bu motor DUCATI Diavel arkadaşım.
aradan çok zaman geçmiş son yorum Eylül 2016.
DUCATI Multistrada sahipleri biraz canlanabilir miyiz acaba?
Sonuçta Multistrada'nın DUCATI için önemi büyük.
Hakkını vermek lazım diye düşünüyorum...
bu motor DUCATI Diavel arkadaşım.
aradan çok zaman geçmiş son yorum Eylül 2016.
DUCATI Multistrada sahipleri biraz canlanabilir miyiz acaba?
Sonuçta Multistrada'nın DUCATI için önemi büyük.
Hakkını vermek lazım diye düşünüyorum...
2014 Ducati Monster 796 ABS "Embrace The Vibration..."
"Hayatta kalın, bir ömür boyu motosiklet sürün." elveda Altın Elbiseli Adam (25.07.2017)
2004 Multistrada alabildim Bunu bile kullanırken mest oluyorum...
Buyrun, benimi cagirdiniz ?
Multistrada 1200S alalı 20 gün kadar oldu. 1200 km yol yaptım.
2015 model ve üzerinde yazılı yapılmış full Termignoni egsoz da var.
Sıralı motorlara alışmış olanlar için farklı gelecek bir motor.
bundan önce Triumph 800 Tiger'ın vardı. Uzun süredir 1000 cc üstü motorlar kullandığım için belli bir yere kadar iyi idare etti fakat bir yerden sonra yetmedi.
BMW XR mı Ducati mi derken, Ducati'yi seçtim. İlk izlenimler doğru yaptığımı gösteriyor. Zamanla daha da netleşecek.
Anlatacak detay çok sadece şu an için çok keyif aldığımı söylemek hata olmaz.
Termignoni çok çok keyifli fakat belli bir zaman sonra sağ kulağınızı rahatsız etmeye başlıyor. Uzun yol performansı için egzost ses susturucusu alacağım. Sanırım uzun yolda bu yöntem iyi sonuç verecek. Kısa mesafede sesi istiyorsunuz.
Sorularınız olursa paylaşmaya çalışırım.
Saygılar,
Çok şükür uzun zamandır hayalini kurduğum multi 1200 e dün kavuştum.
Dün öğlen motoru istanbuldan teslim aldım.
Oradan Tekirdağ, arkasından Çanakkale ve gece 02 sularında Bursa da eve girdim.
Toplamda 650 km eşim ile beraber yol yapmışız. Yok böyle bir keyif.
Allah tüm arkadaşların hayallerine kavuşmasını nasip etsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
İlk 1000 km test tecrübesi geride kaldı.
Bu makine ile ilgili sorularınızı olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım
3. Vites 10000-10500 devir arası 200 de kesiciye giriyor
6. Vites 5 bin devirde 150 ile gidiyor.
Diğer viteslerdeki devirleri denemedim.
Hayirlibolsun kazasiz belasiz. Mutluluga hosgeldin
1200s ile 1200 peak pikes modeli arasındaki farklar neler. Bilen birileri varmı.
600 cc race lerle kalkıyormuş bu alet.
ölmüş bu başlik. Superduke basligina gelin. Orasi tiklim tiklim, vur patlasin cal oynasin.
Multistrada 1200S için 2011 ile 2014 model arasında ne gibi farklar var?
Sym Joyride 200 ,Peugeot satalis 250 ,Ybr125 ,Suzuki Bandit 600, Yzf-r25...
2014 de farlar LED geliyor. Elektronik amartisör en önemlisi galiba. Ducati Dynamic Suspension ( Bu kendi kendine hesap edip saniyenin bilmem kaçta kaçında ayarları kendi değiştiriyor yola göre )
https://multipleroaddisorder.wordpre...istrada-1200s/
https://www.motorcyclenews.com/news/...da-old-vs-new/
Forumda bu kısımdan baya uzak kalmışım. Biraz bilgi paylaşayım.
Öncelikle Ducati Multistrada 2011 1200S versiyonu vardı bende. Bir ay önce sattım. Yaklaşık 2-3 ay da kullandım.
1200 ile 1200s arasındaki en önemli fark elektronik amörtisörler. 1200 lerde amörtisör ayarı elektronik değil. S versiyonunda tamamen elektronik.
Motosiklette 4 mod var. Urban/Enduro/Sport/Touring
Urban ve Enduro 100 beygir.
Sport ve touring 150 beygir.
E ikisi de aynı mod diye düşünmeyin. Sportta 150 high, yani 150beygiri direk veriyor, touring’de daha yavaş veriyor 150 low.
Ayrıca tüm modları ayrı ayrı ayarlayabiliyorsunuz.( S versiyonu) Yani enduroyu seçtiğinizde amörtisör ayarlarını ayarlayıp bunları kaydedebilirsiniz.
Kaç kişi bindiğinizi ve motorda çanta var mı bunları ayrıca seçebilirsiniz. Bunları seçmek çok pratik tek tuşla oluyor ve hareket halinde bile değişiyor.
Motor ciddi anlamda çok güçlü. R6 ve z800 delmişliğim var. Hiç abartmıyorum. 1000likler biraz önde gidiyor ama yine götlerinden ayrılmazsınız.
Ben son hız öyle denemedim ama 260 gördüm. Kesinlikle giderdi daha ama bu uzun bacaklı leylek gibi makinada bunu yapmak biraz güvensiz oluyor.
Bilen bilmeyen, seven sevmeyen herkes bakıyor. Bayılıyor.
Yakıt konusu; ben 100 sabit giderken 5 litre yaktırıyordum. Basınca 7-8 görüyordu. Şehiriçi 7 altina dusmuyordu.
Yan çantaları çok şık, çanta demiri olmadan sabitleyebiliyorsunuz.
Motor anahtarsız çalıştırma ve anahtaru defalarca arka seleyi açma kapama yerinde unutmuşluğum var. Neyse ki motosiklet anahtarı algılamadığında “no key” diye uyarı veriyor. Şifreyle de çalıştırabiliyorsunuz motosikleti.
Desmo bakımını Temmuz 2018’de 4500 tlye yetkili Ducati servisinde yaptırdım. Cidden desmo bakımından sonra makinanın sesinde bile iyi yönde değişim oldu.
Benim motosikletimde hiç yağ eksiltme olmadı. Ben çok zorlayan biri olmadığım içindir belki -ki arada bir uzun yolda kalkarken teker yapıyordum- lâkin multistrada kullanan bazı kişilerde azda olsa yağ eksiltme oluyormuş. Dediğim gibi ben 8-9 bin sürmeme rağmen en ufak bi eksiltme görmedim. Sabah Adana’dan çıkıp, akşam aydın’a geldiğimde de özellikle baktım. Bin kilometreden fazla.
Benim motosikleti satma sebebim frenler oldu. Bmw’den ducatiye geçmiş biri olarak söyleyebilirim ki frenler berbattı. Brembo kaliperler, öhlins amörtisörle güzel bir takım olmasına rağmen frene basınca ortada bi bok yoktu cidden. Özellikle belirteyim, fren balataları EBC Double H+ serisiydi ve fren hidroliği vs yeniydi. Başka bi 2010 multistradayı sürünce, onunda aynı olduğunu görüp multistradayı gözden çıkardım. Yenilerinde bu problemi çözmüş diyorlar, ben bilmiyorum ve şahit olmadım ama bunu kendi kullanıcısından duydum.
Tabii frenler iyi değil diyorum ama kime göre? Sıradan çoğu makinadan iyi ama BMW’nin yanına yaklaşamaz. Benim için fren en önemli kısım olduğu için hiç uzatmadım ve sattım. Sattığım arkadaş frenlerinden gayet memnun.
Viraj kısmına gelirsek hahaha... işte en güzel kısmı. Peg değdirirsiniz peg. Öyle güzel viraja giriyor. İlk bir kaç virajda alışamadığınız için korkarsınız ama alışınca kendinizce motogp pilotu gibi hissedebilirsiniz. Cidden çizgisinde olan, çok keyifli viraja girip çıkan bir makina. Lastiklerim taptaze michelin pilot road 4’dü tabi bunu da belirteyim.
Ayrıca sport moduyla “waytt beeea harika” diyerek girdiğim viraja, özellikle/kasten/kendi takıntımdan dolayı enduro modunda da girdim ve altımı pisletiyordum
Enduro modunda o yumuşacık amörtisörler virajda tabii adamı ağlatıyor korkudan. O yüzden modları yoluna göre kullanın. Sport modunda şehiriçinde gezemezsiniz, dokunmatik gaz tepkisi oluyor.
Cidden egzotik ve garip bir makina ben cidden çok sevdim. Hatta bir bilgi ekleyeyim; motosiklette elcik ısıtma standartmış. Ben bilmiyordum çünkü ne göstergede nede butonlarda böyle bir şey yok. Meğersem motor çalıştıktan sonra marş düğmesine basınca çalışıyormuş. Evet. Motor çalışırken tekrar marşa basın ve kademesini seçin.
Bu benimkiydi;
Öncesini bilmiyorum, ama 2015 ve sonrasında Brembo M50 kaliperler var, ki yeni çıkan Stylema öncesine kadar piyasadaki en üstün frenlerdi.
M50 aynı zamanda Panigale'nin kullandığı frenler. BMW S1000RR'ın M4'leri bile bir gömlek aşağıda...
M50 bayağı iyi çalışıyor. Asfalta acıyorum frenleri sıkıyorken. O derece.
Hidrolik değişimi falan da süper kolay.
Yeni kasaları hakkında öyle diyorlar zaten belirttim ama dediğim gibi kullanmadım. Ama 2011’de de gayet kocaman brembo kaliperleri var. M50 mi bilmiyorum ama brembo brembodur. Ktm’ nin bybresinden bile kötüydü cidden. Test etme şansın varsa bi test edersen oralarda bu eski kasayı hemfikir olursun benimle.
Hep içimde uktedir şu anka kuşu. Desmo bakımı yüzünden hep direkten dönmüştüm. Piyasa allak bullak olup fiyatlar uzaya çıkınca bize de hayal oldu bu güzellik.. Kim bilir belki ileride bir delilik yapar da gözümü karartırım
"CaRPe DieM"
merhaba arkadaşlar , şuraya bir tane ducati diavel için yan ayak bırakayım ihtiyacı olan arayabilir 0553 629 57 71
Konu açıldığında 25bin euro ve 1.93 kur. :( Şimdi 29bin euro ve 6.10 kur. :(
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)