Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Kasım 2012, 20:13
#4661
thelast555 adlı üyeden alıntı
bn hc bı form sıtesınde gormedım kotulıyen hatta elestırı yazılarnda bıle bı cok ozelıgı ovulerek bahsedılıyor lastık 0 aldysan hepsnn orjınalı kotuymus ben sıkıntı yasamadm ama deıstırdıkden snra daha da rahatladı ıcım 1000km ye yaklastıgım smdıye kadar bı sorn cıddı veya deıl 0 hc bı sorn yasamadm kafama takılan yerler ve acemılıklerm oldu bılgısızlıklerım okdr ama ne tvs ler gıbı tıtresımı war ne benzını cok yıyo km de 135 140 cok deıl bı motorda daha az en fazla 15 kurus fark eder oda ogle bı motor varmıdır bılmıom zamlardan snra selede bence gayet rahat kım nası bı sorn yasadı bılmıom ama cok sert deıl ha keyfı olarak daha rahat bı sele takarsn yumusak olur toton cok kıymetlıdır ayrı ama bn memnunum
arkadaslar bisey daha sorcam motorun sol arka tarafında anahtar gıren bı yer war yenı fark ettm ne ıse yarıyor acınca bı demır uzuyor kapaynca ıcıne gırıo bıde kablo uzantısı war cozemedm sol selenın arka tarafında...
Orası önemli eşya yada kask kilit yeri yarım türda birşey kilitlersin tam tür çevirip o içeri doğru girdiğinde koltuk açılır çıkartılır. Tekrar dene çok basit ve kullanmak için işine belki yarar diye koymuşlar ben bazen kask kilitliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------
Arkadaşlar bu arada 2bin bakımına gireceğim castrol 10.40 koyduracağım fiyat olarak bilgisi olan varmıdir.
Reklamlar
-
25 Kasım 2012, 20:15
#4662
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar Drift alacaktım netten araştırayım dedim şunları okudum 50km den sonra selenin iğne gibi battığı zinzirin çabuk deforme olduğu vidaların döküldüğü çukurlarda arka amortisörlerin gaz kaçırdığı lastiklerin berbat olduğu çok yaktığı haliyle bunları okuyunca dedim hurdamı satıyorlar siz kullanıcılarından öğrenelim dedim doğrumudur netten okuduklarım boşa vergi vermemek için motor almak için Ocak ayını bekliyorum seçeneklerim arasında Salcano wolf,arora ar200 tiger ve drift var cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum sağlıcakla...
Bunlar hep honda kullanıcılarının uydurması, kıskanıyorlar lastiklerinin kötü olması dışında ufak ayar bakım yaparak çözülemeyecek bir sorunu yok. Lastikler de 250cc altı bütün motorlarda kötü, yani mümkün olsa sıfır motoru lastik takmadan jantla satacaklar ama olmuyor tabi
-
25 Kasım 2012, 20:41
#4663
thelast555 adlı üyeden alıntı
bn hc bı form sıtesınde gormedım kotulıyen hatta elestırı yazılarnda bıle bı cok ozelıgı ovulerek bahsedılıyor lastık 0 aldysan hepsnn orjınalı kotuymus ben sıkıntı yasamadm ama deıstırdıkden snra daha da rahatladı ıcım 1000km ye yaklastıgım smdıye kadar bı sorn cıddı veya deıl 0 hc bı sorn yasamadm kafama takılan yerler ve acemılıklerm oldu bılgısızlıklerım okdr ama ne tvs ler gıbı tıtresımı war ne benzını cok yıyo km de 135 140 cok deıl bı motorda daha az en fazla 15 kurus fark eder oda ogle bı motor varmıdır bılmıom zamlardan snra selede bence gayet rahat kım nası bı sorn yasadı bılmıom ama cok sert deıl ha keyfı olarak daha rahat bı sele takarsn yumusak olur toton cok kıymetlıdır ayrı ama bn memnunum
arkadaslar bisey daha sorcam motorun sol arka tarafında anahtar gıren bı yer war yenı fark ettm ne ıse yarıyor acınca bı demır uzuyor kapaynca ıcıne gırıo bıde kablo uzantısı war cozemedm sol selenın arka tarafında...
Kardeş nette aratırsan kendi kullanıcılarının selenin rahatsızlığından 50km de bir mola verdiklerini görürsün tekrar bulabilirsem koyarım linkleri...
-
25 Kasım 2012, 21:17
#4664
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Ne yazıyor yaw orda Japan felan yazıyor o ne iş? Çin malı değilmi bu :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
Arkadaşlar bu driftlerin arka amortsöre normal benzinlikte lastik şişirmek için hava basılan yerde arka amortsörede hava basılabiliyormuş. Motorun arkasını 4-5 cm felan kaldırabiliyormuş. Bu sistem doğrumu gerçekmi biyerde okumuştum. Varmı böyle bir olay normal lastik havası basılan yerde amortsöre hava basılıyormuş yumuşaklığı ayarlanabiliyormuş? Kullanıcılar ne diyorlar hava basan varmı? Varmı böyle birşey ben satın alırken hava basılıyomu diye sordum adamda pek bilmiyordu heralde gazlı bunların süspansiyonu dedi. Siz ne diyorsunuz?
bende bu amartisör olayını anlamadım aydınlatcak bırı yokmu ?
-
25 Kasım 2012, 21:48
#4665
karbüratör japon malı değil ya dandik bi şey aynı karbüratörden bende de var (mg deluxe). zaten üstündede standart japan yazıyor japon standartında demek heralde bu arada o gaz telinin girdiği kapak tam kapalı olmalı rölanti yükseldiyse resimde gözüken vidayı sola doğru az çevirin. motor çalışır haldeyken bu işlemi yaparsanız daha düzgün ayar yapmış olursunuz. 1500-2000 devir arasında olması lazım tahminim yine de kitapçığını kontrol edin orada yazar uygun deviri
-
25 Kasım 2012, 22:03
#4666
okan elbir adlı üyeden alıntı
bende bu amartisör olayını anlamadım aydınlatcak bırı yokmu ?
ben eski driftimin amörtisörüne hava bastım ve hiç bi degişiklik olmadı yani bi işe yaramıyo..
hatta ordaki sibop bile kırıldı dokunmaya gelmiyo..
bende gittim ybr amörtisörü aldım 50 liraya..
inanın orjinalinden daha rahat oldu motorun teker le sele arası yükseldi enduro gibi geçmiş sayfalarda resimleri mevcut ..
daha rahat oldu
---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 20:01 ----------
ayrıca selesi çogu motora göre rahat ..şuan cbf 150 kullanıyorum yumuşaklık bakımından driftin ki daha iyi idi.
-
25 Kasım 2012, 22:42
#4667
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Kardeş nette aratırsan kendi kullanıcılarının selenin rahatsızlığından 50km de bir mola verdiklerini görürsün tekrar bulabilirsem koyarım linkleri...
Dostum sorularına cevap arıyorsan forumu üşenmeyip herkes gibi baştan aşağı okuyabilirsin. Diğer forumlarda yazanlara zaten inandıysan burada sorularını sormanın anlamı yok...
-
25 Kasım 2012, 23:32
#4668
Chucky21023 adlı üyeden alıntı
Dostum sorularına cevap arıyorsan forumu üşenmeyip herkes gibi baştan aşağı okuyabilirsin. Diğer forumlarda yazanlara zaten inandıysan burada sorularını sormanın anlamı yok...
Benim öğrenmek istediğim drift hakkında okuduklarım gerçekmi yalanmı o kadar inanma konusu ben 25 yıldır motor kullanıyorum şu an 5. motorum yeni motor alacağım için emin olmak istiyorum ...
-
26 Kasım 2012, 00:16
#4669
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Benim öğrenmek istediğim drift hakkında okuduklarım gerçekmi yalanmı o kadar inanma konusu ben 25 yıldır motor kullanıyorum şu an 5. motorum yeni motor alacağım için emin olmak istiyorum ...
Tabiki soru sorabilirsiniz size sormayın demek bana düşmez zaten ama forumlarda yazılanlar konusunda seçici ve eleyici olmanız gerekir çünkü açıkçası 50km 'de rahatsızlık verebilecek bir motor selesinin olabileceğini düşünmüyorum. Onu yazan arkadaş ya motor üzerine oturmasını bilmiyordur ya da vücudunda bir problem vardır.
Driftin selesi şahane çok rahat demiyorum ama ben aralıksız 180-200km yapıyorum ağrısız. Ama bu tabi biraz alışkanlıkla alakalı. Önceden büyük cc motorlarınız olduysa tabiki size rahatsız edici gelecektir.
-
26 Kasım 2012, 00:31
#4670
Daha önceden bahsettiğim amortsöre hava basma olayını buradan okumuştum arkadaşlar.
http://motosiklettest.blogspot.com/2...125-drift.html
En iyi özelliklerinden birisi ise Arka Süspansiyonların havalı olması herangibir lastik şişirebildiğiniz aparat ile arka süspansiyonlara hava basabilir arazi de de motorunuzu kullanabilirirsiniz.
Not: Şu anda arka süspansiyonlar Kalkık değil Hava basılması durumunda yaklaşık 4-5 cm bir yükselme oluşuyor
Not: Tek dezavantajı Arka basıncı sürekli kontrol etmek gerekiyor Malzeme çok kaliteli değil çukurlara girip çıkıldığında hava basıncında azalma yaşanıyor bu sefer araç sürekli bir yalpalamaya giriyor
Burada sürekli kontrol edilmesi gerektiği söyleniyor. Bazı kullanıcıların ise bu durumdan haberleri yok Haberi olupta bu işlemi uygulayan biri varmı? Hava basmak ile havasız kullanmak ile arada hissedilir derecede bir fark var mı?
Hava basarak kullanıcılardan bu durum hakkındaki görüşlerini almak istiyorum.
Hava basmadan kullanan kullanıcılardan ise hava basıpta aradaki farkı bizimle paylaşırlarsa güzel olur. Bu konuda da bilgilenmiş oluruz.
-
26 Kasım 2012, 00:38
#4671
teşekkürler, tamamen kapalı olması gerekli demişsiniz rolantiyle ilgisi yok demişsiniz ama orası gevşek ve hava alıyorsa rolantide ayar değişmez mi? İçi nasıl birşey görsek ona göre yorum yapacağım da gözükmüyor. O kapak gevşek olunca şöyle zaman bulup oturup tek tek her vidayı kontrol edesim geldi, satıcılar malı satayım gitsin hesabı. O malı satıyorsun bir kontrol edilmesi gerekli bence a dan zye, motor çalışıyor mu çalışıyor gidiyor mu gidiyor tamam...
**[Ankara - MT] Motosiklet Grubu**
Ankara Motosiklet Sevdalıları
https://www.facebook.com/groups/329295930541118/
-
26 Kasım 2012, 01:00
#4672
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Daha önceden bahsettiğim amortsöre hava basma olayını buradan okumuştum arkadaşlar.
http://motosiklettest.blogspot.com/2...125-drift.html
En iyi özelliklerinden birisi ise Arka Süspansiyonların havalı olması herangibir lastik şişirebildiğiniz aparat ile arka süspansiyonlara hava basabilir arazi de de motorunuzu kullanabilirirsiniz.
Not: Şu anda arka süspansiyonlar Kalkık değil Hava basılması durumunda yaklaşık 4-5 cm bir yükselme oluşuyor
Not: Tek dezavantajı Arka basıncı sürekli kontrol etmek gerekiyor Malzeme çok kaliteli değil çukurlara girip çıkıldığında hava basıncında azalma yaşanıyor bu sefer araç sürekli bir yalpalamaya giriyor
Burada sürekli kontrol edilmesi gerektiği söyleniyor. Bazı kullanıcıların ise bu durumdan haberleri yok
Haberi olupta bu işlemi uygulayan biri varmı? Hava basmak ile havasız kullanmak ile arada hissedilir derecede bir fark var mı?
Hava basarak kullanıcılardan bu durum hakkındaki görüşlerini almak istiyorum.
Hava basmadan kullanan kullanıcılardan ise hava basıpta aradaki farkı bizimle paylaşırlarsa güzel olur. Bu konuda da bilgilenmiş oluruz.
Bildiğim kadarıyla arka amortisör ayarı fabrika çıkışı 70kg'a ayarlı. Eğer artçılı şekilde kullanılacaksa sizin de dediğiniz gibi hava basılarak ayar yapılabiliyor. Servise daha önce bu konuyu sorduğumda abi ihtiyacın olduğunda getir biz yapalım, yazıldığı kadar kolay değil demişti. Bu noktada sanırım sağ ve sol amortisörlere aynı hava basıncını uygulamak çok önemli aksi takdirde virajlarda sıkıntı yaşanabilir. Ayrıca sadece hava basmak değil aynı zamanda helezon ayarıda yapılması gerekiyor...
-
26 Kasım 2012, 02:25
#4673
nebri_1986 adlı üyeden alıntı
Orası önemli eşya yada kask kilit yeri yarım türda birşey kilitlersin tam tür çevirip o içeri doğru girdiğinde koltuk açılır çıkartılır. Tekrar dene çok basit ve kullanmak için işine belki yarar diye koymuşlar ben bazen kask kilitliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------
Arkadaşlar bu arada 2bin bakımına gireceğim castrol 10.40 koyduracağım fiyat olarak bilgisi olan varmıdir.
valla bunu bıldıgım ıı oldu yarn denerm artk tam cevırmedm ama koltuk altndada bsyler koycak yer warsa cok guzel olur..
bu arada seleden sorn yasayan var mı aranızda ? veya amortsorden ? daha iisi olamaz demıyorum ama ben gayet rahatım hıc aralıksız 1 bucuk saat surdugumde oluyor ruzgardan feln kolrm bazen arıodu baslarda ama seleden veya amortsorden hıc rahatsız olmadım hem arka amortsor hava kacıdıgnıda sanmyorm gayet yumusak ızmır yolları masalah arabayla sorn yasadıgım yollar araba megan 2006 hb ama motorla sıkıntısız gecıorm bazen tumseklerde yawaslama ıhtıyacı bıle duymuom cok az hıssedırıo..
-
26 Kasım 2012, 12:20
#4674
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar Drift alacaktım netten araştırayım dedim şunları okudum 50km den sonra selenin iğne gibi battığı zinzirin çabuk deforme olduğu vidaların döküldüğü çukurlarda arka amortisörlerin gaz kaçırdığı lastiklerin berbat olduğu çok yaktığı haliyle bunları okuyunca dedim hurdamı satıyorlar siz kullanıcılarından öğrenelim dedim doğrumudur netten okuduklarım boşa vergi vermemek için motor almak için Ocak ayını bekliyorum seçeneklerim arasında Salcano wolf,arora ar200 tiger ve drift var cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum sağlıcakla...
Benim drift şuan 9555kmde lastikler dışında birsorun yok. Oldukça ekonomik ve seri bir makine. 20 Tl lik benzinle 150-160km yol yapıyor.(şehiriçi şehirdışı karışık kullanımda) Aslında lastikler de idare eder ama ıslak zeminde ve virajlarda çok kayıyor. Ben lastikleri değiştirme gereği duymadım zaten ortalama 80km hız yapıyorum. Lastikler yıpranınca prelli almayı düşünüyorum. arka amortisörler pek rahat değil. Sele de uzun yolda (1 saat kullanımdan sonra) insanı rahatsız etmeye başlıyor. Motorun ençok sevdiğim yanı hiç yağ eksiltmiyor, yağ yakma problemi yok. CBF lerde yağ yakma sorunu olduğu için eğer kontrol etmezseniz makina sıkışıyor. Motoru alalı 1,5 yıldan fazla oldu hiç vidası falan dökülmedi, gevşeme bile yok vidalarında. Titreşim yok denecek kadar az. Motorun sesi tatlı, insanı rahatsız etmiyor. Zincir biraz esnek değiştirirsen iyi olur ama kaliteli zincir 200TL civarı. Ben hala orjinal zincirini kullanıyorum, birsorun yaşamadım.
-
26 Kasım 2012, 15:48
#4675
Arkadaşlar bugün 2bin bakımını yaptırdım castrol yağ 10.40 4T DIYE bir yağ koydurdum üzerinde çabuk ısınan scoterlar için ideal falan yazıyordu ustaya sordum bunda böyle böyle yazıyor diye tek silindirli motorlara bundan koyuluyor dedi sorun yaparmi sizce.
-
26 Kasım 2012, 18:21
#4676
yapmaz bence yağ yağdır bence hele castrol bayaga kalıtelı ama keske ıcınde supe kalmasayms hazr deıstırmısken bzm motora gore alsaymısın
-
26 Kasım 2012, 19:38
#4677
thelast555 adlı üyeden alıntı
yapmaz bence yağ yağdır bence hele castrol bayaga kalıtelı ama keske ıcınde supe kalmasayms hazr deıstırmısken bzm motora gore alsaymısın
Zaten servisci başka yağ koyacaktı castrol koyduracağım varmı elinde alıp geleyim mi dedim var var dedi. Onu çıkardı bende elimde incelerken okudum biraz.
-
26 Kasım 2012, 19:45
#4678
nebri_1986 adlı üyeden alıntı
Zaten servisci başka yağ koyacaktı castrol koyduracağım varmı elinde alıp geleyim mi dedim var var dedi. Onu çıkardı bende elimde incelerken okudum biraz.
Castrol'ün scooter yağı sorun çıkarmaz ama castrol magnatec koymayın, debriyajın kaçırıp sıyırmasına neden oluyor.
-
26 Kasım 2012, 19:47
#4679
nebri_1986 adlı üyeden alıntı
Zaten servisci başka yağ koyacaktı castrol koyduracağım varmı elinde alıp geleyim mi dedim var var dedi. Onu çıkardı bende elimde incelerken okudum biraz.
2000e gelince ben de düşünüyorum. Bujiyi 2000 de değiştirmiyormuyduk onu da değişytireceğim. Castrol koyunca fark görecekmisin bizle paylaşmayı unutma, fark gördüm diyenler oldu senden de duyalım varsa.
**[Ankara - MT] Motosiklet Grubu**
Ankara Motosiklet Sevdalıları
https://www.facebook.com/groups/329295930541118/
-
26 Kasım 2012, 19:54
#4680
talip333 adlı üyeden alıntı
2000e gelince ben de düşünüyorum. Bujiyi 2000 de değiştirmiyormuyduk onu da değişytireceğim. Castrol koyunca fark görecekmisin bizle paylaşmayı unutma, fark gördüm diyenler oldu senden de duyalım varsa.
Dışkapıdaki serviste castrol magnatec var ondan koydurmayın sakın, yibadan castrol power1 racing alıp serviste motora koydurabilirsiniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)