Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mart 2015, 09:44
#2021
Çok Teşekkürler Naci abi, Yağ çubuğunun ortasına gelecek şekilde yağ dolumu yaptım. Motorun kilometresi 13.000 ama aldığım kişi baskı balata değiştirdim demişti.Motoru ilk aldığımda debriyaj teli kopmak üzereydi o yüzden öncesinde problem olduğunu bilemiyorum ama tahminim, satın aldığım şahıs Batıkent'ten Pursaklara kadar getirdi motoru, sürekli 1 le geleceğini ya da devir yedirip shifter olmadan vites değiştireceğini düşünüyorum. Halatı değiştirdim ama gerginliğinden şüpheliyim. Dün akşam motor deneyimi olan bir abim kullandı ve rolantiyi ayarlayamadan geçiremezsin vitese dedi. Sebebinin de rodajında motorun o şekilde ayarlandığını söyledi. Gaz teli ve fren telleri de sağlam ve yedekleri de var. Titreşim için ise motorun çalışması düzgün,akşam egzozun olduğu yerdeki somunu bi deneyeyim bakalım nasıl olacak. Şimdiden teşekkürler...
Reklamlar
-
06 Mart 2015, 13:27
#2022
Hayırlısıyla bende bu hafta bir ramzey qm 250 sahibi oluyorum. Şimdiden sabırsızlanıyorum )
-
07 Mart 2015, 19:25
#2023
Dostlar şöyle bir sorum olacak qm250 motosikletime artçımla bindiğimde amatisorler iyice basıyor acaba patlakmı ben ortalama 85 kg artcım 95 kg filan bayagı basıyo amatısorler bosluk yok nerdeyse cok az var patlak olup olmadıgı nasıl anlarım ?
-
07 Mart 2015, 19:49
#2024
Motorist34 adlı üyeden alıntı
Dostlar şöyle bir sorum olacak qm250 motosikletime artçımla bindiğimde amatisorler iyice basıyor acaba patlakmı ben ortalama 85 kg artcım 95 kg filan bayagı basıyo amatısorler bosluk yok nerdeyse cok az var patlak olup olmadıgı nasıl anlarım ?
Hatırladığım kadarıyla 5 kademeli bir ayarı vardı arkaların. Ayar en yumuşakta ise yapabilir. Bence en serte alın, hala öyleyse patlak olabilir. Ben eşimle ve eşya ile 3. ayarda 200 kg'ye yakın binerdik. Sorun yoktu.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
08 Mart 2015, 21:34
#2025
Abiler oncelikle hepinizi saygiyla selamlarim,
Ben daha bugun a2 sinavina girdim ve galiba gectim bu forumada yeni katildim 2 motor arasinda tereddut ediyorum. Bunlardan biri ise qm250 burda yaklasik 70 sayfa okudum ama 2 sayfa onde ki arkadaslar gibi bende ogrenciyim kendim elazigda okuyorum ailem ise izmitte ankaradada akrabalarim var. Benim tek korkum bu motoru alirsam sorunsuz sikintisiz elazig izmit izmit elazig yapabilirmiyim. Korkum titresim yonunden degil zaten yas olmus 29 yani oyle hiz tutkusu filan yok bende 80-90 arasi yeter bana. Benim dusundugum guzergah soyle
Elazig'dan sabah ciksam ankaraya kadar arada molalar vererek gitsem aksam/geceyi orda ki akrabalarda gecirip sonra ordan izmitte devam etsem ve bu sekildede geri donsem sikinti olur mu yolda kalma ihtimali vs nedir. Benim iste tek korkum bu
Birde malum ogrenciyim yani bu motorun bana aylik bakim masrafi vs ne kadar olur. Sayfanin ortalarinda tuttarlarla alakali birseyler okudum ama ehhh ogrenci butcesi yani ancak 2. El almaya gucum yetecek ve o postlar baya birnsure once yazilmisdi yani pek guncel degildi
Sizden siz buyuklerimden tecrubeli abile ve kardeslerimden ricam lutfen beni aydinlatin
-
09 Mart 2015, 05:17
#2026
Teşekkür ederim naci abi..
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır..
-
09 Mart 2015, 13:36
#2027
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-xintian-satilik-motosiklet-204033923/detay arkadaşlar motosikletimi satıyorum
-
09 Mart 2015, 18:56
#2028
Tekrardan merhabalar yukarda ki soruya ek olarak 2 sorum daha var qm250 lilere su altta ki linkte ki tarzda gidon olur mu ? Yani olur mu derken gorsellik anlaminda degil yani sikinti cikartir mi ?
http://www.ozenmotor.com.tr/images_b...ROW_1899_1.jpg
2. Olarak bir abimiz anlatmisti kacinci sayfa onu dogrusu hatirlamiyorum yoksa geri bulup tekrar okuyacaktkm ama bulamadigim icin ozur dilerim anlattigi suydu karsisina bir kopek ciktiginda ona carpmis ve baya bir suruklenmis motorda koruma demiri sayesinde birsey yokmus ve kendisinde de kiyafeti sayesinde birsey yokmus bana acaba ozelden hangi kask ve hangi mont hangi pantalon vs diye atmasi mumkun mu
Saygilar mustafa
-
09 Mart 2015, 19:31
#2029
Myabas adlı üyeden alıntı
Abiler oncelikle hepinizi saygiyla selamlarim,
Ben daha bugun a2 sinavina girdim ve galiba gectim
bu forumada yeni katildim 2 motor arasinda tereddut ediyorum. Bunlardan biri ise qm250 burda yaklasik 70 sayfa okudum ama 2 sayfa onde ki arkadaslar gibi bende ogrenciyim kendim elazigda okuyorum ailem ise izmitte ankaradada akrabalarim var. Benim tek korkum bu motoru alirsam sorunsuz sikintisiz elazig izmit izmit elazig yapabilirmiyim. Korkum titresim yonunden degil zaten yas olmus 29 yani oyle hiz tutkusu filan yok bende 80-90 arasi yeter bana. Benim dusundugum guzergah soyle
Elazig'dan sabah ciksam ankaraya kadar arada molalar vererek gitsem aksam/geceyi orda ki akrabalarda gecirip sonra ordan izmitte devam etsem ve bu sekildede geri donsem sikinti olur mu yolda kalma ihtimali vs nedir. Benim iste tek korkum bu
Birde malum ogrenciyim yani bu motorun bana aylik bakim masrafi vs ne kadar olur. Sayfanin ortalarinda tuttarlarla alakali birseyler okudum ama ehhh ogrenci butcesi yani ancak 2. El almaya gucum yetecek ve o postlar baya birnsure once yazilmisdi yani pek guncel degildi
Sizden siz buyuklerimden tecrubeli abile ve kardeslerimden ricam lutfen beni aydinlatin
Valla Mustafa kardeşim, bu motoru satalı 5 yıl oldu. Yardımcı olmaya çalıştığım şeyler sadece hatırımda kalanlar. Yani güncel tecrübem yok, modifiye konusunda ise hiç bilgim yok. Ben hep eşimle uzun yol yaptım. Bazen yüklü bazen sadece ikimiz. Genelde uzun yolda hep 90-100 aralığında hız yaptım ve bir litre ile 30 km gitti diye hatırlıyorum. Her 3000 km de bir yağını değiştirttim. İlk zamanlarda birkaç yüz km de bir tüm vidaları sıkıp kontrol ettim. Her 5000 de bir sübap ayarlattım. Gerektiğinde buji değiştim. Hep servise götürdüm ve serviste karşılıklı görüş alışverişi yaparak ustaya bakım yaptırttım. Ben motordan memnundum. Büyüttüğüm için sattım. Sattığımda 15000 km de idi ve sıfır olarak aldığım günden itibaren beni hiç yolda bırakmadı. Bir kez delik benzin deposu sorunu yüzünden garantiden depo değişti. Ama sanırım 20 binde debriyaj ister. Parça ucuz. Yağ 1.6 litre alır ama mutlaka 4t motosiklet yağı kullan, düzenli olarak zincirleri yağla ve yolda kalmazsın evvel Allah. Selamlar.
Not: sanırım o gidon olmaz.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
11 Mart 2015, 18:09
#2030
@naci61 abi cevabin icin cok cok sagol. Baya tereddut ediyorum qm250 mi yoksa butceyi dahada zorlayip kymco venox 250 mi diye neyse aramaya devan edim sonrasida hayirlisi
-
11 Mart 2015, 19:22
#2031
Arkadaşlar Merhaba elimde keihin pz30 300mm lik atv Karburatoru var.kullanilmamis sifir.karburatorun arizali oldugunu dusundugumden atv icin yurtdışından getirtmistim sorun Karburatorde degilmis o yuzden ihtiyaci ortadan kalkti.qm 250 yi ,mct yi tek Karburator yapmak isteyenler icin uygundur.ihtiyacıni gorulecekse uygun fiyata verecegim
-
21 Mart 2015, 15:58
#2032
RAMZEY QM250 kullananlar? Bendeki motorun yakıt sorunu ile ilgili görüşmek istiyorum. Fazla yakıyor. karbüratörden hava filitresina doğru yakıt üflüyor püskürtüyor.yakıt atıyor. ince ayar yaptım ama halaa yakıt taşırıyor. bilgisi tecrübesi olan varmı? KARBÜRATÖRE hassas ŞAMANDIRA AYARI YAPTIM. HAVA AYARI YAPTIM. SENKRON AYARI YAPTIM. bıjiler yeni. hava filitresi yeni. motor 3000km. de. halaaa yakıtı gazlayınca hava filitresine doğru üflüyor püskürtüyor.
Acaba SÜBAP ayarından olabilir mi? çok yakıyor. 30 tl lik (6 lt) ile 60-70 km yol gidiyoruz.
motorla gezinti yapınca makinanın üstüne hava filitresi bağlantı yerinden benzin akıttığını görüyorum. ayrıca motor 80km yi geçmiyor. hızlanamıyor. hızlanması ağır ağır oluyor. bilgisi olan varmı.
-
26 Mart 2015, 22:58
#2033
Dostlar benim bir sorum olacak qm250 ile alakalı ben motoru aldıgımda biraz yatmıştı makına takriben 1 yıl felan ... benim sorunum motorun egımlı yollarda bayılması ıkı kısıyken daha da kotu 1. viteste anca cıkıyorum hava ayar vidaları 2.50 yaptım yanı pek bi sorunu yok 4 binde makına daha... bı usta dedi yatmış motorsa kurum baglamıs olabılır egzos bogazları tıkanmıstır diye icine bolca balata spreyi bosaltıp bıraz gez kurumları bu sayede aatarsın tıkanmışsa acılır dedı sızce boyle bişi mantıklı mı yapmalımıyım içinde elyaflar felan var dedi bi zararı olur mu sizce yanıcı bı madde sonucta
-
28 Mart 2015, 22:30
#2034
Motorist34 adlı üyeden alıntı
Dostlar benim bir sorum olacak qm250 ile alakalı ben motoru aldıgımda biraz yatmıştı makına takriben 1 yıl felan ... benim sorunum motorun egımlı yollarda bayılması ıkı kısıyken daha da kotu 1. viteste anca cıkıyorum hava ayar vidaları 2.50 yaptım yanı pek bi sorunu yok 4 binde makına daha... bı usta dedi yatmış motorsa kurum baglamıs olabılır egzos bogazları tıkanmıstır diye icine bolca balata spreyi bosaltıp bıraz gez kurumları bu sayede aatarsın tıkanmışsa acılır dedı sızce boyle bişi mantıklı mı yapmalımıyım içinde elyaflar felan var dedi bi zararı olur mu sizce yanıcı bı madde sonucta
Daha 4000 km'de olan üstelik 2 zamanlı olmayan bir motorun eksozu yattığından dolayı! neden tıkansın. Rampada bayılmasındaki "bence" en önemli neden motorun yakıt-hava karışımındaki fazla havadır. Siz hava ayarını yapmışsınız ama, hava filtre kutusunu çatlak/patlak kontrolünü yaptınız mı? veya hava filtresinden karbüratöre giden ara hortumu kontrol ettiniz mi? Çok büyük ihtimalle buralarda hava kaçağı var. Çünkü ramzeyler çok çabuk filtre kutusu patlatıyordu hatırladığım kadarıyla. Bence hava filtre kutusunu söküp filtreyi temizleyin ve kutunun ve karbüratöre giden hortumun kontrolünü yapın. Bu hortumun karbüratöre ve hava filtresine bağlantı kelepçelerini de kontrol edin. Ayrıca karb. ile silindir arasındaki manifolt kelepçelerini de sıkın. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
29 Mart 2015, 02:07
#2035
Tamam Naci abi bakacağım yakın zamanda sezon da açılıyor malum, ufak defek sıkıntılar var umarım sıkıntı dediğin gibidir abi Sağolasın..selametle
-
02 Nisan 2015, 08:22
#2036
Motorist34 adlı üyeden alıntı
Tamam Naci abi bakacağım yakın zamanda sezon da açılıyor malum, ufak defek sıkıntılar var umarım sıkıntı dediğin gibidir abi Sağolasın..selametle
Sonuç hakkında buraya da bilgi verirseniz, en azından aynı sorundan müzdarip başka arkadaşlarımız için bir yol gösterici olabilir. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
04 Nisan 2015, 02:42
#2037
dostlar bir sorum olacak, aksesuar olarak masrafı olan ama makinesi sorunsuz olan bi qm 250 aldım. ama önceki sahibi eksozu açtırmış. tekrar orijinal haline getirmenin yolu var mı?
-
07 Nisan 2015, 22:07
#2038
mrb arkadaşlar. aranıza katılmaktan dolayı mutluluk duyuyorum.
-
07 Nisan 2015, 22:48
#2039
ne zincimiş arkadaş zıplayıp duruyor zinciri değiştim sanırım dişli yada kaplin lastikleri zincirin gerilip gevşemesine sebep oluyor yada arka dişli elips oldu dikkatimi dağıtıyor eski makinamda arkadişli ve yatağını kompe değşmiştim bundada mı gerekli acaba başına gelen varmı
bu arada dişli değişimi gerekirse arka dişliyi 30 t ye küçültmek isterim ama 100 km hzda çok performankayboluyor mu ????
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
selçuk arslan kardeşimhoşgeldin yeni mi aldın memnunmusun ramzeyden ?
-
09 Nisan 2015, 13:27
#2040
Yazarim tabi ki fakat İstanbul'da havaların kotu oluşundan ve işlerin yogunlugundan fırsat bulup bakamadım daha fırsat buldugumda bakacagım
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler