Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları
Reklamlar
-
09 Ağustos 2012, 19:21
#921
@Freegun yanlış anlama.
motor hakkındaki düşüncelerim bunlar.
kesinlikle motorun gücü olarak beklentim yüksek olmasaydı, yani gücü beni tatmin etmiş olsaydı tamamdı.
bu arada Facebook grubunda 10 000 km lere gelen 2 motorda arka fren kitlemesi yaşandı ve kullanıcılar baya yaralandıklarını belirttiler.
fabrika fren diski veya sıkıştıran mekanizmanın hatalı olduğunu kabul etmiş.
birinci ve ikinci sürüm içinde geçerli imiş sanırım.
bu problem hakkında motorunuzu kontrol ettirmenizi ve bahsi geçen parçayı garantiden değiştirtmenizi tavsiye ederim ;)
Reklamlar
-
09 Ağustos 2012, 20:44
#922
makseli adlı üyeden alıntı
@Freegun yanlış anlama.
motor hakkındaki düşüncelerim bunlar.
kesinlikle motorun gücü olarak beklentim yüksek olmasaydı, yani gücü beni tatmin etmiş olsaydı tamamdı.
bu arada Facebook grubunda 10 000 km lere gelen 2 motorda arka fren kitlemesi yaşandı ve kullanıcılar baya yaralandıklarını belirttiler.
fabrika fren diski veya sıkıştıran mekanizmanın hatalı olduğunu kabul etmiş.
birinci ve ikinci sürüm içinde geçerli imiş sanırım.
bu problem hakkında motorunuzu kontrol ettirmenizi ve bahsi geçen parçayı garantiden değiştirtmenizi tavsiye ederim ;)
neyi kontrol edecekler detaylandırablr msn?
---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:42 ----------
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
istanbuldaysanız bi gün görüşmek isterim...
izmirdeyim arkadaşım maalesef nedir?
-
09 Ağustos 2012, 21:52
#923
facebook ta 250 mr grubu diye arattır ;)
ben üyelikten çıktım şimdi link i bulamıyorum
-
09 Ağustos 2012, 22:16
#924
makseli adlı üyeden alıntı
facebook ta 250 mr grubu diye arattır ;)
ben üyelikten çıktım şimdi link i bulamıyorum
fabrikayla görüşürüm yarın netleştiririm bu söylentiyi afaki bilgilerle hareket etmeyeyim
-
09 Ağustos 2012, 22:19
#925
madem birinci el den bilgi alacaksınız, buraya da mutlaka yazın ki kullanıcılarda haberdar olmuş olsun ;)
-
09 Ağustos 2012, 22:28
#926
makseli adlı üyeden alıntı
madem birinci el den bilgi alacaksınız, buraya da mutlaka yazın ki kullanıcılarda haberdar olmuş olsun ;)
elbette sadece moral bozan değil güzel şeyleri de paylaşırım.. Motorum 700 kmde şuan .. Hiç bir sıkıntım yok uzun yolda hızlı değil ama çevreyollarnda filan ezilmiyor motor zıpkın gbi gdyor 100 120 yeter rodaj bitince braz daha hızlanacak sanırım driftten geçtgm için bana çok keyfli ve konforlu geliyor sürüş keyfi var drift rüzgara hç gelemyordu misal bu iyi..
-
09 Ağustos 2012, 23:07
#927
hocam yanlış anlamayın. ben ne size nede motora karşıyım.
başımdan geçenleri yazdım.
şuan kullandığım rks titanic 200 için de inceleme yazısı yazdım kendimce.
moral bozan taraflarınıda güzel taraflarınıda ve de olsaydı süper olur dediklerimi de hepsini yazdım.
kullandığım güzel motorlar hakkında yazı yazıyorum ve blog tutuyorum. imzam da görebilirsiniz.
sizden ve herkesten böyle çalışmalar yapmasını bekliyorum.
amaç insanlar para verecekleri makine hakkında bilgi sahibi olup ondan sonra alsınlar diye ;)
-
11 Ağustos 2012, 01:51
#928
makseli adlı üyeden alıntı
hocam yanlış anlamayın. ben ne size nede motora karşıyım.
başımdan geçenleri yazdım.
şuan kullandığım rks titanic 200 için de inceleme yazısı yazdım kendimce.
moral bozan taraflarınıda güzel taraflarınıda ve de olsaydı süper olur dediklerimi de hepsini yazdım.
kullandığım güzel motorlar hakkında yazı yazıyorum ve blog tutuyorum. imzam da görebilirsiniz.
sizden ve herkesten böyle çalışmalar yapmasını bekliyorum.
amaç insanlar para verecekleri makine hakkında bilgi sahibi olup ondan sonra alsınlar diye ;)
eveeeeet beyler fabrkayla bugün görştm arka fren kitlemesyle ilgli sorular sordm ve ikna oldm motorunu mıcıra kaptrp kaza yapan br arkadaş dışında tek br geri bildrm yokmuş arıza vs herhangi bir sıkıntıda da en geç br hafta içinde yardmcı olacaklrnı ifade ettiler ve telefon verdler ben ikna oldum ve motorun oldukça kaliteli oldgnu iddia edyrm selam saygı sevgi
-
13 Ağustos 2012, 10:49
#929
motorda 97 oktan benzin kullanmaya başladıktan sonra daha bi seri daha bi performanslı gelmeye başladı ama hadi hayırlısı
maşallah
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
13 Ağustos 2012, 21:36
#930
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
motorda 97 oktan benzin kullanmaya başladıktan sonra daha bi seri daha bi performanslı gelmeye başladı ama hadi hayırlısı
maşallah
kaç binde motorun eray?
---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:30 ----------
beyler destroya oringli zincir takan var mı? Geçen taktırtmaya çalştm biryerde küçük geldi taktıran varsa bilgilendirme yapablr mi? Selam
-
14 Ağustos 2012, 10:04
#931
motorum 5000 de...
çeşitli ölçülerde o ring li zincirler var biri mutlaka uyuyodur...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
01 Eylül 2012, 13:54
#932
selam arkadaslar , hem yeni bir motosiklet kullanicisi hem de yeni bir 250 mr destro (2.el ) sahibi olarak dusuncelerimi sizlerle burada paylasmak istedim.son 2 haftadir hem baslangic motoru hem hangi motor..0 MI ikinci el mi ? bu konuda cok kafa yordum..bu konudada internette acikcasi yeterli bilgi bulamadigimdan , acemi bir motorcu olarak nacizane affiniza siginarak deneyimlerimi paylasmak istedim..eger baska arkadaslara yardimci olabilirsem ne mutlu..
oncelikle biraz kendimden bahsetmem gerekirse ilk motorumu gene mondialden 0 olaral aldim.125 ZN scooter..ilk kullanimlarina , ara kullanimlarina , bakimina cok dikkat ederek kullandim.2 sene boyunca tek bir mekanik problemle karsilasmadim.( ilk bakimindan sonraki butun bakimlarini kiziltoprakta hem cok guvendigim hem arkadasim olan bir insana yaptirdim ) bu motorda cok keyifli zamanlar gecirdim..
mondial ve scooter olarak gorusum ...motora gereken ilgi , bakim ve dikkatli kullanim gosterildikten sonra...dogru bir tercih olacagidir.
bu 2 seneden sonra ozellikle avrupa tarafina gecislerimin artmasi ve motorda daha cok km yapmaya baslamamla daha buyuk cc li ve vitesli bir motor almaya karar verdim.
oncelikli olarak 2 hafta sure zarfinda 125 ybr yamaha ile ders aldim..benim gibi vitesli hic motor kullanmammis kisiler icin ders sart ..bence..
hondanin falan da egitim programlari eminimki cok faydalidir.
ve bundan sonraki surec ..hangi motoru alacagimdi..ve buyukluguydu? hem yerinde gormem , hem internet araciligiyla KTM ye hasta oldugumu soyleyebilirim.ama hic denemedim.
bunun haricinde hyosung , honda , asya, her turlu motor ve model arasinda boguldum..butcen neydi derseniz..birikmis biraz param vardi , 125 zn yi sattim ve birazda krediyle falan bu markalardan 150-250 cc araliginda motorlara ulasabiliyordum.allah gostermesin her hangi bir kaza , dusme , surtme ihtimalinde maliyet olarak zararimin daha az olmasi bakimindan buyuk markalardan ve O dan vazgectik.sonuc olarak vitesli bir motorda yeni bir kullaniciyim..daha once bir mondial kullanicisi olarak tekrar mondiale yoneldim.ve 2 model kaldi tercih yapabilecegim.150 MCX ve 250 destro..internetten gordugum bi destro sahibiyle kiziltoprakta benim motorcunun orada bulustuk.ben mekanik olarak hic anlamadigim icin test surusunu ve kontrolleri bahsettigim arkadasim yapti.test surusunden sonra motorun genel aksaminin iyi oldugunu ( bu arada motor 2011 model ve 3000 km de ) ama bazi ayarlamar ve bakimlar yapilmasi gerektigini soyledi.ortalama bakim maliyetini istenilen fiyattan dustuk ve anlastik..dun itibariyle satisi yaptik.ilk surus deneyimimi de bugun anadolu tarafi sahil yolunda yaptim...genel olarak oldukca memnun kaldim.benim icin en onemli olan ( acemi kullanici olarak ) vites gecisleri rahat , ve frenlerde benim icin yeterli verimi aldim.hizlanmalarimi cok kontrollu yapiyorum.en sag seritten yavas gittim..hizlanma ve serilik konularinda sizleri daha sonra bilgilendirebilirim.
kismetse pazartesi gunu genel bakima giricek yeni motorum.ondan sonraki 2-3 surus deneyimimide burada sizlerle paylasicam.
baslangic motoru olarak bu satirlari okuyan arkadaslar varsa :
125-150 cc vitesli motorlarla trafikte belirli bir deneyimi olanlar rahatlikla bu motoru kullanabilir.tabi bu motor 250 cc cift silindir.ama ayni seyi 250cc hyosung , ninja , honda ve turevi spor , touring, naked diger marka motorlar icin soyleyemem.daha buyuklerdir , hizlidirlar haliyle..bisey diyemem..
tum arkadaslara kazasiz , belasiz , keyifli surusler....
-
06 Eylül 2012, 00:07
#933
tekrar merhaba ..
2011 ' de mart ayında hemen fuardan sonra ilk alanlardanım mr 250'yi şu an 8200 km. de aktif olarak kullanmaktayım.. bu km. tamamını çengelköy -sultanahmet arası yaptığımı söyleyebilirim...anlayacağınız tamamen şehir içi kullandım...
bu topiğe yorum yapmayalı aylar oldu bunca zamandan sonra yorumum kısacası... hiç yolda kalmadım ve ciddi sorun yaşamadım, sağlam tabiri caizse takoz gibi sağlam bir motor olduğunu söyliyebilirim bana ilk motor kullandıgım jawaları hatırlatıyor...
beni isime götörüp getirmeye devam ediyor işimi görüyor ve memnunum fakat bu memnuniyet tabiiki beklentilerle ilgilidir kişiden kişiye, kişinin motorsiklet bilgisi görgüsüne göre değişir...sunuda ekleyeyim ki yeni başlayanlar ve büyük motor kullanma niyetinde olanlar
için iyi bir başlangıç olur, bu motorsikletten inip rahatlıkla 500 ve üstü cc. bir motora binebilirsiniz, kalıbıyla, ağırlığıyla, denge ve kullanım tarzıyla hazırlar sizi üst seviyelere...
hız ve yüksek tork arayan arkadaşlar bu motorla tatmin olmazlar, 120'yi görür ben daha fazlasını denemedim (öyle bir yolada denk gelmedim: )) sanırım 130 - 135 gidecek potansiyel var, ama red line görüp o hızlara çıkmak ne kadar anlamlı olur tartışılır...
her yağ değişimi ve tepilen km. le motorun esnekleştiğini ve açıldığını söyleyebilirim. 20 - 25 binlere geldiğinde nasıl olur merak etmiyor değilim.
frenleri idare eder ön frenin çok iyi tutar ıslakta çok dikkatli dokunmak gerekir, arka frenler idare eder iyi bir duruş sağlamak icin her iki freni cok dengeli ve kombine kullanmak şart.. lastikler sıcak asvaltta ortalama sayılır, ıslak yağışlı zeminde cok ama cok dikkatli gitmelisiniz, çok sert ve kalite yoksunu olduğunu söyliyebilririm ben değiştirmedim fakat değiştirmek akıllıca olur...
aksesuar yedek parça konusunda sıkıntı var, servisler en azından benim gitttiğim alakadar ve güven verici değil...
geçen yazılarda bir arkadaşın söylemine benzer şekilde ses ve görüntü olarak 1 numara gerisi beni idare etti ) bundan sonra üst cc. enduro tarzı bir motora geçmek istiyorum... olmazsada lastikleri değiştirip yola devam edeceğim inşallah...
hepimizi allah korusun , hayırlı sürüşler ....
-
17 Eylül 2012, 20:59
#934
Ben bir yıldır zc kullanıcısıyım, yaklaşık 6000km sonra cc yükseltmeye karar verdim. Zc hayatimda bindiğim tek motor. Uzun araştırmalardan sonra 250cc altının kesmeyecegine karar verdim.
Hobi olarak da mondial servisinde calistigim ve butcem nedeniyle destro mantikli geliyor.
Fakat şüphelerim var iyi bir kullanıcı cevaplandırırsa sevinirim;
1: Son hız 120km deniyor 250mr icin ve 125mh drift bile 130 gördüğünü iddia ediyolar. Bu hizlar dogru mudur? Yoksa benim zc ile duz yolda bende rahat 120 goruyorum ama dogru olmasinin imkani yok.
2: Yakıt olarak 4.5lt / 100km diyenler var, o kadar fazla olması normsl mi?
3: 150mcx vs 250mr?
4: 180 phantom vs 250mr?
-
18 Eylül 2012, 11:00
#935
jedilight adlı üyeden alıntı
Ben bir yıldır zc kullanıcısıyım, yaklaşık 6000km sonra cc yükseltmeye karar verdim. Zc hayatimda bindiğim tek motor. Uzun araştırmalardan sonra 250cc altının kesmeyecegine karar verdim.
Hobi olarak da mondial servisinde calistigim ve butcem nedeniyle destro mantikli geliyor.
Fakat şüphelerim var iyi bir kullanıcı cevaplandırırsa sevinirim;
1: Son hız 120km deniyor 250mr icin ve 125mh drift bile 130 gördüğünü iddia ediyolar. Bu hizlar dogru mudur? Yoksa benim zc ile duz yolda bende rahat 120 goruyorum ama dogru olmasinin imkani yok.
2: Yakıt olarak 4.5lt / 100km diyenler var, o kadar fazla olması normsl mi?
3: 150mcx vs 250mr?
4: 180 phantom vs 250mr?
ben düz yolda 140 km/h hıza çıktım yokuş aşağı 158 km yi gördüm. ibrenin yalancısıyım
ortalama yakıt tüketimini hesaplamadım ama full depo (19 litre) 450 km gitti. hesaplamalarıma göre km de 19,5 kuruş yakıyo ki devirli kullanırım. sakin kullanımda bu rakam düşecektir.
diğer modeller hakkında bilgim olmadığı için yorum yapamicam ama MCX den iyi olduğu bi gerçek...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
18 Eylül 2012, 11:37
#936
jedilight adlı üyeden alıntı
Ben bir yıldır zc kullanıcısıyım, yaklaşık 6000km sonra cc yükseltmeye karar verdim. Zc hayatimda bindiğim tek motor. Uzun araştırmalardan sonra 250cc altının kesmeyecegine karar verdim.
Hobi olarak da mondial servisinde calistigim ve butcem nedeniyle destro mantikli geliyor.
Fakat şüphelerim var iyi bir kullanıcı cevaplandırırsa sevinirim;
1: Son hız 120km deniyor 250mr icin ve 125mh drift bile 130 gördüğünü iddia ediyolar. Bu hizlar dogru mudur? Yoksa benim zc ile duz yolda bende rahat 120 goruyorum ama dogru olmasinin imkani yok.
2: Yakıt olarak 4.5lt / 100km diyenler var, o kadar fazla olması normsl mi?
3: 150mcx vs 250mr?
4: 180 phantom vs 250mr?
ben düz yolda 120 yokuş aşağı 130+ gördüm. gerçek değerler mi bilmiyorum.
yakıt hiç ölçmedim
bence 150 MC-X
phantom 150 lik gibi kalır, denemedim bilmiyorum ama o kadar para ayırdıysan Rks titanic 200 al derim...
-
24 Eylül 2012, 11:14
#937
mondial 250 mr destro ??
ark.lar merhaba ilk sürüm mondıal 250 destro aldım gayet memnunum herşeyinden . yanlız şöyle bi durum war düz yolda motor 120 125 i geçmiyor devirde 7 binden fazla çıkmıyor :S hafif rampa aşagı felan 140 150 yi görüyor . sizce ne yapmalıyım fikri olan warsa yorumlarınızı beklıyorum tskker ederım ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:27 ----------
ark.lar yok mu hayrına bi cevap yazıcakk ?? :S
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------
merhaba . son hız olarak ne gördünüz acaba daha tekrar denedınız mı ??
-
24 Eylül 2012, 11:18
#938
160 yokuş aşağı düzde 145
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
24 Eylül 2012, 11:28
#939
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
160 yokuş aşağı düzde 145
dişlilerde felan oynama yaptınız mı peki ? rüzgarsız havamıydı ..
-
24 Eylül 2012, 11:43
#940
rüzgarsız hava standart makine...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler