cbf 150 de 120 km hıza yükseliyor bu makina da 120 km hızdan öte gitmiyor honda sonuçta mondialle kıyaslanırmı ama benim makina bir kaç gündür servis de iyi bi ayar çektiriyorum epey bi masraf çıktı ama önümzdeki hafta yazarım burayada işe ilk önce kalitesiz parçaları degiştirmek le başladım hayırlısı dur bakalım nasıl oalcak bende merak ediyorum
Sakalla ilgisi yok. Sen motorunun anormal titreşimli olduğunu ve vidalarının falan sıkılı olmadığını söylemiştin. Bu arkadaş titreşimden rahatsız olsa yazardı. Bu yüzden yaşadığın bazı sıkıntıların sadece senin motora özgü olduğunu düşünüyorum. Artık şanssızlık mı başka birşey mi orasını bilemem. Bu motorun yurtdışı Regal Raptor yorumları da çok olumlu. Olumlu derken parasına göre iyi mal yani.
Ayrıca 12 BG CBF 150 ile 20 BG'lik bu motorun aynı son sürati yapması mümkün değil. Bu motor maksimum 140 yapabilmeli. Senin motor fabrika çıkışı sorunlu bence. Değişiklik yapmaktansa sorunlarını direk fabrikaya bildir.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...acing-evo.html
bildiğim bu var ama 250 lik gelecek dedi oradaki arkadaş keşke telefonun alsaydımah, mondial'e mail de attım bu konuyla ilgili bir cevap gelmedi bekliyoruz hayırlısı bakalım
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
ana 5 dakika önce açılıyordu![]()
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
Linki eksik kopyalamışsın. Üzerine sağ tıklayıp bağlantıyı kopyala dersen tam olur.
www.motorumla.net
http://www.motosiklet.net/forum/moto...acing-evo.html
birde bunu dene
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
Bu bizim Çinli Mondial değil.
http://www.cybermotorcycle.com/euro/brands/mondial.htm
Mondial'in getireceği de Kuba'daki gibi birşeydir muhtemelen.
www.motorumla.net
getirdiği motorların tasarımlarına bakarsa bu ss' in tipi ( tabi gelirse ) bir şeye benzer gibi geliyor ama gerisi ne olur bilmem
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
offffffffff ömrümü yedin mondi. bi motoru getirmen aylar sürer. ya eksik getirirsin ya bişeyini unutursun. gelir ok deriz olumlu şeyler yazarız. bi bakarız fiyat artmış. ya mondi senne ayaksınşu sahibinden.com daki balanslı deniler MR250 ler gerçekten balanslımı acaba. yoksa burda balans olması gerektiği yazıldığı için ilanı koyanlar öyle bişemi sallıyo. bilgisi olan bizide bilgilendirirse sevinirim.
4. viteste 138 yapan alet, eğimli bir yolda aşağı doğru 140 yapıyormuş. İlginç...
www.motorumla.net
Bahsettiğim yazıdan alıntı yapıyorum, bunu yazan arkadaş MR250'yi yerden yere vuruyordu. Belki de haklıdır bilemem, ama çok farklı konuşmuş burada.
;Şu an 600 km ye ulaştım ilk başlarda çok tereddütle yaklaştım ama beni şaşırttı gerçekten kısaca özelliklerini yazayım ben size
Motor :Çift Silindir, 4 ZamanlıSilindir Hacmi :249 cm³Silindir Çapı ve Strok :55x53Sıkıştırma Oranı :9.6±0.2:1Max. Tork :20.0 Nm / 6500 d/dMax. Güç :15 kw / 8500 d/dMax. Hız :120 km/hRölanti :1500±100Şanzıman :5 Vitesİlk Vites Oranı :2.846Son Vites Oranı :0.913Çalıştırma Metodu :Elden MarşlıSoğutma Tipi :Su SoğutmaYağlama Tipi :Yağ PompasıAteşleme Tipi :ECU Debriyaj Tipi :Islak Tip, Çoklu PlakaFren Tipi (Ön/Arka) :Çift Disk / DiskFrenleme Metodu (Ön/Arka) :El ile / Ayak ileÖn / Arka Lastik :90/90-18 / 130/90-15Yakıt Tankı Kapasitesi :18.5 lt ± 0.5 ltBenzin Tipi :# 93 ve üzeriAğırlık : 153 kgMax Yükleme Kapasitesi :185 kgBoyutlar U-G-Y (mm) :2180x800x1090Dingil Mesafesi :1510Akü :12V 9AhSigorta :12V 15A
şu an için performans konusunda çok memnunum fazla sıkıştırmamak kaydıyla geçenlerde bastım abartısız 7000 devirde (4. VİTES ) 138km ye ulaştım
gösterge ybr125 den alıntı EFI göstergesi 180km lik olması onu farklı kılan
çogu zaman ybr eye çok benzetiyorum ama bu daha kaslı tabii görüntü olaraak...servisden aldıgım ilk gün lanet ettim keşke almasaydım bir titreşim var acayip derecede ondan sonra garaja çektim malın üzerinde ne kadar vida varsa hepsi gevşek bu nasıl iştir dedim acaba ilk defa sıfır bir motor aldıgım için bilemiyorum ama bütün sıfır motorlar mı böyle acaba ?? neyse bütün vidaları elden geçirdim ondan sonra çıktım yola ses seda yok tamam dedim yanlız 3000 devirle 6000 devir arasında çok rahatsız etmesede özellikle kuyruk tarafında titreşim var onuda plakalıgı sökmek son çare diye düşünüyorum. ayrıca alışamadıgım tek bir nokta daha var oda fren sistemi yüksek hızda giderken gerçekten insanın tedirgin ediyor hafif bir dokunuşta hemen kitleyiveriyor arka fren ama ayarlanır heraldi oda onun haricinde gerçekten helal olsun mondial e böyle bir motoru beklemezdim YOLUNUZ HEP AÇIK OLSUN
www.motorumla.net
evet ilk aldıgımda böyleydi yalan yok ilk aldıgım hafta yaklaşık 700 km filan yaptım o zaman bi sorun yoktu ama 2.3. bakımdan sonra kendini göstermeye başladı motor ayrıca neyin mücadelesini veriorsunuz hala anlamış degilim benim sölediklerimin aksine bişi varsa gelsin binsin baksın motora eger benim dedigim kadar degilse anahtarı verecem kendine
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)