Resimlerde harika duruyor. Bu yan çantalar sanırım sonradan takılmış. Orjinalleri bu kadar büyük olmasa gerek.
Resimlerde harika duruyor. Bu yan çantalar sanırım sonradan takılmış. Orjinalleri bu kadar büyük olmasa gerek.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
2008 in sonlarına geliyoruz. 2009 lar ne zaman gelir. 2009 larda bir değişiklik varmı. Yoksa 2008 ler 2009 ocakta 2009 diyemi ruhsata yazılacak.
Evet süreniz başladı.....)))))
2008 ler 19000 ytl cıvarı. 2009 larda fiyat kışa giriyoruz . Aynımı kalır. Yoksa düşermi. Malum araba firmaları liste fiyatının cok altına araba veriyor.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
Sevgili ÖZER hiç olurmu öyle birşey, kesinlikle görmedim.
Ben sizin adresi bilsem bende derhal eklerdim.
Evet, sevgili adanalı'nın dediği gibidir. Fabrikasyon çıkış kapakları 4.sayfada "mehmet can" kardeşimizin koyduğu resimlerde ki büyüklüktedir.
Orjinal sol çanta = 27,4 Lt. iken büyütüldüğünde 36,2Lt.ye çıkıyor.
Orjinal sağ çanta= 26,7 Lt. iken büyütüldüğünde 35,1Lt.ye çıkıyor.
Özellikle uzun yol seyahatler için gerçekten çok iyi düşünülmüş bir alternatif.
sevgili Cutku,bu aksesuarların yaklaşık da olsa fiyatlarını biliyormusunuz?geniç kapaklar,alt sakal gibi olan sanırım motor koruma da deniyor,sis farları gibi...
Bu makinenin internette sürekli videolarını izliyorum, yapılan yorumları okuyorum. Hiç olumsuz birşey görmedim. Herşey çok iyi düşünülmüş. Çok beğendim açıkçası ama 66 hp oluşu beni biraz geri itiyor. Bir deneme imkanı olsa, Honda test sürüşü yaptırmıyormu acaba bu makine için.
Ya, afedersin. Ben aslında özel mesajla msn'mi göndermiştim. Dalgınlığıma gelmiş msn'me ekledim yazmışım. Şimdi ekledim, denk gelirsek birgün sohbet ederiz inş..
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
Kapaklar hakkında tam bilgim yok ancak duyduğum kadarıyla ikisi yaklaşık 500 YTL civarında.
Alt koruma(ayak rüzgar deflektörlü), üst çanta(45Lt.lik motorla aynı renkte boyanmış ve alt bağlantı elemanlı), üst çantaya sırt dayama pedi, üst çantaya kol koyma konsolları, diz dayama pedi, tank koruma pedi, eller için rüzgar deflektörü, yan çanta içleri için iki adet valiz..... bunların hepsi bir arada güvenlik paketi olarak adlandırılmış ve fiyatı 1.500 YTL gibi.
Sis farlarıda paket olarak alınırsa yani iki ön ve 1 arka(led olarak) ve kumanda butonları (montaj konsoluyla beraber) + ön sisfarları için bağlantı kablosu demeti ve arka sis içinde ayrı bir kablo bağlantısı hep beraber yine yaklaşık 1.500 YTL gibi. Birtek önler tercih edilirse 600 Euro civarına geliyor.
Honda Hayat Onda. Çok yakında 2009 Honda deauville ile aranızdayım Suzuki burgman 650 ile helalleşip takasa biraktık.
Ama şunu söyleyeyim yarın bir maxı scotere dönersem tek adres burgman 650.
Hondanın- DN-01- vitesli tipinde ama otomatık motoru gelince scoter piyasası epey karışacak gibi gözüküyor. Mart 2009 gibi gelecekmiş.
Tüm formlarda tek bir olumsuz izlenime raslamadığım ve Honda mtosiklet 2 kursundan sonra vitesli motor sürme ve avantajlarını görme isteğimi deuvill ile
hallettim. Motoru teslim aldıktan sonra hem deauvill i hemde maksi scoter
ile vitesli kullanma avantaj ve dezavantayları hakkında izlenimlerimi yazacağım. Scoter tipinde ama vitesli istegime en uyan motor Deauvill 700.
Süratı pek sevmem. Hanım ile daha yoğun dolaşma , ve artcının rahat olması , sele yüksekliğinin daha alcak olması, yan cantalarının olması da kararda bir etken. Tabi forma değerli yorumlarını yazan arkadaşlarada teşekkür ederim.
Suzuki dl 650 yide suzukici olmam dolayısıyle düşündüm ancak sele yüksekliği ve yan cantalarının olmaması dolayısıyle pek sıcak bakmadım.
Bakalım Hayırlısı. Sahil yolunda biraz vitesli antramanı yapıp viteslide pişeceğiz.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
eee hadi şimdiden hayırlı olsun diyelim.darısı bana olsun inşallah.
Hayırlı olsun sevgili sbuyukkilic, beraberce çok güzel günler geçirmenizi dilerim.
İnşallah yeterki kafaya koy.
Takas olmasa ortalıkta guzel motorlar var. Sahibinden comda az km de 2007 15000 e makına buldum. Ama aksesuarsız. Zaten arka canta sadece kask koymak için . Yoksa yan cantalar kıvır zıvırı alır.
Gerci her motorum için aynı şeyi söyledim. Bunu uzun seneler kullanırım.
Teşekkür ederim. Gerci uzun suredir suzuki burgman topigindeydim.
Pek orda hayırlı olsun denmedi ama sağlık olsun.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
Bugün kullandım tek kelimeyle mükemmel makine tek eksisi yok
Cüneyt beyle Birlikte gezilerimzize başladık 2 aynı renk sanki hondanın deauvill toplantısı varmışta oraya gidiyormuşuz gibi zannediyor millet
Motorun görüntüsüne diyecek bir şey yok. Bizde kullandıkca kullanıcılara faydalı olmak amacıyla olumlu yada olumsuz görüşlerimizi paylaşacağız.
Becerebilirsek birde fotografları cekip koyacağız.
Sevgili Enolaguy Siz Nerde kullandınız. Sürüş izleniminizi paylaşabilirmisiniz.
Bugun ilk kez beraber cıktık. Riva , Polonezkeöy cıvarlarını dolaştık.
Burgman 650 ile virajlara hazırlanırken Deauville o işi bana bırakmadı. Rivanın hafıf tatlı virajlarına tatlı tatlı girip cıktı. Fazla şehir içine girmedikce hararet hep orta nın altında durdu. Sıkışıncada bu sefer ortanın hafıf üstünde.
Tabi Burgman 650 den sonra Vitesli biraz garip geldi. Ama Benzin Deposu bacaklarının arasında kalınca sanki daha güvenli bir motor izlenimini verdi bana. Daha 300 km de oldugu için rodajda fazla zorlamıyorum. 4000 devirde vites değiştiriyorum. 1-2 3-4 derken 100 km hıza ulaşıp bazande cok kısada olsa 120 km ye gelip 5 vitese atıyorum. 1000 bakıma kadar nazık kullanmak lazım. Şimdi Niye Çüneyt Beyin Pan Europan 1300 düşünmediğini daha iyi anlıyorum. 700 cc de ayaklara hafıfı motorun sıcaklıgı geliyorsa 1300 cc de ayak haşlama olur gibime geliyor. Kışın bacaklar Pan Europanda hiç üşümez. Burgmanda koy ayakları git.
Burgman 650 deki o ucak sesi gibi ses yerini biraz daha motor gürültüsüne bırakmış. Vites gecislerinden sonra motor sesi nispeten biraz daha azalıyor.
Şimdilik fazla uzatmayalım. Diğer Deauvilcilerinde söyleyecek şeyleri olabilir.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
deauvill'cilerin tecrübelerini sabırsızlıkla bekliyorum.kısmetse yaza doğru almayı düşünüyorum.yazın da gurubumuzla birlikte karadeniz gezisi var.çok iyi tecrübe olur.hepinize sevgilerimle.
Birde deavulli için ağır diyenlede var. Hızı sevsem o zaman surat motoru alır insanlar. Veya pan Europan 1300 .... 700 lık tourıng den fazlası beklenemez.
Burgman 400 almak ister isen onun hızı konforu farklıdır. Daha fazla konfor ve hız için Bugman 650 alırsın gibi. Scoterden sonra görüntüsüne bakıp honda deauville 700 aldık.
İnşallah pişman olmayız. Arkasındada Koskoca Honda var.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
Aslında 15 Gün nce bir Tekırdag yapıp dönemilm dedik. Ağva-Riva-Şile Anadolu Feneri Ne zamana kadar.
Artık acılalım dedik ufak ufak.
Ama hava o gün cok sıcaktı. Ama en kısa sürede çifte kumrular olarak nıyetimizin oldugunu söyleyebilirim.
Motorun Hayırlı uğurlu olsun. Tekerin düz bassın.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
şenol bey;
yeni motorunuz hayırlı olsun mükemmel bir motora geçiş yapmışsınız..
çıtayı sürekli yükselttiniz kısa zamanda..markadaş mı olduk ne..?
sizin adınıza çok sevindim..
yalnız gözlemlediğim bir konu var bu işin sonu enduro..siz ne dersiniz..?
kartalda bulunduğum noktayı biliyorsunuz.daha önce görüşmüştük.
yolunuz düşer ,zamanınız olursa beklerim her zaman.
tekrar hayırlı olsun..
Deauville ile yurtdışından arkadaşım geldi bende ondan alıp kullandım. Kıyıköy, Abant,Şile yollarında denedim, Bir BMW RT serisinden daha konforsuz değil öyle yavaş falanda değil güç sorunu filan yok iki kişi değil üç kişilik ağırlık koysan bile dünya turuna çıkarsın o kadarda iyi anlayacağınız motorun vibrasyonu sıfır ve mırıldanan bir sesi var torku hacime göre çok iyi, trafikte en küçük şişme belirtisi ve hararet yaşamadım virajlarda inanılmaz bir uyumluluğu var hiç içe kapaklanma meyli yok ve aniden virajdan çıkabiliyor yalpa oynama savrulma beklenmeyen hiçbir durum sözkonusu değil şaft sistemi ise süper stabilize gaz ve kesme anında en küçük boşluk hissi söz konusu değil öyle 200 km hızlarda yolları yırtarcasına gidemezsiniz belki ama yırtmaya yakınca gidersiniz dünyayı rahat gezersin daha ne diyeyim aya gitmeye de çalışmaya gerek varmı artık bilmiyorum Arkadaşım Lion dan eşi ile geldi bende kendisine arabamı verip bodruma yolladım oradan gelipte şikayet etmediğine göre sorun varmı ? Bence Yok
Daha açık şunu söyliyeyim ben kolay motor beğenmem bana hep hondacı derler çünkü bugüne kadar bmw nin bile yeri geldiğinde hondaya boyun eğdiğini gördüm kullanıcı hatası yoksa honda makinesi hata yapmaz bir kere bile yaptığına şahit olmadım bu 50 cc lik Today de de böyledir Goldwing de de öyle ama bugüne kadar da hep bir touringte 1000 cc yi gereksiz buldum çünkü motor sadece 1000 cc olmuyor motorun gövdeside ona göre ağır ve hantal oluyor halbuki ideal bir ağırlık ve ölçü her zaman vardır ve bence o hacimde 250 ile 750 arasıdır onun altı ufaktır üstü gereksiz büyüktür Touring denince ben BMW RT serisini, Hondanın Pan European ını, Moto Guzzi nin California sını tanırım fakat bunların hepside 1000 ve üzeridir ama altında ise doğrudürüst Touring olmadığını görürsünüz işte Deauville bana bunun için ideal görünüyor çünkü Touring için yani uzun yol için bile olsa 1000 cc ağırlığına değmez motor öyle anormal uzamayacak çünkü insan bu her zaman ve her yaşta bir an gazı kaparsın ve o an genellikle herşeyin sonudur motor kazalarının motorcudan kaynaklanan kazalarının çoğuna istatiksel olarak bakın bir anlık gaz kapamadan ve sonra duramamadan kaynaklanır, diğer taraftan bir motor pır pır mırıldanıyorsa onunla uzun yol zevkli hale gelir bu mırıldanma herşeyden önce 4 silindirli olan 1000 lik bir motorda yoktur zincir seside olmamalıki uzun otobanlarda kafa ütülemeyecek, motor bu demeyin uzun yolda ne kadar az yakarsa o kadar keyif verir o iş adama, 4 silindirli 1000 lik bir motor doğal olarak ağırlığının etkisi ile motorunun gücü ile çok yakar ama ilginç olan şu ki otobanda motorla yine en fazla 140 ile gidersiniz 200 zaten devamlı gidemezsiniz ara sıra gitmek isterseniz deauville zaten bunu sağlıyor otomobillere sizi madara etmiyor daha ne olsun bütün ibreler deauville den yana ve bütün bu ibrelerin hepsini birden yine honda yakalamış durumda
Bu arada Sayın Kaldera bilir cruiser da da Shadowcuyum onunda ideali 750 olanıdır yani Kalderada olanı daha büyüğe gerek yok vibrasyona aşırı yakıta ve kabalığa hiç gerek yok
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)