Arkadaşlar merhaba, geçen hafta bende 2006 R6 aldım yeni kasa diye tabir edilenden. 600 f ten sonra oturuşu ciddi sıkıntı oldu bana. Sürekli depoyla seviyesiz bir ilişki içindeyiz Ne yapsak nasıl etsek. bunun dışında gidişi, virajı akselerasyonu daha iyi ama rahatsız olduğum bir konu daha var o da daha önce fazer ımdaki durumla aynısı 6.000 rpm e gelince yaptığı kıçına tekme yemiş gibi fırlama pozisyonu, alışana kadar insanı zor durumda bırakabilen bir durum. Genel olarak güzel bir bisiklet en azından çok yakışıklı
Bu topic ölü sanırım ama gören elbet cevap vericektir. cbr250r kullanıcısıyım ve r6 almayı düşünüyorum. Böcek kasadan istemiyorum isteyemiyorum tamamen duygusal olarak. Onun altındaki kasalardan ve donanım özellik olarak hangisini neden tavsiye edersiniz? yardımcı olursanız sevinirim
Selam arkadaşlar
Ben yine gittim R6 aldım
Bu sefer 2006 model fakat eski kasa yani R6S olarak bilinen fakat ruhsatta falan R6 yazan aletlerden
Bu arada cağnım ülkemizde saçma sapan bilip bilmeden konuşulan hikayeler dönmekte R6S için.
R6S in hikayesi şöyle başlıyor;
Yamaha 2003 yılında çıkarttığı yeni kasa R6 sını aynı şekilde 2005 e kadar üretiyor.
2005te ön amortisör ve fren kaliperlerini geliştirip piyasaya yeniden sürüyor.
Fakat 2006 da kasa yeniliğine gidiyorlar (şuanki güncel kasa 2006-13...)
Aynı zamanda yeni kasa R6 çıkmışken eski kasa R6 nında satışı devam ediyor. (neden hala satmaya devam etmişler onu bilmiyorum )
Eski kasayı satarken onlara R6S demişler.Olay tamamen bu.Yani 2005 yılında Yamahanın seri üretimdeki tek 600CC racing motosikleti bazılarının 600F muamelesi yaptığı R6 dır R6S dir.600RR ın eski kasası neyse R6S de o yani.Bunu anlayamayanlar oluyor, onlarıda ben anlayamıyorum
Nacizane bir postum bulunmasını istedim R6 ile R6S arasındaki farklar konusunda.. Herkesin tekeri düz bassın.
Öğlen sıcaklarında asfalt sakız gibi eriyor.Dikkat edelim
Özel mesajla cevapladım
Orjinal egzosu bu motorun.Yakıt tüketimi; gazlama + istanbul trafiği 6litre civarında.
Gp style egzos sipariş ettim onu deniyicem.Orjinal egzosu kısaltıp argon kaynağı vs işlemine sokanlar var böyle ama ses çok iyi gelmedi.Önceki motorumda headerstan akrapovic vardı.Onu çook arıyorum..
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Arkadaş tamam hoş güzel ilanların altlarını dolduruyorsunuz yazıyla yok osu var yok şusu var diye ciddi ciddi aramadan önce plaka gönderiyorum km düşürülmüş başkasını gönderiyorum yok çarpma ona rağmen arıyorum motor kazalıymış yalnız fiyatlar yine piyasanın üstünde.R6 dada denk geldi cbr 600 f dede
Ss de ikinci el piyango hocam bu bir gercek Turkiye de. Apaciler varolsun.
Ayrica Felon 6 litre sehiricinde müthiş bir rakam. Hyoda 5 litre yakmisligim var kiyaslarsak super bi rakam r6 da 6 litre.
4.6-8 arası yaktım ben de.%80 5.5-6.5 arası yakıyo hayvan gıbı basmazsan 600luk alırken 10 yakar la bu dıyolardı.
kendim çalıp kendim oynamaya devam (:
---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:37 ----------
Not;Radyatör suyu ve fren hidrolikleri (ön-arka) değişildi. Aynı yolu yaptığımız 600F 106derecede fan açmışken benimki 90derecedeydi.R6 daha sıcak çalışması lazımken arada bu fark çok şaşırttı.Arkadaş şimdi servis yolunda
Artık 95 oktan almamaya karar verdim,97 oktanı daha bir seviyor alet.Zaten ülkemizde benzin kalitesi düşük 95 alete eziyet
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)