Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Aralık 2012, 23:06
#4801
Reklamlar
-
11 Aralık 2012, 23:37
#4802
Daha iyi olur. Güzelmis canavar. Maşallah. Benim ki çamurdan görünmüyor yıkamam lazım
Keşke koruma demirlerini ybr modelinde almasaydin bunlar sağlıksız oluyor. Kenara açık olanlar daha iyi dizinin sıkışma olasılığı da olmuyor allah korusun kaza anında falan. Neyse güle güle kullan.
-
11 Aralık 2012, 23:38
#4803
Şu drift'in bana göre tek kusuru ön far kafası. Şekli aynı kalmak suretiyle daha büyük far kafası takabilirler bence çok daha güzel olur hem far aydınlatması daha iyi olur.
-
11 Aralık 2012, 23:40
#4804
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Şu drift'in bana göre tek kusuru ön far kafası. Şekli aynı kalmak suretiyle daha büyük far kafası takabilirler bence çok daha güzel olur hem far aydınlatması daha iyi olur.
Bence de ayrıca şu rüzgarın savurmamasi için tekrar dengesi ayarlanmali ön taraftan çok dengesiz rüzgarı karşılıyor.
-
12 Aralık 2012, 00:19
#4805
nebri diğer koruma demirleri çok kaba duruyodu onun için bu ybr modelinden aldım motor yeni yeni kendini bulmaya başladı sıkışıklığı tam atamadı 280 km oldu daha çamur benimkinde de var yıkasam da her gün yağmur yine çamur oluyo rüzgar meselesi cidden biraz can sıkıyor çünkü rüzgarı yiyince karşıdan yada yandan nerdeyse motor yolla teması kesiliyor ama iki kişi olunca artçıyla beraber işte o zaman banamısın demiyo biraz daha ağır yapsalardı daha iyi olurdu sanki fara gelince cbr 125 yada cbf 150 gibi işey olsa hem aerodinamiği iyi olurda savrulma azalırdı hemde görüntüsü dahada yakışıklı olurdu bence
-
12 Aralık 2012, 00:41
#4806
amortisörler alçaltılmadan nasıl yumuşatabiliriz. kanuni windy kullanmış olanınız varsa aradaki rahatlık farkı çok fazla olduğunu görmüştür. drifte amortisör diye birşey yok. yol tutuşunu bile olumsuz etkiliyor
-
12 Aralık 2012, 01:04
#4807
arkadaşlar bu takırtı için bide gidonun ordaki biraz sıkıştırın belki ordan geliyordur
bende de vardı bi takırtı orayı sıkıştırarak çözdüm
-
12 Aralık 2012, 01:49
#4808
Arkadaşlar ben lastikleri artık değiştirmek istiyorum. Ve michelin düşünüyorum sizce hangi olculere sahip olmalılar. On için karmaşık bir durum varda 2.75*18 mi yoksa3.00*18 mi olacak. Arkayi 100*90*18 diye hatırlıyorum.
-
12 Aralık 2012, 04:03
#4809
nebri_1986 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben lastikleri artık değiştirmek istiyorum. Ve michelin düşünüyorum sizce hangi olculere sahip olmalılar. On için karmaşık bir durum varda 2.75*18 mi yoksa3.00*18 mi olacak. Arkayi 100*90*18 diye hatırlıyorum.
bende michelin on arka takım war bızım motora uygun tek seti war on 2.75 arka 90-90-18 pilot sporty gayet hos skıntı yok ama sen braz kalınlastırıym dıyorsan pirelliden on 3.00 arka 100-90 18 michelın chaperlar ıcın olanı war karısık ogle alablrsn yok ben takm alp kafam rahat olsn dıyosan bnm gibi yap ha bide turkish arkadasmz gibi on arka aynı alp 90-90-18 michelın de alablrsn bide fiat aralıgın onmlı tabi bn 240 a aldım micheln dahada ucuza bulablcegnı sanmıyorum bayaga arastrdm pirelli 160 michelin 240 unili feln gıt gıde dusuo ama herkes kesnlkle michelin paran yoksa en kotu pirelli al dıo dıerlerıne alcagna orjınalı kalsn daha ii
-
12 Aralık 2012, 12:16
#4810
-
12 Aralık 2012, 18:24
#4811
arkadaslar orda bı bosluk war jıglenn ustunde cozemedm acaba vi vida feln mı cıkmıs yoksa hava boslugumu sızınkilerdede warmı bakabılırmısınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
marakesh45 adlı üyeden alıntı
ya koruma demırının altına yerlestırırsın ama tam cozumu olurmu olmazmı bılemicem yada kafanın oraya monta edersn kablolarını uzatıp bence..
-
12 Aralık 2012, 18:46
#4812
thelast555 adlı üyeden alıntı
http://c1212.hizliresim.com/14/d/gudcw.jpg
arkadaslar orda bı bosluk war jıglenn ustunde cozemedm acaba vi vida feln mı cıkmıs yoksa hava boslugumu sızınkilerdede warmı bakabılırmısınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
ya koruma demırının altına yerlestırırsın ama tam cozumu olurmu olmazmı bılemicem yada kafanın oraya monta edersn kablolarını uzatıp bence..
orda rolanti yada hava ayar vidası olması lazım... servise göstermende fayda var
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
12 Aralık 2012, 19:15
#4813
yok bu dıer tarafında rolentı vıdasınn dıer tarafı jıglenn oldugu yerde fotoda jıgle gozukuo ztn
-
13 Aralık 2012, 00:28
#4814
Dün bağcılara gittim motoru aldım arkadaşlar. Sıfır drift sahibi oldum artık bende. Dikkat edilmesi gereken hususları ve drift ile ilgili bilmem gereken şeyleri tüyoları felan buradan söylerseniz sevinirim. Şuana kadar yaklaşık 26 km felan yaptım. 4000-4500 deviri ve 50-55 km hızı hiç geçmedim. İnşallah bu titizliğim 1000 km'ye kadar devam eder :D
Şimdi kullanırken birkaç kafama takılan sorular oldu;
1.'si Ön frene birden bastığımda frenlerden bir ses geliyor. Böyle biryere sürtünme sesi gibi birşey (hani araba lastiği çamurluğa sürterde bir ses çıkar ya o ses gibi). Ani fren yaptığımda yani. Ön teker kayıyormu diye baktım. Ön teker kaymadı ama dediğim gibi bir sürtme sesi gibi bir ses yapıyor. Acaba yeni olmasından balataların alışmasından mı kaynaklı yoksa fabrikasyon hatasımı diye kafamda soru işareti kaldı.
2'si Arka frene bastığımda özellikle dikkat ettim stop ışığı yanmıyor. Yani motor hafiften frenleme yapmasına rağmen arka stop ışığı yanmıyor. Işığı yakmak için frene daha kuvvetli basmak gerekiyor. Yani ışığın kavrama noktası biraz aşağıda. Sizinkisinde de böylemi yoksa arka frene hafiften bastığınızda ışık yanıyor mu? Bunun ayarının yağtırılabileceğini düşünüyorum.
3.sü Motoru fazla sıkıştırmadığım için düşük devirde kullandığım için 2000-3000 devirde felan böyle hafiften gaz vermeye başladığımda motordan sanki tırrr diye bir ses geliyor :D Ya şimdi bunu nasıl anlatayım anlatamam zaten motorun heryerinden tırr diye bir ses geliyor :D İlerleyen zamanlarda bununla ilgili tekrar size bu konuyu açıcam. Tam olarak ne yapınca o sesi çıkarıyor onu bulayim tekrar yazarım buradan :D
4.sü Bilindiği üzere motorun depodan çok benzin sesi geliyor. Bunu minimuma indirmek için ne yapabiliriz?
5.si Daha kullanım kitapçığını okumaya zamanım olmadı hep işyerinde unutuyorum onun için araştıramadım. Selektör tuşunu bulamıyorum yokmu :D Uzun kısa far tuşu far solda ama anlık uzun farı açıp kapayan tuşu bulamadım yok heralde varsada gizlemişlermi ne yapmışlar :D
6.sı Sizce rolantinin en uygun deviri kaç devir? 1500 devire ayarlıyken motora hiç gaz vermeden çalıştırdığımda biraz zor çalışıyor bazen çlışmıyor. Rolanti 2000 devire ayarlı iken motora hiç gaz vermeden hemen çalıştırabiliyorum.
Biraz uzun oldu ama şimdilik aklıma gelenler bu kadar :D Özellikle şu ön frenin ses çıkartma konusuna çok takıldım. Acaba fabrikada hatalı bir montajmı yapıldı diye. Yoksa o ses zamanla geçicek mi alışacakmı kampanalar diske? Şuanda ön frene asıldığımda ön lastiği kaydırmıyor. Normalde diskler kitleyip frenlemesi kaydırması lazım değilmi? Sizin motor nasıldı ilk alındığında böyle oluyormuydu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
nebri_1986 adlı üyeden alıntı
Kesinlikle açık kask verecekler al kendin için olmasada sağa sola kısa mesafelerde artci kullanır. Tabi devamlı artcilar için sen yeni bir kask almalarını öner. Ayrıca benim adımi verebilirsin tanıdık yolladı beni diye. Alabiliyorsan kingguard kilit versinler sana. Keşke plaka ruhsat işinide onlara bıraksaydın sigortasını falan herşeyini hallederlerdi. Tekrar uğrarsan benim için siyah file sorarmisin ne kadar diye. Ayrıca gebzeden okan kaya dersen hatırlarlar metin bey. Çok çektirdim onlara
Siyah fileyide sordum onada 15 TL dediler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------
ha 7. olarakta motoru çift ayak üzerine alıp kaldırdığımda vites boşta iken arka lastiği çevirdiğimde tekerdenmi artık nereden geliyorsa cıırrr diye ince bir ses geliyor. Bir ciyaklama sesi geliyor. Sanki birşey yağsız kalmışta ciyaklıyormuş gibi. Bu sizdede oluyor mu? Motor boştayken üzerine binip ittirdiğinizde felanda çıkıyor. Orta sehpahayı kaldırıp motoru çalıştırıp vitese taktığınızda teker dönerkende yapıyor bu sesi. Bunun sebebi nedir?
-
13 Aralık 2012, 00:57
#4815
2) benimki çok hassas az bi dokunmanda yanıyor
3)önden gelen sesi diyorsun heralde genel sorun çoğunda var iki plağın birbirine vurma sesi demek istedin heralde
4)aynı sorun bendede var şıngır şungur sesler geliyor ya tam doldurmayacaksın yada o ses sana müzik sesi gibi gelecek
5)sol tarafta kornanın üstünde var sadece
6)benim rolanti 1500 devir
bildiğim bunlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------
bu arada hayırlı olsun dostum kaskın yer görmesin güle güle bin
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
13 Aralık 2012, 01:30
#4816
sıfır motorda amma sorun var ))
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Dün bağcılara gittim motoru aldım arkadaşlar. Sıfır drift sahibi oldum artık bende. Dikkat edilmesi gereken hususları ve drift ile ilgili bilmem gereken şeyleri tüyoları felan buradan söylerseniz sevinirim. Şuana kadar yaklaşık 26 km felan yaptım. 4000-4500 deviri ve 50-55 km hızı hiç geçmedim. İnşallah bu titizliğim 1000 km'ye kadar devam eder :D
Şimdi kullanırken birkaç kafama takılan sorular oldu;
1.'si Ön frene birden bastığımda frenlerden bir ses geliyor. Böyle biryere sürtünme sesi gibi birşey (hani araba lastiği çamurluğa sürterde bir ses çıkar ya o ses gibi). Ani fren yaptığımda yani. Ön teker kayıyormu diye baktım. Ön teker kaymadı ama dediğim gibi bir sürtme sesi gibi bir ses yapıyor. Acaba yeni olmasından balataların alışmasından mı kaynaklı yoksa fabrikasyon hatasımı diye kafamda soru işareti kaldı.
2'si Arka frene bastığımda özellikle dikkat ettim stop ışığı yanmıyor. Yani motor hafiften frenleme yapmasına rağmen arka stop ışığı yanmıyor. Işığı yakmak için frene daha kuvvetli basmak gerekiyor. Yani ışığın kavrama noktası biraz aşağıda. Sizinkisinde de böylemi yoksa arka frene hafiften bastığınızda ışık yanıyor mu? Bunun ayarının yağtırılabileceğini düşünüyorum.
3.sü Motoru fazla sıkıştırmadığım için düşük devirde kullandığım için 2000-3000 devirde felan böyle hafiften gaz vermeye başladığımda motordan sanki tırrr diye bir ses geliyor :D Ya şimdi bunu nasıl anlatayım anlatamam zaten motorun heryerinden tırr diye bir ses geliyor :D İlerleyen zamanlarda bununla ilgili tekrar size bu konuyu açıcam. Tam olarak ne yapınca o sesi çıkarıyor onu bulayim tekrar yazarım buradan :D
4.sü Bilindiği üzere motorun depodan çok benzin sesi geliyor. Bunu minimuma indirmek için ne yapabiliriz?
5.si Daha kullanım kitapçığını okumaya zamanım olmadı hep işyerinde unutuyorum onun için araştıramadım. Selektör tuşunu bulamıyorum yokmu :D Uzun kısa far tuşu far solda ama anlık uzun farı açıp kapayan tuşu bulamadım yok heralde varsada gizlemişlermi ne yapmışlar :D
6.sı Sizce rolantinin en uygun deviri kaç devir? 1500 devire ayarlıyken motora hiç gaz vermeden çalıştırdığımda biraz zor çalışıyor bazen çlışmıyor. Rolanti 2000 devire ayarlı iken motora hiç gaz vermeden hemen çalıştırabiliyorum.
Biraz uzun oldu ama şimdilik aklıma gelenler bu kadar :D Özellikle şu ön frenin ses çıkartma konusuna çok takıldım. Acaba fabrikada hatalı bir montajmı yapıldı diye. Yoksa o ses zamanla geçicek mi alışacakmı kampanalar diske? Şuanda ön frene asıldığımda ön lastiği kaydırmıyor. Normalde diskler kitleyip frenlemesi kaydırması lazım değilmi? Sizin motor nasıldı ilk alındığında böyle oluyormuydu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
Siyah fileyide sordum onada 15 TL dediler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------
ha 7. olarakta motoru çift ayak üzerine alıp kaldırdığımda vites boşta iken arka lastiği çevirdiğimde tekerdenmi artık nereden geliyorsa cıırrr diye ince bir ses geliyor. Bir ciyaklama sesi geliyor. Sanki birşey yağsız kalmışta ciyaklıyormuş gibi. Bu sizdede oluyor mu? Motor boştayken üzerine binip ittirdiğinizde felanda çıkıyor. Orta sehpahayı kaldırıp motoru çalıştırıp vitese taktığınızda teker dönerkende yapıyor bu sesi. Bunun sebebi nedir?
-
13 Aralık 2012, 01:33
#4817
Hayırlı olsun metin kardeş allah kaza bela göstermesin. Daha çok yeni motorun bence ses değil vidalara dikkat et. Gevsek olanlar olabilir. Sağol bu arada file bilgisi için.
-
13 Aralık 2012, 01:33
#4818
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Dün bağcılara gittim motoru aldım arkadaşlar. Sıfır drift sahibi oldum artık bende. Dikkat edilmesi gereken hususları ve drift ile ilgili bilmem gereken şeyleri tüyoları felan buradan söylerseniz sevinirim. Şuana kadar yaklaşık 26 km felan yaptım. 4000-4500 deviri ve 50-55 km hızı hiç geçmedim. İnşallah bu titizliğim 1000 km'ye kadar devam eder :D
Şimdi kullanırken birkaç kafama takılan sorular oldu;
1.'si Ön frene birden bastığımda frenlerden bir ses geliyor. Böyle biryere sürtünme sesi gibi birşey (hani araba lastiği çamurluğa sürterde bir ses çıkar ya o ses gibi). Ani fren yaptığımda yani. Ön teker kayıyormu diye baktım. Ön teker kaymadı ama dediğim gibi bir sürtme sesi gibi bir ses yapıyor. Acaba yeni olmasından balataların alışmasından mı kaynaklı yoksa fabrikasyon hatasımı diye kafamda soru işareti kaldı.
2'si Arka frene bastığımda özellikle dikkat ettim stop ışığı yanmıyor. Yani motor hafiften frenleme yapmasına rağmen arka stop ışığı yanmıyor. Işığı yakmak için frene daha kuvvetli basmak gerekiyor. Yani ışığın kavrama noktası biraz aşağıda. Sizinkisinde de böylemi yoksa arka frene hafiften bastığınızda ışık yanıyor mu? Bunun ayarının yağtırılabileceğini düşünüyorum.
3.sü Motoru fazla sıkıştırmadığım için düşük devirde kullandığım için 2000-3000 devirde felan böyle hafiften gaz vermeye başladığımda motordan sanki tırrr diye bir ses geliyor :D Ya şimdi bunu nasıl anlatayım anlatamam zaten motorun heryerinden tırr diye bir ses geliyor :D İlerleyen zamanlarda bununla ilgili tekrar size bu konuyu açıcam. Tam olarak ne yapınca o sesi çıkarıyor onu bulayim tekrar yazarım buradan :D
4.sü Bilindiği üzere motorun depodan çok benzin sesi geliyor. Bunu minimuma indirmek için ne yapabiliriz?
5.si Daha kullanım kitapçığını okumaya zamanım olmadı hep işyerinde unutuyorum onun için araştıramadım. Selektör tuşunu bulamıyorum yokmu :D Uzun kısa far tuşu far solda ama anlık uzun farı açıp kapayan tuşu bulamadım yok heralde varsada gizlemişlermi ne yapmışlar :D
6.sı Sizce rolantinin en uygun deviri kaç devir? 1500 devire ayarlıyken motora hiç gaz vermeden çalıştırdığımda biraz zor çalışıyor bazen çlışmıyor. Rolanti 2000 devire ayarlı iken motora hiç gaz vermeden hemen çalıştırabiliyorum.
Biraz uzun oldu ama şimdilik aklıma gelenler bu kadar :D Özellikle şu ön frenin ses çıkartma konusuna çok takıldım. Acaba fabrikada hatalı bir montajmı yapıldı diye. Yoksa o ses zamanla geçicek mi alışacakmı kampanalar diske? Şuanda ön frene asıldığımda ön lastiği kaydırmıyor. Normalde diskler kitleyip frenlemesi kaydırması lazım değilmi? Sizin motor nasıldı ilk alındığında böyle oluyormuydu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
Siyah fileyide sordum onada 15 TL dediler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------
ha 7. olarakta motoru çift ayak üzerine alıp kaldırdığımda vites boşta iken arka lastiği çevirdiğimde tekerdenmi artık nereden geliyorsa cıırrr diye ince bir ses geliyor. Bir ciyaklama sesi geliyor. Sanki birşey yağsız kalmışta ciyaklıyormuş gibi. Bu sizdede oluyor mu? Motor boştayken üzerine binip ittirdiğinizde felanda çıkıyor. Orta sehpahayı kaldırıp motoru çalıştırıp vitese taktığınızda teker dönerkende yapıyor bu sesi. Bunun sebebi nedir?
1. ogle bi ses hc gelmedi bende on frenı kulanmanı onermem ama yınede soyleym bunu servise gıttıgınde soyle cunki gitmen gerekcek 2 de acıklıcam
2. benm de yanmıyordu kuran usta ynls kurmus 500km bakımnda fark ettık kolylkla halledılıyor gıt soyle halederler ve dıer sorunundan da bahset camurluga carpıyor olablr
3. tır sesı ondekı kablolardan bırının yayı kısın yapıyor sanrm o konuda bende kafa yormustum onde kablonun etrafını saran bir yay war o cıkmıstır soukdan cıkıyor tekrar taksanda yıne cıkar bantla feln yapıstırabılrsn ama cokda faydalı olmaz sanrm bı skıstırma plastıgı war onu bıraz bantla sıkarsan olablr ben pek umrsamadgm ıcın ellemedım ogle bırakdm yazn yaparm gene soukdan cekılcek ve cıkcak dıye kabloyu korumak ıcın yapılms bı yay cıkartada bılırsın
4. benzını cok doldurmusundur hermotorda bu ses gelr ama benzını cok doldurmamanı tavsıye ederm hem benzın ucucu oldugu ıcın kalıtesını dusurur zamanla hemde motor en ufak saga sola yatsa benzın akar o depodan devrıldıgı anda benzın akıcakdır keske okdr doldrmasaymsn bunlarn depo 70 80 lıralık alıyor ama 20 lıralık doldur bnce derım bıterse zaten yedek depo 50 km yetıyor sana
5. selektor sol yanı debrıyajın orda bı dus var kısa ve uzun ama onların calısması ıcınde sagda bır devırı acma yerı war solda kapalıdır elektırık aksamını acan bırsey soldan saga dogru yırıtr 1sı orta sıddetlı 2.sı tam sıddetlı ısık artırır snrasında kısa ve uzunlar ıcın soldakı dugmeyı kulan uzundayken gostergede mavı bı ısık yanıcak ve sag sol sınyanllerde aynı sol taraf yanı debrıyajın orda altta saga yapınca sag sınyal sol yapnca sol sınyal calısır
6. rolantıye gelnce kısın souk havada artrmakda fayda var hem zor stop eder alısana kadar yuksek kalması iidir alıstıkdan sonra ve yazın uygun olanı 1500 1000 arası nekadar azaltrsan ısıklarda surda burda okdr az benzın yet bu bıraz senn yetenegıne baglı ama dusurdukce motorun debrıyaj ayarı hasaslasır unutma stop etırebılırsın..
ve son olarak kendım eklemek ıstedıgm madem yenı almısın ayaklık sensorunu ılk servıse gıttınde soktur kaldırt sebebı bu ayaklık acıkken calısmamasına yarayan bır sensor yalnız cok kalıtelı bısey degıl ve yagmurda veya sacma sapan bsyde sorn cıkarp motoru stop etırıoms snrada kuruyana kadar veya bı seklde duzelene kadar calsmasına ızın vermıyor kesınlkle kaldır derım..
rodaja gelnce 1000km ye kadar dedıgını yapabılırsen ne mutlu ama yapamazsan en azından 500km bakımına kadar dedıgını yap ve daha saglam bı rodaj ıstıyosan ılk 250km bı yagını deıstır derım daha ıı olr castrol power 1 war bızım motorlar ıcın onu al hayrlı olsn
-
13 Aralık 2012, 07:08
#4819
[QUOTE=thelast555;2884417]http://c1212.hizliresim.com/14/d/gudcw.jpg
arkadaslar orda bı bosluk war jıglenn ustunde cozemedm acaba vi vida feln mı cıkmıs yoksa hava boslugumu sızınkilerdede warmı bakabılırmısınız[COLOR="Silver"]
arkadaslar bu konuda kendi motorlarnıza bakıp bı cevap verırsenız cok yardımcı olcak teskrler..
-
13 Aralık 2012, 11:00
#4820
arkadaşım benimkindede ön firen ses yapıyodu balatalar dandik biraz kullan sonra değiştir motor deviri 2000 den bir çizgi aşağıda olsun rahat çalışır altta firen muşuru var onu ayarla firen yanar sen yinede motordaki vidaları biraz sıkıştır egzoz nikalaj vidalarını falan rodajı bekleme
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------
eray sen bence çok biliyorum zannediyon ama boş biliyosun rahatlıkla koyulur birdene anlarsın vites geçişlerindeki rahatlığı kardeş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)