güzel olmuş hocam 250 mct yide andırıyor biraz
güzel olmuş hocam 250 mct yide andırıyor biraz
dalgamı geçiyon laa :D ducati bu motor pahalı
Arkadaşlar ben mr 250'yi 3 aydır kullanıyorum(6000km de)..öncelikle çok fazla motor tecrübem olmadığını belirtmek isterim (daha önce(7 ay) 125'lik kangda ve
(1 hafta)400 lük kavazaki naked kullandım)...motordan anlayan ve mr 250 sahibi arkadaşlara bazı sorularım olacak...
Henüz motorla ilgili ciddi bir sorunla karşılaşmadım...ancak önce biraz eleştirmek istiyorum belki almayı düşünen arkadaşlara faydam olur...
motorun kalkışında ve gidişinde bir sorun yok ancak aynalarını beğenmedim..birde vites göstergesi olmaması biraz can sıkıcı..sanırım birazda benden kaynaklı birinci
viteseten ikinci vitese geçerken bazen direk boşa alıyor...motoru kullanmaya başladığım ilk günlerde frenlerinin zayfılığı dikkatimi çekmişti..ancak ön ve arkayı kullan
maya başladığımdan beri hiç bir sorunum kalmadı şimdi frenleri gayet iyi..bir de yeni motor kullanıcılarına tavsiye etmiyorum biraz ağır gelebilir 125'likler yeni
başlayanlar için daha güvenli olur sanırım...enjeksiyonlu olduğu için deponun sürkli dolu olması ve tabi benzin kalitesi de doğal olarak önemli..motora kesinlikle ayak
korumalığı şart ben ufak bi kaza yaptım motora su ileten parça kırıldı(sağ tarafta) ve ayak freni içe doğru yamuldu..bir de ilk ayda fanın pervanesi yalama oldu..onu değiştirdim ancak servis biraz yavaş parça 2 hafta da geldi...bir de motorum az da olsa yağ damlatıyor
sorulara gelince; şimdi benim motor 11-12 bin devre kadar çıkıyor bunda bir sorun yok 4. viteste 110'u rahat göryorum ancak henüz 120'nin üzerine çıkabilmiş değilim...hızı artırabilmem için ne yapmam gerekli ? 120 resmen sabitleniyor
benim motor 6bin devirden sonra kendine geliyor canlanıyor bu normal midir ? yani 4. viteste 110'a çıktığımda devir 9 bin felan oluyor..
bende motosikleti alalı 15 güne yaklaştı 2.el bu deponun dolu olması ve yakıtın kaliteli olması enjeksiyonl oldugu için gerek demişsin,bendede şu sorun var motosiklet sanki gaz yemiyor gibi gazı sona dayadıgımda birden açılıyor hızlanmaya başlıyor 5bin devire kadar sanki tekler gibi bi durum oluyor sonra o teklemeyi atlattıktan sonra devir saati 0 a düşüp sonra gittgim devire çıkıyor servise götürdüm benzinden dedi degiştir benzin aldıgın yeri dedi onu deneyemedim henüz benzin bitmedi daha sizce en kaliteli benzin hangi yakıt firması motosikletci başka bi arkadaş enjeksiyonu uyduruk ondan dedi.bir diger sordugum ise benzin memesimi ona benzer birşeyden bahsettş ona baktır dedi ama neden oldugu cözülemedi sonuç olarak ve bu beni rahatsız ediyor.bide fan cabuk açılıyor geldi bana 8 km yol yapıyorum evden işe akan trafikte 8 km sonrası motosikleti stop ettigimde her defasında fan çalışıyor daha dogrusu motosiklete ne zaman binsem stop ettigimde fan çalışıyor.yarın başka bir servise gidecegim umarım sorunumu çözer
Sıvı soğutmalı motorda hararet göstergesi olması lazım, yok. 6050 TL ye satılan motorda şarj göstergesi, vites göstergesi olmalı. Tam tekmil göstergeli olmayan çin motoru 6050 TL. çok fazla fiyat. ÖTV. düşürülünce fiyat düştü, ondan sonra zam üzerine zam yaptılar. Diğer ürünlerde ticari zihniyet kar marjı anlayışı oturdu, sıra motorsikletlere geldi. Hangi marka olursa olsun sabredelim 6-7 ay almayalım. O zaman indirimler kampanyalar yarışı başlayacak.
Orhan KÖNİ
Çünki sabırsızız.İlk benim olsun.Hemen olsun.Karar verdim alacagım hatda alıyorum ,aldım.Tüketici bilinci yok.Ahmet Orhan
Üyelik tarihi: 24-07-09
Şehir: Kartal-İSTANBUL
Motosikleti: Mondial 150 ZAT
Sıvı soğutmalı motorda hararet göstergesi olması lazım, yok. 6050 TL ye satılan motorda şarj göstergesi, vites göstergesi olmalı. Tam tekmil göstergeli olmayan çin motoru 6050 TL. çok fazla fiyat. ÖTV. düşürülünce fiyat düştü, ondan sonra zam üzerine zam yaptılar. Diğer ürünlerde ticari zihniyet kar marjı anlayışı oturdu, sıra motorsikletlere geldi. Hangi marka olursa olsun sabredelim 6-7 ay almayalım. O zaman indirimler kampanyalar yarışı başlayacak
motosiklet biraz da tüketimin dışında gönül ve zevk işi olunca bunu satıcılar iyi değerlendirip yüksek karlarla satıyorlar. ama mondial kendini çok geliştirdi. ufak tefek aksaklıkları dışında sanırım bir 4 sene sonra olgunlaşmış bir firma olarak karşımıza çıkacak.
selam he :D dökülmeye başladınızmı beyler :DDD mondiale kesinlikle güvenmeyin kardeşler ilgilenmiyorlar yarın motorunuz kitler v.s bişeyler olur daha garantiye sokacağına senden para ister şu şu arzası var dedğinde bakalım der bakarlar arza yok işçilik parası vereceksin derler hiç bişey yapmadan bugün bana yaptılar motorum kitledi motoru indirdiler mr250 destro motorda bişey yok dediler 170 lira işçilik parası ödücen dediler nasıl ama mantığa bak :D devam edin siz 3 veya 5 ay sonra bidaha görüşelim sizle kullana koyun bakalım mondial kadar adiğ bi marka yoktur bunu belirteyim size yetrli gidin honda alın yamaha alın kanuni alın ama sakınha siz siz olun mondiale yaklaşmayın :D
motorunun daha öncede kilitlendiğini, bunun sebebinin de motora yağın konulmadığını sen söylemedin mi? motorunun kilitlenmesi rutin bir şey mi? ben 1 senedir sıfır aldığım mondial mc yi kullanıyorum. oda iş yoğunluğundan dolayı 1 servis hariç, bana böyle davranan birini görmedim. jantım yamuk dedim, 2 gün sürmedi garantiden jant değişimi kargo dahil. insanlarlar nasıl konuşuyorsun bilmem ama, ben bir mondial servisi yada çalışanı olsaydım bu yazdığın mesajlardan dolayı haddini bildirirdim. marka tutkum yok mondialin piyasa yaşı ve sattığı motorlar ortada iken. terbiyeli ol! sayısını bilemeyeeğimiz kadar insanın ziyaret ettiği sitelerde aşağılayıcı ve küfür içeren cümleler kullanma. bir gün duvara toslarsın. klavyeden şovalyelik yapma!
Herkese Merhabalar;
Öncelikler cevabımı henüz alamadım...
Ekayin kardeşim devir saati 0'a düşmemesi gerek. en az 2 bin de olmalı yani dururken..
kullanım talimatında da yazıyor servise de sordum bunu yüksek devirde çalışıyormuş...
bende ilk ayın sonunda bahsetmiş olduğun gaz kesme sorunu ile karşılaştım..ancak bakımını yaptırdıktan sonra düzeldi..
enjeksiyonun tıkanmasından dolayı oldu sanırım..çünkü onu temizledttikten sonra sorunum çözüldü..
birde gördüğüm kadarı ile bu motoru düşük devirde kullanamıyorsun..
6 bin altına pek düşmüyorum..en rahat altı binde gidiyor ancak 7 ve 8 bin devirde çok daha hızlı..
fanın çabuk açılması zamanla geçer sanırım..ilk başlarda benim fanda çabuk açılıyordu ki sanırım sırf bunun yüzünden yalama oldu..
Akan trafifte kullandığını belirtmişsin ama belkide gittiğin hız karbiratörü soğutmaya yetmiyordur..
ben de evdeb işe gidiyorum (22 km) ortalama hızım 95 km
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------
Ahmet Orhan merhabalar kardeşim..Motorda hararet göstergesi var ancak arabalardaki ya da gelişmiş model motorlardaki gibi seviyeli değil...Kontrol etmesi de kolay..Burda şuna dikkat etmek gerek..özellikle ilk kullanmaya baladığımda farları açtığımda gösterge doğal olarak fardan aldığı ışığı yansıtıyor açık kırmızı bir renge dönüyor bunu ilk farkettiğimde motoru hemen sağa çekip hareret yaptı znnetmiştim..ancak hararet yapına kıpkırmızı oluyormuş..mr 250 si olanlar bilir ilk kontağı çevirip ayaklığı kaldırdığınızda gösterge kıpkırmızı yanar marşa basıp çalıştırdığınızda bu kırmızılık geçer..işte hararet yaptığında o kadar kırmızı oluyormuş..
vites göstergesi ile ilgili sana katılıyorum kesinlikle...
Fiyat konusuna gelince; kış döneminde motor fiyatlarının ucuzladığını hepimiz biliyoruz sanırım
ancak 250'likler içinde en ucuzu destro
ben 5bin tl'ye 10 takist yaptırdım..
birde arkadaşlar 10 bin tlye kadar sıfır motor almayı düşünüyorsanız Honda CBR 250 lilere bir bakın derim..
(ufuk eğer bana söylüyorsan ayıp ediyorsun)
ufuk yazılarını baştan sona okudum..bana laf sokmaya çalışacağına biraz tutarlı ol ve yazılanları iyi oku şaka mısın nesin son cümlem de 250 cbr'e bakın diyorum sen ne diyorsun..Ayrıca bana klavye erkekliği yapıp ağzını bozma adam ol
Malik kardeşim, destro çok güzel bir motor almayı düşünüyorum. Fiyatın makul seviyeye düşürülmesini bekliyorum. Lütfen seviyeyi düşürenlerle muhatap olmayalım. Hiç okumamış gibi davranalım.
Orhan KÖNİ
sizi uyandırmaya çalışıyorum arkadaşlar malik eşter aydındaki mondialin fabrikasındaki müdürlerden dün baya tartıştık ve bugüne kadar övdüm motoru dedim bundan sonra formdan sizi kötüleyecem dedim açıklarınızı söylücem dedim oda dediki mahkemeye veririm seni dedi yazarsan yazayım ver bakalım dedim ben zaten bunları mahkemeye verdim biliyolar kendileri korkuyolar şuan foyaları çıkacak diye meydana burdaki yazdığım iyi şeyler hatırını saydığım bi kardeşim için yazdım kendide biliyor bundan sonra numara yok artık herşeyi konuşacam mondiale güvenmeyin adamları dolandırıyorlar sahtekarlar isterseniz yanlış anlayın isterseniz doğru anlayın anlayana
farz edelim ki çalışanı değil patronu Eşter bey. sen hangi hak ve cüretle insanlara ve kurumlara hakaret edebilirsin. Wallahi ben mondialin ne çalışanıyım nede sempatizanıyım. kıçı kırık bir motorum var. bırakın markayı takım bile tutmam. mesele şu ki sen nasıl uslupsuz, hakaretamiz ve küfürlü konuşursun. ben de sorun yaşadım ve çözlümedi. tamam da ne olmuş ? ben fabrika nın yada satıının yerinde olsam senin gibi birine sattığım üründen dolayı pişman olur, ürünümü geri alırım. ben muhatap olduğum kadarıyla biliyorum ki mondial bu siteyi takip ediyor. bence motorunu elinden parasını verip alın ve asıl ismi neyse asla ve asla mu isme motor sattırmayın.
Ufuk Kimse Mondial'in kusursuz bir marka olduğunu söylemiyor...Ancak birine kızarak sadece motorun eksiklerini söylemek doğru olmaz sanırım...Önemli olan herkesin bildiği doğruyu elinden geldiği kadarıyla aktarabilmesi...Bence salla sen o müdürü gerçekten motor hakkında ne düşünüyorsan onu söyle...Zaten mahkemeye vermişsin ki bu konuda seni destekliyorum eğer yanlışlarını düzeltmeye çalışmıyor ve üste çıkmayı deniyorlarsa herkesin senin yaptığını yapması gerek...Hatta sana tavsiyem git tüketici haklarına başvur..Ancak bundan sonra numara yok demişsin..ne olursa olsun hiçbir sebeple numara yapmamalıyız..İnsanların haklarına girmek doğru değil..Beğenmiyorsan beğenmiyorum de...
Mondial kalitesinden çok fiyatı ile tercih edilen bir marka ee 3 kuruşa 5 köfte olmuyor.. sen 5 lira verip 1o liralık performans beklememelisin motordan...Ben her zaman ispatlamaya hazırım 5 bin liraya 10 taksit yaptırdım...Parça er ya da geç geliyor...Hem de diğer modellerden çok daha ucuz..(Niyetim 250 cbr almaktı ancak çok geç getirmeye başladılar...ve vaktim ve peşin ödeme yapabileceğim durumum yoktu..Açıkca söylemek gerekirse ilk zamanlar Destro'ya çok ısınamadım hatta 1. ayın sonunda satmayı düşündüm ancak şimdi ufak tefek sıkıntılara rağmen motorumdan memnunum.../120'nin üzerine çıkamamak, aynaların görüş mesafesi, oturağının sert olması gibi/ sanırım bunda sonraki motorum 600 lük olacak..Sen 140 yaptığını söylemişsin nasıl yaptığını bana da söyleyebilir misin? cidden merak ettim...Ufuk bir Destro sürücüsü olarak bilgileri tarafsız bir şekilde paylaşman çok güzel olur..Sıkıntıları, eksiklikleri söyle, performans değerlendir, tavsiye et...Teşekkürler
Ahmet Orhan selamlar Abi;
Abicim eğer Destro'dan 250 cbr ya da 250'lik kavazaki gibi bir performans bekliyorsan hayal kırıklığına uğrarsın Sana tavsiyem eğer fırsatın varsa açılmış bir Destro'yu şöyle bi iki km sür sonra karar ver ;) Ben Eminönünde çalışıyorum eğer buralara yakın biryerlerde çalışıyorsan benimkini de deneyebilirsin.
herkeze merhaba yeniden malik eşter verdigin bilgilerden dolayı tşk ederim öncelikle söylemiştim daha önce servis benzinden dedi bu teklemesi ve bugün akşam işten çıkışta petrol ofisinden çeyrek depo benzin aldım ve sanırım tekleme geçti gercekten benzinden sanırım gerci benzinlikten sonra fazla kullanamadım ama yarın bakacagım bana kesildi gibi geldi tekleme o kesildi gibi gelmesi teklemenin motoruma olan sevgimi arttırdı ve bu söylediklerine aynen katılıyorum benim içimde olan ve düşündüklerim ve yaşadıklarım (((((.Açıkca söylemek gerekirse ilk zamanlar Destro'ya çok ısınamadım(bende teklemsinden dolayı ısınamamıştım taki tekleme gecer gibi olana kadar) hatta 1. ayın sonunda satmayı düşündüm(bende o teklemsinden dolayı satmayı düşünüyordum) ancak şimdi ufak tefek sıkıntılara rağmen motorumdan memnunum.../120'nin üzerine çıkamamak,(ben tek kişi 130 gördüm en fazla) sanırım bunda sonraki motorum 600 lük olacak.(bende cbf600 düşünüyorum)Sen 140 yaptığını söylemişsin nasıl yaptığını bana da söyleyebilir misin? cidden merak ettim..)))))(bende dedim gibi 130u birkez gördüm 120yi geçmiyor yada gecer ama deviri kırmızı bölgeye getirmek lazım bunun için....bide söyledigin gibi bugün bir motosikletci arkadaşım enjeksiyonu temizlet ondandır dedi tekleme yarın bi 30km yere gidecegim o zaman teklemesinin gecip gecmedigini tam anlamıyla görecegim ve burdan aktaracagım olmadı enjeksiyonu temizletecegim küçükyalıdaki servise gidip....bide sorum olacak bugün benzin alıp almama konusunda kararsız kaldım gösterge en soldaki çubugun üstündeydi ışık yanıyormu o sarı yakıt resmi olan ışık benzin tam anlamıyla bitmeye yaklaşınca? yoksa o benzin göstergesi çubuk en sola dayanınca almakmı lazım benzini....son sorum bir arkadaşımız geçmiş sayfalarda bir dopoyla 415km yaptıgını söylemiş ölçen varmı başka kaç km yaptıgını 1 depo ile? cevaplar için şimdiden tşk
Mesele gazlamaksa yeğen. Ne
kadar gazladığın değil ne kadar mesafe frensiz gittiğindir önemli olan.
Bazen öyle makaslara girersin ki yeğen, jantların yere sürter. Ama bir
bakmışsın ki biri solu kapatmış selektör ata ata tapa gaz yanından
uzamış gitmiş. Mesele şu ki yeğen enjektöre giden her damla benzinin hazzını damarlarında hissedeceksin
İMZA:EKAYİN
olan oldu artık motoru kötülemiyorum ben fabrikayı kötülüyorum şuan ilgisizliği kötülüyorum ve diyecek laf bulamıyorum allah biliyor hepsini acısı çıkar birgün ahım tutar başka söz söylemiyorum!!!!!!!!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:48 ----------
ben destroyla 160 yapıyorum 120 dediğin nedirki malikçiğim şuanki 250 cc motorlar arasındaki en seri atak ve şehir içi binilecek makina ama fabrkası üreticisi düzgün olmdıktan sonra bunlar olsa nafilee!!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)