Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Ağustos 2012, 23:13
#3221
Secim dogru...
Evet beyler motorlar.. yarın ile persembe arasında gelicek dedi.. cuma kesin burda olur. gelir bakarsın,zaten arıcaz diye söylediler.. Rengi beyenip veriyorum siparisi :d
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Reklamlar
-
28 Ağustos 2012, 23:16
#3222
seninde motorun hayırlı olsun arkadaşım bende eylül ayına bi girelim alıcam mh driftimi çevremdeki arkadaşlar öyle yağ çıkartıyo falan diyince kafam karıştı bian niye böyle bişey yapıyo ki diye :D
-
28 Ağustos 2012, 23:18
#3223
atasun10 adlı üyeden alıntı
seninde motorun hayırlı olsun arkadaşım bende eylül ayına bi girelim alıcam mh driftimi çevremdeki arkadaşlar öyle yağ çıkartıyo falan diyince kafam karıştı bian niye böyle bişey yapıyo ki diye :D
Piyasaki en iyi motor suanda.. fiyatı olsun.. güçü olsun
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
28 Ağustos 2012, 23:23
#3224
atasun10 adlı üyeden alıntı
beyler öncelikle selamlar bende bu motoru alma arifesindeyim ama çevremden 2 arkadaşım aldı hava filtrelerinde yağ çıkıyormuş sizde bu sorun hiç oldumu ? bilgilendirin beni tam kafama yatmıştı motor kafamı karıştırdılar :(
Bu tarz motorların krank kutusundan çıkan bi hortum hava filtresine giriyo, o yüzden hava filtresine motordan gelen yağ buharları, köpükleri nedeniyle zamanla yağ dolabilir.
-
28 Ağustos 2012, 23:24
#3225
çok teşekkürler arkadaşlar gerçekten çok ilgilisiniz bide 2011 model olanlarda koltuğun altında alarm soketi bulamadık biz sadece 2012 lerdemi var o soket ?
-
28 Ağustos 2012, 23:31
#3226
atasun10 adlı üyeden alıntı
ne biliyim bu debriajlı motorlara yabancıyım biraz 6 senedir kanuni elite cup motorum var hiç böyle bişeyle karşılaşmadım. yani bu yağ çıkarması iyi bişeymidir ? Balıkesir/Erdek-Çanakkale/Gelibolu arası yol yapıcam 2-3 haftada bir 130 km bişey yol doğru motorumu seçmişim bütçem buna yetiyor ancak.
BU linki okuyabilirsiniz. yag ile ilgili bide önceki sayfayı
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ligi-1815.html
---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:28 ----------
atasun10 adlı üyeden alıntı
çok teşekkürler arkadaşlar gerçekten çok ilgilisiniz
bide 2011 model olanlarda koltuğun altında alarm soketi bulamadık biz sadece 2012 lerdemi var o soket ?
hocam 2011 lerdede olması lazım..eger koltugun altınde degil ise
bu yan ayak müşür kablosu var sol tarafta oralara bak orda olabilir..
-
28 Ağustos 2012, 23:37
#3227
Beyler motoru aldıgım andan itibaren..
Kaplama yapıcam.. Farı.. Siyah.. Seffaf.. Kısa ampule pat pat lamba takıcam.. Manisa Akhisarda .. Sakal varmıs.. Ondan alıcam.. Beyaz serit+ Karbon,6 veya 8 k xenon alıcam.. Veya pembe ambul takıcam..
Ehliyetim Önümde Cıkarttım
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
29 Ağustos 2012, 00:30
#3228
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Beyler motoru aldıgım andan itibaren..
Kaplama yapıcam.. Farı.. Siyah.. Seffaf.. Kısa ampule pat pat lamba takıcam.. Manisa Akhisarda .. Sakal varmıs.. Ondan alıcam.. Beyaz serit+ Karbon,6 veya 8 k xenon alıcam.. Veya pembe ambul takıcam..
Ehliyetim Önümde
Cıkarttım
Bana göre orjinal haliyle binsen daha güzel, hem yeni olduğu belli olurdu, 2 günlük motoru piç etme
-
29 Ağustos 2012, 02:28
#3229
Çanakkale'den selamlar;Arkadaşlar öncelikle herkesin tekeri düz bassın vede kazasız belasız sürüşler diliyorum...Ben driftimi 6 ay önce 2 . el 1600 km de aldım.Şu ana kadar 1200 km de ben yaptım.Bakımını temizliğini hiç aksatıyorum.Yağmurda çamurda kullanmıyorum..Vede kapalı garajda muhafaza ediyorum.Ne tekerleklerini nede zincirini değiştirmedim.Vede neredeyse her zaman eşimle birlikte ardçılı olarak kullanıyorum..Şükür ki şuana kadar en küçük bir sorun yaşamadım.Beni hiç üzmedi kerata..)Yanlız o kadar özen göstermeme rağmen egzos borusunda küçük küçük pas pitikleri gözüme çarpmaya başladı.Bunun şahsımın kullanımından kaynaklanmadığının bilincindeyim.Sonuçta 2500 tl lik bir motora biniyoruz.Böylesi bir sorun yaşayıp da çözüm üretebilen bir arkadaşım varsa vede paylaşma nezaketi gösterirse çok sevinirim..Tüm arkadaşlara sevgiler tekrardan Çanakkale'den selamlar....
-
29 Ağustos 2012, 02:56
#3230
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
BU linki okuyabilirsiniz. yag ile ilgili bide önceki sayfayı
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ligi-1815.html
---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:28 ----------
hocam 2011 lerdede olması lazım..eger koltugun altınde degil ise
bu yan ayak müşür kablosu var sol tarafta oralara bak orda olabilir..
çok sağol ümit abim (abi diyorum benden büyüksün :D ) bende gri alıcam motorumu donanım olarak ybr esd koruma demırını dusunuyorum bide senin şu buyuk topcaselerden bana kaça malolur bunlar ?
-
29 Ağustos 2012, 04:00
#3231
atasun10 adlı üyeden alıntı
çok sağol ümit abim (abi diyorum benden büyüksün :D ) bende gri alıcam motorumu donanım olarak ybr esd koruma demırını dusunuyorum bide senin şu buyuk topcaselerden bana kaça malolur bunlar ?
ybr demiri takma bence..o demir öne egik oldugu için ayaga dize çarpa gibi sorun oluyomuşş
benim motorun demirinden bulabilirsen bundan taktır..
topcase taktıracaksan heleki büyük olandan taktıracaksan
arka çanta demiride taktırman lazım çünkü orjinal olan demir kırılıyo..
arka çanta fiyatı bendeki 120 lira mı ney..
---------- Post added at 02:58 ---------- Previous post was at 02:56 ----------
mehmet sahin adlı üyeden alıntı
Çanakkale'den selamlar;Arkadaşlar öncelikle herkesin tekeri düz bassın vede kazasız belasız sürüşler diliyorum...Ben driftimi 6 ay önce 2 . el 1600 km de aldım.Şu ana kadar 1200 km de ben yaptım.Bakımını temizliğini hiç aksatıyorum.Yağmurda çamurda kullanmıyorum..Vede kapalı garajda muhafaza ediyorum.Ne tekerleklerini nede zincirini değiştirmedim.Vede neredeyse her zaman eşimle birlikte ardçılı olarak kullanıyorum..Şükür ki şuana kadar en küçük bir sorun yaşamadım.Beni hiç üzmedi kerata..
)Yanlız o kadar özen göstermeme rağmen egzos borusunda küçük küçük pas pitikleri gözüme çarpmaya başladı.Bunun şahsımın kullanımından kaynaklanmadığının bilincindeyim.Sonuçta 2500 tl lik bir motora biniyoruz.Böylesi bir sorun yaşayıp da çözüm üretebilen bir arkadaşım varsa vede paylaşma nezaketi gösterirse çok sevinirim..Tüm arkadaşlara sevgiler tekrardan Çanakkale'den selamlar....
egzozda paslanma varsa ve seni rahatsız ediyosa yapacagın şey şu..
bir adet 600 dereceye dayanıklı mat siyah siprey boya al.
egzosu sök yerinden ve bi yere as.
sprey boya ile güzelce boya..1 kere boya kurusun
sonra tekrar boya tekrar kurusun ve tak motoruna..
egerki paslı yerler varsa paslı yeri hafif zımpara ile kazı..
---------- Post added at 03:00 ---------- Previous post was at 02:58 ----------
atasun koruma demiri burda 40 lira..
arka çanta demiride 40 lira..
çantada 120 lira falan..
belki sizn orda koruma demiri 50 lira veya 60 lira olabilir..
-
29 Ağustos 2012, 04:19
#3232
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
ybr demiri takma bence..o demir öne egik oldugu için ayaga dize çarpa gibi sorun oluyomuşş
benim motorun demirinden bulabilirsen bundan taktır..
topcase taktıracaksan heleki büyük olandan taktıracaksan
arka çanta demiride taktırman lazım çünkü orjinal olan demir kırılıyo..
arka çanta fiyatı bendeki 120 lira mı ney..
---------- Post added at 02:58 ---------- Previous post was at 02:56 ----------
egzozda paslanma varsa ve seni rahatsız ediyosa yapacagın şey şu..
bir adet 600 dereceye dayanıklı mat siyah siprey boya al.
egzosu sök yerinden ve bi yere as.
sprey boya ile güzelce boya..1 kere boya kurusun
sonra tekrar boya tekrar kurusun ve tak motoruna..
egerki paslı yerler varsa paslı yeri hafif zımpara ile kazı..
---------- Post added at 03:00 ---------- Previous post was at 02:58 ----------
atasun koruma demiri burda 40 lira..
arka çanta demiride 40 lira..
çantada 120 lira falan..
belki sizn orda koruma demiri 50 lira veya 60 lira olabilir..
ümit abi adım atakan bu abimin profili yenisini açma gereği duymadım sendeki koruma demiride güzel ama yatırmalarda falan sorun yaratmıyormu ?
-
29 Ağustos 2012, 04:43
#3233
benim arkadaş kaza yaptı
virajda motoru çok sert bi şekilde yatırdı..
motor yan yattı sürüklenti ve sadece koruma demiri egildi ve çizildi beya..
birde kafa grenajı beya bi hasr gördüü..
diyecegim oki gayet iyi korudu.
-
29 Ağustos 2012, 04:52
#3234
biliyorum ya 160 sayfanın hepsını okudum senın yorumlarını falan ama motorda sadece kafa grenajında hasar vardı arkadaşa tekrardan geçmiş olsun daha kötülerinden kaçınmak lazım bu topcase takılan demir mh için üretilen kendi demirimiydi ?
-
29 Ağustos 2012, 05:26
#3235
atasun10 adlı üyeden alıntı
biliyorum ya 160 sayfanın hepsını okudum senın yorumlarını falan ama motorda sadece kafa grenajında hasar vardı
arkadaşa tekrardan geçmiş olsun daha kötülerinden kaçınmak lazım bu topcase takılan demir mh için üretilen kendi demirimiydi ?
evet mh için üretilen demir var..
daha saglam ve yan korumalı.
eger buulundugun yerde yok sa..
ben sana burdan gönderebilirim.
-
29 Ağustos 2012, 05:30
#3236
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
evet mh için üretilen demir var..
daha saglam ve yan korumalı.
eger buulundugun yerde yok sa..
ben sana burdan gönderebilirim.
çok iyisin abi sen ya bi alıyım şu motoruda hepsini tamamlıyacaz
-
29 Ağustos 2012, 05:50
#3237
atasun10 adlı üyeden alıntı
çok iyisin abi sen ya bi alıyım şu motoruda hepsini tamamlıyacaz
peki sen motoru al onlar kolay şeyler herzaman halledilir..
-
29 Ağustos 2012, 05:59
#3238
senin gibi abimiz olduktan sonra halledilir tabi abi sen motoru sakin kullananlardansın anladıgım hiç sorunla falan karşılaştınmı beni üzer mi bu motor ?
-
29 Ağustos 2012, 06:10
#3239
atasun10 adlı üyeden alıntı
senin gibi abimiz olduktan sonra halledilir tabi abi sen motoru sakin kullananlardansın anladıgım hiç sorunla falan karşılaştınmı beni üzer mi bu motor ?
ımm bi düşinim bakalım..
ben bu motoru 6000 km aldı..bi kere kornası bozuldu onu degiştim.
aslında hiç yolda kalmadım..
çünkü ben bu motoru alınca güzel bi bakım yaptım.lastigi bujisi orin li zinciri.
onun için bi sorun çıkarmadı bana motor...
senide üzecegini sanmıyorum sen onu üzmedigin sürece
-
29 Ağustos 2012, 06:17
#3240
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
ımm bi düşinim bakalım..
ben bu motoru 6000 km aldı..bi kere kornası bozuldu onu degiştim.
aslında hiç yolda kalmadım..
çünkü ben bu motoru alınca güzel bi bakım yaptım.lastigi bujisi orin li zinciri.
onun için bi sorun çıkarmadı bana motor...
senide üzecegini sanmıyorum sen onu üzmedigin sürece
ben öyle canavar sürücülerden değilim abi
lastik,zincir,xenon far,bide ngk çift tırnak bi buji düşünüyorum zaten onlar değişicek bana gelibolu-erdek arası sorunsuz bi yol alıyım yeter.
öyle 600-700 km yol peşinde değilim yani
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)