Sevgili adanalı, sevgili hemşehrim genel anlamda tabii ki anlatırım ancak sizinde bildiğiniz üzere o kadar çok detay var ki bu denli bir açıklama isterseniz o'nu özellikle bilmem gerekir. Deauville, motosiklet konstrüksiyonu açısından tam bir touring. Asfalt dışı parkurlar için üretimiş bir araç değil. Zaten hiç bir tam touring motorda bu amaçla üretilmez. Ağırlık merkezi düşük, çok dengeli ve çok rahat bir oturumu var. Touringlerin yapısı itibarıyla, vites dişli aralıkları oldukça geniş. Bu sayede şehir içi kullanımda oldukça rahat. Genel anlamda 2.viteste çok rahatlıkla bir scooter pratikliğinde hareket edebiliyorsunuz.Güç aktarımı şaft ile yapılmış. Hem zincir bakım derdiniz yok hem de bu sayede güç aktarım açısı geniş tutulabilmiş. Düşük devirlerde yüksek tork elde ettiğinizden dolayı gazla fazla oynamanız gerekmiyor. Gerektiğinde hızlanma süresi gerçekten şaşırtıcı ve tatmin edici bir zamanda gerçekleşiyor. Şehir içi için genişliği gayet ideal olup 80-81 cm civarında (benim maxi-scooter ile aynı). Motor hacmi ve ağırlığı itibarı ile de her iki kullanıma uygun bir makine. Sele yüksekliği 80 cm civarında olması nedeniyle üstüne oturulduğunda ayakların yere tam basması istenilirse bence 1.75 ve hatta 1.80 cm.'den kısa boylar için problem teşkil edebilir. Denemek lazım.
Yapısı itibarı ile, uzun bir yola çıktığınızda verdiği rahatlık ve güven duygusu anlatılamaz. Almak istediğiniz tepkilere çok kısa zamanda cevap veren bir yapısı var. Yakıt tüketimi şehir içinde 5lt/100km'de civarlarında seyrederken şehir dışı kullanımlarda 3,5-4 lt /100km gibi çok tatmin edici düzeyde. Euro-3 emisyon standartlarına göre üretilmiş, katalitik konvertörlü bir makine. Viraja giriş, yatış ve çıkış kabiliyeti inanılmaz yüksek. Sanki bunu fabrikasyon biliyor ve kendisi gerçekleştiriyor gibi. Güvenlik olarak kombine fren sistemine ilaveten ABS'de standart olarak mevcut. Son dereje etkili bir frenaja sahip. Yine motor üzerindeki standart çantalar çok kullanışlı. Yan rüzgarlardan etkilenmeyen ve cepheden gelen rüzgardan da 130-140 km hızlara kadar koruyabilen bir ön cama sahip. Makine harici birde Honda olmasının çok büyük avantajları var. Diyeceksiniz ne gibi. Benim bildiğim Honda harici bütün markalar bir firma tarafından Türkiye'de temsil ediliyor. Ancak, Honda'da japonların kendileri burada ve sistemin başındalar. Hem yaygın servis hemde çözüm bulma kabiliyeti çok yüksek. Buda çok önemli.
İnanıyorum ki, bu motosikleti alırsanız her anlamda tatmin olacaksınız. Tabii aradığınız aşırı hız merakı değilse. Teknik olarak son derece donanımlı ve aksesuar seçenekleri bol bir motosiklet.