Herkese selamlar. Arkadaşlar bugün sıfır r6 almış bulunuyorum. İlk sıfır motorum. Rodaj konusunda ilk 1000km de 8300 devir, 1600 km ye kadarda 9600 deviri geçilmesi önerilmiyor. Bu konuda tavsiyesi olan varmı.
Aynen öyle, ani gaz açmalardan kaçın, mümkünse dur-kalk trafiğine girip fazla ısınmasına izin verme. Bi ton şey söylüyolar rodajla ilgili, özünde nazik davranacaksın bu süreçte motora.
Rodaj ; Parcalarin birbirine alışma evresidir.
En doğru rodaj kullanım kitabına uygun olarak yapılandır.
Genel olarak Rodaj; Max 8-10 Bin deviri aşmadan ani hizlanmalardan kacinarak şehiriçine girip ısıtmadan sürekli vites değiştirerek yapılır
Kolay Gelsin
daha önce de sormuştum ama cevap alamadım, şu gidona takılan zımbırtı tam olarak ne işe yarıyor?
Gidon amortisörüdür. GÖREVi Direksiyon sertlik ve yumusakligini dengeler. Tank Tokatlama denilen olayı BIR NEVI ENGELLER. Özellikle Teker yapan kisiler icin gereklidir. Bazan da yoldaki eğimlere denk geldiğinizde hızlı iseniz gerekebilir. Ama ben R6 da tank tokatlama henüz yasamadim.
RR ile 180 ile giremedigim viraji 203 ile döndüm sorun yok...
Arkadaşlar
Motorumu yüksekliği nedeniyle belime baski yapmasından dolayı kesin kararla satılığa çıkardım.
Vuruğu Kiriği Değişeni Boyası Taş izi vs yoktur.
2013 Model 3983 KM'dedir ...
33ooo Liradir. İlanlara bakarsaniz durumuna göre en düşük fiyatlı olan benim motorumdur zaten... önceki sayfalarda fotoğrafları görebilirsiniz.
Saygilar...
0544 789 7777
Arkadaslar R6 'mı satmış bulunmaktayım.
Buralar neden sessiz kaldı böyle
Vallahi R6 mı dandik yoksa diğer racingler mi ben kontrol ettim ve hicbirinde R6 kalitesi olmadığını gördüm 😉
Maslak :
RR zaten tip olarak geride bana göre. Ama benim dışımda herkes çok beğendi nedense. Honda malzemesini 2013 Model RR lara göre biraz daha kaliteli hale getirmiş. İşçiliğe biraz daha dikkat etmişler. Fakat Kullanim ve alcakligi nedeniyle daha kknforlu geliyor bana. Fakat duruşu gidişi endamiyla bir R6 gibi olamaz tabi. R6 daha prof kullanim gerektiriyor. Yeni RR 'da Frenlere bayildim. En iyi yanı bu bence. Bir de daha kivrak geldi bana hafifligi nedeniyle sanirim. R6 yi belimden dolayi sattim. Hondayi bir süre binip satip sifir R6 düşünüyorum belim düzelince.
Levent
DAHA 57 km binebildim motora
@cakalaz: Geçmiş olsun, umarım hastalığın kısa bir süre sonra geçer.
R6 iyidir ya.
ARKADAŞLAR Bİ SORUM OLUCAK . R6 YA EGZOZ TAKTIRMAK İSTİYORUM AMA MOTORUN GARANTİSİ DEVAM EDİYOR . GARANTİDEN ÇIKMAMASINI İSTEMİYORUM . EGZOZU YAMAHADAN ACROPOVİC SERİSİNDEN Mİ ALMAK ZORUNDAYIM .
Garanti Dışı kalmaması için Akropovic alman gerekiyor. Ama yine de servisle görüşün onlar daha iyi bilgi verirler ...
beyler , yüksek cc makınaları devirli kullanın derler hep . niye .
bide birinci vitesteyken kac bin devirde vitesi ikiye atmak doğru . yanı 1 . vites 16 bin devr çevirmiyicez heralde
Tabiiki istediğin devirde kullanabilirsin motoru. Fakat bu her aracta aynidir. Genelde sürekli devirli kullanim illaki bir miktar zarar verecektir. Ben genelde 1. ve 2. Viteslerde max 5-6 bin devir cevirip bites büyütüyorum. Ama 10 bin devirde de vites attim motorum ariza yapti diye birsey soz konusu olamaz
eyvallah . sagol
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)