Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

    REKLAM ALANI
  1. #1061

    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Motosikleti
    mondial 150 mr vulture
    Alıntı duzunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok agrasif kullanmam genelde bazen dip gaz yapıp elektrik kestiriyorum karbürotörlü motorlarda olmuyor
    peki kardeşim önemli noktalardan birisi.sıkışık trafıkte hararet hemen cıkıyormu.ve düz yolda son hız ve stabil olarak seyrettiği hız nedir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1062

    Üyelik
    20 Kasım 2013
    selamlar 250 mr kullanıcısı olarak ben cevap vereyim isterseniz. hararet hemen çıkıyor ama 80-90 dan sonra fan açınca çıkma yavaşlıyor tavsiyem şehir için dur kalklarda arada istop ederseniz motoru yormamış olursunuz.
    ayrıyetten benim de bir sorum olacak aranızda bilgisi olan varsa bu 250 mr ın şanzıman dişli gurubu mondial yp de çok pahalı acaba bunları dişli dişli bulabileceğimiz bir yer varmıdır? 3. vitesimden ses geliyor (ki bu da destro da kronik sanıırm) bunun için bakım yapıcam ama zaten 300 tl işçiliğe gidecek bari hasarsız parçaları değiştirmeyip masrafı azaltayım.

    kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Alıntı mekan67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki kardeşim önemli noktalardan birisi.sıkışık trafıkte hararet hemen cıkıyormu.ve düz yolda son hız ve stabil olarak seyrettiği hız nedir.

    ekleme: dün istanbuldan çanakkaleye geldim 5.500 devirde 120 km/sa ile yormadan geldim 320 km yola 45-50 tl arası birşey yaktı. öğlen civarı yolda olmama rağmen hararet 100 dereceyi çok nadir geçti birde bu sıcaklıklarda...

  3. #1063
    selimpelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2012
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    DESTRO 250
    Harareti nasıl ölçtünüz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

    Ayrıca nasıl bi ses geliyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

    Ayrıca facebook sayfamız var oradan detaylı bi şekilde sorularınızı biz kullanıcılara sorabilirsiniz
    https://www.facebook.com/media/set/?...9397996&type=3

  4. #1064

    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Motosikleti
    mondial 150 mr vulture
    peki bu hararet problemine çözüm olarak yapılabılecek herhangı bır işlem yokmu...

  5. #1065
    selimpelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2012
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    DESTRO 250
    Radyatörün önünede fan takıcam ısı olayını komple çözücem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

    Hararetten kastın su attırmaysa radyatör kapağına conta takıp düzeliyor ayrıca suyu radyatörden ilave edin su tahliyesinden değil orası tahliye kanalı adı üstünde

  6. #1066

    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mr250 destro 2011
    Slm arkadaşlar hararetten kastiniz nedir. Eğer motosiklet stop edince fan devreye girmesine hararet yaptı diyorsanız normal olan odur zaten motor zarar görmesin diye böyle bir sistem yapışlar.
    50 TL benzinle haziran ayında 309 km yol yaptım. Yaz aylarında daha az yakıyor.

  7. #1067
    selimpelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2012
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    DESTRO 250
    Radyatördeki su miktarı ne kadar olmalı

  8. #1068
    RmMuR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul Ataşehir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Selam arkadaşlar. Sonunda sattım kurtuldum bu motordan.
    Bu kadar kötü bir alet olmaz.
    Beni nerdeyse motor kullanmaktan soğutacaktı.

    MR benim ilk motorumdu. Honda eğitim merkezinde kullandırdıkları CBF 150 yi kulanınca kendi kendime dedimki arkadaş bu CBF ne müthişmiş. 150 cc ama benim 250 ye neredeyse yaklaşır. Denge, kulanım kolaylığı, fren başarısı müthiş. Destroda bunlardan ese yok. Zaten o eğitimden sonra kesin kararımı verdim. Bu aletten kurtulmam lazım diye.

    Üzerindeki lastikler lastik değil zaten. NAYLON.

    Bu lastiklere güvenip yol yapmayın. Başınızı derde sokmayın.

    Lastikleri NAYLON olduğundan bu motorla sadece dümdüz ve dönmeden giderseniz. Motor kullanmanın hiç bir zevkni yaşayamazsınız.
    Ön frenlerde iki tane hesapta papatya disk var ama görüntü var okadar. Benim kullandığım motorda ne yaptıysam fren meselesini çözemedim. Servise bu şikayetle gittiğimde terbiyesis servis ne dese beyenirsiniz, "Bu frenlere kim yağ sıktı" dedi. Senden başka servise götürüyorum ya zaten !!!

    Benim motorumda ön fren merkezi bir acayipti. Servise gidiyordum ve "bunun frenleri cok zayıf bir sorun olduğunu düşünüyorum" diye giderdim, servisteki arkadaş motoru götürür sonra geri getirir ve "şimdi bir bak bakalım" derdi. Evet fren maneti düzelmiş. Alır giderim 20 veya 30 km sonra herşey eski haline geri döner, ne olur? Fren boşalır. Fren manetinin gideceği toplam yolun 1/4 ü boş ve orada fren maneti langır lungur.

    Zaten astikler lastik olmadığından yani NAYLON olduğundan arka fren diye bir şey yok. Arka freni ne kadar hissetmeye çalışırsan çalış hissedemezsin. Hissttiğinde lastik kayıyordur zaten. Göz kararı fren yaparsın. Ön frenle amortisöler ön yükleme yapıp arka frenle destekleyerek durmaya çalışırsın. bu sorada arka freni sıkıyoruz ya, ama o kadar hissiz ki, ulan sıktığım frenin bir faydası varmı, yoksa sıkmıyormuyum biraz daha mı sıkayım anlayana aşkolsun. Her halde biraz daha sıkmalıyım derken arka kayar, hah işte ozaman anlarsın arkayı fazla sıktım. frenler böyle işte...

    Bu motoru almayı düşünen hala almamış, allahın sevgili kulları. Sizlere sesleniyoum, almayın.
    CBF 150 alın bu motroru 250 diye almayın.

    Hep o para var ya o para... Hep onun yüzünden oluyo. Ya param yetmiyo ama 250 istiyorum, görüntü fena değil, hem de enjeksiyonlu, sesi de güzel. İşte bu dörtlü kandırıyor.
    Beni de bu dörtlü ayartmıştı.
    1 İlla 250 istiyordum.
    2 Görüntü fena deği
    3 Enjeksiyonlu (az yakar, iyi gider)
    4 Ses var abi, o biçim.

    Kazın ayağı öyle değil.

    Daha çok yazarım da neyse.
    Sattım kurtuldum...

    Bu motoru hala kullanan ve başına tehlikeli bir iş gelmemiş hayatta olan tüm arkadaşlarıma sesleniyorum.
    Bu motordan kurtulun. Yok ben memnunum gibi bir söylem içinde iseniz, lastikleriniz değiştirin. Gerçekten kauçuktan yapılmış lastik olan bir lastik alıp takın, hayatınızı kurtarın. Çok ciddi risk ve tehlike altındasınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

    Bazı arkadaşlar hararetten bahsetmiş.

    Servis ler bu konuda anlaşılır bir şey söylemiyorlardı. Bir kaç kez uzun yolda bacağıma bir sıcaklık gelmesinden dolayı ödüm koparak kenara çekip "ne oluyo ulen" diyerekten bacağıma bakıp neden ıslandı bu dedim. Sonra baktım ki Su ekleme kapağından su fışkırmış, motor bloğu antifiriz renginde boyanmış, etraf batmış, üstüme kaynayan su gelmiş, üstüm de batmış.

    Servis bu duruma çare olarak kapağı deldi. Evet Su ekleme haznesininin kapaını deldi. Sonra ne oldu, tabiki deldikleri bu delikten bu olaylar tekrar etti. Arkadaş bu ne çözüm ama. Burdan su fişkırıyor diyorum onlar haa kapağı delelim o zaman diyorlar. )) Ai bu gün bakıyorum da neer yaşamışım yahu. Bu mondial yokmu, Çin mallarının berbat ve kalitesiz malzemeleri ile Türkiyeyi dolduruyorlar.

    Sonuç olarak hararet diye bunu kastediyorsanız yani su fışkırtmasını, su fışkırtıyor arkadaş.
    Uzunda devamlı 130 gidemezsin. Neden biliyomusunuz? Üstünüz başınız berbat olur. Bütün radyatör suyunu üstünüze boşaltır. O delik vardı ya işte oradan. Şimdi suyu boşalttı, yerine ne koyacaz ? Su mu, antifiriz mi? Bunu devamlı yanımız da mı taşıyacaz. Maddem soğutma suyu motor için lazımdır, soğutma sisteminin içinde kalmalıdır, niye dışarı fışkırıyor?
    Ama fışkırıyor, bilginize.

  9. #1069
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    arkadaşım madem memnun değilsin niye sattın. gidip hurdaya çıkarsaydın ya. mondialın bu motoru çok kötü değil iyide değil. ama yukarıda yazılanlar kadar kötü değil. benim motoru aldığım yere ilk servise gittiğimde bunların adam olmadığını anladım. sonra başka seçeneklere baktım. bir yer buldum. adam çoçukluktan yetişme motorcu ben demeden abi bu motorda şuna bakalım dedi ayarlamaları yaptı. motorum sıkıntısız. ama benim ilk yaptığım radyator sorununu forumdan okuduğum için motora binmeden ne yapılıyorsa yaptırdım. lastikleri sawa marka ile değiştirdim. yol tutuşu mükemmel. ben hız meraklısı olmadığım için arka freni hissederek duruyorum. yüksek hızlarda senin dediğin olabilir. bir defa yolda kaldım. oda vida gevşemesi sebebiyle oldu. şimdi motora binmeden vidaları sağı soğu kontrol ediyorum.
    Yaşadığım sıkıntılar:
    Benzin göstergesi kafasına buyruk çalışıyor. benzin bitti diye girdiğim benzinlikte yarım depo benzinim çıktı.
    aydınlatması felaket önümü görmüyorum. sis farı taktım. bunları park lambasına bağladım.
    lastikler ısınıncaya kadar felaket ısındıktan sonra yol tutuşu idare eder. bu yüzden iki defa motoru düşürdüm. lastikleri değiştirdim. sıkıntı yok.
    gevşeyen vidalar sıkıntı yaratıyor. kontrol edilmeli.
    radyator için delik açılmıyor oraya conta takılıyor diye biliyorum. benim başıma bir defa geldi ondada suç benimdi alttaki hazneyede su koymuştum. fazla olanı tahliyeden attı.
    iyi yönleri
    sesi mukemmel
    cbf,ybr gibi altımda küçük kalmıyor.
    benzin yakıtı makul,
    titreşim rahatsız edecek düzeyde değil 150uag ve 250mct den sonra
    şehiriçi benim işimi görüyor.
    motoruma binenler kötü demiyor.

  10. #1070

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    250 mr destro
    Arkadaşlar mrb
    Aranıza yeni bir destrocu katıldı.
    Yağ ve lastik önerilerinizi alabilirmiyim destro kullanıcılarından
    Ve 500 kmdeyim. uzun yol öncesi ne gibi bakımlar yaptırmak gerek.
    Simdiden Teşekkürler

  11. #1071

    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mr250 destro 2011
    hayırlı olsun erolative güle güle kazasız belasız bin ilk 2000 km dikkat et rodajı tamamla 70-80 geçme motoru çok zorlama ilk önce yağını ve bujulerini iyi marka yağ ve buji ile değiştir 2000 km sonunda yine değiştirisin castrol marka yağ bulursan kullan lastikler önemli üzerindeki lastik çok güvenilir değil özellikle sulu ortamda hemen kayar çok yumşak kullanacaksın lastikleri değiştireçeksende michelin, Avon , Dunlop tercih edilebilir. arka freni ayarlattır biraz yumşak olsun hemen basınca arka teker ani durmasın. Bu motorlarda beyin var diğer karbüratorlu motorlar gibi değil sakın oynatma ustaya mustaya anlayanı bulmak zor. Yolun açık olsun iyi sürüşler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

    RmMur çok motordan ve motor sürmekten anladığını sanmıyorum. Birazda şansın yokmuş motorunda arıza varmış umarım insanlıkta sıkıntı yokturda sattığın kişiye yukarda yazdıklarını söylemişindir. Senin gibiler destro kullanmasın yakışmıyor sevindim destronun senden kurtulduğuna siz japon marka alın eşek gibi binin yıpranması biraz daha zor ondada lastik önemli kullanmayı bilmiyorsan kauçukta olsa lastiğin kaydırrısın motoru

  12. #1072

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    250 mr destro
    Teşekkür ederim duzunay
    Castrol 10-40 mi kullanacaz
    Motoru uclarda kullananan biri değilim o yüzden lastiği ırc yapsam nasıl olur?
    Ayrıca yağ filtresinide değiştirmek gerekir mi?

  13. #1073

    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mr250 destro 2011
    teşekkür ederim sağolasın :D daha rodajdasın gerek yok sadece yağ ve bujileri değiştir . motorla çok oynatma güvenilir bir usta varsa devamlı ona git. Sıfır motorun öyle bakım dışında masrafı çıkmaz. IRC Türkiye şartlarında kullanılan bir lastik motoruna uygun bulursan alınabilir uygun olmayan lastik kullanma
    erolative bunu beğendi.

  14. #1074
    demirkask - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2012
    Şehir
    -
    Motosikleti
    -
    Beyler alacağımız motorun 2.seri olup olmadığını nasıl anlarız ?

  15. #1075
    dundeon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2014
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    hyosung gt250 r Aprilla rs4 125 4t
    kesinlikle alıcak arkadaslara öneririm 2. seri olmak sartıyla kesınlıkle sorunsuz guzel bı makıne hele sesine herkez bayılıyor cok dikkat cekmek ıstıyorsanız kesınlıkle alınıcak motorlardan biri.
    erolative ve moturmotur bunu beğendiler.

  16. #1076

    Üyelik
    16 Nisan 2013
    Motosikleti
    mondial mg125, mondial 150 mc
    hocam 2.seri olduğunu nasıl anlıcaz bende bu motoru yakından takip ediyorum ama neresinden anlayabiliriz 2.seri olduğunu

  17. #1077
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-regal-raptor-regal-raptor-nac-250-emsalsizv-rakipsiz-yepyeni-178608443/detay

    ne fark var acaba REGAL-RAPTOR _ NAC 250

  18. #1078

    Üyelik
    16 Nisan 2013
    Motosikleti
    mondial mg125, mondial 150 mc
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-regal-raptor-regal-raptor-nac-250-emsalsizv-rakipsiz-yepyeni-178608443/detay

    ne fark var acaba REGAL-RAPTOR _ NAC 250
    aynı motor olması lazım




    arkadaşlar mondial derift ile destro arasında kaldım bu destroyu kullananlar bana bir fikir verebilirmi acaba şuan alsam sıkıntı yaşarmıyım destro ile otoban kullanıyorum sürekli drift ağırmı kalır

  19. #1079

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-regal-raptor-regal-raptor-nac-250-emsalsizv-rakipsiz-yepyeni-178608443/detay

    ne fark var acaba REGAL-RAPTOR _ NAC 250
    Hiçbir fark yok, aynı motor.

  20. #1080

    Üyelik
    31 Ocak 2009
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    BMW S1000RR
    bu motordan bende de var 1 senedir bozuk kapıda yatıyor satamazsam benzin döküp yakacam videosunu da youtube koyacam Allah düşmanıma bu motoru vermesin japondan şaşmayın...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler