Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları
Reklamlar
-
16 Eylül 2011, 09:38
#761
Malik Eşter adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cevap için teşekkürler...Sanırım kırmızı çizgiye çıkmaktan ziyade orada kalmak zararlı... Seko motor sağır olmaz derken; motor kullanımı olarak açılma süresi değişebilir, ve her motorda ne zaman olursa olsun açılabilir mi demek istiyorsun ?
Evet, aynen öyle demek istiyorum. Her motor zamanla açılır ancak bunu sıkıştırarak yaparsanız erken açmakla birlikte motorun ömrünü azaltırsınız. Şöyle düşünün, bozuk bir ahşap veya metal yüzeyi zımparalamak isterseniz ve bunu yavaşça alıştıra alıştıra yapmak yerine hızla zımparalamaya başlarsanız nasıl hissedersiniz ? Onun gibi birşey rodaj da...
Ancak diğer yandan çok düşük devirlerde gezilirse silindir içerisinde yağların birikmesi yüzünden bazı sıkıntılar olabildiğini ve motorun sağır kalması dedikleri şeyin sebebinin bu olduğunu okumuştum, bana mantıksız gelmedi. Düşük devir derken, 7500 dev/dak düşük bir devir değildir hatta rodaj için yüksektir. Düşük devir yüksek viteste 3 - 4 bin devir oluyor. Aslında deviri falan boşverin en güzel yöntem gaz kolunu fazla açmamaktır. Nitekim bazı Yamaha motosikletlerin kullanma kılavuzlarında ilk 500 km yarım gaz, 750 km sonrası 3/4 gazı geçmeyin diye yazar. Bu zaten bütün sürüş koşullarını (yokuş, rüzgar, artçı) kapsıyor. Ama yokuş aşağı yine de üst devirlere çıkmayın.
Reklamlar
-
16 Eylül 2011, 12:00
#762
dediğimi uygulamazsanız ilerde yola çıktığınızda aynı motorsikletle aynı markayla geride kalırsanız anlarsınız sonra benm motor niye gitmiyor ya off demeye başlarsınız unutmayınki motosikletçiler önde gider ;)
-
16 Eylül 2011, 13:22
#763
Seko bilgi için sağol kardeşim. Açıklamaların tatmin edici ve makul ne demek istediğini anladım..2 gündür hiç 8 bin devrin üzerine çıkmıyorum..6bin- 8 bin arası kullanıyorum...Servisteki bir eleman senin söylediklerinin neredeyse aynısını söylemişti yani gaz kolunu fazla açmama konusunda
[COLOR="#008080"]''Her suç topluma sorulmuş bir sorudur''[/COLOR]
-
16 Eylül 2011, 19:31
#764
ufuk1627 adlı üyeden alıntı
dalgamı geçiyon laa :D ducati bu motor pahalı
MOndial 250 mr motorum . seside bu http://www.youtube.com/watch?v=lgGINEBYFro
-
24 Eylül 2011, 23:40
#765
http://www.facebook.com/photo.php?v=2393149989236
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
Buda benim mr250 destro elimden geldiğince çekim yaptım
-
-
Motorum gayet güzel maşşallah hiç bir sıkıntım yok.Yakıt hesaplamadım ama bundan önceki motorum sym fiddle 2 di ondan daha az yaktıgı kesın Alacak olan arkadaşlara tavsiye ederim. Özellikle sesi. görünüşü hızı gayet tatmin edici. 2bin bakımı kaça yaptırdınız ve neler değişti yaptıran varsa merak ettim
-
cbf den bi ihtimal belki birazdaha az yakıyodur. emin deyilim ama cbf den çok yakmadığına eminim 150 cbf den bahsediyorum. 2000 - 2500 de süpap ayarlarına girdir kardeş
-
İlk başlarda beni motordan bile soğuttu bundan önce yazdığım yorumlardada bunu açıkca belirtmiştim nefret eder hale gelmiştim...Taki Çok Özel Bir Tasarımcıyla Tanışana dek... Çok farklı bir Mondial MR250... Yeni Performansı, giderilmiş eksikleriyle daha güçlü motoru ve sesiyle Çok yakında...
Degersiz insana cok deger verirsen...... SENİ aptal yerine koyar.....?:bounce:
-
nasıl kardeş yenisimi çıkacakmış ?
-
hayır motor yine aynı motor ama modifikasyona girdi
Degersiz insana cok deger verirsen...... SENİ aptal yerine koyar.....?:bounce:
-
arkadaşlar bu motorda titreşim ne durumda?
Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...
-
-
kimseyi kandırmaya gerek yok arkadaşlar bu motorda balansör sistemi filan yok olsa dahi krank merkezli bi titreşim oldugu için balans bile işe yaramaz Motordan biraz anlıyorsanız SAdece şunu dememden bile anlarsınız titreşimli oldugunu Dik ve çift silindirli , pistonların ikiside aynı anda paralel olrak hareket ediyor, ve o bir çinli ;)
Degersiz insana cok deger verirsen...... SENİ aptal yerine koyar.....?:bounce:
-
cbrl-ozkn adlı üyeden alıntı
hayır motor yine aynı motor ama modifikasyona girdi
motora neler yapılacağı ve hazır hale geldikten sonra + ve - lerini yazarsan sevinirim abi
-
fat280 adlı üyeden alıntı
motora neler yapılacağı ve hazır hale geldikten sonra + ve - lerini yazarsan sevinirim abi
hele bi bitsin hayırlısıyla ;)
Degersiz insana cok deger verirsen...... SENİ aptal yerine koyar.....?:bounce:
-
cbrl-ozkn adlı üyeden alıntı
kimseyi kandırmaya gerek yok arkadaşlar bu motorda balansör sistemi filan yok olsa dahi krank merkezli bi titreşim oldugu için balans bile işe yaramaz Motordan biraz anlıyorsanız SAdece şunu dememden bile anlarsınız titreşimli oldugunu Dik ve çift silindirli , pistonların ikiside aynı anda paralel olrak hareket ediyor, ve o bir çinli ;)
1 - Krank merkezli titreşim ne demek ?
2- Aynı anda inip çıkan pistonları BMW de kullanıyor. Bu şekilde kullanıldığında her piston her turda bir kez ateşleniyor ve tork daha düzenli alınıyor. Yani biri inerken diğerinin çıktığı tipten daha iyi.
Bakınız :
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...win-motor.html
Yeni alan arkadaşların yazdığına göre de Mondail motoru yeniledi ve şu anda titreşim falan yok. Öte yandan lastiklerin, detay işçiliğinin ve montajının kalitesizliği malum.
-
debrecen adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar artık şu siteyi okuyun ya okumadan o varmı bu varmı diyorusunuz son yazışım bu. Motorum siyah renk 2011 model 2. üretim mondial 250 mr. Motor çift silindir ve vibrasyon yok denilecek kadar az hatta yok bile diyebilirim 4bin kmdir biniyorum ve 14 yıllık motor tecrübem var '' cbrl-ozkn '' arkadaşımız daki moto ilk üretim olan destro 250 dir onlarda kesinlikle vibrasyon çok ve ( 2. üretim ve ilk üretimi yan yana koyup incelediğinizde dahi farkları görebilirsiniz. Zaten ilk motorun hataları 2. motorda düzeltildi. Motorumla balıkesir istanbul gidip geldim hiç bir sıkıntı yaşamadım 150-155 gibi hızlara ulaştım çok rahat. Sabir 130-140 rahatça gidilebiliyor SESİ muhteşem herkeze tavsiye edebileceğim bir motor yakıt olarak hesaplamadım fakat oldukça az yaktığı kesin buda videosu
http://www.youtube.com/watch?v=lgGINEBYFro
---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:58 ----------
haklısın sonuna kadar katılıyorum kesinlikle aklı olan almaz bu motoru ... Ama benim gibi deliyseniz alın derim

motoru adam ettim ama toplam maliyeti şu an için 9,000 tl yi buldu
Neler yaptın resimlerle analtırsan seviniriz
valla ikinci üretimi olduğunu bende yeni öğrendim farklı olarak gördüğüm renk seçeneği,jantlar ve lastik ebatları motoru hakkında birşey diyemem ama ben ne yazdıysam kendi motorumu ele alarak konuştum karalamak gibi bir düşüncem yok. henüz yapım aşamasında bittikten sonra neler yapıldığına dair fotolarla sizlerle paylaşacağım..
Degersiz insana cok deger verirsen...... SENİ aptal yerine koyar.....?:bounce:
-
debrecen arkadaşımında dediği gibi 2. seri üretim bendede kırmızısı var titreşim yok yol tutuşu fren mesafesi sesi ve en çok özelliğide seriliği daha ne istersin
azda yakıyor bedavaya çamur atmayın motora şuan 12000 km motorum ve 5 ay oluyor yaklaşık alalı siz düşünün artık;)
-
ufuk1627 adlı üyeden alıntı
debrecen arkadaşımında dediği gibi 2. seri üretim bendede kırmızısı var titreşim yok yol tutuşu fren mesafesi sesi ve en çok özelliğide seriliği daha ne istersin

azda yakıyor bedavaya çamur atmayın motora şuan 12000 km motorum ve 5 ay oluyor yaklaşık alalı siz düşünün artık;)
2. üretimde benzin göstergesi çalışıyormu peki ?? benimkinde sadece fulleyince çalışıyor 2-3 litre azaldığı zaman tekrar sıfıra düşüyor gösterge
Degersiz insana cok deger verirsen...... SENİ aptal yerine koyar.....?:bounce:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler