Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
sıfırı şu an 40.000tl iken aynı dükkanda 2. eli 50.000tl olabiliyor
egzoz ve çanta 10.000tl eder mi
etse bile GS lerde 5000km olduktan sonra direk 2. eldir ve 10.000tl düşer sıfır fiyatından...
üzerindeki aksesuarlar da yeni sahibine kıyak oluyor anca...
mts 1200 serisinin Türkiye de kaç farklı versionu var acaba ?
version farklarından mı fiyat farkı oluyor? version farkı var ise fiyatı bu kadar etkileyecek bir şey mi acaba?
1200 / 1200 s / 1200 st gibi şeyler dolanıyor nedir farkları...
Üstüne binmeyen bilmez dehşet bir zevki vardır bunun
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
Multistrada 1200 S Touring ve Multistrada 1200 S Sport bu 2 modelin farkı var mı bilmiyorum ama
bu 2 modelde arkada ayarlanabilir Öhlins elektronik amortisör ve
önde de Öhlins 48mm tamamen ayarlanabilir usd çatal, elektronik sıkıştırma ve geri sekme ayarı
ve standart abs mevcutmuş...
Bir diğer model olan Multistrada 1200 de ise arkada
manuel (sürüş modunu değiştirince elektronik olarak değişmeyen) ayarlı
Sachs amortisör ile Progressive bağlantı ve önde de gene manuel ayarlı
Marzocchi 50mm amortisör mevcut ve ABS opsiyon olarak sunuluyor...
Aynı dükkanda sıfırı 40.000tl iken 2. elleri 45.000/50.000tl olmasının sebebi
sanırım bu imiş... Çanta ve egzoz işin süsü imiş
National Geographic Mega Fabrikalar - Ducati Multistrada 1200
http://www.youtube.com/watch?v=qq8kOnnrV8A
ayrıca S ve ST paketleri arasındaki fark ST paketinde elcik ısıtma, orta sehpa, yan çantalar dır.
Gidilecek yer, yolun kendisidir...
bununla hindistana gittiğimi düşünüyorum,sonra bir kahve içmek için starckhunduya girdiğimi ve dışarıya çıktıgımda motorun yerinde bir adet maymun gördüğümü düşünüyorum.Böyle motorlarla tek başına hiçbir ülkeye gidilmez yarım saniye gözünüzü üzerinden alsanız çalınır gider.Çok fazla gösterişli.
http://www.youtube.com/watch?v=NwNHN...ilpage#t=1314s
Altın Elbiseli Adam Barkın Bayoğlundan Multistrada İncelemesi
Gidilecek yer, yolun kendisidir...
Merhaba. Multistrada 1200s yada 1200 almak istiyorum. Motorumu satıp satın alacak olsaydım. Fiyat farkına hiç bakmaz 1200s modelini alırdım. Ancak motorum çalındı ve kaskodan 1 kuruş dahi alamıyorum. Sözün kısası 2 sorum olacak. Birincisi 1200S modeli için sadece asfalt kullanımı için extra ücret ödemeye değermi? İkincisi 2011-2012ve 2013 arasında teknoloji ve donanım farkı varmıdır? Varsa nelerdir? Cevaplarsanız çok iyi olacak zira araştırmama rağmen cevap alamadım.
Demekki multistrada si olan bu forumda gezmiyor.
Disindakiler ise burada
Merhaba multistrada aldığım bir hafta oldu.Daha plaka çıkmadı ama 450 km yol yaptım.İlk izlenimlerim harika.Sadece tur camını beğenmedim.
Tur camini begenmedim falan diyo adamlar ya. Olm sizdeki paranin birazini da bize verin lan. Allah Allaaah. Kafayi yemis bunlar.
Hayırlı olsun, kazasız keyifle kullanmanızı dilerim. Hayalimdeki makinayı almışsınız, bir gün alabilirim umarım. Tur camına alternatifler var bildiğim kadarıyla, kolayca çözülebilir.
Merhaba arkadaşlar bende 10 gün önce aldım 400 km yaptım .Harika.. Tur camı aldım hiç beğenmedim.Üzerine ilave cam aldım.Gerçekten italyan başkaymış .Saygılarımla...
Merhaba, bende Multistrada 1200 kullanışıyım. Motorum 2012 model 26bin km'de! Tek kelimeyle muhteşem bir motor. Bunun sınıfı nedir diye bir konu geçmiş, her sınıfa girer, özellikle ss sınıfını baya bir zorlar çünkü üzerindeki motor 2008'de SBK'da yarışmış 1198'in biraz ehli halidir.Elektronik destekler kapalıyken çok çok tehlikelidir! Arazi kullanımı vs bu hususu unutun, bu ağırlıkta hiçbir motorla(Bmw,Triumph vs.) arazide gidemezsiniz, bahsi geçen konu bozuk ve toprak yollar olarak özetlenebilir. Bu 4 kullanımı sağlamak için bu model için Pirelli Scorpion lastikleri üretmiştir, üzerinde benim motordaki gibi Spor Touring lastik varsa o yollarda zaten lastiğinize yazık olur.
Modlar gerçekten çok kullanışlı, ayrıca kendi zevkinize göre bunları ayarlayabiliyorsunuz, abs,tcs kademelerini, süspansiyon ayarlarını vs...kısaca bol bol elektroniğin olduğu bir motor! Elektronik+İtalyan= İleride ne olur korkusu düşünülebilir!
Şehiriçi moduna aldığınızda çok uysal bir hal alıyor, her hatanızı tolere ediyor...Touring modu ise güç var ama abs ve anti patinaj ayarlarıyla sizi denetim altında tutan bir sürüşe sahip! Sport moduna hiç girmiyorum, insanı yolda ürkütüyor,motorun sesi bile farklılaşıyor.
Sınıf nedir dersek, 2010 yılında Ducati bu modelle yeni bir sınıf oluşturdu,bu sınıfı otomobil sınıfına uyarlarsak benzeri Posrche Cayenne Turbo diyebiliriz. Daha sonra diğer üreticiler baktılar ki her segmentten pay çalıyor bu model, biz de bu sınıfı ve modeli taklit edelim dediler ve BMW S1000XR modelini çıkardı 2015'de, yamaha'da Tracer ile daha ucuz alternatif olarak pazara girdi. Bu sınıfa talep arttığı için diğer markalarda illa ki bu tip modeller çıkaracaktır.
Gelelim 2010'dan bugüne neler oldu; 2010'da çıkan modeller 2013'e kadar hiç ellenmeden satıldı. 2013'de klasik Ducati özelliği olan düşük devirde kararsızlık ortadan kaldırıldı, bunun için yeni yazılım ve çift buji teknolojisine geçildi.Bir iki ufak görsel değişiklik yapıldı. 2015 modeli ise komple yenilendi Panigale motoruyla beraber görselde nasibini aldı. Ayrıca Skyhook süspansiyon teknolojisine geçildi,yolun durumuna, kullanım şekline göre artık süspansiyonlar kendilerini ayarlamaya başladı!
Bu motoru alırsam parça,servis ne olur! Eğer, yetkili servislere düşerseniz, hertürlü öpülürsünüz bol sıfırlı rakamlarla...Eğer ben yurtdışı alışverişini biliyorum, ya da eş,dost var derseniz gerçekten bu motorun parçaları dışarıda acayip pahalı değil. Ben bu yöntemi kullanıyorum,inanın dışarıda o kadar çok aksesuar ve parça alternatifiniz varki,sayfalarda kayboluyorsunuz, şunu mu alsam, bunu mu diyorsunuz! Özellikle ABD'den çok komik rakamlara çıkma parçalarda buluyorsunuz, merakımdan baktığım için söylüyorum,egzantrikler,vs dolu bir üst kapağın Türkiye'ye gelişi 700TL bir örnek,başka birisi ise yeni aldığım ön çamurluk uzatması,orjinal parça kargo dahil 140 TL, zincir dişli seti 500TL vs vs...
Kısaca şunu söyleyebilirim,uzun yıllar zevkle kullanacağım bir motora sahibim, diğerlerinden gerçekten farklı bir motor...
O kadar güzel anlatmışsınız ki enfes olmuş. Kawasaki Z1000 SX ve MTS 1200 arasında kaldım. Yol yapabileceğim ama eşiminde rahat oturup keyif alabileceği kuvvetli bir motor düşünüyorum. Bütün araştırmalarım beni Ducati' ye bir adım daha yaklaştırıyor. Abik gubik arabalara 40-50 bin TL veren adamları gördükçe MTS'ye 50 Bin' im feda olsun diyorum. Bu yazıda atlatayım bir aksiyon alacağım. Alırsam da son sahibi olurum. Başkada motora binmem!! Sizi de sorularım ile rahatsız edebilirim.
Çok teşekkürler.
Merhaba.
Yaklaşık 1 sene gibi bir süre sonra konuyu tekrar gündeme getirdiğim için kusura kalmayın arkadaşlar. multistrada ile ilgili pek içerik bulmak çok mümkün olmuyor. Sizin vesilenizle gören arkadaşlara bir şey danışmak istiyorum . 1200 ve 1200s arasındaki fark yani çanta vb dışında en önemli fark süspansiyon otomatik ayarlanması kendni. Bunun için bu kadar fark a değer mi ? Yani yaklaşık 10 bin lira gibi bir fark var. 2011 model 1200S almaktansa 2013 model 1200 tercih etmek daha mı mantıklı ? Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşların yardımını rica ederim
Üstad Merhaba,
Ben 2 ay önce standart modelini aldım. 2013 model. Memnunun ve ha alışma sürecindeyim. S modellerdeki tek fark Ohlins' i elektronik amortisorüne sahip olması. Bir kısım çok yararlı gerekli olduğunu savunurken bir kısımda motorsiklette işin içine elektronik ne kadar karısırsa o kadar özgürlğün kısıtlandığını ve soruna yol açtığını savunuyor. İki modelde de kullanılan amortisor aynı marka tek fark S te kullandığın moda göre amortisor sertliğini kendi ayarlaması. Bozulan Benzin şamandramın 1 aydır italyadan gelmediğini var sayarsak o amortisor ve beyin in arıza yaptıgında vay halimize demek istiyorum.
Bence 10-15 Bin fazla para vermek çok mantıklı değil. Sadece 2013 modelden daha üst bir motor almanı tavsiye ederim. 2013 yılında Testastratte 11 motor blogunda yenileme yaptılar. Yakıt sarfiyatını düşürerek performansı arttırdılar ve eski modellerdeki dusuk devirlerdeki oksurme tıksırmayı kesmitiler.
Son olarak verdiğin parayı sonuna kadar hak eden bir makina yaptıklarını gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.
merhaba arkadaşlar yakın zamanda bir multistrada 1200st carbon aldım genel olarak bahsedeyim daha önce BMW r1100gs r1200gs kullandım motorların herşeyi mükemmeldi denebilir aklımdaki tek şey motorun yeteri kadar iyi ivmelenmeye sahip olmamasıydı bir değişiklik yapıp ivmelenmesi iyi bir motor almaya karar verdim ve bir yamaha mt-09 almaya karar verdim motoru aldım motorun herşeyi gayet iyiydi ama ne yazıkki naked bir motor olduğu için uzun yol yapamıyordum motorun fazlası ile agrasif olması nedeni ile şehir içinde tehlikeli durumlar yaratıyordu elektronik önlemi olan modeli mt-09 tracer biraz daha güvenliymiş daha sonra araştırmaya başladım aklıma kawasaki z1000sx,multistrada1200/s,mt-09tracer ve honda cbf1000 vardı cbf1000i model yılı olarak eski olmasından dolayı mt-09 tracer ı yüksek fiyatına rağmen donanımının yeterli olmamsı sebebi ile eledim daha sonra aklımdaki iki modeli araştırmaya başladım ve test ettim kaeasakinin sürüş pozisyonu benim için agrasifdi 1200/s alamaya karar verdim ducatiye binen arkadaşlarım var hepsi alacaksan 1200s versiyonunu al dedi onların da yorumlarını göz önünde bulundurarak 1200s aldım şimdi geleyim motora motorum 24bin km de bir desmo bakımı olması dışında aklımda bir sorun yoktu bakımdan yeni çıkmış 28k kmde bir multi aldım aldığım gün antalyadan istanbula geldim bu sırada motora bayağı ısındım s versiyonu olması cidden virajlarda ve sizin sürüşdeki isteklerinize cevap konusunda çok iyi çalışıyor motor sport ve touring modunda gerçekten çok agrasif 2 silindir olmasından dolayı torku her devirde iyi ve çekiş kontrolde türkiyenin yollarında sizin güvenliğiniz için elinden geleni yapıyor gerçekten başarılı denebilir birde ducatiyi volkswagenin himayesine almasıda benim almam konusunda içimi rahatlattı yani genel olarak her ihtiyacınızı karşılayacak bir motor almak istiyorsanız bence doğru motora bakıyorsunuz
resimler gitmiş ama bu motor o motor mu arkadaşlar ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)