benim motorum da st olanı..Yani grenajı daha büyük olanı..
Uzun yol için daha uygun bir spor touring motor yok.son derece ekonomik,seri ve güvenli.
birisi sormuştu..gidon amortisörü standart.türkiye'ye gelen model en full olanı.yani abs,yol bilgisayarı immobiliser v.s mevcut.
Ama kötü tarafları da yok değil:
motorun aynaları çok kötü,rece aynası..arkayı tam göstermiyor.Artçıyı bile göremiyorsun.Sabit de durmuyor.hızlı gittikçe ayarı da bozuluyor.
Yan ayak çok zayıf..kırıldı kırılacak.Tek ayak üzerinde motoru ters döndürmek imkansız gibi..
yakıt tankı olması gereken yer,bomboş bir kambur,içinde 10 adet akü sığacak yerde bir tek akü var.diğer boşluklar,cep gibi değerlendirilseydi çok kullanışlı olurdu.
aktarma,zincir yerine kayışlı olması benim bu motoru satın almamın en büyük nedeni.Yağlama v.s gibi bakımı yok. Barışın kayış kopartması büyük talihsizlik. İstanbulda 45 bin km aynı kayışla devam eden motoru tanıyorum.
50 bin km de değişiyor. o da koptuğundan değil. evsafını kaybedip genleşlediği için.