyor yakıttada 12 tl yakıyor 100 tl de cok az yakıyor. motor ruhsatta 135 cc yazıyor ama 125 drıft dıye gecıyor bugun aldım babamla yukleneyım kac gorecez dedım ve yuklendım arkadaşlar motor 105 e geldı fazla yuklenemedim sahilde bastım yol biraz bozuktu ama motor da 105 de titreşim kesinlikle yoktu. çoğu çin motorunda titreşim var. ama bu model için MONDİAL çok iyi düşünmüş. ------YENİ MOTOR BAŞLAYACAKLAR VE 120 KM Yİ BU MOTORDA TEK KESİN GÖRÜRSÜNÜZ. DİŞLİYİ BÜYÜTÜN ARKA MOTOR BİRAZ DAHA HIZLANIR AMA RAMPAYA SARDIĞINIZDA MOTORDA GÜÇTEN DÜŞÜŞ GÖRÜRSÜNÜZ. BÜTÜN MOTOR SÜREN ARKADAŞLARIMIN TEKERLEKLERİ DÜZ BASSIN...
---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:23 ----------
BENIMDE MOTORUMUN DEVIRI 8 DEYDI MOTOR 105 GORDU ADAM GERCEKTEN COK TEMIZ KULLANMIS BUTUN BAKIMLARI SERVISETE YAPILMIŞ 1 YILDA GARANTISI VAR SESİNİ FİLAN HEPSINI ÇOK SEVDİM. ADAM BEN TEK 130 GÖRÜYORDUM 1.000 KM YAVAŞ GİTTİM DEDİ SONRA AÇTIM DEDI MOTOR 12 BINDE ALDIGIM MOTOR 2011 MODEL 2 KİŞİ SAHİL YOLUNDA 105 GORURSE UZUN VE DUZ YOLDA 120 2 KISI GORUR GİBİME GELIYOR MOTORLA OYNAMADAN
---------- Post added at 15:28 ---------- Previous post was at 15:26 ----------
thelast555 adlı üyeden alıntı
honda cok saglam bır marka tabi ama bu motor ondan 10 cc buyuk ve eger motorun rodajı saglam yapılmssa cok rahat kapısır cbr 125le ama esege bıner gıbı acmssa daha 500 km olmadan tam gaz abana abana gtmsse 90 100 gecmez.. sahsen benm motorun son 200 km kaldı sonra yawasdan cıkcam bı ara 115 yaptm 500 km cıvarında o da cok kısa bı sure denemek amaclı daha cıkarmydı bılmıorm ama devır 7 8 bın arasydı bence cıkardı..
BENIMDE MOTORUMUN DEVIRI 8 DEYDI MOTOR 105 GORDU ADAM GERCEKTEN COK TEMIZ KULLANMIS BUTUN BAKIMLARI SERVISETE YAPILMIŞ 1 YILDA GARANTISI VAR SESİNİ FİLAN HEPSINI ÇOK SEVDİM. ADAM BEN TEK 130 GÖRÜYORDUM 1.000 KM YAVAŞ GİTTİM DEDİ SONRA AÇTIM DEDI MOTOR 12 BINDE ALDIGIM MOTOR 2011 MODEL 2 KİŞİ SAHİL YOLUNDA 105 GORURSE UZUN VE DUZ YOLDA 120 2 KISI GORUR GİBİME GELIYOR MOTORLA OYNAMADAN
-
14 Aralık 2012, 21:46
#4839
Bir sorum daha olacak. Burada biryerde okumuştum. Motoru ilk çalıştırdığımızda vitesi 1e taktığımızda motor kendini hafiften ileriye ittiriyor sanki. Bunun için ben motoru hafiften ittirip öyle vitesi 1e atıyorum. Bu vites olayı bir sorun mu? Serviste düzeltiyorlarmı? Neden böyle yapıyor? Bu sorunu yaşayıpta çözen arkadaş var mı? Burada okumuştum heralde birisi bu sorunu yaşıyordu bunun için ne yapılmalı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------
İRC marka lastikler nasıl bilen kullanan varmı arkadaşlar?
-
14 Aralık 2012, 21:54
#4840
Arkadaşlar sakin ha sakin çok hız yapmayın bizim motor hiza çok yatkin siz siz olun ona uymayınca.. Yoksa benim bugün atlattigim gibi kaza atlatirsiniz. Orjinal lastikleri değiştirin. Arka fren ve önlemek kombine sıkarak yavaşlamaya calisiyordum birden arka teker kendini kilitledi önüme geçecekti arkası eğer frenleri bırakmayıp toplamaya calismasaydim. Ve o an ayağımı yere koymaya calismistim topugun üstü ayakliga denk gelmiş o anda hissettim koptu sandim ama eve gelince kocaman bir ezik ve baş parmagim kadar yarikla ucuz atlattım düşmüş olmadığıma şükür ediyorum. Allahim korudu önde araçta vardı toplamayip kendimi yere atsaydim araca kadar suruklenirdim.
Sakin ha hız yapmayın ve korumasız bakkala bile gitmeyin çok doğru söylemiş bu sözleri soyleyenler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)