Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Ağustos 2012, 23:53
#2921
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Önden geliyorr.. Dişli olabilir nerden cıktı önde dişlimi var..
Neyse sorun.. Diskin içindeki tel sürtüyor..Herkezde var bu servise gidin yapıyorlar.
Selam İzzet,
Bilgi için teşekkür ederim. Motorsiklet bilgim çok derin değildir ama zincir sonuçta bir zincir dişliye sarılmaz mı?
Öğrenmek için soruyorum, diskin içindeki tel 'den kasıt nedir? motora bir zararı varmı bu değme durumunun?
Reklamlar
-
08 Ağustos 2012, 23:54
#2922
Chucky21023 adlı üyeden alıntı
Selam İzzet,
Bilgi için teşekkür ederim. Motorsiklet bilgim çok derin değildir ama zincir sonuçta bir zincir dişliye sarılmaz mı?
Öğrenmek için soruyorum, diskin içindeki tel 'den kasıt nedir? motora bir zararı varmı bu değme durumunun?
Yok işte sadece sürtünmeden dolayı ses yapar.. Git yenisiyle degişiliyor..Kronik sorun...
Dişli dedigin .. Ön tekerde yok ön dedikleri vites pedalı ordaki kapak motordan gelen dişli ön disli odur..Arka ise arka tekerde olandır..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
08 Ağustos 2012, 23:59
#2923
Tamam teşekkür ederim. Naptın karar verebildin mi motor konusunda?
-
09 Ağustos 2012, 00:04
#2924
Chucky21023 adlı üyeden alıntı
Tamam teşekkür ederim. Naptın karar verebildin mi motor konusunda?
Sabah 15 dk boyunca c90 murat abimle konustum...Baya konustuk.. İşte
Ehliyeti kazandım cuma belgelerimi alıcam.. Gelcek cuma bayrama 1 gün kala cıkartmayı planlıyorum.. Bayramdan sonra ailem ybr yi kabul etti.Sanırım ybr alıcam ama ..Olagan üstü bi durum olursa hemen drifte dönerim..
1.Ybr
2.Drift
Sıralama böyle
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
09 Ağustos 2012, 00:13
#2925
Chucky21023 adlı üyeden alıntı
Selam Arkadaşlar,
Bir süreden sonra tekrar birşeyler paylaşabiliyorum. Pazartesi günü motorumu, salı günü belgeleri, bugün de reuhsat ve plaka mı teslim aldım. Bugün ilk sürüşümü gerçekleştirdim (tabiki kapalı alanda, deneyimli bir arkadaşın eğitimiyle). 1. viteste düşük hızda manevra işini çözdüm sanırım, haftasonuna doğru da vites değişimi sanırım çözerim. Amacım 14 Eylül 'de güzel bir sürüş eğitimi var ona katılmak
umarım en kısa zamanda trafiğe güzenli bir şekilde çıkmaya başlarım.
Tüm bunların yanında sizlere sormak istediğim bir nokta var. Motoru ilk aldığım günden beri ön dişli kısmından bir ses geliyor. Tırıs giden bir atın nal sesi gibi (benzetme komik olmuş olabilir ama başka bir tarif bulamadım)
Amcaoğlu zincir ayarından olabileceğini söyledi. Var mıdır olası başka bir sebebi? Hemen düzeltilmesi gerekir mi yoksa 500km bakımını bekleyebilir mi?
Bir diğer sorum ise far ile ilgili. Sanki Ön tekerlek farın aydınlatmasını engelliyormuş gibi görünüyor. Farda herhangi bir yükseklik ayarı falan var mıdır?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
Resim eklemeye çalıştım ama bilemedim oldumu... Görüntü normal midir?
http://d1208.hizliresim.com/10/8/bndjk.jpg
hayırlı olsun. far ayarı yok benim de bildiğim, ön tekerde ses geliyorsa satan yerin yada fabrikanın doğru düzgün motoru yağlamamasından geliyor, aldığın yere götür ses geliyor de bir baksın olmadı söksün yağlasın ön teker hareket eden aksamı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------
arkadaşlar bu koltuk nasıl sökülüyor bilen var mı merak ediyorum söküp bakmam lazım basit mi?
-
09 Ağustos 2012, 00:27
#2926
arkadaşlar far ayarı var..kafa grenejının altında bir vida var onu gevşeterek yukarı aşagı ayarlana bilitor...
koltuk sökülme işine gelince..
motorun soltarafında bir anahatar yeri var motorun kendi anahtarının takıldıgı bir yer..
oraya hem kaskı kilitliyosun hemde bi tur çevirip koltugu tık diye açıyo..
motorun sol arka yan tarafındadır..
-
09 Ağustos 2012, 00:30
#2927
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
arkadaşlar far ayarı var..kafa grenejının altında bir vida var onu gevşeterek yukarı aşagı ayarlana bilitor...
koltuk sökülme işine gelince..
motorun soltarafında bir anahatar yeri var motorun kendi anahtarının takıldıgı bir yer..
oraya hem kaskı kilitliyosun hemde bi tur çevirip koltugu tık diye açıyo..
motorun sol arka yan tarafındadır..
sadece onu çevirip koltuğu kaldırıyor muyuz çok basitmiş o zaman?
-
09 Ağustos 2012, 00:38
#2928
talip333 adlı üyeden alıntı
sadece onu çevirip koltuğu kaldırıyor muyuz çok basitmiş o zaman?
aynen öyle biraz çevirince orda kerti gibi bişi var oraya kaskı kitliyorun.
birazdaha çevirince koltık tık diye atıyo bukadar..
motorun orjinal ampülü çok dagınık kötü gösterio..
serviste arkadaş 10 liralık bi ampul takmıştı benimkine eskisinden daha iyi gösterio..
ayrıca benim yaptıgım sis farı motorun kendi kısa farından daha iyi aydınlatıo..
çogu kişi söylemişti bunu..
ikisini bir bir yakıom önüm gündüz gibi..
darı yakınca motorla 2 metra arada ışık yasnsımıo kısa farda orayıda sisleri ayarladım ışıktan yana sıkıntım yok
-
09 Ağustos 2012, 00:49
#2929
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
aynen öyle biraz çevirince orda kerti gibi bişi var oraya kaskı kitliyorun.
birazdaha çevirince koltık tık diye atıyo bukadar..
motorun orjinal ampülü çok dagınık kötü gösterio..
serviste arkadaş 10 liralık bi ampul takmıştı benimkine eskisinden daha iyi gösterio..
ayrıca benim yaptıgım sis farı motorun kendi kısa farından daha iyi aydınlatıo..
çogu kişi söylemişti bunu..
ikisini bir bir yakıom önüm gündüz gibi..
darı yakınca motorla 2 metra arada ışık yasnsımıo kısa farda orayıda sisleri ayarladım ışıktan yana sıkıntım yok
ben memnunum, yine akşam alışveriş merkezine gittim gezmeye baya iyi aydınlatıyor, ben güzel görünsün diye beyaz almıştım onu taktıracağım bakıma gittiğinde eskisini de saklarım.
-
09 Ağustos 2012, 08:15
#2930
gokhanbeyaz adlı üyeden alıntı
benim merak ettiğim uzun yolda en fazla kaç devirde sürekli gitmek uygun olur.
rodaj süresi bitmiş olsa bile sürekli red line de kullanma yeter
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
-
09 Ağustos 2012, 09:55
#2931
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bilmem, bana göre değil öyle şeyler, internetten toplantı yapmak buluşmak falan.
Toplu halde yapılan aktiviteler her zaman çok eğlenceli olmuştur. Kesinlikle katılmanı tavsiye ederim.
Sayı 10-15 arası olursa daha güzel olur. Sohbet ortamı da olmuş oluyor. Aşırı kalabalık buluşmalarda hemen gruplaşma oluyor. az ve öz her zaman iyidir.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
09 Ağustos 2012, 19:28
#2932
-
09 Ağustos 2012, 20:02
#2933
Ümit senin için doğru bir karar olmuş bir süre daha bizimlesin demek bu.
Bu arada bende bugün kask ve full koruma mont almak için gebzeden kadıköy MOTOMAX'in yolunu tuttum internetten araştırdığım modelleri hem deneyip hem almak için. Güya ikinci ürüne %50 indirim varya kapıldık gittik eşimide aldım yanıma. Keşke gitmez olaydım. Onu sordum yok öbürünü sordum stokta kalmadı. Bu ürün nasıl diyorum onu tavsiye etmem falan. Tabiki haliyle hiçbirşey almadan çıktım ve kolay kolay da artık ordan içeri gireceğimi sanmıyorum ya hadi hayırlısı artık. Hala sinir küpüyüm iftar gelsede niyeti bozsam
-
09 Ağustos 2012, 20:16
#2934
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
bugün simyalleri led simyale cevirdim..
arka sinyaller plakadan görünmüodu ve çare bulundu araya lama demir koyuldu çok iyi bi şekilde görünüyor..bu arada bugün 150 mcx kullanma fırsatım oldu bi ara aklımdaydı drifti satıp almak için..
aman allahım bir sele var taş gibi
amörtisörler esnemiyo..
dreksiyon çok degişin 10 metre gitmeden vaz geçtim mcx ten
hayırlı olsun yalnız o sinyallerde çanakkale de çok meşhur ve benim arkadaşımda kendi drift ine yaptı 3gün sonra ledleri patladı ve çanakkale de bunu çok duyuyorduk ledleri biraz dandik oluyormuş diye inşallah senin başına gelmez yakışmış ve arka sinyaller içinde o zamazingoyu iyi düşünmüşsünüz benim arkadaşın plakanın altında kalıyor nerdeyse gözükmüyor kaç kere söyledik ama düzeltmedi tekrar hayırlı olsun..
kazasız belasız sürüşler..tekerin düz bassın..
bu arada mcx in koltuğu sert evet ama amortisorler sendekiyle aynı oturuş pozisyonuda farklı olduğu için garipsemiş olabilirsin =))
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
-
09 Ağustos 2012, 20:38
#2935
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun sekıl durmus sınyaller. Bende bugun kızıltoprak hondaya gıttım. Baktım ettım. Cb125e yakından bakınca hıcte fena durmuyor kerata devır gosterge yerınınde bos olması pek etkılemedı benı soyle ustune bı oturdum baktım sankı motor gel kardes benı al der gıbı duruyodu. Ne dersın cb125e ye?
-
09 Ağustos 2012, 21:41
#2936
takarfz adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun sekıl durmus sınyaller. Bende bugun kızıltoprak hondaya gıttım. Baktım ettım. Cb125e yakından bakınca hıcte fena durmuyor kerata
devır gosterge yerınınde bos olması pek etkılemedı benı soyle ustune bı oturdum baktım sankı motor gel kardes benı al der gıbı duruyodu. Ne dersın cb125e ye?
valla zafer ne diyem bilmiom kii.
cb125 güzel motor ama sıfır alma sana 4000 tl yi bulur gibime gelio..
ben olsam tercihim driften yana olurdu.
-
09 Ağustos 2012, 21:47
#2937
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
valla zafer ne diyem bilmiom kii.
cb125 güzel motor ama sıfır alma sana 4000 tl yi bulur gibime gelio..
ben olsam tercihim driften yana olurdu.
+1 kesinlikle drift. Devir saati olmayan motora 4 bin tl verilmez
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
09 Ağustos 2012, 22:08
#2938
Bende CB125E 'ye bakmıştım ve dedigin gibi guzel motor (ben devir gostergesinin bos olmasina uyuz olmustum)
Yanlis hatirlamiyorsam vites gostergesi de yok. Baska sehirleri bilmiyorum ama İzmir'de parcalari cok pahali ve servis ilgisiz. Bu nedenlerden ben tercihimi driftten yana kullanmistim
-
09 Ağustos 2012, 22:12
#2939
Chucky21023 adlı üyeden alıntı
Bende CB125E 'ye bakmıştım ve dedigin gibi guzel motor (ben devir gostergesinin bos olmasina uyuz olmustum)
Yanlis hatirlamiyorsam vites gostergesi de yok. Baska sehirleri bilmiyorum ama İzmir'de parcalari cok pahali ve servis ilgisiz. Bu nedenlerden ben tercihimi driftten yana kullanmistim
Var vites göstergesi..
Motor güzel.. Fakat Selesi sert..Amasör yok gibi..Devir saati yok.. Ayak marsı yok.. Tip var biraz
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
09 Ağustos 2012, 22:29
#2940
CB125E'ye 4 bin lira verilir mi ben 2250tl'ye Mondial 125MX aldım, motorda CBF150 şasesi var, gidon aynı maşa aynı amortisörler aynı boyutta belki iç yapısı da CBF150 ile aynıdır, 125MX CB125E'ye on basar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)