Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Nisan 2013, 23:06
#1901
Merhabalar arkadaşlar 2008 de yıllar önce ankarada öğrenci iken bir ramzey almış ve sizlerle tanışmıştım.. Aradan yıllar geçti ve yine ramzey almaya karar verdim. Alacağım kişi bu sitenin eski müdavimlerinden .. Neyse Naci abi hala burada ve diğer arkadaşlar.. Sizlere tekrar bir selam vermek istedim.. Yazmasamda hala değerli yorumlarınızı okuyorum.. Umarım bende bir kaç deneyim paylaşırım.. Kendinize çok iyi bakın.. Fakat tekrar 2 aylık bir araştırma sonucu yine piyasanın en iyi çin malı cruiserının ramzey qm olduğuna karar verdik ve tekrar aramaya başladım buldum inşallah. Görüşmek üzere NACİ ABİ saygılar..
Reklamlar
-
06 Nisan 2013, 18:25
#1902
Mezarkabulp aramıza hoş geldin tekrardan.
Abiler, kardeşler zincir dişlilerini ve zinciri değiştiricem. O-ring düşünüyorum var mı öneriniz?
Live to ride, ride to live.
-
06 Nisan 2013, 21:36
#1903
mezarkabulp adlı üyeden alıntı
.. Neyse Naci abi hala burada ve diğer arkadaşlar.. Sizlere tekrar bir selam vermek istedim.. Yazmasamda hala değerli yorumlarınızı okuyorum.. Umarım bende bir kaç deneyim paylaşırım.. . Görüşmek üzere NACİ ABİ saygılar..
Aleykümselam arkadaşım. Benden de size ve diğer arkadaşlara içten selamlar...
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
07 Nisan 2013, 10:10
#1904
Teşekkür ederim Emre ve Naci abi hoşbulduk. Tekrar merhabalar Değerli arkadaşlar....
Emre BAŞARANIN sorusunu Güncelliyorum !
''Abiler, kardeşler zincir dişlilerini ve zinciri değiştiricem. O-ring düşünüyorum var mı öneriniz?''
-
07 Nisan 2013, 13:07
#1905
EmreBasaran adlı üyeden alıntı
Amca verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Ön camı nereden ne kadara temin edebilirim ayrıca sissy bar çok güzel durmuş. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Selam Emre; Motorun ön camı Yamaha Dragstar camıdır kalınlığı 5mm. Cam fiyatı montaj dahil 450.00_TL. Sisybar tamamen crom borudan yapılmıştır ve arkasındaki sepetide suzuki intruder in crom orjinal sepetidir montaj dahil 250.00_TL. Aynalar chopper crom kaplama montaj dahil 70.00_TL. Ön far değişti daha gösterişli daha büyük ve gece yol gösteriyor fiyatı 65.00_TL. Ses sistemi ve alarm montaj dahil 150.00_TL. Sis farları Power Led su geçirmez marin tekne farıdır her birinde 10 adet powerled ampül vardır,sis farlarının tanesi 100 DOLAR dır, montajı ayrıca yaptırılmıştır. Bırandası ölçü alınarak özel diktirilmiştir su geçirmezdir ve içi miflonludur montaş dahil 150.00_TL. NOT: Branda hariç tüm aksesuar ve montajlar izmirde Türk Chopperde EKO ya yaptırılmıştır. Yeri Gaziemir 6.cı sanayidedir.
---------- Post added at 12:07 ---------- Previous post was at 12:04 ----------
Değerli dostlarım izmirdeki şirketimiz kapandığından ve şirketimde beni Antalya ya tayin yaptığından bundan sonraki yaşamımı Antalya da devam ettirmekteyim. Nasipse en az 5 yıl Antalyadayım. Motorumla İzmir den Antalya ya 9.5 saatde geldim toplam 100.00_TL benzin yaktım.Hepinize sevgiler saygılar.
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
-
10 Nisan 2013, 22:29
#1906
Tekrar bilgiler için teşekkür ederim amca. Bugün girne bulvarında motoshopa uğradım yeni dişli ve zinciri taktıracağım fakat vites geçişlerindeki sıkıntımı anlattım motor 60 da 5. viteste dediğim zaman usta olmaz yanlışın var dedi, bin bir tur at dedim attı fakat açıp bakmam lazım 1-2 yerine tam anlıyamadım dedi. Sorun nedir bilmiyoruz her hangi bir fikriniz olursa geç olmadan yardımcı olursanız sevinirim.
Live to ride, ride to live.
-
12 Nisan 2013, 00:00
#1907
EmreBasaran adlı üyeden alıntı
Tekrar bilgiler için teşekkür ederim amca. Bugün girne bulvarında motoshopa uğradım yeni dişli ve zinciri taktıracağım fakat vites geçişlerindeki sıkıntımı anlattım motor 60 da 5. viteste dediğim zaman usta olmaz yanlışın var dedi, bin bir tur at dedim attı fakat açıp bakmam lazım 1-2 yerine tam anlıyamadım dedi. Sorun nedir bilmiyoruz her hangi bir fikriniz olursa geç olmadan yardımcı olursanız sevinirim.
Emre evet o işte bir iş var? Motor 60 km süratde 5.ci vitesde olmaz, bu birincisi. Bu arada motorunu sanıyorum ikinci almıştınız değil mi? Burada motor ilk alındığında ilk 1000 ve 3000 km bakımları rodaj ayarları çok önemlidir.Bir motorun performansınız çok iyi olabilmesi için rodajınında hakkıyla yapılması gerekir. Bir diğer unsursa motorunu devamlı devrinde kullanacaksın; yani her vites aralığında motor 4000-6000 devir arasında vites geçişlerini yap ki zaten motorumuz 80 km re sürate geldiğinde 5.ci vitese geçiyoruz buda 5.ci vites geçişinde motor 6000-7000 devire gelmiş oluyor. Sonrasında çok rahat 90-100-110-120 ve hatda benim gibi 130 km sürate ulaşıyorsunuz.
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
-
13 Nisan 2013, 00:40
#1908
Amca cevabın için teşekkür ederim. Yanlış hatırlamıyorsam isminiz İhsandı, İhsan abi dememde sakınca yoktur umarım. Bugün girnede bulunan motoshopa götürdüm motoru daha önceden Motoshopun servis kısmında İbrahim ustayla görüşmüş sıkıntılarımı anlatmıştım. O-ringli zinciri takarken gerekenlere bakıcam dedi. Kendisinden telefon bekliyordum ve beklenen arama geldi motor hazır dedi usta. Gitmeden önce kafamda debriyaj balatası, pistonlar v.s dönüyordu meğer bujiler resmen kararmış kapkara. Halbuki daha 200 kmdir kullanıyodum. Usta bu tip motorların kronik sıkıntısıdır buji, piyasada japon malı diye çok çin malı yuttururlar dikkat et dedi. Meğer bujilerden 1 tanesi ömrünü tamamladığında direk tek silindire kalmışız oda normalde 100-110 km/h da gitmem gerekirken 60-80 de bağırtıyormuş motoru. Ama ustanın sürprizi bitmedi km ve devir saatim bozulmuş, doğru göstermiyormuş nitekim öyle. Şimdi çevre yolunda 90 la giderken yanımdaki arabanın yukarıdaki alıcıda gösterilen hızından anladım o sırada benim göstergem 70 gösteriyodu. yaklaşık 15-20 km/h oynama var. Oto elektrikçi bu problemi halledebilir mi? Göstergelerin muadilleri piyasada 100-150 tl. Cevaplarınızı bekliyorum herkese keyifli forumlar, tekeriniz her daim düz bassın.
Live to ride, ride to live.
-
13 Nisan 2013, 23:38
#1909
EmreBasaran adlı üyeden alıntı
Göstergelerin muadilleri piyasada 100-150 tl.
Tavsiye edebileceğim (kendim kullanmadım) en ucuz çözümler şunlar:
http://sporcupazari.com/41-km-saatleri
Veya www.dx.com sitesine "speedometer" yazınız. paypall ile ödeme yapınca en geç bir ay içinde elinizde olur. Fiyatlar 5-10 dolar civarı. Kargo ücretsiz.
Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
14 Nisan 2013, 02:38
#1910
Naci abi çok teşekkür ederim. Geçici bir çözüm olarak şahane olur, alışveriş merkezinde spor mağazasında görmüştüm dikkatimi çekmişti fiyatı tam olarak hatırlamıyorum fakat internetten sipariş etmeden tekrar uğramak lazım.
Live to ride, ride to live.
-
24 Nisan 2013, 13:10
#1911
Arkadaşlar merhaba uzun bir süreden sonra başımdan geçen bir olayı anlatmak için foruma tekrar girdim. Geçen sene eylül ayı itibari ile morotla seyahat ederken aniden motordan bir vuruntulu ses geldi ve hemen sağa çekip motoru stop ettim. gittiği yere kadar gitsin diyerek tekrar çalıştırdım ve görültülü bir şekilde 50 metre filan gittikten sonra motor kendini kasarak stop etti. motoru önümüz kış olduğu için kapattım ve geçenlerde tamirciye götürdüm. tamirciyle beraber motoru açıp baktığımızda sağ silindirin sübabı yakaladığını silindiri tahriş ettiğini vede krankı dövdüğü için boşluk oluşturduğunu gördük. sonuç olarak motor komple yeniden değişmiş oldu. Yanlız dikkatimi çeken ustanın bana bu motorun daha önce açıldığını motorun içinde anahtar izleri olduğunu ve krank milinin ters konulduğunu söylemesi idi. ben motoru sıfır aldım sübap ayarından başkada tamirciye götürmedim. Bu olay karşısında canım sıkılmasına rağmen yapıldıktan sonra ramzeyim yine canavar gibi.
Arkadaşların da bilgisi olması sebebiyle sizlerle bu konuyu paylaşıyorum
-
25 Nisan 2013, 00:17
#1912
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
25 Nisan 2013, 01:07
#1913
Geçmiş olsun philly. Sıkıntımın göstergede olduğunu düşünmüyorum. Foruma yazmadan önce ustanın söyledikleri mantıklı gelmişti fakat sürüş tecrübemle göstergede sıkıntı olmadığını tahmin ediyorum. Devir göstergesinde olabilir sürekli 3-4-5 arasında gidip geliyor 1 kere 1 görmedim :D Motoru ustadan aldıktan sonra motor hamamdan çıkmış gibi bir rahatlıktaydı. Titreşim %90 azalmış motorun sesi daha derin fakat çok daha sessiz, bağıran, yıpranan bir tonda çıkmıyor artık. Fakat hala vites geçiş aralıkları sıkıntım devam ediyor. 1. vites 10-15 2. vites max 25-30 3. vites 40-45 4. vites max 55-60 ve 5. vites 60+. Göstergede sıkıntı olmadığına sürüş sırasında kanaat getirdim. Benim göstergem 70 gösterirken çevre yolundaki araçların radara yansıyan hızları 90-95 ve o farkı hissedebiliyorum. 80 e geldiğimde motor yavaş yavaş yırtınıyor işte benim içinde sıkıntı burda başlıyor. Hız tutkunu değilim fakat en azından 90 a kadar sıkıntısız yırtınmadan gitmeli diye düşünüyorum. Debriyaj balatalarıyla ilgili bir problem olabilir mi sizce?
Live to ride, ride to live.
-
29 Nisan 2013, 21:54
#1914
Merhabalar arkadaşlarım. Konuyu dağıtmak istemem ama bilgi yardımına ihtiyacım var...
Motorum 250cc qm geçen bir ustaya gittim sözde tanıdık diye motorumu teslim ettim kendi motorun gibi yap teslim et bana dedim. tanıdık olduğu için hiç bir şey sormadım akılsızlık bende tabi :(
Sorun şu idi. Marşa basıyordum çalışmıyordu ve marşa basınca cır cır cır şeklinde sanki dişi dişliye değerek boşa dönüyormuşcasına ses çıkarıyordu. Neyse ustadan teslim almaya gittim bana marş rölesini değiştirdim dedi baktık yine çalışmıyor iki buji taktı yine çalışmadı aküye yedek akü destek bağladı çalıştı motor ve benden 160tl aldı ..
Tabi ciddi bir kazıklanma yaşadığımı düşünüyorum. Ve motor ertesi gün aynı hale geldi hala çalışmıyor anladım ki sadece şarj bitmeye yaklaşmış marşa güçlü basamıyor ve marş dişlileri boşa cır cır dönüyor. Yardım edin ustayı yaptığından dolayı cok kızacağım. sizcede 160 tl cok mu fazla kazıklanmışmıyım. Sorun ne olabilir.
Değerli ve kıymetli fikirlerinizi bekliyorum.
SAYGILAR
-
22 Mayıs 2013, 02:19
#1915
Herkese selamlar bilgisi olan arkadaşlara 1 -2 sorum olucak.Ben geçen hafta motorumun yağını degistirdim direk 2lt castrol magnatech 10w40 araba yağı koydum.bu sekilde 1 hafta kadar motorumu sürdüm 300km yol yapmısındır. Geçen gün motorumu çalıstırdıgımda motorda takırdı sesi gelio ama motor ısındıktan sonra o takırdı sesi kesilio.Bu olay yağdan kaynaklımıdır.? ( motorum 16000 kmde )
-
30 Mayıs 2013, 12:22
#1916
arkadaşlar bende RAMZEY QM 250 KULLANICISIYIM MOTORUMU 13.000 KM DE ALDIM 4 AYDIR KULANIYORUM ŞUAN 15 700 KMDE SÜREKLİ DOLAŞIYORUM VİTESLİ MOTORA YENİ GEÇTİGİM İÇİN SADECE DEBRİYAJ BALATASINI YAGINI BUJİLERİNİ KENDİM DEGİŞTİRDİM VE BANA BAKIM HARİCİNDE HÇ BİR ZARARI OLMADI SADECE TİTREŞİM SORUNU VAR BU SORUNU ÖN DİŞLİYİ DEGİŞTİRİNCE ÇÖZEBİLİCEKMİYİZ BİLEN VARMI YAKIT KONUSUNDA YAKITI EKONOMİK DENEMEZ BELKİDE BENDEN KAYNAKLANIYO BEN YARDIRIYORUM AYRICA HİÇ VİDALARININ GEVŞEDİGİNİ GÖRMEDİM AYRICA MOTOR 12 13 LİTRE ARASINDA BENZİN ALIYO BİLGİNİZE 10 LİTRE DEGİL YANİ BEN 62500 TLYE DEPO DOLDURDUM
TİTREŞİM SORUNU İÇİN YARDIMLARINIZI ESİRGEMEYİN KAZASIZ BELASIZ YARINLARA ALLAHA EMANET
-
21 Haziran 2013, 20:01
#1917
merhaba arkadaşlar. bende 2 hafta önce bi qm 250 ile aranıza katıldım. bu ilk motosikletim. şimdilik (belki de çok fazla anlamadığımdan motordan) her şey yolunda. motorun görüntüsüyle biraz oynadım; yan çantaları çıkardım, kırmızı yerlerini mat siyah folyo ile kapladım, şimdide arka çamurluğu biraz aşağı almak istiyorum. bunun için bana çıkma bi arka çamurluk lazım. ankara da yaşıyorum, bunu bulabileceğim bi yer söyleyebilir misiniz. şimdiden teşekkürler..
-
22 Haziran 2013, 16:51
#1918
ihsnky hoş geldin Ankara'da arka çamurluğu bulabileceğin bir yer bilmiyorum fakat İzmir Kahramanlarda Levent Motor var internetten numaralarını bulup kendileriyle irtibata geçebilirsin.
-
15 Temmuz 2013, 10:59
#1919
Selam; cümleten hayırlı ramazanlar
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
-
05 Ağustos 2013, 02:31
#1920
selamlar, 2006 yılında qm250 motorumu almıştım toplamda ara ara bazı talihsizliklerden dolayı motosikletimi yatırmak durumunda kaldım. en son 1.5 sene fazla ilgilenemediğimden kar yağmur yiyerek brandasız bir şekilde sokakta yattı. malum selede ufak bir yırtılma söz konusu oldu ve nikelajlı yerlerde pas ve bazı yerlerde nikelaj kalkma durumu oldu. çok aşırı göze batacak kadar fazla olmasada bunu nasıl halledebilirim. artı olarak 2006 dan beri lastiklerim değişmedi motor yaklaşık 7000km'de filan dubleks lastik almayı düşünüyorum patlama durumunda avantaj sağladı söyleniyor. bunu nereden kaça tamir edebilirim. ve farlarım berbat kronik bir sorun olduğunu biliyorum bunu nasıl çözümleyebilirim.bu arada qm 250 sahipleri olarak İstanbul da bir organizasyon görüşme toplantı vs. yapıyormusunuz? veya topluca gezi düzenleme vs. ben motosiletimi standart olarak kullandım ufak tefek modifiye olarak ne tavsiye edersiniz. bu arada 1.5 sene yattığından dolayı benzin deposunda da paslanma farkettim ustam benzin aldıkça bir sorun yaratmayacağını söyledi fakat yine de tedirgin oldum. fakat istanbuldaki ustamın elinden motosikletim çıktı ve topladı hatta farklı bir akü taktı ve daha dayanıklı orijinal aküsünden gibi geldi. ataşehir tarafında oturanlar varsada tavsiye ederim. mesajların bir kısmını okudum gerçekten keyif aldım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler